Prachtig uitzicht en heerlijk gegeten
Maandag 12 mei rond 18.30 uur gingen wij uit eten. Wij hebben al vaak in Belvedère gegeten en ik wilde nu wel eens iets anders. Omdat het maandag was zaten bijna alle restaurants dicht. We besloten toen om naar de brasserie langs de Lek te gaan en hebben daar beslist geen spijt van. Vriendelijke bediening, schitterend uitzicht over de Lek en ook nog heerlijk gegeten. Mijn partner had de kippendijen met saté saus en ik nam de geitenkaas salade met heerlijk stevig bruinbrood. Wij twijfelde erna over koffie nemen of ijs maar de dessertkaart gaf de doorslag het werd dessert caramello en voor mij soft ijs met aardbeien, verrukkelijk! Voor koffie was echt geen plaats meer. Eerlijke prijzen, heerlijk gegeten, een aanrader! Wij komen nog terug.
