Erg late levering, trage klantenservice
Wij hebben bij De Vuurwerkstunter een bestelling geplaatst en na betaling meer dan drie weken later het pakket geleverd gekregen, ipv de korte termijn die op de website staat. Er is op een e-mail gereageerd, al was dat niet heel snel.

