1 ster
1 ster – Slechte ervaring en slechte service
Helaas een erg teleurstellende ervaring bij Eemhof Watersport & Beachclub. Er werd vooraf gezegd dat ze rekening zouden houden met ons niveau, maar daar is niets van terechtgekomen. Er zouden meerdere vaarroutes zijn, maar wij mochten alleen langs de kant varen. Dit werd ook niet goed uitgelegd – de instructies waren vaag en onduidelijk.
Daarnaast was de houding van het personeel onvriendelijk en allesbehalve behulpzaam. Op de website stond dat reddingsvesten niet verplicht waren, maar eenmaal daar moesten we ze allemaal verplicht dragen zonder uitleg.
We zijn na 1 uur gestopt (van de 2 geboekte uren) en kregen van het personeel ter plekke toegezegd dat we €80 van de €120 terug zouden krijgen. Dat leek een eerlijke oplossing. Helaas werden we later gebeld door de baas, die niet naar ons verhaal wilde luisteren en besloot dat we helemaal niets terug zouden krijgen.
Erg jammer. Dit voelt niet alleen als slechte service, maar ook als misleiding. Geen aanrader.






