Inductie kookplaat.
In juni van dit jaar een inductie kookplaat aangeschaft in een nieuwe keuken en na 5 maanden al kapot. Vervolgens 5 dagen gewacht en de monteur die toen kwam gaf aan dat het nog bijna twee weken duurt dat dat ding gemaakt zou gaan worden. Hadden we maar een ander merk gekocht. Het ergste is nog de verschuil politiek van dat bedrijf. De een verschuilt zich achter de ander en een oplossing lijkt verder weg dan ooit. Koop geen Whirlpool! Een ander merk is altijd beter met de service.








