Wholesaleoutletstock Reviews 

15
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Kledinggroothandelaar
  2. ook in
  3. Kledingleverancier
  4. Schoenengroothandelaar

Geschreven door het bedrijf

About Wholesale Outlet Stock At Wholesale Outlet Stock, our mission is simple: to provide our customers with the best quality products at the most competitive prices. Whether you’re looking for A-grade items, returns, bric-a-brac, or sportswear, we ensure that you receive stock that aligns perfectly with your market demands. Our focus is on helping you succeed by delivering exactly what your customers want. Why Choose Us? With a combined experience of over two decades in the industry, our team brings deep knowledge and expertise to every transaction. We offer more than just great prices—we provide fast and reliable shipping, assistance with paperwork and export documents, and access to a vast network of popular brands that are in high demand. Our goal is to make your purchasing process as seamless and efficient as possible. Customer Focus Our primary customers are based in the UK, Europe, and the Middle East. We believe in building long-lasting relationships, and customer retention is at the heart of what we do. By prioritizing your success, we aim to be your trusted partner, time and time again. Our Journey Though our business may be new, our experience is anything but. Each year, we move over 6 million kilos of stock through our warehouse, serving more than 500 international customers across 20+ major countries. We’ve worked with over 100 leading brands, ensuring that none of our stock goes to waste—we are committed to zero landfill waste. Our Team As a small, family-run business, we take great pride in what we do. When you visit us, you’ll see the care and dedication that goes into every order. We’re passionate about providing you with exceptional service and quality, and we look forward to welcoming you to our growing family of satisfied customers.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

15 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(15)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you want to throw your money out the…

If you want to throw your money out the window buy with them. They are not honest and treat their customers as liars. I bought with them it will be a year a pallet of clothes and children. They did not send the children's palette and wanted to make me look crazy. It is with the threat that they reimbursed the pallet of children. But everything they send for women I can't sell. More than €2500 Thrown in the trash. All that you see as a good opinion believe me that they themselves wrote it
I would make a video on TikTok and Instagram

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wholesaleoutletstock

Antwoord van Wholesaleoutletstock

Dear Raliath

Lets introduce some honesty, shell we? your order was not a pallet, but 5 boxes. You ordered and paid for it on 4th of September 2025 and it was delivered in France on 08/09/2026. Total value £1500 / €1800.
And what would you know, today after 389 days from purchase you message to ask if you could return what is left of your order, because you cant sell it and when we refused called us scammers threatened with slander and now left a feedback which is not even remotely true. Just for clarity, we have 30 day return policy unlike most wholesaler who sell *sold as seen*. Trying to return something after a full year has passed and then demanding that we take it back in "good faith" is beyond unreasonable.

What this really is an attempt to force our hand and accept a return.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately

Unfortunately, we were deceived and are not receiving a refund.

I ordered 900 kg of goods from them and paid for it, but in fact, we only received 534 kg. This situation was very frustrating, as we liked the product and wanted to do business with them on a regular basis, but they are not refunding us for the missing goods (around €3,500). This is a significant amount for us, and we wanted to resolve this peacefully. A month ago, we managed to negotiate a refund with them. But a month later, we still haven't received our money. For the last week, they haven't contacted us at all; no one is answering our calls or messages. This is a very sad situation, because the product is good (we liked the Next Kids, but didn't like the Next underwear, as they only promised underwear, but 60% of it was warm pajamas). We wanted to do business with them by buying Next Kids. But unfortunately, they cheated us and haven't returned our €3,500.

We had to file a police report, and we provided all the evidence. I hope the police resolve this issue and get our money back.

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wholesaleoutletstock

Antwoord van Wholesaleoutletstock

We are disappointed to see these allegations continue to be published despite our extensive efforts to resolve this matter amicably.

We categorically dispute the factual allegations contained in this review. The documentary evidence relating to this order, including the signed delivery documentation and other contemporaneous records, does not support the claims being made.

Although we did not accept liability, we nevertheless issued a substantial goodwill credit and agreed to provide replacement goods solely as a gesture of goodwill in an effort to bring this dispute to an end. We repeatedly attempted to arrange collection of those goods.

The review also states that the matter has been reported to the police and that legal action is underway. However, the reviewer has since confirmed to us in writing that no police report has been made and no legal proceedings have been commenced. So this is not true, and Viktoria knows this very well.

We are therefore extremely disappointed that these disputed allegations continue to be published despite our efforts to resolve the matter amicably. We remain committed to resolving genuine customer concerns professionally, but we cannot accept the continued publication of allegations that we dispute and which are inconsistent with the documentary evidence and subsequent written correspondence.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scammer..please if you want to save…

scammer..please if you want to save your money don't buy from them..I lost 45,000£ we agreed for 30,000-40,000 pcs for kids (next brand) Khatun sent to me 4200 pcs for women cothes... she is scammer, and she is lier woman don't trust her. I hope that I can post her chat on whats app here,, she is very lier and she knows how to lie and how to let you calm.. but don't trust her. Khatun is a scammer. But I will get my money back in my way.✌️

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again

I had very bad Experience with this company. i would like from this website to allow me to upload the chat between me and them so that i can show my experience with documents.

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't trust anyone

I regret everyday that i bought from them. Don't trust this Company.

10 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wholesaleoutletstock

Antwoord van Wholesaleoutletstock

Another fake review by same person. Are you neighbours with Olga and Bogdan John? As you are all in Egypt and positing on same days ;)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Next clothing - Kids

Excellent find. Best wholesaler i have come across so far

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wholesaleoutletstock

Antwoord van Wholesaleoutletstock

Thank you for your feed back, It is much apricated.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Communication

Did try to make a purchase or at the very least find out more information regarding their pallets but got very unprofessional blunt responses. Unclear if this was intention or just their way of communicating. In my experience wasnt the most friendly first interactions youd like to have with a large wholesaler.

Comments from a professional business as a response
"Some would argue that leaving 1 star because you were not able to buy form us is unprofessional :)"

I think this response jusifies my 1 star review. Thank you.

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wholesaleoutletstock

Antwoord van Wholesaleoutletstock

You did try to find out information and you were advised that we do not sell in UK. I am sorry we hurt your feelings, however this is out terms of business and it is at our discretion who we sell or not sell to. Leaving 1 star reviews when you never purchased anything from us is unprofessional and frankly very childish. Doing a stellar job convincing us to do business with you ;)

Good luck.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unprofessional Conduct and Broken Agreement

In my personal experience, I would advise caution when dealing with this company. What was advertised and what was actually delivered did not match, and the process left us very disappointed.

We ended up losing both time (about 2–3 business days) and money. Instead of receiving a full refund, a 20% deduction was taken, which was explained as being due to cancellation — even though, from our perspective, the cancellation was not initiated by us. This felt unfair and contrary to what we understood from the agreement.

The communication throughout the process came across to us as unprofessional and unnecessarily aggressive, which only added to the frustration.

Overall, our experience was negative, and based on how we were treated, we personally would not recommend this company.

It’s disappointing to see that instead of addressing the facts, the company chose to make personal accusations — including claims of misconduct and even calling me a “cowboy.” Can you believe that? From my perspective, this not only comes across as unprofessional but also contradicts itself. On one hand, they say I “didn’t pay,” yet on the other they mention deducting a cancellation fee — which clearly shows money was involved.

The reality is simple: the cancellation was caused by them, not me, and withholding money under made-up terms and conditions only reinforces the concerns I raised in my review.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wholesaleoutletstock

Antwoord van Wholesaleoutletstock

Given that you stormed our warehouse, assaulted one of the staff members and DIDNT pay for the stock as agreed, I find your feed back misleading.

On top of that your continuous persistence that you paid in full, is shocking. You were charged 10% cancelation fee due to your non payment. As per our terms and conditions we charge 20% normally, which I didn't apply in this instance.

On top of this your attempt to slander an honest business is a proof of hat kind of person you are.

Your todays behaviour has been recorded on a camera and will be reported to the police. Cowboys like yourself should not be allowed to operate in business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. Great stock. Will be back.

23 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wholesaleoutletstock

Antwoord van Wholesaleoutletstock

Thank you Dominique, it was a pleasure!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer