Dit voelt goed
Via mond-op-mond reclame kwamen wij bij Van Wissing Optiek. Dat blijkt to nu toe een goede keuze te zijn geweest. Geen stuntketen met '3-halen-1-betalen', maar ogen verdienen immers ook meer dan dat. Ik tref vriendelijk en zeer professioneel personeel met goede adviezen. De service is tot nu toe geheel naar wens.

