Woodandbeyond Reviews 

6.469
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had lots of questions regarding some of the products and Marina was very helpful. It was really useful being able to order free samples as well to see the texture and colour of the product.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Maria was incredibly helpful and friendly when we ordered our flooring. She guided us through placing the order online and made the whole process easy and straightforward. We really appreciated her su... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Maria and Natalia were very friendly, great customer service and made the ordering process for the floor easy. I was able to make a reservation for the amount of wood I needed which makes the uncertai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely people to deal with. The team at Wood and Beyond are helpful, knowledgeable lovely people who are a different league to some of the chain shops we went into. They are an independent family busi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Binnenhuisarchitect

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Wood and Beyond are importers and specialist suppliers of high quality hardwood products ranging from solid hardwood floors, engineered hardwood floors to decking boards and wooden worktops. The products you see on the site are all in stock and ready for immediate delivery. The hardwood is sourced straight from the manufacturer and by marketing directly online, we are able to offer premium products at the most competitive prices. For those looking for hardwood flooring, we offer solid wood which is made from one piece of hardwood timber such as oak and engineered wood which is made from a three layer core of hardwood together with plywood and a top layer of hardwood veneer. There is also a vast choice of wooden worktops such as oak, walnut, iroko and decking. Finally, we also offer useful how-to guides, from hardwood flooring installation to tips for maintaining your worktop.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(6.469)

378 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cheuk was extremely helpful and polite…

Cheuk was extremely helpful and polite on the phone. Advised about missed savings which is always appreciated

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your positive feedback. We are pleased to know that your experience with our team and products met your expectations. The WNB team is here to provide our clients with the best possible service and quality products. Your support is highly valued, and we look forward to the opportunity to serve you again.
We hope to welcome you back soon. Please do not hesitate to explore our latest offerings on your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spot-On Service & Top-Quality

customer service is spot on and they break down all the details so you know exactly what you are getting. The samples they sent over were top quality, so I didn't hesitate to place a big order.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We appreciate your positive feedback and are glad that your experience with us was satisfactory. We continuously aim to maintain high standards of service and product quality for all our clients.
We would be pleased to welcome you back and assist you with any future needs. Thank you for choosing us, and we look forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you, Maria, for your support today!

Thank you, Maria, for your support today! Purchased my dream floor thanks to you

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your review. We are pleased to learn that our customer service met your expectations. Providing clear, efficient, and professional support is a core priority, and your feedback is greatly appreciated.
We look forward to assisting you again and ensuring your future experiences are equally seamless.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used Wood & Beyond before and…

I have used Wood & Beyond before and wanted to purchase from them again. Samples were sent out quickly. Cheuk Yee was very helpful in answering questions and when I went to the showroom Conrad was great in recommending another flooring which I ended up choosing. Great customer service

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your positive feedback. We are pleased to know that your experience with our team and products met your expectations. The WNB team is here to provide our clients with the best possible service and quality products. Your support is highly valued, and we look forward to the opportunity to serve you again.
We hope to welcome you back soon. Please do not hesitate to explore our latest offerings on your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick service and prices .

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We appreciate your positive feedback and are glad that your experience with us was satisfactory. We continuously aim to maintain high standards of service and product quality for all our clients.
We would be pleased to welcome you back and assist you with any future needs. Thank you for choosing us, and we look forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect service and good quality

Perfect service and good quality

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We appreciate your review and are glad to hear that you were satisfied with the quality of our products and services. Delivering consistent, high-quality results and excellent customer service is our priority, and your feedback confirms we are on the right track.
We invite you to visit us again and explore our newest offerings. We look forward to serving you in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

thank you for a very efficient service…

thank you for a very efficient service with good quality products and very helpful staff

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your review. We are pleased to learn that our customer service met your expectations. Providing clear, efficient, and professional support is a core priority, and your feedback is greatly appreciated.
We look forward to assisting you again and ensuring your future experiences are equally seamless.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute joke

Absolute joke. I placed an order in April for July delivery and paid £1000 deposit. I received an email asking me to pay the balance. When I called I was told sorry the floor is delayed till 31st August which means a delivery date sometime in September. I called to cancel the order and was told the girl who took my order wasn’t it so I can’t cancel it today and it’ll take them 14 days to return the deposit when she’s back in the office. They have had my money since April. I would never use these people again and definitely don’t recommend others to do so.
Cheuk, was helpful

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for sharing your feedback.

We are sorry to hear that you were disappointed with your experience. We understand your frustration regarding the delay with your order and the impact this had on your plans.

As discussed, we did advise that the product had been delayed, and we offered alternative options, including sending samples at the beginning of July so you could consider other available products. Unfortunately, none of the alternatives were suitable for you.

When you contacted us on 13/07/2026 to cancel the order, the relevant department was unavailable at that time, which caused a delay in processing the refund. We apologise for the inconvenience this caused. We have now arranged for the refund to be processed from our side and will ensure this is completed as quickly as possible.

We appreciate your patience and apologise again for the frustration caused by the delay.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We appreciate your positive feedback and are glad that your experience with us was satisfactory. We continuously aim to maintain high standards of service and product quality for all our clients.
We would be pleased to welcome you back and assist you with any future needs. Thank you for choosing us, and we look forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m back to order more floor

I’m back to order more floor, great value and superb product thanks again

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We appreciate your positive feedback and are glad that your experience with us was satisfactory. We continuously aim to maintain high standards of service and product quality for all our clients.
We would be pleased to welcome you back and assist you with any future needs. Thank you for choosing us, and we look forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Modera Prime Engineered Flooring Oak Click 5G

Maria was very helpful in describing the features of "rustic" and "prime" oak engineered wood plank finishes. She spent time with us in the store to understand our preferences and explained the features of different products from an aesthetic, wearability, suitability and aftercare point of view. Whilst we were returning customers who had purchased engineered wood flooring for our bedroom last year - which we are very happy with - we decided on this occasion not to proceed with a purchase as we had a stronger leaning towards a solid wood product when all factors were considered. Overall excellent the service provided, without sales pressure, was very refreshing and appreciated. Thank You.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a fantastic experience with Wood…

I had a fantastic experience with Wood and Beyond, and I’d especially like to thank Maria and Konrad for their excellent customer service.

Konrad very kindly sent me multiple flooring samples to help me find the closest possible match to the flooring I already have upstairs. It made a huge difference and gave me the confidence to choose the right product.

Maria was also incredibly helpful throughout the ordering process, answering our questions promptly and making everything straightforward from start to finish.

The level of customer service from both of them was outstanding. They went above and beyond to help, and I wouldn’t hesitate to recommend Wood and Beyond to anyone looking for quality flooring backed by genuinely helpful and knowledgeable staff.

Thank you again, Maria and Konrad!

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your positive feedback. We are pleased to know that your experience with our team and products met your expectations. The WNB team is here to provide our clients with the best possible service and quality products. Your support is highly valued, and we look forward to the opportunity to serve you again.
We hope to welcome you back soon. Please do not hesitate to explore our latest offerings on your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Waiting for my flooring but so far very…

Waiting for my flooring but so far very happy with the excellent customer service and sample quality.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your review. We are pleased to learn that our customer service met your expectations. Providing clear, efficient, and professional support is a core priority, and your feedback is greatly appreciated.
We look forward to assisting you again and ensuring your future experiences are equally seamless.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely recommend for Wood flooring

Cheuk at wood & beyond has been so helpful and I have now managed to place the order. Amazing customer service and great selection of flooring. Definitely recommend Wood & Beyond as they are so patient in helping to make a satisfactory choice !

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your positive feedback. We are pleased to know that your experience with our team and products met your expectations. The WNB team is here to provide our clients with the best possible service and quality products. Your support is highly valued, and we look forward to the opportunity to serve you again.
We hope to welcome you back soon. Please do not hesitate to explore our latest offerings on your next visit.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Samples arrived promptly, but was was concerned when I called them.

Samples arrived promptly.
When i went to order, i started to get concerned.
It sounded like a call centre in the background. I was then told to pay for what i wanted, but they would send me an email with a PayPal link.
I was informed that "what i wanted wasn't in stock, but was arriving next Tuesday, & they would ship afterwards.
The part that worried me was that never before have i been asked to write a review before I've actually ordered the product. I was told that if I do I will get an additional discount!... & this is from the link that they sent me!

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear that your experience left you feeling concerned.
What you described is not in line with our company policy. We never ask customers to leave a review before they have received their order, and we sincerely apologise if this was suggested during your conversation. We will speak to our team and make sure it is very clear to them .
Regarding the product availability, the item was advertised as being due to arrive at our warehouse next week. Once it arrives, we will contact you to arrange a convenient delivery date. We apologise if this was not communicated clearly.
We are taking your feedback seriously and will be speaking with our team to ensure our procedures and communication meet our company standards and policy . Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience with this company

Awful experience with this company. Order 3 worktops eventually got delivered on the 4th change of the delivery date. One was packed well, the second was in cling film. The third had no protection at all. Delivery guys legged it and forged my signature before I could inspect the damage . Company only offered me £20 compensation and would not replace the damaged worktop. Will never buy anything from them again

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We are very sorry to hear that you feel this way and apologise for the inconvenience caused with your delivery.

As explained during our conversation, unfortunately we no longer had any more stock available to replace the damaged worktop. We offered a compensation payment as a goodwill gesture, which you accepted at the time, and we understood that you were happy with this resolution. At no point did you mention that you were unhappy with the outcome.

We always aim to provide the best possible service and we are sorry that your experience did not meet your expectations. We appreciate your feedback and will continue to work on improving our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent flooring and customer service.

From the start of requesting samples of flooring and placing our order, we felt that everything was clear and easy to manage. Contact and communication from wood and beyond regarding delivery was excellent.
We are so happy to have chosen Wood and beyond, the cost and the quality of the flooring is fantastic, so much so we are placing a further order to complete the whole of downstairs. Thank you

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We appreciate your review and are glad to hear that you were satisfied with the quality of our products and services. Delivering consistent, high-quality results and excellent customer service is our priority, and your feedback confirms we are on the right track.
We invite you to visit us again and explore our newest offerings. We look forward to serving you in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service today by W&B

Excellent service today by W&B. Cheuk was very helpful in providing options for my flooring, and proactive in suggesting samples to send. Recommend!

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

Thank you for your positive feedback. We are pleased to know that your experience with our team and products met your expectations. The WNB team is here to provide our clients with the best possible service and quality products. Your support is highly valued, and we look forward to the opportunity to serve you again.
We hope to welcome you back soon. Please do not hesitate to explore our latest offerings on your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have great show room and helpful…

They have great show room and helpful staff.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Woodandbeyond

Antwoord van Woodandbeyond

We appreciate your review and are glad to hear that you were satisfied with the quality of our products and services. Delivering consistent, high-quality results and excellent customer service is our priority, and your feedback confirms we are on the right track.
We invite you to visit us again and explore our newest offerings. We look forward to serving you in the future.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer