Bezorging nooit ontvangen
Bezorging nooit ontvangen. Bezorger heeft mij gebeld, toen ik naar beneden ben gegaan was daar niemand. Later het bedrijf gebeld en die geven aan dat er iemand bij de deur stond te wachten en ze hebben de bestelling aan hem gegeven. Bezorger zegt dat die persoon mijn adres noemde maar dat lijkt me heel sterk. Bizar slechte ervaring. Ze willen geen bericht sturen naar Uber voor een refund en ze willen ook geen nieuwe order maken.


