We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My partner and I had a great experience at this chilli jam and hot sauce class. Rikki made it a learning experience whilst being casual and different in the best way. Very chilled and laid back approa... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A wonderful evening watching a Christmas Carol at Gloucestershire cricket ground just before Christmas. Sadly the original date was cancelled due to poor weather but really enjoyed the second chance t... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Excellent short experience about how the Corn street area of Bristol faired in the blitz. Well constructed, factual and in no way patronising. Interesting to see the corn exchange shelters, oh and a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers. Take your money and change T&Cs accordingly. We booked the Christmas carol drone display for last night which understandably due to weather was postponed. We couldn’t make contingency date b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats

Geschreven door het bedrijf

We help curious customers to discover and enjoy unique experiences


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

368 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Cancelled the Nottingham drone event…

Cancelled the Nottingham drone event and then all other contingency dates .They are refusing to refund monies paid despite not fulfilling their contract .Avoid at all costs unless they change this stance .Update .Refund now being processed thankyou although the situation could have been avoided

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Mark, thanks for your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show in March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, avoid, avoid!

Avoid, avoid, avoid!

Cancelled shows (and contingencies dates), but refusing to refund and instead holding it as credit for a show in March or November 2025! Absolutely shocking!

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Laura, thanks for your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show in March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Was booked for the Christmas Carol…

Was booked for the Christmas Carol drone show at Nottingham, the event was cancelled due to the weather, an alternative evening was offered but this again was cancelled.
We asked for a full refund but were told that refunds were not available only credit towards future events.

UPDATE
We have since been offered a refund, but am still disgusted by their attempts to wriggle out of their refund obligations by stating this was part of the T&C’s.
Hence the 2 stars.

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Jon, thanks for your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show in March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!

Avoid!! Like others on here. They cancelled a show. No refund!!

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Karl,

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show in March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shysters and scammers, BEWARE

Booked for “A Christmas Carol” drone show at Trent Bridge on 7th December. This show was cancelled due to adverse weather and a contingency date was provided which we were more than happy to attend. The company then cancelled the contingency date and all subsequent showings of “A Christmas Carol”. Attempted to contact the company for a refund, instead received a generic automatic response followed by a second email stating that refunds weren’t permitted under the T&Cs and that I would be credited for a future drown show. Yuup have altered their T&Cs since booking, and don’t class a completely different event as a “significant change” (A Christmas Carol compared to The Wizard of Oz”!).

This company has zero customer service skills, thinking about their own pockets. Avoid at all costs.

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Luke, thanks for your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and that ongoing weather conditions meant we were also unable to fly the contingency dates. We completely understand that this led to a lot of disappointment.

We received over 8,000 emails over the weekend following the impact of the storm on our shows in Nottingham, and our team has been working around the clock to manage this unprecedented level of demand.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show in March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Trying to ignore consumer law…

This company seem to believe that consumer law does not apply to them. They allow you to book a show and when it’s cancelled they won’t refund your money but tell you that you have to book something else. Total cowboy company and won’t be in business for long with this attitude. Steer clear of them, not to be trusted.

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Steve,

Thanks for taking the time to provide feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show in March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgraceful

Disgraceful, refusing a refund to a cancelled show and CHANGING the t&c's after confirmation to apparently prove this. Avoid avoid avoid

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show in March 2025; or (2) to complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not book with this company

Do not book with this company! If I could i wouldnt even give them 1 star. Booked the Christmas Carol drone show for Sunday 8th Dec, when I booked it said if this was cancelled the contingency date would change to Tues 10th December. Sunday show was cancelled due to severe weather, no weather warnings in place for the contingency date of the 10th December (so can't use safety as an excuse) but they have now cancelled that as well. They haven't offered a refund even though their booking terms and conditions clearly said that full refunds would be given if the event or contingency date was cancelled. Have contacted them within 24 hours to request a refund, looks like they have been on my account and ignored my request because its now showing a credit and saying I need to transfer to the wizard of Oz drone show in March or November 2025 but aren't able to give us exact dates. There was no mention of transferring tickets from Christmas Carol to the wizard of Oz when I booked these tickets. Absolutely shambles of a company who haven't offered the service that I've paid for but are doing what they can to keep people's money. The cricket club providing the parking for the event have issued refunds straight away, Yupp should be doing the same! Yuup do the right thing and give everyone their money back. Would I recommend this company - definitely not! They were quite happy to take the bookings but when they cancel keep trying to move the goal posts so that they don't have to give people their money back !!! Cancelled a show few hours before, cancelled the contingency date, disappointed alot of families who had booked this event for Christmas and now refusing to give a refund meaning many people will lose out

9 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment. For weather-related safety reasons it was not possible for Celestial to approve the flight on either the planned show dates or the contingency dates.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) to complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Daylight Robbers

Same as everyone else show cancelled no refund PLEASE ALL REPORT TO TRADING STANDARDS ONLINE FORM EASY TO DO. I want a refund not a show I haven't chosen to see in April! Terms and conditions clearly stated it was refundable.

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Karen,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) to complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same as many other who booked the…

Same as many other who booked the Nottingham Christmas Carol Light Show. This was supposed to be part of our grandchildrens christmas present which they will now not get. They offered an alternative date which was not viable to to prior commitments and refused to refund. They then cancelled the re-scheduled date and still refuse to refund, instead, offering other shows in 2025 which we dont want. YUUP, Celestial and Nottingham Cricket ground need to be ashamed of themselves.

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Steve,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) to complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous

Horrendous. Show cancelled due to weather, moved to alternative date. Cancelled again. Now being offered a different show in march or wait for it again in 12 months. Blanket refuses to refund. Ive requested their T&Cs to see what they actually state. Will then see if I can claim back via credit card. Unethical, don't deserve even 1 star rating. Will never use again.

9 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Kevin,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Drone Show Fiasco

This company do not even deserve 1 star.
Booked to see A Christmas Carol drone show in Nottingham - event called off due to weather, which is understandable. Offered a contingency day in the following week which was apparently communicated at the point of purchase, though not on confirmation email. Contingency dates then cancelled, but still refused a refund, only given credit to see a different drone show in March. Quoted their own T+Cs back to them which state that refunds will be available if the contingency dates are not met, or if the show is changed materially, to no avail. Still refusing a refund. In what other capacity would you find it acceptable to pay for a product and not receive it, or in fact receive a completely different product. Avoid at all costs.

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Emma,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refusing a refund despite cancelling

Booked a drone show for Trent Bridge, they cancelled all shows including contingency dates. Now are trying to tell me I can’t have a refund but they’ve given me credit for a show in March or November. I don’t think so. Absolutely shocking. We’re entitled to refunds, don’t let them tell you otherwise.
Will never use this company again.

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not book an event with this company…

Do not book an event with this company ! Tickets purchased months in advance , for a show that was ultimately cancelled due to adverse weather . Nothing you can do about that, but what Yuup are now doing is refusing to refund , even though their own T&C’s state that in the event of cancellation due to weather, refunds would be issued . They are stating that there were additional T&C’s at the time of booking , which there wasn’t and of which aren’t contained on any correspondence from the date of booking . Emails are ignored and all standardised emails are sent out with ‘no refunds issued’ within them .

9 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disgusting company!

Absolutely disgusting company!
Show cancelled due to weather (as expected) but talk of contingency dates when booked, there were no such dates mentioned! This company continuously changes its terms to suit them, trying to contact them is impossible, no number to call, just an email which sends out a generic bull crap message saying "refunds are only possible in exceptional circumstances", then get ignored. I have contacted my bank to begin a dispute and get a refund, surprise surprise Yuup emailed stating my account has been credited for tickets in March for The wizard of Oz! and that as per their terms and conditions no refunds are available!!!! No thankyou!! This is surely fraud, I don't want to pay for something that I have no intention of going to on dates I have no control over!!

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Mr & Mrs Woolnough,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

We received over 8,000 emails over the weekend following the impact of the storm on our shows in Nottingham, and our team has been working around the clock to manage this unprecedented level of demand.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Hi, to be fair I would not book any events through Yuup - Just paid for the Christmas Carol show at Trent Bridge Nottingham (8th December) which had to be cancelled to to storm Darragh which I completely understand; now to be told I am not entitled to a refund even though Yuup cancelled all the shows - is that actually legal? I would not recommend using this company at all unfortunately as it seems a little dodgy.

**Update- the company are now offering refunds which I accepted, they said it’s takes up to 7 days which seems longer than any other companies refund policy.. 12 days since I requested the refund and still no money.. Not doing yourself any favours Yuup hanging on to peoples money for as long as possible for the interest..!

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Matt,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Christmas Drone show, let the consumers now take action

As others on here re the Christmas drone show at Trent bridge, same experience and would offer this company a -5 for customer service.
I encourage others who have been affected by this to also contact Trent Bridge Cricket Club, Celestial (the drone operators). Trent bridge, in particular, should be showing leadership and integrity here to its local community. It clearly wants to find other revenue streams, which is commendable, and your local community has responded by buying tickets. How many tickets does it think it will sell to non-cricket events if this is how it treats its customers.
If these companies won't do the decent thing and refund for dates that are, potentially, a year away, I suggest as many people as possible to contact the local written and TV media, consumer pressure it must be.

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Michaela,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

We received over 8,000 emails over the weekend following the impact of the storm on our shows in Nottingham, and our team has been working around the clock to manage this unprecedented level of demand.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund if THEY cancel

The CEO of the company states on his LinkedIn profile that he founded the company due to a love of Bristol. Shame he doesn't feel the same way about his paying customers in Nottingham who he couldn't care less about.
Show cancelled, Comms promised that still haven't arrived, emails ignored and no refunds given. According to the company website we will be invited to transfer to a completely different show in March or November 25. I refuse your invite and would like my money back. This was a Christmas show of a Christmas Carol at Christmas time. That is what we paid for and what we should be refunded for. Buyer beware

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Jason,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

Our customers in Nottingham are very important to us. We received over 8,000 emails over the weekend following the impact of the storm on our shows in Nottingham, and our team has been working around the clock to manage this unprecedented level of demand.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Cancelled show due to weather and set a new date. Then also cancelled that show and refused a refund when the show we wanted was christmas related for the children. Shocking company won't be using again.

9 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Rebecca,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not book with Yuup

Do not book with Yuup. As with many others, I booked to see the Christmas Carol Drone Show in Nottingham. The first show was cancelled and I accepted being moved to the contingency date which was also cancelled. Now rather than refund they want us to transfer to a different show with dates not yet fixed. This could be in March or November. They need to be ethical and just refund people.

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Yuup

Antwoord van Yuup

Hello Paul,

Thanks for taking the time to share your feedback.

We’re sorry that the storm this weekend meant for safety reasons we could not fly the drone shows as planned in Nottingham, and we completely understand that this led to a lot of disappointment.

You should have received an email from us yesterday (Monday) evening with two links enabling you to either (1) transfer your booking to the Wizard of Oz drone light show on 15 March 2025; or (2) complete the refund request form.

Please do let us know if you haven’t received that email.

Dominic

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer