We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

J’ai passé une commande sur votre site, mais celle-ci a été annulée depuis le 04-07-2026, car il ne livre pas en corse. Depuis cette annulation, je n’ai toujours reçu aucun remboursement. Malgré... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hatte über Kaufland schonmal 6 Barhocker bestellt, die waren toll, also hab ich noch 4 nachbestellt. Leider waren 2 defekt, die hab ich reklamiert. Rücksendelabel kam sofort. Dummerweise hat kein... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leider kann ich mich diesen Bewertungen nur anschließen: Zynischer geht es nicht: auch WENN man die Abholung beantragt, sie wird nicht in die Wege geleitet - nach dem Motto: das bieten wir nicht an =... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For each order Zessoo plant trees in California, which has been devastated by wildfires. The paper that comes with your order explaining the company's ethos is on recycled paper with tiny bumps in it... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Winkel in modeaccessoires
  2. ook in
  3. Kledingwinkel
  4. Koffer- en tassenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Zessoo have designed and created an incredible line of accessories made from fallen leaves, cork and waste materials headed for slums. These materials are sustainable and create a demand that is an alternative to leather and other animal skins.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

36 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(36)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Open communication towards customers.

The company was very transparent with their information. There was a delay with my order, and they really conveyed all the information to me once available.
When my item did arrive, there was a gift in there to show their appreciation for me waiting a while longer.

4 april 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great bamboo toothbrushes

The new way of minimising your toothbrush waste. Not only the bristles should be degradable too (if I remember correctly), but half of the bamboo toothbrush can be reused - just switch new head and you're good to go =) Great idea, works perfectly. I'm interested in Zessoo's more products as well now.

3 april 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zessoo

Antwoord van Zessoo

Hi Veronika, thank you for your lovely feedback... the toothbrushes are incredibly popular :) we also plant 10 trees for every single one sold.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good product..

Product is good. Receiving the order took a very long time

3 april 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zessoo

Antwoord van Zessoo

Please note that some of our items are hand-made as stated when placing the order before you complete the checkout process, it states 4-6 weeks although normally dispatched within 4 weeks.

The wallets especially are hand-made from leaves and are made to order.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Received in second attempt

Not received the product...
I haven't received the product, register complaint also through the contact section at the portal. Posted on your twitter timeline also about the issue.
But I don't think there is any customer support.

25% of the reviews are saying product not received you need to seriously look into this.

For reference my order details are as below
Order #ZES358 Dated September 12, 2018.

Ironically it is showing completed on the portal.

Thanks
Amit Jain

[UPDATE 24-04-2019]

Hi,
First of all I have received only one mail from you after my review and I have replied that on next day, and I am still waiting for your reply.
So numerous mail (till 12 April 2019) is entirely false narrative

There is no live chat option on your site.

[UPDATE 18-09-2019]

Hi,

Yes this time I have received the product. However a general suggestion if the first time you send it with proper tracking number then there won't be any issues.

Anyway all well that ends well.

And definitely Yes I am happy with the product.

30 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zessoo

Antwoord van Zessoo

Hi Amit

Thank you for bringing this to our attention, you placed your order nearly a year ago, why have you never emailed us? Upon searching, we can see we have never received any communication from you on your missing order.

Posting on your Twitter timeline is not the best way to contact us, it's not possible for us to track all tweets on our customers timelines, we don't even know your username, hitting the contact button on our website and emailing us, using the live chat or even calling us would have worked best.

You placed your order on the 12th of September 2018, on the 19th of September 2018, you received an email saying your order has been dispatched along with carrier information, it was shipped to Rajasthan, India.

On 31st of March 2019, you leave a review here saying you never received it.

You have never contacted us since to say you didn't receive it and it has never been returned to us, we are unable to know you didn't get it unless you tell us.

I will personally email you now to follow up on this.

Thank you.

Team Zessoo

Update [12th April 2019] - We have tried to contact you on email numerous times but no replies, please contact us so we can fix this for you.

Update [24th April 2019] - The customer emailed us yesterday and 9 minutes later tried to leave another 1 star review, the key issue here being that it took 7 months for the customer to notify us in the first place that they never received the item - Which according to Royal Mail was delivered. We are going to send another item tracked and signed at our own expense to fix the issue. Please note, if there is ever a delivery issue, please notify us, it's the only way we know a customer didn't get it especially if Royal Mail is telling us it's been delivered. Here is the confirmation: https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/RH070190261GB

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful quality

Customer service was excellent, they helped me choose a colour for the wallet I bought, and shipping was quick even close to christmas. I also absolutely loved the packaging, such a thoughtful idea! It's now a couple of months since I've made my purchase, my bf uses the wallet every day and it shows no signs of wear. The leaves are beautiful and finely detailed, I couldn't be happier :)

27 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zessoo

Antwoord van Zessoo

Thank you Kerri, appreciate you taking time to leave a review, very often, people only leave reviews when things go wrong but this one put smiles on our faces :) Thank you, glad he loves it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received the product and after…

I never received the product and after numerous follow up opted to get my refund. Unhappy and dissapointing experience.
Zessoo - I never received the second wallet or anything from your team!

27 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zessoo

Antwoord van Zessoo

Hi Raken, thank you for taking time to leave a review but you forgot to mention that we sent out another wallet to you to replace the lost one and refunded you meaning you got a second wallet free of charge.

Hope you liked it...

-----

[Notes left of your account last year:
We refunded and sent this out anyway for the customer.
added on November 26, 2018 at 9:45 pm]

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very good idea but the sewings of the…

Very good idea but the sewings of the credit card slots are a bit too tight to accomodate more than one card per slot. Also, the bill section is too short for paper documents and just enough to hold euro bills.

27 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zessoo

Antwoord van Zessoo

Thank you for your feedback, as all items are handmade, sometimes it can be a little tighter than normal, however we are happy to exchange any wallet that might be a little tighter without charge within 7 days.

The reason we keep them tight as over time, they loosen and that's important to note, we aim to keep your card protected :)

Have an amazing week.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautifully made wallet

Beautifully made wallet. Super lovely and eco company. Very nicely packaged. Absolutely love my wallet and the company. Perfect

25 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought an xmas gift that turned out to…

Bought an xmas gift that turned out to be unwanted as a relative bought the same thing for the recipient! They happily accepted return of the item and refunded promptly!
Would recommend!

19 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Impressive Company!

For each order Zessoo plant trees in California, which has been devastated by wildfires. The paper that comes with your order explaining the company's ethos is on recycled paper with tiny bumps in it which are wildflower seeds. Plant the compostable paper and look forward to flowers blooming to attract bees and butterflies! How cool is that!? They make lovely items too! They really went out of their way to help me, so their customer service gets 5*!

29 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I finally got it

I never received my product and when i wrote to them they said it was delivered as per their records and that was the end of it. That was a waste of money essentially.

PS. After i posted a review here, these guys contacted me and started the conversation again and sent me another wallet if i paid for the shipping which i did. After changing multiple hands, i finally got hold of the wallet and i really do love it. It is a very good quality material and has a nice feel to it. I love that i picked it in red. I also liked the wrapping it came with which had seeds in it. Very thoughtful.

Thank you for making the effort to make a disgruntled customer happy. Much appreciated.

27 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Zessoo

Antwoord van Zessoo

Hi Asma

You were sent an email on Mon, Aug 20, 2018, 11:31am explaining that the item had been delivered to your specified shipping address and confirmed by the delivery courier.

You replied with: "...Can you please find out where it was delivered to?"

After searching through our emails, we can confirm that we have never had any correspondence from you on this since other than this review.

The wallet was delivered to your specified address and never came back to us.

Please get in touch with us again so we can try to fix this for you.

Customer satisfaction is by far our paramount focus, we do this for you, for the animals and for the planet.

Look forward to talking

Team Zessoo.

Update [29th Jan 2019] - It was noted that that courier do not deliver to PO Box addresses, we sent another to an alternative address Asma provided which was received without any issues.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

WOW, THE WORLDS🌍🌱BEST PLANTBASED PRODUCTS MADE WITH LOVE❤️🙏💚

Wow, such an amazing brand doing it’s bit for humanity and the planet🌍🌱..
Every product is made with so much LOVE😍from the heart❤️🙏💚with great customer service experience each and every time dealing directly with them in person or online.. Highly recommended them to all, so if you’re looking for the perfect gift💝to give your LOVE😍one’s💞for their special day or any other time of the year just to say how much you LOVE😍them or to treat yourself than look no further..Checkout Zessoo🕊🌿🌱🍃now🙏

26 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and Fantastic…

Excellent product and Fantastic customer service.

I ordered a wallet for my husband for Christmas and when it hadn't arrived Zessoo went over and above to arrange for one to get to me> Can not recommend them highly enough.

26 januari 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer