Alles okee, alle zonnebloemen staan inmiddels een meter hoog
Ik heb bij dit bedrijf(je) ooit ook eens iets besteld, en, het leek in eerste instantie erg lang te duren voor een en ander werd verzonden. Maar, uiteindelijk is alles netjes verzonden en aangekomen, en dit voorjaar is 100% van de ontvangen zaden netjes opgekomen. Wellicht is dit gewoon een klein bedrijfje, of een hobbyist? Ik heb geen idee. Maar, ik vond dat ik deze review moest plaatsen sinds ik enkele negatieve reviews zag staan die (deels) overeenkomen met mijn eerste reactie destijds. Denk niet dat er ooit kwade opzet in het spel is of is geweest.








