Øreklinikherning Reviews 36

TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi fik hurtig tid - sød ørelæge - efterfølgende dræn hvor også narkoselæge og sygeplejerske var virkelig søde!! Kæmpe anbefaling! Kan på ingen måde genkende de negative kommentarer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Var for et stykke tid siden hos Øre klinikken i Herning for at få en second opinion. Fantastisk dejlig og behagelig oplevelse. Fik en grundig undersøgelse og gik stærkt beroliget fra undersøgelsen. Be... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg havde læst anmeldelserne på google, og må indrømme at jeg var lidt bekymret inden jeg henvendte mig. Ved ankomst til klinikken blev jeg mødt af venligt personale, som endda hjalp mig ind med min... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vores datter har fået lagt dræn ved dem. Vi har kun haft positive oplevelse, meget dygtig og velinformerede ørelæge. Hurtig tid da vi ringede og sagde hun nu havde ørebetændelse igen, så vi kunne f... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

36 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi fik hurtig tid

Vi fik hurtig tid - sød ørelæge - efterfølgende dræn hvor også narkoselæge og sygeplejerske var virkelig søde!! Kæmpe anbefaling! Kan på ingen måde genkende de negative kommentarer

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Var for et stykke tid siden hos Øre…

Var for et stykke tid siden hos Øre klinikken i Herning for at få en second opinion. Fantastisk dejlig og behagelig oplevelse. Fik en grundig undersøgelse og gik stærkt beroliget fra undersøgelsen. Bedste ørelæge i Danmark. Nogle af de andre kunder/patienter må have misforstået noget. Vil stærkt anbefale denne klinik . 5 stjerner++

14 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Blev så mundlam efter at have været…

Blev så mundlam efter at have været inde ved Eddie med min søn.
Mangel på imødekommenhed og smil, men arrangant, og afbryder og taler ned til en. Det var slet ikke rart. Min søn nåede knap nok at komme i stolen før han fik proppet et instrument i øret. Vi føltes bare som nogen der hurtigt skulle ud igen.

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Afhjælper ikke ens bekymrimger

Gang på gang med øresmerter, vil de ikke konsultere en for at se hvad der er galt med øret. De vil ikke hjælpe en med sine bekymringer for ørets tilstand og man får bare udskrevet medicin uden at blive tilset. Man kan ikke engang komme i telefonisk kontakt med ørelægen for at få delt sine bekymringer
Det eneste positive er dog at medicinen virker gang på gang. Nu tager jeg fat i anden ørelæge

31 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Aldrig tag her ind

Var der inde med min søn på 7 måneder for at tjekke hans øre.
Vi kom ind til Eddie og i venteværelset sov min søn hos mig, for han havde stort set ikke kunne finde ro til at få sine lure den dag. Vi blev kaldt ind næsten 10 min før tid, så havde ikke nået at vække min søn. Vi sætter os ind og jeg tænker så vækker jeg ham imens vi snakker. Men nej han finder instrumentet frem til at kigge I ørene og før jeg ved af det jager han det ind i øret på min stadig sovende søn som vågner i al rædsel over hvad der sker. Var så chokeret at jeg ikke fik sagt stop på min søns vegne. Og før jeg ved af det var undersøgelsen færdig. Han var slet ikke interesseret i hvordan min søn havde det og vi blev hurtigt sendt ud igen.
Min søn græd og havde møj røde øre. Skal lige siges hos lægen er han ikke ked af at blive kontrolleret.
Jeg var så ked af hvor ubehøvlet man kan være over for en baby og det føltes som et overgreb mod ham.
Vil ALDRIG anbefale dem og vil gøre alt hvad jeg kan for at ingen jeg kender eller møder tager der ind.

23 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Var til tjæk for knude ved lymfe ved…

Var til tjæk for knude ved lymfe ved øret, kom dertil ved en 9.00, havde tid 9.15, blev kaldt ind 9.05, så 10 min før, super skarp tid, han kigge på problemet, jeg var uden før min tid var, så abselut intet at sige om det, SUPER hurtig konsulation, og blev sendt videre i systemer allerede den samme dag, så til scanning på Gødstrup efter følgende, så igen SUPER hurtigt behandling. Simpelhen en dejlig opblevelse. Mange Tak For det.Det bedste herfra.

11 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Skræmmende

Var af sted med min 4 uger gamle datter for tjek af stramt tungebånd, da der var kraftigt mistanke om det. Var inde ved Christian i 15 sek. åbner hendes mund og konkludere derefter der intet er i vejen. Spørger om han er sikker, hvorefter han kigger grinede på mig: ja selvfølgelig er jeg det.
Hendes tungebånd er nu tjekket igen hos en anden behandler, hvor det er konkluderet som værende meget stramt og skal derfor klippes.
Frusterende og meget skræmmende at han ikke opdager det, og kun lige bruger 15 sek. på det! Folk burde aldrig tage derhen.

24 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg forstår ikke de negative…

Jeg forstår ikke de negative kommentarer. Hver gang, jeg har konsulteret klinikken, er jeg blevet mødt med venlighed og forståelse og et velment forsøg på at løse mit problem. Det eneste negative, jeg kan finde, er nok, at det tager en times tid at komme igennem på telefonen, men der adskiller den sig desværre ikke fra de fleste andre speciallægeklinikker. Jeg har fuld forståelse for stressede forældre til småbørn med ørepine, men venlighed går altså begge veje.

15 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg bliver ærlig talt meget ked af de…

Jeg bliver ærlig talt meget ked af de dårlige anmeldelser denne klinik får🙈😬😔
Jeg synes altid man bliver mødt med venlighed og respekt.
Husk på at det du anerkender, får du tilbage.
Sig tak fordi lægen lyttede.
Sig tak fordi du må komme igen.
Og jeg har kun den opfattelse at sålænge man spørger pænt, så får man også en venlig og prof hjælp.
Jeg anbefaler Christian på bedste vis, fordi det er ham jeg går hos og fordi han altid yder min den bedste hjælp som jeg kunne ønske mig👏👏
Men alle sekretærerne er også super venlige🤩
Klinikken får mine allerbedste anbefalinger🙏

15 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Virkelig dårlig oplevelse hos…

Virkelig dårlig oplevelse hos Øreklinikken ved HerningCentret. Jeg kommer der for at få tjekket min søn på 5 måneder. For det første er der intet sted til baby og børn i venterummet. Jeg måtte ligge ham på gulvet for at give ham mad. Da vi kommer ind, er det første jeg får smidt i hovedet “Du ved godt at vi ikke gør noget før de er 8 måneder”. Ja tak. Så går jeg da bare igen. Helt ærlig! Lidt respekt for en mor der ikke sover og som søger årsagen hertil. Flere gange følte lægen at han lige måtte sige “Vi gør ikke noget ved det”. I steder for at anerkende problemet med væske i begge øre, anbefale Panodil mod smerter når det var værst og at ligge med hævet hovedgærde - Det var nemlig den varme og venlige rådgivning jeg fik hos Øreklinikken i Silkeborg 14 dage forinden. Her er der også en assistent med til at holde barnet under undersøgelsen, så du som mor kun skal koncentrerer dig om, at kigge og snakke til dit barn, så det falder til ro. I herning sidder du selv med barnet og holder det fast, uden mulighed for at se det i øjnene. Faktisk havde jeg følelsen af at jeg aldrig skulle være kommet. Det kunne ikke gå hurtigt nok. Det er i hvert fald ikke den mand (Christian) jeg ønsker skal behandle mit barn, hvis det når så langt. Find et andet sted. Det er spild af tid at komme her.

19 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Burde lukkes for at beskytte børnene

Burde lukkes for at beskytte børnene

Christian Lindhardt tager ikke hensyn til hverken børn eller voksne. Aggressiv adfærd, respektløs behandling, ingen empati. Generelt ikke personvenlig.

Alle kritiske kommentarer skrevet herinde er fuldkommen korrekte og jeg er enig i alt hvad der er blevet skrevet.

3 december 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hold jer langt væk.

Jeg har aldrig nogensinde oplevet noget lignende i forhold til mangel på empati, faglig formåen og direkte ubehagelige læger. De lytter ikke til forældre, de laver fejldiagnoser fordi de ikke har evnen til at lytte. Min datter havde kraftig Mellemørebetændelse i flere måneder. Heldigvis blev vi sendt til Holstebro for operation pga væske da hun kun var 6 mdr. Da de åbnede øret væltede det ud med betændelse trods de begge havde påstået vi var pylrede og at vi måtte stoppe. Jeg kan på ingen måder anbefale nogen at tage deres børn med. Og som andre skriver hvis man stiller spørgsmålstegn eller Giver konstruktiv kritik bliver man udelukket fra at bruge klinikken selv i nødstilfælde.

28 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Aldrig kommer vi tilbage

Min søn på halvandet og jeg blev mødt med arrogance, og MEGET ubehagelig tone lige da Vi kom ind til ørelægen! Aldrig har jeg prøvet noget lignende, arrogant, MEGET aggressiv , MEGET nedladende, MEGET ubehøvlet, INGEN empati, ingen forklaring på noget, jeg rystede der inde, var så chokket over hans måde at behandle mennesker på , altså os. Han afbrød Hver gang jeg sagde noget, og var rigtig hånende og ligeglad! Han behandlede ikke min søn ordentlig som sad på mit skød og var musestille ! Han burde IKKE have lov til at arbejde med mennesker! Jeg kan næsten ikke finde ord for den oplevelse! Jeg brød sammen i bilen på vej hjem for aldrig er jeg blevet behandlet så dårligt af nogen, og han skulle være professionel!? Nu forstår jeg hvorfor man hurtig kan få en tid ved dem! Kan kun generende alt hver der bliver skrevet om den ørelæge! Vil ikke anbefale dem til nogen, tværtimod vil jeg advare folk ikke at tage der hen. Er paf ! Meget meget grim oplevelse for os begge !

20 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vores datter har fået lagt dræn ved…

Vores datter har fået lagt dræn ved dem.
Vi har kun haft positive oplevelse, meget dygtig og velinformerede ørelæge.
Hurtig tid da vi ringede og sagde hun nu havde ørebetændelse igen, så vi kunne få snak om hvornår dræn skulle ligges.
De varmeste anbefalinger her fra.

25 juli 2019
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer