Jeg var så heldig at få en afbudstid den dag, hvor jeg havde brug for hjælp til øresten (krystaller). Lægen, Mads, var imødekommende, empatisk og meget professionel og forklarede grundigt behandlingen... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Jeg har nu været ved ørelægen 2 gange. Første gang som ledsager til min mor, som var begyndende dement, hun var derfor en smule nervøs, men vi blev fra start mødt af et venlig personale og oplevede... Toon meer
Han er den dårligste ørelæge som jeg nogensinde har været vidne til han skulle behandles en tidligere kollega af mine men gav sig slet ikke tid til at hører på ham eller undersøge ham for hans problem... Toon meer
Hjernedød stodder. Håndsprit står ved døren mellem venteværelset og kontoret. Han smækker døren op i en dårlig gående ældre dame. Jeg kommentere at håndsprit en er dårlig placeret. Han siger... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Han er den dårligste ørelæge som jeg…
Han er den dårligste ørelæge som jeg nogensinde har været vidne til han skulle behandles en tidligere kollega af mine men gav sig slet ikke tid til at hører på ham eller undersøge ham for hans problem han sagde bare du fejler ikke noget nu og gik videre 🫣🤫
Tak for den rette omsorg og god…
Tak for den rette omsorg og god behandling til Mads og hans assistent 😊.
Jeg følte mig hørt/set og taget godt om..
Jeg var så heldig at få en afbudstid…
Jeg var så heldig at få en afbudstid den dag, hvor jeg havde brug for hjælp til øresten (krystaller). Lægen, Mads, var imødekommende, empatisk og meget professionel og forklarede grundigt behandlingen og forløbet. Efter halvanden døgn var jeg symptomfri. Jeg er meget tilfreds med min behandling!
Stadig måløs…
Besøgte Mads i dag med min 13 årige datter, hun begyndte at blive hæs mandag, tirsdag aften begynder hun at klage over smerter i halsen, jeg kigger i hendes hals og ser den ene mandel er ret hævet og kontakter vagtlæge som ser på hende. Der er ingen feber, ingen bakterie og ingen infektion, så vi får besked på at holde øje med det og kontakte læge igen hvis der sker forværring, da lægen ikke kan forstå det kun er den ene mandel der hæver hvis det skulle være en virus. Onsdag aften er mandlen dobbelt så stor, så jeg kontakter egen læge torsdag morgen. Vi får en akut tid, men stadig ingen bakterie og ingen infektion, men også egen læge udtrykker bekymring over at det kun er den ene mandel, og fortæller at vi skal få en tid hos en ørenlsehalslæge. Det får vi i dag fredag og det starter fint, Mads undersøger hende og siger det ser fredeligt ud, men så slutter det fredelige. Mads starter en lang smøre til min datter med disse hovedelementer: Hvis din mor insisterer på jeg skal finde ud af hvorfor den er hævet må jeg prøve, men jeg får ingen til at indlægge dig eller skære i dig i dag, og du ser ellers sund og rask ud. Jeg kan da godt se på dig igen om et par uger, hvis DU føler der er noget galt. Herefter henvender Mads sig til mig, men det skal være fordi der er tegn på sygdom, det er lige som med dyr, dem tager man til dyrlæge når de er syge, sådan er vi læger også, det ved jeg, jeg har en (familiemedlem nævnes, jeg ikke fik fat på hvilken da jeg er ret overrasket over at blive overfuset på denne måde) der er dyrlæge, tak for i dag og Mads går.
Mads siger flere andre ting i samme stil, men jeg husker dem simpelthen ikke, da jeg sidder fuldstændig målløs over denne udvikling af besøget.
Jeg udtrykker til sekretæren at jeg ikke syntes dette er i orden og forlader stedet. Kort efter modtager jeg en sms fra klinikken, hvor der står: Du blev taget alvorligt. SUK.
Desværre kan jeg ikke svare på denne sms, men så får du svaret her Mads:
Min dybeste undskyldning for at have taget din kostbare tid fordi min viden ikke er større end de læger, som gange to udtrykte bekymring over at det kun var den ene mandel der var hævet hos min datter, og derfor fulgte deres anvisninger, her i blandt at opsøge en læge med din baggrund. At blive talt til som en hysterisk mor, der ønsker at mit barn skal være sygt og skæres i, opleves ikke helt som at blive taget alvorligt i min optik, men jeg ved selvfølgelig stadig mindre en end læge.
Forfærdelig oplevelse.
Han er fuldstændig utilregnelig, upassende, uprofessionel, usympatisk og uopdragen.
Min kære og demente farmor var oppe hos ham og da han skulle fortage en øre rensning udtrykket han på en meget UBEHAGELIG måde “han var så træt af at skulle behandle gamle damer og børn der ikke kunne sidde stille” så måske manden burde finde et andet erhverv.
Forfærdelig oplevelse.
Han er fuldstændig utilregnelig, upassende, uprofessionel, usympatisk og uopdragen.
Min kære og demente farmor var oppe hos ham og da han skulle fortage en øre rensning udtrykket han på en meget UBEHAGELIG måde “han var så træt af at skulle behandle gamle damer og børn der ikke kunne sidde stille” så måske manden burde finde et andet erhverv.
Vi valgte at besøge denne ørelæge til…
Vi valgte at besøge denne ørelæge til vores datter der døjer med forstørrede polypper, da vi oplevede meget lang ventetid andre steder. Jeg studsede lidt over tiderne ved aftalebookning, da der kun sættes 5 minutter af til hver patient. 5 minutter til en 2 årig er slet ikke orden, min datter havde en rigtig dårlig oplevelse og hylede, hvor lægen blot bad mig om at holde hende fast istedet for at arbejde på at gøre situationen tryg.
En uge efter talte min datter om lægen og at hun ikke ville til læge igen. Øv! Jeg har nu booket en ny tid hos en læge der forhåbentlig ser værdien i at gøre dette til en tryg og god oplevelse for de små.
Den bedste service
Jeg henvendte mig til Mads da jeg jeg havde dårlig luft passage i næsen,fik en tid til operation.
Jeg har virkelig fået 1 klasse service hele vejen af Mads og hans ansatte.
Fik også konstateret søvnapnø og fik hurtigt en tid på Køge Sygehus og fik en cpap maskine så alt gik utroligt hurtigt og smertefrit.
Så nu har jeg fået et helt nyt liv med søvn og kan trække vejret igennem næsen.
Så jeg er utrolig glad og har været i kyndige hænder af utrolig dygtige mennesker hos Mads.
Og Mads er en utrolig dygtig læge og utrolig sjov,så det er så sjovt at komme hos ham.
Fik en akut tid pga
Fik en akut tid pga. øresten..blev mødt af lægen, som uden info satte mig op på briks..satte et par briller på mig og så hev han mig mod højre side, hvorefter det svimlede helt vildt og var meget nær at besvime..vil du op og sidde siger han ..ja tak sejlede stadig rundt..ja så er der ikke mere jeg kan gøre når du bliver så panisk..vippet ud af lokalet stadig halv svimmel..med ordene sådan meget nedladende “ god rejse til Grækenland “ fy for en led stodder.
Burde have læst Trustpilot før…
Burde have læst Trustpilot før konsultation.
Havde sparet tid, diesel og en ubehagelig oplevelse.
Har været hos Mads Stougaard, Ringsted, på grund af fejlsynkning.
Dr. Stougaard mente, at der ikke var sket skade på mig , da jeg har kunne spise indtil nu og desuden var noget overvægtig.
Selv fejlsynkede han også, desuden skete det for mange mennesker.
Hans næste trin, at foretage en kikkerundersøgelse i næsen bad jeg mig fra, dette blev videregivet til tilstede værende sygeplejersken.
Så var der ikke mere at gøre. "Hurtig og smertefri".
Det var min oplevelse.
Hævnagt
Mit barnebarn mødte op til en aftalt tid for at få fjernet sine mandler, hun havde ventet 4 mdr hvilket sikkert er ok, men hun havde misset en tidligere tid i december, og måtte så betale 500 kr, hvilket også er ok, men da hun møder op i dag for hun efter et kort kik i munden, at vide at han ikke vil operere hende , fordi hun ikke mødte op sidste gang, ydermere beskyldte han hende for at suge herorin, jeg var fuldstændig målløs, hvordan kan en voksen veluddannet mand opføre sig så barnligt ???? Nu må hun så prøve at finde en anden der kan operere hende.
Jeg kunne finde på mange grimme ting at sige til den hattenål, men vil ikke være på samme niveau som ham.
Jeg har tænkt mig at kontakte sygesikringen påregionen for at gøre opmærksom på , at der ikke har fundet nogen behandling sted , man skal ikke kunne få penge for at opføre sig svinagtigt.!!!
Jeg har fået fjernet mandlerne den 3
Jeg har fået fjernet mandlerne den 3. februar 2025 hos Mads og Co. Jeg har været utrolig tryg og glad for hele forløbet. Alle har været SÅ søde og kompetente samt omsorgsfulde. Stor anbefaling herfra.
Hurtig tid ved næseblod
Jeg har gennem flere år haft problemer med næseblod, der kommer helt ud i det blå (rødt), f.eks. er jeg vågnet flere gange med blodet løbende. Fik det brændt for 6 år siden og har ikke haft problemer før nu - i samme næsebor. I begge tilfælde fik jeg en tid dagen efter, at jeg ringede og blev brændt af en meget humoristisk ørelæge, der oversatte de svære ord til dansk. Kan kun anbefale Mads
Klar anbefaling 👍🏼👍🏼👍🏼
Efter en måned med hals - øre problemer kontaktede jeg klinikken, jeg blev mødt af en super forståelse fra sekretæren og en tid samme dag som jeg ringede, jeg følte ingen travlhed, grundighed og en behagelig stemning både fra sekretær og lægen, vil klart kontakte klinikken hvis jeg har lignende problemer i fremtiden 👍🏼
Vælg en anden ØNH-læge!!!
Vores søn på 3 år er udfordret i sin tale og vi ønsker derfor at få tjekket tungebånd, da vi synes det er for stramt.
Han har tidligere fået lagt dræn (af en anden læge) og disse har aldrig været et problem.
Dog har hans tungebånd altid været stramt, men altid med beskeden om at det ikke var stramt nok og han muligvis ville vokse sig fra det.
Vi kommer til undersøgelse og MS opleves ej pædagogisk på nogen måde. Vores søn skriger og han kigger i munden på ham i noget der minder om 1 sek.
Fortæller en masse latinske betegnelser til sin sekretær/sygeplejerske der også er til stede, og fortæller mig efterfølgende at alt er normalt og der er intet at se.
For det første tænker jeg, hvordan kan man nå at konkludere dette ud fra den korte undersøgelse, som jeg ikke engang vil kalde en undersøgelse.
Jeg beskriver som sagt problemerne for ham og at vi oplever at han har svært ved at få den den bagerste del af tungen op i ganen og derved ikke kan sige disse lyde/bogstaver man danner ved den bevægelse.
Jeg bliver hurtigt fejet af.
Han sætter sig foran os med hænderne på lårene og kommer med en meget nedværdigende og skamfuld “sang” om at der intet er galt og det er os som forældre der må være noget galt med. Han fortæller at det ikke vil hjælpe barnet at få klippet sit tungebånd, men hvis vi virkelig gerne vil gøre det, så skal det KUN være pga. vores egen selvtilfredsstillelse. Jeg følte mig så lille i det moment!
Han fortæller desuden at det jo er så “IN” at få klippet tungebånd og han tidligere kun har gjort dette få gange om året men nu “kommer alle jo rendende og vil have det gjort”…
WAUW! Det var de værste 5 minutter i mit liv og oplevelsen sidder virkelig dybt begravet i mig.
Jeg kommer der i hvert fald aldrig igen!
Vi har nu fået en second opinion og den nye ØNH-lægen mener at vores søns tungebånd er for stramt og skal derfor opereres.
Kan virkelig ikke anbefale denne ØNH-læge.
Ved mine besøg på klinikken
Ved mine besøg på klinikken i Ringsted. Har jeg altid fået en, yderst kompetent, serviceminded og venlig behandling. MVH Peter Smidt.
Arrogance samt startede med skræmme…
Arrogance samt startede med skræmme tale om, den røde kræft løber, skulle rulles ud. Blev derefter telefonisk nægtet operation, hvis jeg ikke stoppede min rygning 3 mdr før evt henvisning.
Yderst professionelle personale
Min datter på 15 kom til Mads grundet gener fra hendes store mandler. Lige fra første undersøgelse har jeg syntes at det har været gode oplevelser. Han henvendte sig kun til hende vedr alt, hvilke er fedt for mig som mor, at en læge høre på sin patient, og ikke moren. Hun og jeg har været helt trygge hos ham. Han, og hans medarbejdere var yderst omsorgsfulde under hele forløbet, da hun fik fjernet mandlerne, og derefter. Han ringede nogle timer efter operationen og spurgte ind til hende. Til opfølgningen, hvor vi skulle ind til sygeplejersken, gik han forbi hende og stoppede op, for at høre hende hvordan hun havde det.
Virkelig smilende, søde, professionelle, imødekommende og omsorgsfulde medarbejdere allesammen. Derfor 5 stjerner.
Find en anden læge
Nå, jeg har følgt det nødvendigt at klage til patientklagenævnet over den voldsomme behandling jeg fik hos Mads Stougaard, fik ikke medhold, men historien har også ændret sig lidt kan jeg nu se i afgørelsen.. hvade håbet på at kunne hjælpe andre med en retfærdig afgørelse. Men nej.. kan kun sige FIND EN ANDEN, det meget nemt bare find en anden
Virkelig en dårlig oplevelse
Virkelig en dårlig oplevelse. Dette er andet besøg med samme problem som er blevet forværret.(problemet er oplevelsen af at ha væske i øret, plus en hylende) Han kigger og konstatere at det ser fint ud, og at jeg må lære at leve med problemet. Undersøgelsen tager max 3 min
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








