Olin Øre Næse Hals Klinik Reviews 21

TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Alting foregår i løb. Man får ikke følelsen af der er tid til en behandling. Hurtigt får man en stemmegaffel op ved ørene, lige efter ses der i øre og næse og så er man færdig, og faktisk lige så klo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slet ikke som forventeligt. Sad 40 minutter i venteværelset for at komme ind til en læge som løb rundt og gjorde alverdens ting ved mig uden at fortælle hvad det var der var gang i. Totalt grænseovers... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Havde min 2 årige søn med til øretjek. Sekretær Inge havde forberedt mig på min rolle i forløbet. Helle var hurtigt og professionel, det føltes trygt som hun rutineret vejledte os gennem øretjekket. K... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Service niveauet er simpelt hen så dårlig og betjening fra en ret så flabet sekretær ligesådan . De har travlt og man kan ikke ringe dem op eller skrive til dem - når man endelig efter dages prøven... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

21 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Forhastet.

Alting foregår i løb. Man får ikke følelsen af der er tid til en behandling. Hurtigt får man en stemmegaffel op ved ørene, lige efter ses der i øre og næse og så er man færdig, og faktisk lige så klog, som da man kom.
Det føles forhastet, og uovervejet.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not ideal for babies/toddlers

Not ideal for babies/toddlers
My kid is only 2 years old. She was not happy to be checked up. I thought the doctor would be more patient, or ask for help from a nurse or say that she could not be checked (which thankfully she did for the last exam).
However, all this experience probably lead to an ear infection.

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total uprofessionel

Total uprofessionel. Konsultationen tog under 2 min. “Jeg er ikke bekymret for noget”, var Helles svar. “Du kan bestille en tid igen til om 2 måneder”. Nej, jeg kontakter en rigtig øre-næse -hals læge, som gider at bruge tid på at undersøge mig. Hold jer for guds skyld væk

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Endu en fin oplevelse med Helle Olin.

Efter en hårdhændet behandling hos en kæbekirurg fik jeg igen et kraftigt anfald af ørestenssvimmelhed. Da det var i weekenden, nøjedes jeg med straks at bestille tid online, men ringede igen mandag morgen og bad om at komme på venteliste. Da manden, der svarede på telefonen, havde hørt min beskrivelse, lykkedes det ham på kort tid at rokere så meget rundt på tiderne, at jeg fik en sidst på eftermidddagen, selvom det indebar, at behandlingen varede til længe efter lukketid ! Og så fik jeg endda også tjekket næse, hals og hørelse !

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professionel og fin oplevelse for mor og barn

Havde min 2 årige søn med til øretjek. Sekretær Inge havde forberedt mig på min rolle i forløbet. Helle var hurtigt og professionel, det føltes trygt som hun rutineret vejledte os gennem øretjekket. Klinikken har masser at små bamser og dimser ens barn kan kigge på under undersøgelsen og min søn fik en tegnebog, han var meget glad. En rigtig fin oplevelse.

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slet ikke som forventeligt

Slet ikke som forventeligt. Sad 40 minutter i venteværelset for at komme ind til en læge som løb rundt og gjorde alverdens ting ved mig uden at fortælle hvad det var der var gang i. Totalt grænseoverskridende og ikke til nogen nytte, da det endte med “du fejler ingenting” - efter 5 måneders konstante smerter i ørene. Ingen anbefaling herfra.

21 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Find en anden- eller spørg din mor..

Hvis du har brug for at få stillet en diagnose, så gå langt uden om Olin. Det er bare hurtigt ind og ud, uden ordentlig diagnosticering, behandling eller vejledning. Man føler at man kun er til besvær. Kan jo blive fatalt en dag…

12 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

dejlig første gangs oplevelse hos hørelægen

Har haft væske stående i Mellemøret i 1 mdr. ørelæger er ikke lette at få tid hos. Havde næsten opgivet, med udsigt til først at kunne få tid om en mdr.
Da jeg havde en fridag, googlede jeg Olins klinik i Virum, og mødte op uden tidsbestilling. Sekretæren var syg, og der var derfor nok for lægen at lave. Alligevel var hun venlig og i mødekommende. Stik mod al forventning blev jeg presset ind mellem 2 andre patienter, og Helle gav mig en fuld undersøgelse, og endte med at lave et lille hul i trommehinden, således at væsken kunne komme ud, og hørelsen tilbage. Fantastisk igen at kunne høre, og fantastisk med en imødekommende og venlig læge på trods af travlhed i klinikken.

18 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg kan glæde sekretæren samt ørelægen…

Jeg kan glæde sekretæren samt ørelægen med at jeg aldrig kommer hos dem igen hvilket må være den største glæde for klinikken idet det lader til at være første prioritet. Sekretæren er direkte uegnet til at have med *kunder/patienter* at gøre.

16 december 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kompetent behandling hos Helle Olin

Jeg har været patient hos Helle Olin (HO) i snart 10 år og har altid været mødt med venlighed og forståelse. HO har virket ansvarsfuld og lyttende til mine problemer. Jeg har bl.a. kronisk kæbehulebetændelse.
I 1917 mistede jeg hørelsen på højre øre i 24 timer og ringede til HO 3 dage efter. HO foretog en høreprøve og undersøgte mine luftveje og meddelte, at alt så godt ud, og at hørenedsættelsen sandsynligvis havde været ukompliceret og midlertidig.
2 dage efter undersøgelsen på klinikken blev jeg ringet op af HO derhjemme, hvor hun fortæller, at jeg burde henvises til en CT scanning på Herlev. Samtidig henviste HO mig til en nærmere høretest på Hillerød, hvor de ikke kunde finde nogen komplikationer.
CT scanningen på Herlev viste ingen tegn på nogen blodpropper.
Alt i alt en megen grundig og ansvarsfuld behandling af HO, hvor hun havde haft mistanke om risiko for en mindre blodprop.
Jeg følte mig godt behandlet og vil til enhver tid vende tilbage til HO med næse/øre/hals problemer.

21 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Svarer ikke - lader kunder hænge

På deres website viser de at der er telefontid mellem 9-12.30 hver dag. Jeg ringede til dem kl. 11:50 på en tirsdag og kom i kø som nummer 3. Klokken 12.10 var jeg "i kø som nummer et". Klokken 13.20 lagde jeg på - der havde de røvet mig for 90 minutters telefonopkald med dårlig musik. Elendig service og kommunikation!

På deres hjemmeside skriver de: "Afbud skal gives senest 24 timer før. Ved udeblivelse fra konsultation uden afbud vil der blive opkrævet 250 kr.". Jeg har lyst til at opkræve DEM et gebyr for at lade mig sidde i 90 minutter med "du er nummer et i køen"...

27 november 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg var der for år tilbage fordi jeg…

Jeg var der for år tilbage fordi jeg ville vide hvorfor der var kommet en udvækst på knoglen oppe i panden hvor næsen" starter"
Jeg havde min datter med, hun var omkring de fem år.
Jeg kommer ind og lægen siger meget rapt og nærmest surt: Jeg kan ligeså godt sige med det samme at jeg har ikke meget tid i dag. Så tager hun en form for rør og jager det op i min næse, kun med det resultat at jeg nærmest råber av!
Uden nogen form for empati tager hun så noget der skal bedøve og sprøjter op i næsen. Men hun har ikke tid til at vente indtil det virker, før hun jager røret op igen.
Jeg råber igen av! Så vil hun ikke mere. Du må komme igen en anden dag siger hun bare. Under hele sessionen er min datter blevet bange og klynger sig til mig med tårer trillende ned af kinderne.
Behøves jeg sige at jeg ALDRIG tog tilbage?!! Jeg har stadig den udvækst, fordi ingen læge skal røre min næse igen. Min tro på læger ligger på et meget lille sted.

29 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Min oplevelse med Olin Øre- Næse- …

Min oplevelse med Olin Øre- Næse- Halsklinik er et meget godt sammenkog af de 2 anmeldelser klinikken har fået indtil nu. Jeg vil så bidrage med den 3'de og samtidig gøre opmærksom på - hvis det ikke skulle være folk bekendt - at der er fuldstændig frit valg af Ørelæge.

Efter i foråret 2016 at have været forkølet med meget snot og manglende hørelse på det ene øre - kontakter jeg Ørelæge Olin mhp at få en forklaring på hvorfor jeg efter 2 måneder vedbliver med at være forkølet. Der er altså ikke tale om at jeg blot går til Ørelæge efter at have hostet i 2-3 dage (som man erfaringsmæssigt ser mange folk gøre).

Jeg biiver nu kigget på i hals og øre samt bliver undersøgt med en slags sonde ned gennem næsen og helt ned i halsen. Og jeg bliver podet. Jeg får foretaget en høreprøve og forslaget er at jeg tryk-udligner samtidig med at jeg virer med hovedet. Samt at jeg skyller min næse i saltvand.

Efter ca. 4 månder kommer jeg igen til kontrol og problemet er der stadig: Forkølet og snottet. Igen får jeg foretaget en sonde undersøgelse samt kigget i ørerne og man kan igen se at der er væske bag trommehinden. Jeg får IGEN foretaget en høreprøve (tror at det er noget man kan fakturere det offentlige ca. en 500'rede mand for - så hvorfor ikke gentage successen). Denne gang udfører hun også en undersøgelse hvor hun tager en stemmegaffel og sætter på mit hoved lige bag øret og henholdsvis holder ud for mit øre (det dårlige med væske bag trommehinden) Da jeg tilkendegiver at jeg rent faktisk hører det bedre når hun holder den ud for øret end når hun sætter den på kraniet - kigger hun underligt på mig og siger: "Nå det var mærkeligt". men foretager sig ikke yderligere i den forbindelse. Dvs når Olin oplever at hun ikke får det forventede svar - ja så må man blot konstatere at det er mærkeligt. Jeg er ikke Ørelæge - men for mit vedkommende ville en afvigelse fra det forventede netop give anledning til at man ville foretage yderligere undersøgelser for at få afklaret afvigelsen. Men ikke hos Olin. "Ryger du" spørger hun så. Hertil må jeg svare bekræftende. Og så spørger hun om jeg har tænkt på at stoppe med det. Som om det ville kunne ændre på min væske bag trommehinden. Vi må se hvordan det går. Farvel - husk lige at få en tid i November igen.

November, samme historie en gentagelse af ovenstående og bestilling af ny tid i 2017. Vi taler nu om 3 besøg hos Ørelægen med samme problem uden en løsning.

Imidlertid skal jeg til Thailand i 2017 og forsøger at få en tid inden jeg skal afsted. Her møder vi så sekretæren som i den grad ikke er service minded - intet kan lade sig gøre før om 3 uger.

Nå hjemme igen prøver jeg at få en tid inden jeg skal på en anden rejse. Det kan ikke lade sig gøre og jeg får en tid hos en Ørelæge i Holte. Denne punkterer trommehinden så væske kommer ud og suger det hele ud. Så kan man høre igen - og han råder til at jeg kommer igen hvis ikke det er blevet bedre.

Da jeg for tiden opholder mig en del i Stuttgart og jeg ikke kan høre noget overhovedet - opsøger jeg en tysk Ørelæge - Dr. Christopher von Marchtaler i Stuttgart. Jeg får tid dagen efter - og da jeg ankommer fortæller jeg ham at jeg ikke har kunnet høre i ca. 1 år på venstre øre og om han vil punktere min trommehinde så jeg kan høre igen. Det vil han ikke så gerne - men mener jeg skal CT skannes fordi - han hellere vil finde ud af HVAD problemet er - end at løse det på den lette måde. Hvis ikke vi finder årsagen - så vil det komme igen og igen. Jeg bliver nu CT skannet -hvilket på dansk betyder et røngent billede af hovedet i "skiver". Jeg får tid dagen efter til CT skanning og han oplyser mig at jeg blot skal komme over uden tid med resultatet.- 2 dage senere. Dr. Chr. Von Marchtaler lader mig forstå at jeg har den sværeste bihule betændelse han længe har set, og at det havde været under "opbygning" de sidste 5-10 år, og det eneste der er at gøre er en operation. Han har gode kontakter til en professor i Karlsruhe etc etc. Desværre bliver jeg nok nødt til at lade de danske Ørelæger forsøge sig.

Min pointe - hvis ikke den med ovenstående er bøjet i NEON - er at Ørelæge Olin - der efter min viden (har haft Ørelæge i familien) - tjener mellem 2-3 millioner kroner årligt - ikke bør beskæftige sig med Øre- næse- halssygdomme i bredere forstand. Hun virker flink og rap og kvik i replikken - tingene går hurtigt - men det skal de hvis man skal oppebære løn på den rigtige side af millionen. Og høreprøver er hver gang en fast del af "sugerøret" i den danske statskasse.

Jeg ville undgå Ørelæge Olin - med mindre jeg kom for at få at vide at jeg havde halsbetændelse. Hun - Olin - er ikke den der opdager hvis den er helt gal. Hun BURDE have undret sig over at der ingen bedring var efter de første 3 måneder. På nettet kan man finde at der efter tilstanden i mere end 3 måneder kan være tale om kronisk bihulebetændelse.

Konklusion: Undgå Ørelæge Olin i Virum.

(Desværre ser man ofte at folk er endog MEGET loyale mod deres læge og der skal meget til førend man hører folk kritisere deres læge. Hvor ofte hører man ikke at folk der er dødssyge mener at de har fået den læge der ved allermest om netop deres tilstand i Danmark??!!)

HUSK: I enhver population af Ørelæger må der statistisk set være de 25% eller 10% dårligeste. Og dem skal man undgå hvis man kan!

2 oktober 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Service niveauet er simpelt hen så …

Service niveauet er simpelt hen så dårlig og betjening fra en ret så flabet sekretær ligesådan . De har travlt og man kan ikke ringe dem op eller skrive til dem - når man endelig efter dages prøven får fat i dem så kan intet lade sig gøre . Vil aldrig anbefale nogen at gå ind til den ørelæge.

20 september 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ingen podning

Helle er sød og flink og jeg er sikker på hun er en kompetent øre- næse- halslæge i langt de fleste tilfælde. I mit tilfælde behandlede hun øregangsbetændelser over 7 mdr gang på gang på gang uden at pode mig og opdage at jeg havde stafylokokker, det blev først opdaget da jeg valgte at få en second opinion fra en anden ørelæge, der tilgengæld identificerede problemet med det samme.
Det sagt har Helle (og hendes assistent) været søde og hjælpsomme og virket lyttende og forstående. Helle er ikke den blideste ørelæge, men hun har virket meget kompetent, og ud fra mængden af mennesker i hendes venteværelse og ventetiden på at komme til, så har hun sikkert hjulpet rigtig mange mennesker. Hun har også et super ry blandt andre læger. Jeg er ked af at måtte give en så dårlig anmeldelse, men netop mit forløb har været uacceptabelt.

30 juni 2017
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer