We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Particulier ziekenhuis

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

insert DESCRIPTION here


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

11 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Uegnet til børnekonsultationer

Jeg ville ønske, at jeg havde læst kommentarerne her inden...
Vi var også udsat for den ældre mandlige læges manglende professionalisme og pædagogik. Min 4 årige søn elsker ikke ligefrem at være til lægen, men det blev kun gjort værre, da denne læge brugte magt til at fjerne min søns arm for at undersøge hans øre efter meget kort tid.

Herefter får vi fortalt, at personalet, der skal udføre selve høreprøven slet ikke har tid pågældende dag, så vi kan komme tilbage en anden gang. Vi er på dette tidspunkt utilfredse og giver udtryk for, at vi ikke ønsker at have mere med dem at gøre.

Fra hvad jeg kan læse fra vores egen læge, har en anden person (kvinde) angivet "motorisk uro" som årsag for manglende undersøgelse og der er tilmed antydet en "diagnose" uden hverken undersøgelse eller forklaring.

Som andre også giver udtryk for, så fraråder jeg stærkt børnefamilier at besøge klinikken. Det virker til, at vi fik fuld plade med dårlig planlægning, upædagogisk og uprofessionel håndtering af børn, og ikke mindst problematisk journalføring.

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sjældent har jeg mødt så sød

Sjældent har jeg mødt så sød, omsorgsfuld og dygtig læge som Anna og også hendes ansatte Camilla. Kæmpe ros herfra kan helt klart anbefale at komme i Annas kyndige hænder.

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professionalism and care

I recently had an appointment with Dr. Anna and I am extremely impressed with the level of care and professionalism I experienced.

Additionally, I was pleasantly surprised by how quickly I was able to get an appointment, which showed me the clinic's commitment to accommodating patients' needs.

The examination was conducted with great care, and I felt comfortable throughout the process. Dr. Anna ensured I was informed at every step and took the time to answer all my questions.

Additionally, I got referrals for a scan in hospital.

Overall, I highly recommend Dr. Anna and the entire team at clinic. Their dedication to patient care and professionalism truly set them apart. Thank you for providing such a positive healthcare experience!

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Havde bestilt tid hos Anna

Havde bestilt tid hos Anna, blev derfor også noget overrasket over at blive kaldt ind til en rimelig ubehagelig mand, der ikke ulejligede sig med at præsentere sig. En ualmindelig dårlig oplevelse, har fået det meget værre efter besøget. Det er bestemt sidste gang jeg kommer der. Ham vil jeg ikke risikere at komme ind til igen.

23 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Havde fået en tid midt i hendes ferie !

En sød men forvirret læge, hvor det skal gå hurtigere end hurtigt.
Havde fået en tid d 18/8 kl 16.40, men da jeg ankommer, er der lukket !
Ser på hjemmeside der er ferielukket.
Måske smart at aflyse min tid!!!
Respektløst !

18 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vi plejer at være rigtig glade og…

Vi plejer at være rigtig glade og trygge hos Anna, hvor min lille søn på nu 4 år altid er glad når han går derfra. Min søn har desværre været hos ørelægen mange gange og aldrig har vi oplevet noget lignende. I tirsdags (Vi havde tid 16.40) blev han undersøgt af en ubehøvlet ældre mandelig ørelæge (tvivler vi næsten på at han var, han virkede så uprofessionel), som ikke engang gad præsentere sig selv. Han var slet ikke forsigtig og er på ingen måder egnet til at behandle børn! Min søn var SÅ ked af det bagefter og klagede længe over at han havde rigtig ondt i ørerne fordi han var så grov! Jeg håber inderligt at I ser denne anmeldelse, så I ser, at han ikke er egnet til børn, takket være DIG er min søn nu bange for at gå til ørelægen.. Vi overvejer helt sikkert at gå hos en anden ørelæge fremover og jeg vil da helt sikkert gå videre med det og videreformidle vores oplevelse med mine kollegaer i sundhedssektoren. Det er simpelthen ikke i orden!

10 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super Treatment.

I had Water in my left Middle Ear, and booked an appointment with Anna. I was given a hearing test, first ever! And was promptly treated with a smile, compassion, and proffesionalism. It was like being Born again, I could hear clearly for the first time in ages. Got a problem, then I cannot recommend the practice enough!👍👍

28 januari 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Blev behandlet af en ældre uhøflig og…

Blev behandlet af en ældre uhøflig og arrogant mand. Præsenterede sig ikke og interesserede sig på ingen måde for min søns lidelse. Ville ikke fortælle eller forklare om noget.
Klinikken har meget lang telefontid og meget korte tidsrum, hvor man kan ringe til dem, og der er ingen emailadresse at skrive til, så når den ældre mand glemmer at skrive, hvad den anbefalede salve hedder, så skal man igennem deres telefonbøvl. Øv.
Kommer der ikke igen.

23 november 2019
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer