2bTanned Reviews 

1.686
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your delivery agent DPD claim they tried to deliver on the 5th but the photo evidence showed somewhere that isn't anywhere around here. When I contacted them they asked for our What3Words location s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always 10/10! Adore this product so much, it’s incredible and works so so well! I’ve never burnt once since using this and only tanned so much more than I ever normally do! Smells incredible! I also v... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From brilliant customer service , to the best advice on creams as in an advanced tanner, Tried out new products and I absolutely love them. Vanilla is my fave Watermelon gel another fave... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased 2b tanned for my carribean holiday previously but have also used at home. I love the smell of the fragrance and they are applied easily. The results are amazing and long lasting gi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetische producten leverancier

Over 2bTanned

Geschreven door het bedrijf

Helping every skin type and tone achieve the tan of their dreams!

Our aim is to help you gain confidence through the power of tanning, whether that be natural tanning, sunless tanning or both. With high quality ingredients and luxury materials, enjoy a year round confidence boost by shopping our beautifully scented tan-perfecting product range.

SHOP ALL
NEW ARRIVALS
NATURAL TANNING
BUNDLES

Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 56% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(1.686)

224 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanted a chsnge of cream anx gel for…wanted a chsnge of cream

I wanted a chsnge of cream anx gel for when im uding sunbeds the results are fenominal lovely tsn stsring with using different creams

10 februari 2026
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Fiona, Thank you for your 5‑star review. We’re delighted to hear you’re enjoying the results from trying different creams and gels. It’s great to know your tanning experience has improved, and we truly appreciate your feedback.Happy Tanning - 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Luv this product

16 januari 2026
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi, Thank you so much for the love! We’re over the moon that you’re enjoying your product. Nothing makes us happier than helping you feel confident and glowing. We appreciate you taking the time to leave a review and also 5 stars. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Good products, quick delivery time, value for money.

26 januari 2026
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Jamie, Thank you for taking the time to leave such positive feedback. We’re so pleased the products, delivery speed, and value all hit the mark for you. 2bTanned team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Sioux, Thank you so much for the 5 stars! We’re delighted to hear you found our service prompt and great value. We really appreciate you choosing 2bTanned. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Customer service is very poor

Customer service is not great. Products are good but I value service over everything. My parcel went missing I flagged issues with their currier DPD they were dismissed and excused despite the inconvenience. They didn’t care to look into the issue and left me resolve it while telling me this is my fault. Was just a very poor experience and I will look for alternatives going forward. Won’t shop here again.

20 januari 2026
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Tara,

Thank you for taking the time to leave a review. I’m really sorry to hear you felt disappointed with your experience — that’s never what we want for our customers.

After reviewing your order and our previous conversations, your parcel was redirected by DPD to the nearest Pickup Shop. This was done automatically by the courier based on their delivery settings and the information held on your DPD profile. We completely understand how confusing this felt, especially when the updates you received from DPD didn’t match what was happening.

Throughout our emails, we shared the tracking details, explained how DPD’s redirection process works, and helped you locate the parcel. You later confirmed that the information from DPD was incorrect and that the parcel was safely available for collection, which we were glad to hear.

While we always aim to support our customers as much as possible, we don’t have control over DPD’s internal decisions once a parcel is in their network. I’m sorry that this situation left you feeling let down, as that was never our intention.

If you ever choose to shop with us again, we’d be more than happy to help ensure everything runs smoothly.

Kind regards,
2bTanned Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous Mystery Bundle!

Fabulous Mystery Bundle!

I nervously bought my first Mystery Bundle from these last year. As a bonus, I could also use a student discount code. I got an absolute bargain! The box was packed with fabulous products. So many that I put a few away as Christmas gifts. Super quick delivery and the products I've used so far have really enhanced my tan

20 september 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Hayley, Thank you so much for your amazing review! We’re thrilled you loved your Mystery Bundle — they really are such a bargain. We’re so glad the delivery was quick and that the products have enhanced your tan. Happy Tanning - 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect no problems at all great product

Perfect no problems at all great product

20 november 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Laura, Thank you so much for the 5 stars! We’re delighted everything was perfect for you and that you’re loving the product. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordering was easy

Ordering was easy, kept in touch about parcels journey, was ready for pick up when stated, used product straight away, definitely felt the difference on my skin, realy pleased with product and company

17 januari 2026
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Lindsay, Thank you so much for your lovely review! We’re so glad the ordering and delivery were smooth for you, and it’s amazing to hear you felt the difference straight away. We really appreciate your support. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never had any issues

Never had any issues. And the products work i love my tan and how my skin feels and smells. Watermelon is the best

23 september 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Nickii, Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled you’ve had such a great experience and that you’re loving the results — Watermelon is a favourite for and a staple in our product collection. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Amazing deals, fantastic customer service & very fast delivery 100% recommend.

16 januari 2026
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Kez, Thank you so much for your amazing review! We’re thrilled you loved the deals, service and speedy delivery. Your recommendation means the world to us. 2bTanned Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven’t received my order LOL

Haven’t received my order LOL

1 januari 2026
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Thank you for your review. I’ve checked your order and it looks like the parcel has been delayed within the DPD network. We’re really sorry for the inconvenience — this isn’t the experience we want for you. If you contact our customer care team at info@2btanned.co.uk, we’ll resolve this for you right away and make sure your order gets to you as quickly as possible. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Delivered quickly. I love 2b tanned. It smells great and is a great body moisturiser,soaks in well leaving skin smooth and well hydrated. Love it.

19 december 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Thank you so much for your lovely review. We’re so happy to hear your order arrived quickly It’s amazing to know the scent, hydration and smooth finish are all hitting the mark for you. We really appreciate you taking the time to share this. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Seen a big difference in my colour love…

Seen a big difference in my colour love the scent highly recommend

16 december 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Salma, Thank you for the amazing review! So happy you’re seeing a real difference in your colour and loving the scent. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products

27 december 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Patricia, Thank you for the 5‑star review! So glad you’re loving the products. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best

I love these sun creams I had a brilliant tan from using it I have purchased more for next years holiday The best sun cream I have had

27 december 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Thank you so much for the 5 stars! We’re thrilled to hear you got such a brilliant tan and loved our products enough to stock up for next year. That means the world to us. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You did not deliver my order went to…

You did not deliver my order went to collect from argos before the date given nothing worked they couldn't find it when I phoned they promised me it would be there by the Friday for collection then I got told that I didn't collect in time so was returned even though I did on the Thursday. Still waiting for my refund won't be using again

18 december 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Kirsty, thank you for taking the time to leave a review. We’re really sorry for the frustration caused by the issues with your Argos collection — we completely understand how disappointing that experience must have been.

I’ve checked your order and can confirm that your parcel was dispatched from us as normal, and the collection issue occurred with the carrier’s pickup point rather than with our delivery process. Your refund was issued on 20th December, and with the Christmas bank holidays and reduced processing times, some payment providers can take a little longer to show this on your statement.

If you still can’t see the refund, please reach out to our support team and we’ll be more than happy to help you locate it. 2bTanned team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Thank you so much for the 5 stars! We’re so glad you’re loving the product and finding great value in it. We really appreciate you taking the time to share your experience. 2bTanned Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love all the products I buy off yous

Love all the products I buy off yous. It's amazing

22 december 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Thank you so much for the 5‑star review! We’re so happy to hear you’re loving the products — that means everything to us. Your support truly keeps our small team glowing. If you ever need help choosing your next favourite, we’re always here. 2bTanned Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't received both my orders and…

Haven't received both my orders and they were Christmas presents

22 december 2025
Logo 2bTanned

Antwoord van 2bTanned

Hi Laura, thank you for your review. I’m really sorry your original parcels were marked as damaged in transit —

Our customer service team reached out today to explain what happened, and I’m glad we were able to arrange a replacement order for you straight away. Thanks for giving us the opportunity to have this resolved. 2bTanned team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer