AbbyCar Rentals Reviews 1.265

TrustScore 1.5 uit 5

1,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb een wagen gehuurd en na 3 dagen had ik een platte en kapotte batterij. Ik heb deze moeten laten vervangen en dit kostte me €220. Abbycar weigert dit terug te betalen. Ze zeiden dat ik terug na... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ze laten je een aanvullend contract tekenen met kosten(o.a. voor schoonmaak exterieur en interieur, off road rijden) en ze plaatsen een tracker in je auto en claimen achteraf 150 euro voor off the roa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Grootste scammers, nooit boeken bij deze oplichters, vandaag in Marrekech werd mij verteld dat mijn creditcard het niet doet of ik 1000 euro achter kan laten als borg, ik zag aan zijn smoel dat hij m... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Auto gehuurd bij hen in de buurt van Zakyntos AirPort. Bij inleveren grote problemen om de locatie te vinden. Google vindt het adres niet. Daardoor bijna te laat voor onze retourvlucht. Uiteindelijk g... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Autoverhuur

Geschreven door het bedrijf

AbbyCar Rentals is a customer-focused car rental company providing reliable, flexible, and affordable mobility solutions worldwide. We are committed to delivering high-quality service, transparent pricing, and a seamless rental experience, whether for leisure or business travel. Our priority is to ensure safe, comfortable, and hassle-free journeys for every customer, supported by a dedicated team that values trust, efficiency, and customer satisfaction.


Contactgegevens

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 23% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hier geen auto huren!!!

Op vakantie naar Kos heb ik bij hen een auto gehuurd. Ik heb daar, inclusief de rit van en naar het vliegveld 120km gereden in 12 dagen en niets 'off the road'.
Toen ik de auto terugbracht had ik aan de onderkant schade (Dit heb ik trouwens ook bij anderen gelezen) 388 euro. Gelukkig had ik een extra verzekering afgesloten, maar dit was de laatste keer Abbycar. Kijk uit mensen!

13 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Abby car. Niet doen

Auto gehuurd bij hen in de buurt van Zakyntos AirPort. Bij inleveren grote problemen om de locatie te vinden. Google vindt het adres niet. Daardoor bijna te laat voor onze retourvlucht. Uiteindelijk gevonden en worden we getrakteerd met de mededeling dat er ergens aan de onderkant van de auto schade zou zijn ontstaan door ons. Zelf nooit gezien en uit angst onze vlucht te missen, betalen we € 393. O.a. 80 € omdat de auto voor reparatie 2 dagen uit bedrijf zou zijn. Schandelijk onbetrouwbaar bedrijf. Nooit kiezen

19 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Het is dat ik een ster moet indrukken…

Het is dat ik een ster moet indrukken om een review te schrijven,, want zelfs die ene ster zijn ze niet waard. Wat een waardeloos bedrijf met onbeschofte mensen. Uur te laat aangekomen, auto was al weg. Tot daar aan toe. Voorgesteld dat wij de volgende dag een auto wilde ophalen, want wij hadden voor 11 dagen gehuurd en betaald. Dat kon niet maar wel een nieuwe boeking maken en natuurlijk weer betalen. Zoals ik hier lees zijn wij helaas niet de enige! Ga het ook rondbazuinen dat ze hier nooit meer moeten boeken en laat ik nou een groot bereik hebben. Wij gaan hier in ieder geval werk van maken!

13 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Precies dezelfde rot ervaring

Precies dezelfde ervaring . Zwaar onbeschofte heer, maar niet heus, achter de balie. Wij waren ook later de auto was al weg. Er stonden er 20 buiten maar we kregen geen andere. Alles al betaald maar we moesten dan maar een nieuwe boeking doen dan was er opeens wel een auto beschikbaar. Nou, aan dit soort oplichting gaven we dus geen gehoor. Een onbeschoft kl….bedrijf met een service die er dus niet is. Huur hier noooooit een auto.
We hebben naderhand bij t hotel een auto gehuurd.

13 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onbeschofte dame achter de balie.

De dame achter de balie bij Abbycar in Thessaloniki Airport was ronduit onbeschoft. We waren te laat voor onze autohuur en de auto was al weg gegeven, terwijl alles al betaald was. Door ons te vertellen dat het onze eigen schuld was, was ze niet bereid ons te helpen en moesten we het zelf maar uitzoeken. Later (om onze vakantie niet te laten verpesten) hebben we een nieuwe reservering gemaakt. 2x de autohuur moeten betalen voor 1 week vakantie.

7 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichters

Wij reserveerde en betaalde online een auto via carjet.com en dit bij Abbycar.
Er werd ons gezegd dat de auto voor ons zou klaar staan op de luchthaven van Split in Kroatië bij het autoverhuur bedrijf Abbycar.
Daar aangekomen vonden wij geen verhuurbedrijf met de naam Abbycar.
Na lang zoeken kwamen we terecht bij XL rent a car. XL rent a car zou samen werken met Abbycar alsook met carjet.
Er werd ons gezegd dat er geen auto voor ons klaar stond want dat onze boeking geannuleerd was. Toch hadden wij reeds 580 euro betaald en werd er een borg van 1200 euro vastgehouden op onze mastercard.

We werden van hier naar daar gestuurd, Abbycar gaf de schuld aan XL rent a car, deze zeiden dat de fout bij carjet lag en vica versa.
Als we toch nog een auto wouden moesten we opnieuw betalen!!
Ons geld zijn we dus kwijt en we hebben een nieuwe auto moeten huren, uiteraard bij een ander bedrijf.
Zowel carjet, abbycar en Xl rent a car werken samen om mensen op te lichten, huur hier nooit een auto!!

21 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

0 problemen met Abbycar Chania

Net als velen anderen wat sceptisch geweest door de velen slechte reviews. Recente beoordelingen zijn al wat beter ten opzichte van 2020. Ik moet eerlijk zeggen dat wij geen enkel probleem hebben ervaren met Abbycar Chania. Het personeel is aardig en denkt met je mee. Wij hadden een fiat panda meegekregen maar de sigaret ingang 12v werkt niet waardoor onze telefoons niet geladen konden worden. Meteen werd er een andere auto klaargemaakt en uitgegeven. Ook kregen wij kosteloos een leen USB adapter mee voor in de auto. Ook het inleveren verliep soepel en op dezelfde dag kreeg ik mijn borg terug! Let wel op dat je een creditcard hebt met minimaal €1200 credit, je reservering en een geldige rijbewijs bij je hebt.

29 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Auto van Abbycar gehuurd via Wisecars

Auto van Abbycar gehuurd via Wisecars. We werden opgehaald op het vliegveld van Thessaloniki, op de afgesproken plek volgens de papieren. Met een busje naar het verhuurbedrijf dat 2km verderop lag. Vriendelijk personeel! We hadden een Toyota Auris (of soortgelijk) gehuurd en kregen een mooie, schone Suzuki Baleno met slechts 35.000km op de teller. Op verzoek van de medewerker samen om de auto heen gelopen om schades die er al op zitten te bekijken en noteren. Daarna heb ik voor de zekerheid nog foto's gemaakt van alle kanten van de auto, vooral de bumpers voor en achter ook ietwat van de onderkant gefotografeerd. Onze 3 dikke koffers pasten in de kofferbak. Fijne service en uitleg. Het retourneren ging vlot, auto werd vlot nagekeken en het formulier geparafeerd zodat het bedrag dat gereserveerd was op mijn creditcard zou worden vrijgegeven. Vervolgens werden we weer netjes naar het vliegveld gebracht door hen. Gezien de slechte reviews op internet over Abbycar was ik een beetje huiverig of het wel goed zou gaan, maar mijn ervaring met hen is een dikke 5 sterren waard! Een volgende keer zou ik er weer huren. Alleen het vrijgeven van het bedrag op de creditcard liet wat lang op zich wachten. Ze zeiden dat dit een paar dagen zou duren, maar na 3 weken was dit nog niet gebeurd. Ik heb hen via een contactformulier een bericht hierover gestuurd met de vraag dit alsnog te regelen en binnen 2 dagen was het geld gedeblokkeerd. Ik ben heel tevreden over hen!

26 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Huur hier vooral geen auto

Huur hier vooral geen auto. Bij auto zonder schade inleveren kregen we een rekening van €300 voor zogenaamd of road rijden. We hebben nergens gereden waar de navigatie geen weg aangaf. Bedrag word gewoon van de creditreservering afgehaald

30 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo AbbyCar Rentals

Antwoord van AbbyCar Rentals

Dear Ms Roks,
We are terribly sorry for your bad experience with Abbycar. Can i kindly ask you to contact us at support@abbycar.com with what happened, so we can take a look into it and avoid any issues in the future? My sincere apologies for causing such inconvenience and we are looking forward to your response.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOOIT MEER ABBYCAR/CARJET !

Je wordt op de site van Carjet.com gelokt met een Toyota Auris die ze uberhaupt niet hebben.
Bij aankomst in Athene 45 minuten gewacht omdat de shuttlebus van Abbycar 3x vol was.
Volgens de site krijg je een schone auto met Vol-vol policy, de Skoda Matiz uit 2015 die we kregen had vieze bekleding, er zat maar 1/4 diesel in, vol met beschadigingen, etc ..
Deze auto is 1 m korter en heeft 115 ltr inhoud minder dan een
Toyota Auris ! Deze auto was klein voor 4 volwassenen, 1 kind en bagage voor 1 week maar als we een grotere auto wilden moesten we extra betalen en wachten ....
Een zeer onduidelijk Spaans bedrijf incasseert je betaling.
De verzekering die je vooraf afsluit Is geen afkoop van je eigen risico. Er wordt alsnog bijna €1400 als borg op je creditcard gereserveerd. Of €25 p/d bijbetalen .
Ook 1 week later bij inleveren een issue met de shuttlebus weer 20 min wachten om 13 km verder op de Airport te komen. Helaas dezelfde zeer onaardige schreeuwende manager als bij aankomst. Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan !!

25 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Doe het niet! Nog te slecht voor 1 ster op trustpilot!

via Easyterra bij Abbycar een Peugeot 308 of gelijkwaardig gehuurd op vliegveld Kalamata in Griekenland. Abbycar heeft geen kantoor op de luchthaven, maar ca. 3 kilometer verderop in Kalamata. Met een busje werden we opgehaald. De Peugeot 308 was niet beschikbaar, maar wel een aan alle kanten beschadigde VW Polo. Aangegeven dat ik niet akkoord ben en dat ik een auto verwacht die gelijkwaardig is of beter. Hierop kreeg ik een alternatief aangeboden na enig aandringen: een oude Skoda Fabia die er nog veel slechter uit zag dan de VW Polo. Als ik hier niet mee akkoord ging, dan kon ik ca. 3 uur wachten voordat er een gelijkwaardige auto beschikbaar was (en ik wachtte al bijna anderhalf uur...). Dan toch maar die oude VW Polo met ruim 60K op de teller en heel veel beschadigingen, maar die moest ik wel huren tegen hetzelfde tarief. Dat is de truc die vrijwel atijd toepassen: Op het internet bieden ze goedkoop een bepaald model aan en op het moment van verhuur wordt je afgescheept met een kleinere categorie. Dus eigenlijk betaal je veel geld voor die kleinere categorie die je mee krijgt. Blijf weg bij deze club!

7 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GEVAARLIJK GA HIER NIET HEEN!

GEVAARLIJK GA HIER NIET HEEN!

Bij aankomst uur moeten wachten en eindeloos gebeld tot ze ons ophaalden.
9 man in een busje waarin 4 de Max was ( covid). Vervolgens nog wilden ze borg van 1275, cc Max was 1000 dus we vroegen de rest neer te leggen in cash.
Mocht niet want ze hadden geen geld in kas daar, overigens wel als wisselgeld voor de 180 euro die we nu extra moesten betalen en 150 euro borg. Dubbele verzekering dus!
Erg onaangenaam.
Toen we de auto starten bleek dat de tank leeg was. We konden net een benzinepomp halen.
Bij terugbrengen constateerden ze ‘schade’ ( vies bij bumper) en volgens hun zou reparatie 4/500 kosten!! De borg kregen we niet terug.
Wij waren woest en vroegen de sleutel terug ( huur liep nog) maar die werd ineens achter de rug gehouden en vervolgens maakte de verhuurder allemaal wilde handbewegingen. Naar Later bleek; chantage , de camerabeelden zouden tonen dat wij hem hadden aangevallen. Hij kondigden aan de politie te gaan bellen en zou ervoor zorgen dat wij vandaag onze vlucht zouden missen. Het meisje dat probeerde te bemiddelen en de ‘krassen’ wilde schoonmaken kreeg ook niet de autosleutel ( dan zou blijken dat t geen schade was). Ons wegbrengen wilden ze niet we moesten op politie wachten om samen de beelden te bekijken.
Meer mannen werden opgetrommeld die in een groep voor ons gingen staan en ons begonnen te bedreigen. We moesten mee om camerabeelden te bekijken.
Omdat we Dan zeker onze vlucht zouden missen, hebben we heel snel ( bang) een taxi geregeld ( via beat) en zijn weggegaan onder de uiting van diverse dreigementen .
Geen papieren/niks dus een auto die uiteindelijk 180 plus 150 duurder werd.
De ervaring is t meest naar.

28 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Erg slecht

Erg slecht, huur hier geen auto!!!!
Wij moesten hun op het vliegveld eerst bellen toen kwam er eindelijk na 45 minuten een busje,
Bij de balie moest je met je creditcard een borg geven van €1150,- dit terwijl we een volledig dekkende meest uitgebreide verzekering afgesloten hadden.
Vervolgens moesten we zelf alle krasjes en deukjes opzoeken op de auto terwijl die er vol mee zat, tevens is dit in het geheel niet van toepassing bij een volledige verzekering je hebt dan alleen een eigen risico bij schade ( ongeval €
Ook het inleveren verliep erg traag en stroef,
Je moet hier minimaal twee en half uur voor je vlucht vertrekt de auto inleveren anders kom je te laat voor je vlucht.
Tevens word bij het inleveren de auto hij met een loep op onmogelijke plaatsen gecontroleerd,
Pas nadat je erg boos word en hun duidelijk maakt dat dit onzin is stoppen ze ermee.
Mensen voor ons moesten erg veel betalen voor een klein krasje op het dak terwijl die auto die auto onder de deuken en krassen zat.
Wij hebben onderweg naar het vliegveld gelijk onze creditcard geblokkeerd, erg onbetrouwbaar bedrijf, nogmaals huur hier geen auto!!!

29 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (1.265 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer