USG hooinet fijnmazig
Bestelde een hooinet fijnmazig: USG Hooinet fijnmazig 3 x 3 cm zwart/blauw 90 cm. 17 januari 2025 besteld.
Na ontvangst bleek dit niet gaan om een 3 cm brede maas. Eerder 4 cm. Draad is zo ontzettend fijn dat ik er mijn twijfels bij had. Ik was zo dom om dit niet terug te sturen.
Na gebruiken van een aantal weken zat er een gat in het net. Teruggestuurd want die rotzooi hoef ik niet.
Webshop komt terug, na weken wachten (!): "Helaas heeft de fabrikant aangegeven dat het defecte hooinet niet in aanmerking komt voor garantie; het betreft gebruikersschade.
Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en hebben uit coulance een creditfactuur voor u opgesteld van 50%, de retourkosten nemen wij hierbij uiteraard ook voor onze rekening.
Het bedrag van € 10,23 is inmiddels naar u overgemaakt naar dezelfde rekening of betaalmethode waarmee de bestelling is betaald en zult u binnen enkele dagen ontvangen."
DUS EENS EN NOOIT WEER!!! Ik dacht dat Duits spul kwalitatief goed was maar hee dit verwacht je niet. Koop hier niet want je leert een webshop pas kennen bij problemen met je aankoop. En dit is grofweg schandalig om ik het net beter in de kast kan hangen. Bij gebruik laat het echt te wensen over.





