Slechte opvolging bij klacht over ondeugdelijk product
Via Van Keijsteren twee zakken Romfix polymeerzand besteld. De eerste zak werkte niet zoals het hoort: het zand hardt niet uit, ondanks correcte verwerking. Dat kan natuurlijk gebeuren — daarom heb ik het netjes gemeld via e-mail.
Pas na een herinnering kreeg ik reactie, via Romfix zelf. Eerst leek er serieuze opvolging te komen, maar nadat bleek dat ik iets verder weg woon (Overijssel), bleef het stil. Van Keijsteren zelf reageerde daarna ook niet meer, ondanks herhaald verzoek over retour van de ongebruikte zak.
Kosten zonder resultaat. En veel tijd verspild. Daar hebben ze bij van Keijsteren geen last van: géén enkele moeite om het netjes op te lossen. Slechte opvolging, slechte service.
Update 26-5: na het plaatsen van bovenstaande review en een e-mail dat ik geen (re)actie meer verwacht, ontving ik vandaag bericht dat de gehele order aan mij is gecrediteerd met excuses voor de gang van zaken.







