Allgo Global Rewards Reviews 

133
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Really difficult to use, especially the login issues. Also, old card remain forever in the app as they cannot be deleted, so continuously defaults to the old cards. The account and app don't seem to... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought 2 digital+ cards. They never worked, after contacting customer service they offered refund as they can't fix this. Refund may take up to 30 days apparently to T&C. 2k invested to make employee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very efficient and very fast I ordered virtual employee reward cards for the company I work today at 14:00 and made the bank transfer shortly after. I received my own rewards card at 15:18. I rea... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Our company had paid you and left our bank account but we could not transfer to staff beacsue your systems couldnt find it. Complete disaster. Missed the whole christams window. Trying to conatct you... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Communicatieadviesbureau

Geschreven door het bedrijf

Allgo helps companies engage, motivate and reward people to achieve great results. We provide expertise, technology, and rewards to enable companies achieve strategic objectives through world-class incentives, rewards and recognition programmes.


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

133 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(133)

30 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is way too poor

Customer service is way too poor. Takes several days to get answer and never picks up phone. The registration for card system is not user-friendly either. Too complicated and takes very long time.

18 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Review for Allgo

I am thoroughly disappointed with Allgo's customer service experience. It's one thing to have issues with a product or service, but the lack of any real customer support makes everything exponentially worse.

Trying to get in touch with their customer service is a nightmare. It feels like they don't care about their customers at all. There’s no responsiveness, no clear communication, and certainly no effort to resolve issues. I reached out multiple times, only to be met with either complete silence or generic, unhelpful responses.

For a company that touts itself as innovative and customer-focused, they have failed miserably in delivering even the most basic level of support. If they cannot invest in a proper support system, how can they expect customers to trust them?

I would not recommend Allgo to anyone until they seriously overhaul their customer service. Customers deserve better than being left in the dark when issues arise. Save your time and money and look elsewhere!

18 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Urgent request

Please please can you deal with my query. I ordered 3k worth of vouchers for my staff on the 6th December. I paid immediately and the payment is gone through on my bank account. I was notified last Friday that you did not receive the payment. Despite constant efforts to call and emails sent , I am no further on towards resolving the issue. I need the vouchers for Friday.
Kieran Duffy DHT

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute diabolical sham of a company

Absolute diabolical sham of a company.
Who refuses to answer a phone call..
Issuing automated responses of no help whatsoever. Their so called customer service numbers are just a front where you will be directed to web site. Disaster

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response received from them

No response received from them. Worst service. 3 days since I've been calling and emailing, nothing has been solved. Moreover, my issue is literally because I'm not getting a verification email from these people to even log into my account.

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

Horrible experience.
This company is a big joke. I din’t receive my card yet. Since 4/11. Customer service doesn't exist. The worst way to get a Christmas gift ever. Many hours hanging on the phone. Last call I mede 10 days ago and lady from CS confirmed it will be shortly i a few days. They are liars and ignored customers. Highly not recommend. Avoid this card if possible.

4 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non existent customer service

I received a gift card last year and set up the account and used the card.

I received one again this year and in order to use the card online I need to put in a 4 digit secure pin which was set up last year and I can't remember it.

I rang the helpline on Thursday for 45 minutes and got cut off so I emailed them, I received an email on Sunday with instructions to solve my problem but the steps I was told to take did not work. I emailed them back straight away and haven't received a response.

I rang the help line again this morning and was on hold for 1 hour and then they cut me off again. I have also rang the sales and corporate sales help line as I am so desperate to get help but I have been on hold to both options for over 30 minutes at a time.

There is zero customer service with Allgo and it is extremely frustrating and disappointing. It feels like they have one person looking after all customer service and it feels like once they have their money they don't care about anything else after that.

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Again...

Again.... the worst gift card you can give your employee... So much wasted time last year before I somehow get this card to work(activated) and this year AGAIN with a differences after couple days fighting with their website still cannot activate a card. Its even not a joke! Their phone number doesnt work and emails are useless. So frustrated

14 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Allgo Global Rewards

Antwoord van Allgo Global Rewards

Hi Arek,
I'm sorry to hear about this - unfortunately I can't see any emails when searching your name. Could you please get in touch on help@allgogiftcard.com?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company

Awful company, hate these cards, issues with unlocking every year, "helpline" is a joke, e-mails go unanswered and they ask for a lot of personal information which I'm very uncomfortable with, major gdpr concerns. The worst I've ever had to deal with.

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

cant activate card

Replying to your response
I only ever received an automated email reply to my email and Your colleague was not in touch with me .The card is not a digital card,and it is still not activated 😞

Every Christmas my husband receives a card from his work place ane every year i have the same issues activating the card .I have spend half the day on hold trying to get through to them ,i have emailed them .When i try to go in my account its says invalid details,when i reset password it won't accept new one .When i try to sign up for new account with different email ,it just keeps refreshing .I am sick to death of crappy App and worse customer service.Have the decency to answer the phone as this is unacceptable behaviour when you are getting paid to do a service .

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Allgo Global Rewards

Antwoord van Allgo Global Rewards

Hi Sue,

Thank you for your feedback. We did experience an issue with Digital cards last week. Confirmation of resolution has been sent and I can see one of my colleagues has been in touch with you over email also. Please let us know if there are any further issues. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give zero stars if I could

Would give zero stars if I could, trash customer service. No answer from phone calls or emails! Website and login equally shocking, has to be the worst online experience I’ve ever had.

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the worst gift card I have ever…

This is the worst gift card I have ever received. To buy something online, this thing should not exceed the amount on this card. Paying half the amount from a gift card and the rest from a bank card is IMPOSSIBLE. Topping up a gift card to increase the amount of money on a gift card is IMPOSSIBLE. In short - A headache is the best Christmas present)))

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Allgo Global Rewards

Antwoord van Allgo Global Rewards

Hi Anatoli, I'm sorry to hear of the stress this has caused you. Unfortunately merchants usually don't allow split payment methods for online transactions, and the AllGo Mastercard cannot be topped up as it is a single-load, prepaid card. If applicable, an instore 'Split Tender' transaction should allow you to complete your purchase between two payment methods. Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Experience with Allgo Gift Card – Avoid at All Costs!

I had the worst experience with Allgo Gift Card. While attempting to recharge my Luas card, the transaction failed, but the money was still deducted from my gift card. The merchant confirmed they didn’t receive the money, leaving me in a frustrating limbo.

I immediately tried contacting Allgo to resolve the issue, but their customer service has been nothing short of appalling. They ignored my email, and when I called, I was told to wait 30 days before they could even investigate. Meanwhile, my balance shows an inconsistency: the “current balance” and “available balance” have been different for over a week, yet Allgo refuses to release my money.

This is unacceptable and shows a complete lack of regard for their customers. It’s ridiculous to have to wait a month for money that was wrongly deducted! A shameful Irish company with no accountability. Avoid their services – you’ll save yourself a lot of frustration.

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mark very very help

Mark very very help

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Allgo Global Rewards

Antwoord van Allgo Global Rewards

Hi Kris,

Thank you for your review! I'm sure Mark will be thrilled.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the worst card ever to activate

the worst card ever to activate. 40 minute on phone trying to sort card. problem sent to IT. seemingly sorted yet still can't access my money. would not recommend this money card

4 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Allgo Global Rewards

Antwoord van Allgo Global Rewards

Hi Martina, I'm really sorry to hear this - could you please send an email to help@allgogiftcard.com 'FAO Sorcha' and I will re-investigate for you? Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You need nerves of steel

While the cards in general are better than the crappy one4all they often fail (despite all the 3DS stuff being enabled). The app is crap - you can't read the card details clearly, it shows incorrect balances, etc. allgo doesn't reply to emails despite making good money on these cards.

21 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY Would not recommend!

Would not recommend. This is my second year buying all go gift cards from company for employees including myself and it is the most complicated process trying to access the digital cards. Had so much trouble last year so paid for the digital + cards this year thinking it would be easier and it is worse. It just keeps bringing me to last years card in my app and we have no way of accessing the new card. On the phone with customer service now and they have no clue either and just want me off the phone and said it is a known issue with iPhones that you can't access new cards

With regards the reply below. Yes I have the card on account now but I tried using on Amazon and I am getting messages all day saying there is a problem with payment card. This is happening to mine and husbands. I have been onto customer service on phone and email. No resolution just to wait and investigate once they were done blaming Amazon. 30 days for refund!!!!DO NOT BUY ALLGO REWARDS CARDS.

21 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Allgo Global Rewards

Antwoord van Allgo Global Rewards

Hi Kathy, thank you for your review. I believe I was speaking with you on the phone earlier and understand you have the card redeemed now. Please let me know if there's anything else we can help with.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

terrible card to get as gift

We received a gift of an AllGo card. After one use it was left in a drawer, and it's now empty a year on. Customer care were quick to respond to my query and stated that they cannot refund any missing money due to their policy of fees. (€3 per month is taken after it's used and it's very clear on their website!!!) I was totally disgusted and will never purchase such a card. At least All4One will replenish a card when asked.

4 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Allgo Global Rewards

Antwoord van Allgo Global Rewards

Hi Dawn,

Thank you for taking the time to review AllGo Mastercard.

I'm sorry to hear you are disappointed with the service you received from us. The AllGo Mastercard as well as other gift cards (including one4all) incur maintenance fees after 12 months of issue. These fees are necessary to cover costs associated with the cards and the platform.

While we do understand your disappointment Dawn, unfortunately, these fees are non-refundable. This policy is clearly stated on the AllGo Mastercard website and documentation accompanying your physical/digital+ card and the majority of our clients will use the card balance within the 12 month period thus incurring no charges.

I'm sorry I'm unable to help you this time and hope that in the future you'd consider AllGo Mastercard again. Thank you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer