Opslag tent besteld bij Aosom, deze werd binnen week geleverd. Een doos ontbrak en na contact met klantenservice werd dit snel opgelost en nageleverd. Tent inmiddels opgebouwd en voldoet prima aan v... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Alleen maar een prettige ervaring met dit bedrijf. Ik had een klacht over in product war ik in februari 2024 heb gekocht. Ik ben heel netjes te woordt gestaan, en de klacht is zonder problemen naar... Toon meer
Via Amazon een grote kooi van het merk Pawhut (bouwpakket) besteld welke snel werd afgeleverd. Nu blijkt dat bij het afmonteren de bodembak niet past en op de grond valt. Waardoor de... Toon meer
Heb op 28-11-2025 een relax stoel besteld kreeg 1 pakket geleverd uit gepakt zit alleen de zitting erin dus gebeld gemaild ben nu week verder en nog geen rug leuning.Word nog geleverd word er gezegt,w... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Aosom, ausgesprochen "Awesome", ist DEIN Onlineshop rund ums Haus, Wohnung und Garten. Seit 2010 ist Aosom aktiv in Deutschland und verkauft über unsere sechs Marken Haushaltswaren, Küchen-, Garten- und Outdoor-, Haustier-, Büro- und Baumarkt-, / DIY- Produkte an unsere Kunden. Unsere Marken sind HOMCOM, Outsunny, Pawhut, Vinsetto, kleankin und Durhand. Das Aosom-Vertriebsnetz erstreckt sich bis in die Niederlande und Polen und wir vertreiben unsere Produkte auf bekannten Online-Plattformen, darunter Amazon, eBay, Wayfair, Lidl, Rewe, Netto und noch vielen weiteren. Wir stellen sicher, dass Sie sich auf unsere Kernwerte verlassen können, die wir seit Tag 1 vermitteln – ausgezeichnete Produkte, innovatives Design und hervorragender Kundendienst! Und das alles zum Bestpreis. Die Ergebnisse sprechen für sich: hervorragendes Feedback auf unseren Amazon- und eBay-Konten, eine starke Bewertung bei eKomi und Google und über 400.000 glückliche Kunden jedes Jahr. Mit unseren Schwestergesellschaften in den USA, Kanada, Großbritannien, Irland, Portugal, Spanien, Frankreich und Italien ist Aosom weltweit sehr erfolgreich aufgestellt.
Contactgegevens
Wendenstrasse 309, 20537, Hamburg, Duitsland
- 04088307530
- service@aosom.de
- aosom.de
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Zeer slechte ervaring
Zeer slechte ervaring.
Ik wil de artikelen retour sturen. Hier ben ik al een maand mee bezig. Het is als particulier niet mogelijk grote pakketten te retourneren naar Duitsland. Bedrijf bood aan een retour opdracht aan te maken. Ik heb meerdere emails gestuurd met voorstellen voor ophaaldagen. Vervolgens krijg ik een mail dat ze het niet laten ophalen.
Op geen enkele email krijg ik nog reactie. Telefonisch niet te bereiken. Nu zit ik met iets wat niet past. Ik kan er gewoon niks mee.
Schandalig om gewoon niet meer te reageren.

Antwoord van Aosom
Na 3 weken nog steeds geen geld teruggestort en / of reactie gehad
De hangstoel die ik besteld had bleek niet geschikt voor 2 personen en had een slechte kwaliteit schroeven. Retourneren moet je zelf betalen en regelen. Inmiddels 3 weken verder en nog steeds mijn geld niet terug en telefonisch zijn ze onbereikbaar: na geven van emailadres wordt de verbinding verbroken

Antwoord van Aosom
Nooit meer Aosom!!
De bestelde partytent die beslist regenbestendig zou zijn is zo lek als een mand. Na 14 mails hebben ze een toezegging beloofd van een bedrag terug te storten ter compensatie voor een zeil wat ik erop heb gelegd. Het zou binnen 1 tot3 dagen gestort worden. Helaas tot op heden nog niets mogen ontvangen. Het smoesje van de niet ontvangen bankrekening is natuurlijk onzin want die heb ik al 2 keer doorgegeven. Gekocht via Bol.com en die ga ik ook benaderen want dit is onacceptabel!! Nav deze review krijg ik onderstaande reactie. Ik heb die tent 4 Juli besteld en nog steeds geen actie. Wel een reactie op de mail dat het binnen 3 dagen geregeld zou zijn maar tot op heden...........helaas NIKS!!!!!!!!!! Nooit meer dit flut bedrijf dus. Ik krijg de indruk dat het een soort van chinees bedrijf is, De revieuws worden dus alleen maar negatiever want geen reactie is vaak beter dan onderstaande reactie die standaard gegeven wordt. Moet je dit bedrijf werkelijk nog serieus nemen???? Ik en hopelijk velen na het lezen van deze review NIET!!!

Antwoord van Aosom
Product is beschadigd geleverd
Product is beschadigd geleverd, dit heb ik nu al een maand geleden doorgegeven aan de klantenservice maar ik heb geen reactie ontvangen.
Intussen nog 2x gemaild. Ik zou het graag opgelost hebben.

Antwoord van Aosom
Super bedrijf had een…
Super bedrijf had een hondentrapje/loopplank met plateau besteld zeer goed verpakt snel geleverd,mijn mopshond Diva sprong altijd van de bank tot gevolg zere rug en rekening dierenarts dat ik naar een oplossing zocht de meeste moet je schuin tegen de bank aan zetten maar deze schuif je er tegen aan en heeft nog een recht plateau wat gelijk is met de bank dus heel vertrouwd het is geweldig ze loopt op en af top moest het iets aanpassen had dat gemeld kreeg gelijk andwoord en meerdere mails top opgelost zeer goede communicatie dikke aanrader 5sterren super bedankt heel blij mee.
8 dagen geleden bestelling retour…
8 dagen geleden bestelling retour gestuurd en geen geld terug ontvangen en geen update via email over terugbetaling.
Slechte service!

Antwoord van Aosom
stelletje oplichters
Ik kreeg van hun een kapotte trimtafel, wou nieuw onderdeel maar dat hadden ze niet boden 10 euro aan zodat ikzelf zou moeten op zoek gaan naar een onderdeel, ging niet akkoord toen boden ze 20 euro aan en om er vanaf te zijn heb ik dit geaccepteerd maar het geld betalen ze niet, het is een bende oplichters. Goede raad koop er nooit wat.

Antwoord van Aosom
Bed besteld van 129,99€ bed gekregen…
Bed besteld van 129,99€ bed gekregen van 42,99€ .willen bed niet terugnemen omdat het al uit verpakking is .pure oplichterij

Antwoord van Aosom
ik heb een bestelling gedaan bij Aosom…
ik heb een bestelling gedaan bij Aosom , waardeloze klantenservice Duits vrouw die weinig of niets zei, geen Engels kon . Op een zeker moment wel, kwam er niet verder mee. Had bestelling gedaan twee uur later mail gestuurd en geannuleerd. Vanwege vergissing foute afmetingen. Toen mail duurde lang , al verzonden. DPD gebeld die zeiden wij hebben nog niets hier er is een vertraging dus mail gekregen van DPD waar dat in bevestigd stond om te zenden naar desbetreffende bedrijf Aosom dus. Snap niet waarom dit allemaal zo raar gaat niet fijn

Antwoord van Aosom
Oplichterij!
In juli 2024 heb ik via Bol.com een tentdoek besteld bij AOSOM (partnerbedrijf van Bol). Kort na de bestelling ontdekte ik dat ik per ongeluk het verkeerde formaat had besteld, waarop ik dezelfde dag nog de order heb geannuleerd. Zoals ik van Bol.com gewend ben, is dit keurig afgehandeld: de bestelling werd geannuleerd, het bedrag werd teruggestort en het product is nooit geleverd.
Tot mijn verbazing ontving ik eind april 2025 ineens een e-mail van AOSOM, waarin zij stellen dat het product destijds wel verzonden zou zijn, omdat Bol.com de annulering niet aan hen zou hebben doorgegeven. Ze beweren dat ik het product ontvangen heb (wat absoluut niet het geval is) en eisen nu ineens een directe betaling per overschrijving, zogenaamd op advies van Bol.com.
Op mijn verzoek om opheldering kreeg ik een standaardantwoord in gebrekkig Engels, waarin ze simpelweg dezelfde eisen herhaalden. Toen ik hierover contact opnam met Bol.com, gaf de medewerker aan deze gang van zaken zeer vreemd te vinden en bevestigde dat een partnerbedrijf nooit rechtstreeks om betaling mag vragen — dat loopt altijd via het platform. Bol.com heeft mij geadviseerd niet te betalen, verdere e-mails van dit bedrijf te negeren en gaf aan dit intern op te pakken.
Kortom: dit bedrijf probeert je maanden na een geannuleerde bestelling alsnog op te lichten. Zeer onbetrouwbaar – koop hier absoluut niets!

Antwoord van Aosom
Het is dat ik 1 ster moet geven
Het is dat ik 1 ster moet geven, eigenlijk krijgen ze er 0. Een honden bench besteld en nooit ontvangen, de reactie en oplossingen was echt schaamteloos. Zou geld terug ontvangen maar zelfs dat doen ze niet ! Dus kijk uit waar je besteld

Antwoord van Aosom
PrutseMolle@18
werkplaats wagen besteld , gans geblutst geleverd!!! kan er niets mee doen , ze gingen een stukje van men geld terugstorten,!! maar niets van gezien !! zo gaat dit !!

Antwoord van Aosom
Gaming stoel besteld met valentijs…
Gaming stoel besteld met valentijs korting.
Bevestiging gekregen.
Volgende dag de prijs van de stoel is nu 200 euro duurder.
En ja hoor wegens te kort op kunnen ze niet leveren.
En de prijs weer toegenomen met 100 euro.
Nergens staat vermeld dat er een tekort.is.
In mijn ogen van wege succes lekker de prijs opgedreven ( het grote graaien).
Geen optie om te wachten op niruwe voorraad nee gewoon jammer voor u.
Raad eens wie hier dus nooit meer iets gaat kopen.

Antwoord van Aosom
Alleen maar een prettige ervaring met…
Alleen maar een prettige ervaring met dit bedrijf.
Ik had een klacht over in product war ik in februari 2024 heb gekocht.
Ik ben heel netjes te woordt gestaan, en de klacht is zonder problemen naar alle tevredenheid opgelost.
Er kan zonder aarzelen bij dit bedrijf worden gekocht.
Snelle gratis verzending
Snelle, gratis levering naar België. Gemakkelijk bestellen via de app, altijd een kortingscode mogelijk. 3 producten van het merk Pawshut besteld, heel tevreden van de kwaliteit.
Hele slechte levering!!!!!!!
Enige tijd geleden een schuurtje besteld via Bol. Mijn vertrouwen in Bol.is groot. Ik kreeg een deel van het bestelde 2 weken voor de werkelijke afleveringsdatum. Chauffeur gaf al aan dat een aantal pakketten miste. Nu ruim na de afleveringsdatum. Nog steeds niets ontvangen. Je hebt het over een aanzienlijk bedrag. Nou Aosom, jullie hebben mijn vertrouwen in ieder geval verloren. Hoe gaan jullie dit oplossen.
Uit jullie antwoord blijkt dat dit een standaard bericht is. Ik zal U het bestelnummer geven, A0-00-12-W1-KD, en vraag mij af waarom ik Uw werk moet doen. U bent in gebreke gebleven!!!! Ik heb besloten om tot nog een aantal dagen af te wachten en ga daarna het geld, zowat 600 euro, terugeisen. Tevens heb ik een groot vraagteken waarom BOL.COM, die bij mij hoog aanzien scoort, met een bedrijf als het Uwe in zee gaat. Ook dat vind ik regelmatig terug in de revieuws. Wat een teleurstelling!!!!

Antwoord van Aosom
Kooi met belangrijk gebrek, hoe lossen ze dit op?
Via Amazon een grote kooi van het merk Pawhut (bouwpakket) besteld welke snel werd afgeleverd.
Nu blijkt dat bij het afmonteren de bodembak niet past en op de grond valt.
Waardoor de huisdieren dus vrij rond kunnen lopen in de huiskamer.
De bak is te klein en scheelt zowel op de lengte als de breedte 1 cm ook blijkt de hoogte van de bak 2 cm minder hoog te zijn.
Dus alle volgens de op de Amazon site opgegeven specificaties van de bak komen niet overeen met de werkelijkheid.
Nu contact gezocht met Aosom via Amazon en de klacht met begeleidende foto's ingediend.
Nu dus afwachten hoe men dit oplost !
En misschien wordt de review score beter.
We zullen zien.
#UPDATE 24 uur later nog geen reactie !
#UPDATE 48 uur later nog steeds geen reactie....
Na 72 uur een reactie. En helaas is het onderdeel niet te vervangen.
Maar zij bieden een gedeeltelijke restitutie aan.
Al met al toch nog netjes op gelost.
Schroeven en poten ontbreken krijg je…
Schroeven en poten ontbreken krijg je mail met een link word je terug geleid naar bol.com
Het is geen slaapbank
Ik heb het zelf opgelost met eigen Schroeven en wacht nu op de poten
Eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb
En je partner voor levering mag je ook eens onder de loup nemen dpd had het gewoon aan de deur gezet zonder aan te bellen iedereen had dit kunnen meenemen

Antwoord van Aosom
Let op: winkel verhoogt prijzen voor black friday
Let op: dit bedrijf heeft de prijzen verhoogt tijdens de zogenaamde black friday deals. zo kostte een massagestoel VOOR black friday nog 313 euro... Nu kost hij als black friday deal met 37% korting ... nog maar 334 euro! (En nee ik heb schermafdrukken dat de 313 euro geen kortingsprijs was).
Wat ze doen mag wettelijk niet:
"Als je je prijzen gaat verlagen, moet je eerlijk zijn over je korting. Dat betekent dat je bij een 'van-voor'-prijs uit moet gaan van de laagste prijs die je gebruikte in de 30 dagen voorafgaand aan de Black Friday actie. Je mag dus geen ‘willekeurige’ van-prijs meer vermelden om je korting groter te laten lijken." en die regels lappen ze gewoon aan hun laars.

Antwoord van Aosom
Product prima, echter refund liet lang op zich wachten. Na mijn review hierover, hebben ze t geld gestort
Aosom heeft t geld eindelijk overgemaakt. Dank hiervoor.
Product is goed, echter zou Aosom mij n vergoeding van € 12.90 geven. Dit zou binnen enkele werkdagen aan mij worden overgemaakt. Echter na tig mailtjes van mijn kant en nu al n geduld van 6 weken !!!, heb ik nog niets mogen ontvangen....
Het betreft bestelling 4161033309 [CASE:208095569]
Ik hoop dat ik mijn review snel mag aanpassen naar 5 sterren !! Mvrgr anja
Nav reactie Aosom dat mijn bankreknr niet zou kloppen en dat Aosom daarom heeft gevraagd in mail van 3 okt is helaas niet juist. Hierbij hun schrijven van 3 okt jl :
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het probleem. We hebben de relevante afdeling geïnformeerd en u kunt verwachten dat u uw restitutie binnen een paar werkdagen ontvangt. We waarderen uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Uw AOSOM-winkelteam
Zojuist nogmaals mijn bankreknr doorgegeven, dus
Hopelijk komt t geld nu WEL mijn kant op. Gr anja

Antwoord van Aosom
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







