Attfabrications Reviews 

126
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ATT fabrications provided us with 4 sets of bespoke, aluminium crital style doors. Their service was excellent. They took their time, they were precise in their estimates and asked relevant technical... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ATT were fantastic from start to finish. I bought bi fold doors, 2 windows and roof lantern - the quote drawings were of a much higher standard than competitors and the price better too. Once we star... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with our French Doors and they were half the price compared to others. The lead time given for delivery was 16 weeks but the doors arrived in 10 weeks. The quality is good and the extern... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered French doors through its sister company, Vibrant Doors. The double-glazed units made by ATT were supplied to the wrong size. Although it has admitted its mistake, ATT seems in no hurry to pu... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Deurenfabrikant
  2. Aluminium venster fabrikant
  3. Tuinbouw leverancier

Geschreven door het bedrijf

ATT Fabrications has been exceeding customer expectations since the business first started in 2008. Since then the business has continued to develop and grow to supply a range of innovative products to the DIY Retail suppliers as well as key independent trade, retail and commercial customers. Across our collections, you can explore a range of French doors, bi-folding doors, glass roof lanterns and sliding patio doors, all guaranteeing the utmost in quality and style. We manufacture using PVC and Aluminium. We have recently introduced garden buildings within our product range which has grown in strength providing the customer with a standard range of buildings or bespoke products.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

126 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(126)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with our French Doors and…

Very pleased with our French Doors and they were half the price compared to others. The lead time given for delivery was 16 weeks but the doors arrived in 10 weeks. The quality is good and the external RAL colour matches existing windows. One door handle was faulty but ATT replaced immediately with no quibble. Good efficient company and would definitely recommend.

28 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We do pride ourselves on offering great customer service and, so your comments are very much appreciated. We hope that you will purchase from us again the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Supplied with missing parts

Supplied with missing parts. Simply told not available. Design changes do not work with instruction supplied.
Use of one keep plate for two doors prevents locking.
Quality control is terrible.
Finished installation is fine after many hours work correcting rotten design. The company were totally unhelpful. Go elsewhere.

28 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you for your review. Sorry to hear that our customer service did not meet your needs on this occasion.
Yes, you are correct that the end caps are now obsolete from our supplier. And we are looking to see if we can source from an alternative supplier.
We are currently reviewing our fitting instructions to reflect this issue, so that this does not occur in the future.
Please do not hesitate to contact us should you wish to discuss this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered with ease

I know very little about French doors , but Mike Walker talked me through the measurements and what to order .
Fantastic service.
Thanks Michael

27 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We do pride ourselves on offering great customer service and, so your comments are very much appreciated. We hope that you will purchase from us again the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Items arrived well packaged deliveries…

Items arrived well packaged deliveries were within times given and items delivered to where I wanted them happy days

27 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We really appreciate you taking your time to share your experience with us. We work really hard to offer provide a good product for our customers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional service for my Garden…

Very professional service for my Garden Room including exceptional quality of product and competitive price for product chosen, very helpful through out from order to installation.

25 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We do pride ourselves on offering great customer service and, so your comments are very much appreciated. We hope that you will purchase from us again the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and seem less service

Easy and seem less service. Staff have a great knowledge and are really informative and they’re reasonably priced too. Pleasure deal with.

23 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We really appreciate you taking your time to share your experience with us. We work really hard to offer provide a good product for our customers.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Long waiting for the doors

Long waiting for the doors, delayed by 4 weeks.

When ordering the website is set on white colour as default.... So if you are not careful it doesn't pick up missing fields on the form when placing the order, it will automatically give you white colour as chosen.... Very disappointing... Hence the 3 stars.
The doors seem like of good quality.... Too early to know.

22 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you for sharing your feedback with us and we are sorry to hear that you have had this experience this time.
As your order was bespoke, the lead time is 4 - 7 weeks from when you signed the drawing and any additional payment is made.
Please do not hesitate to contact us if there is anything further we can do to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We do pride ourselves on offering great customer service and, so your comments are very much appreciated. We hope that you will purchase from us again the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

I ordered a bi fold door which was massively delayed and only when I chased up was the order processed, on arrival the door was damaged and one of the panels of glass was incorrect, the correct glass was due to be delivered on the Wednesday, I got a call saying not coming til the following day, the mistakes from ATT cost me a lot of money and when i sent several e mails to help resolve i have had no response

22 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you for your review. Sorry to hear that our customer service did not meet your needs on this occasion.
We can only apologise again that your glass delivery was delayed by a day, as we have mentioned this was out of our control due to the delivery company.
We have strived to answer all of your emails on every occasion. Please contact us should you wish to discuss this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Class Service

Have dealt with this company on numerous occasions and always had a rapid and professional response from them.

22 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We really appreciate you taking your time to share your experience with us. We work really hard to offer provide a good product for our customers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Service

Great products and fantastic service, will definitely be using this company again on my next project.

22 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We do pride ourselves on offering great customer service and, so your comments are very much appreciated. We hope that you will purchase from us again the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service great product and great price always helpful and knowledgeable

22 juli 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We do pride ourselves on offering great customer service and, so your comments are very much appreciated. We hope that you will purchase from us again the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order from Feb 21

We had a triple by-fold doors made back in Feb21.
Some magnets were missing. They were delivered within 2 days. After sales was Excellent
Just wanted to say, 18 months on and the doors are as if they had just come out of manufacturer.
Excellent product.
Ive seen some bad reviews, but, I cannot fault ATT fabs...
Would I recommend? YES, definitely.

4 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We really appreciate you taking your time to share your experience with us. We work really hard to offer provide a good product for our customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Most of parts are scratched and dented

Purchased french patio door from them. It’s not Their fault but they use awful delivery company. They drivers are rude and arrogant, don’t take any care with products what they are handling. We saw they stepped on someone’s door in their van. Yep, of course, our french door was damaged. Packages were ripped off. Most of parts are scratched and dented. We spoke to ATT, “replacement will be 3-4weeks. We’re not changing delivery company “ ATT used to take care customer and their products, but not anymore. We won’t buy anything from them in the future ever again.

29 juni 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you for sharing your feedback with us and we are sorry to hear that you have had this experience this time.
We can only apologise for what you experienced with the delivery company. We use an external delivery company and this issue has been brought to their attention so this cannot happen again with other customers.
Please contact us should you wish to discuss this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

4M Bi-fold doors made to order.Arrived…

4M Bi-fold doors made to order.Arrived on time, good quality And feel well made very good value for money, I have 2 more French doors I need to replace, I will be placing another order soon

29 juni 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We really appreciate you taking your time to share your experience with us. We work really hard to offer provide a good product for our customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful service

Awful service. Do not purchase. We should have known better. Please heed our advice. I phoned ATT Fabrications before we purchased and was told delivery would be within 2-3 weeks. I placed my order then was told delivery was way off in the future approx. 6 weeks later and not in time for our builder, What an absolute sh!t show, Trying a get a refund.
Update: it’s not a bespoke product at all and I went through the product details on the phone and was it was a standard product and would take 2 weeks for delivery. You’re chatting nonsense to make it look like it’s not your fault or responsibility.

20 juni 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you for your review.

When you previously contacted us, you enquired about a standard size product which has a lead time of 2- 3 weeks. However when we have looked back at your order, you have ordered a bespoke product, which has a lead time of around 6 weeks which is why you were given a future delivery date.

We have separate departments that deals with sales enquiries over the telephone and processing the orders. The order processing team would have not realised that you had ordered a bespoke product after asking about a standard product.

Lead times are higher for bespoke products due to glass and materials having to be specially made, whereas standard products are going through the manufacturing process more often.

Please contact us to discuss this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good products

Very good products, excellent service

1 juni 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We really appreciate you taking your time to share your experience with us. We work really hard to offer provide a good product for our customers.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really please with French doors Karen…

Really please with French doors Karen in after sales excellent. Just delivery company very poor that’s another story for another day . Big thank you Karen for everything you done .

Mr and mrs James

1 juni 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you very much for your review. We do pride ourselves on offering great customer service and, so your comments are very much appreciated. We hope that you will purchase from us again the future.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I bought a skypod which later I…

I bought a skypod which later I realised I could have bough it cheaper in some stores and collect it the same day. It took them two weeks to send it to me. They didn't turn up on the day that was supposed to be delivered after two weeks with no prior notice and then they brought it 3 days later outside the time slot they promised!
Not a pleasant experience all together.

1 juni 2022
Logo Attfabrications

Antwoord van Attfabrications

Thank you for sharing your feedback with us and we are sorry to hear that you have had this experience this time. If you had contacted us at the time of purchase we would have been happy to discuss the cheaper price you had been quoted.
As per our website, we do quote 1 - 2 weeks lead time. On this occasion it fell outside the 2 weeks. We have investigated this with the delivery company and they have confirmed that the driver had sustained an injury on the day of your delivery and could not complete deliveries. Therefore this is the reason you received your order three days later.
Please do not hesitate to contact us if there is anything further we can do to help.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer