Ensimmäinen kokemus ja positiivinen kokemus, vastaus tuli nopeasti ja Autocentr hoiti vahinkoilmoituksen teon! Olen erittäin tyttyväinen! Toivottavasti meidän ja teidän näkökulmasta ettei enää tarvit... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Ensimmäinen kokemus ja positiivinen kokemus, vastaus tuli nopeasti ja Autocentr hoiti vahinkoilmoituksen teon! Olen erittäin tyttyväinen! Toivottavasti meidän ja teidän näkökulmasta ettei enää tarvit... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Olin yllättynyt , että sain korjausajan heti ja autoliike( Veho Raisio ) hoisi asian täysin puolestani. Loistavaa palvelua ja vaivatonta minulle. Lähtökohtaisesti itse tiesin vain ottaneeni turvan mut... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Vian ilmaantuessa vein auton omavalintaiseen korjaamoon, koska kyseisessä korjaamossa kertoivat minulle, että heillä homma hoituu ja AutoConcept on heille tuttu. Tämän korjaamon kanssa tökki heti alku... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Otin yhteyttä teihin 16.4.2026 jonka jälkeen vien auton huoltoon jossa tehtiin vikadiagnoosi. Sain ilmoituksen 27.4.2026 että korjaukseen on tullut lupa. Tämä on kyllä hämmästyvät pitkä aika ja tulee... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Olemme tarjonneet turvallisuutta pohjoismaisille ajoneuvomarkkinoille vuodesta 1999 lähtien. Yli 25 vuoden kokemuksella ajoneuvovakuutuksista ja vahinkokorvauksista tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja yhteistyössä globaalien kumppaneidemme kanssa. Ruotsin Finanssivalvonnan hyväksymänä vakuutusten tarjoajana olemme merkittävä toimija pohjoismaisilla markkinoilla. Tuotteemme on kehitetty autoilijan turvallisuus mielessä, tarjoten vahvan suojan ja kattavuuden silloin, kun sitä eniten tarvitset.
Eteläesplanadi 24, 00130, Helsinki, Finland
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Korjaamon kanssa ei onnistunut yhteistyö. Oliko vika korjaamossa vai vai teidän ehkä vaikeassa yhteyden otto lomakkeessa.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Kätevä ja mutkaton systeemi. Korvaukset tulivat vaivattomasti. Korjaamolla hoidettiin asia.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Xtraturva kulta+
Merkkiliikkeen (josta auto oli myös ostettu) huoltopalvelu hoiti korvausasian täysin. Vika edellytti varaosan tilaamista Saksasta. Sen saavuttua vein auton varattuna aikana huoltoon. Vajaan kahden tunnin kuluttua sain avaimet käteen, ja se oli siinä. Korvaus oli aivan vakuutusehtojen mukainen (100 %), eikä vaatinut minulta asiakkaana minkäänlaista paperisotaa.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Ymmärrän, että päivitys itsensä vuoksi ei kuulu vakuutuksen piiriin.
Mutta kun päivityksellä korjataan autossa oleva VIKA (puhalsi ajoittain pelkästään kylmää), on se korjaava toimenpide siinä, missä jonkun osankin vaihto.
Ohjeistuksen päivitykseen korjaamo sai maahantuojalta, jonka puoleen kääntyivät, kun vastaavaa vikaa ei ollut heille aikaisemmin vastaan tullut.
Koska vian aiheuttajana ei ollut millään tavoin kuluva osa, katsoisin korjauksen pitäneen automaattisesti kuulua vakuutuksen korvattavaksi. Mutta toisin kävi. Ja niin, en suosittele.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Insurance companies are not known because they are reliable. However, autoconcept is the lowest of the lows, not only they do not pay when they should, they delay every answer. They are malicious and dishonest, and run away as soon as possible. They will not help you, and having no additional insurance is better and a lot less stressful than having to deal with these people.
The main takeaway: They will not compensate you, they will lose your time, trick you, and mess up the whole week in which you are unfortunate enough to have to interact with them

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Autoni korjausta koskeva päätös tuli kyllä nopeasti, mutta jäi kyllä mietityttämään perehtyikö vikaan henkilö ekonomin vai teknikon koulutuksella? Pelkkien vikakoodien nojalla ratkaisu meni pieleen, sillä autoon loppujen lopuksi vaihdettiin koko moottori lisääntyneen öljynkulutuksen seurauksena. Päätöksenne peruste: moottoria ei ole menetetty :-)
Onneksi sentään sijaisauto korvattiin.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Autoconcept on todennöisesti huijauksiin erikoistunut yritys ja heidän ehdot rajaa käytännössä kaikki mahdolliset asiat "vakuutuksen" ulkopuolelle. Ei ole tiedossa tapauksia joissa autoconcept olisi korvannut vahinkoa. Ei siis kannata käyttää rahaa näihin autoconcept höpsötyksiin.
Auto jätti tielle yhdestä viasta johtuen, jonka seurauksena autosta jouduttiin uusimaan kolme eri osaa ja tästä syystä johtuen vakuutuksen omavastuu perittiin kolme kertaa. Jäi kyllä rahastuksen fiilis. Lisäksi korvauspäätös yhden osan osalta tuli vasta osan vaihdon ja lisäkuvien lähettämisen jälkeen. Korjaamolle lupasin maksaa itse osan vaihdon, mikäli se ei mene vakuutukseen, jotta korjaamo pääsi aloittamaan ja tekemään korjauksen ja saamaan auton ajokuntoon. Kaiken kaikkiaan korvausten saaminen tuntui hankalalta.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Korvausjärjelmä huono koska ei kata vianetsintäkuluja. Aina ei ole vika suoraan tiedossa vaikka ammattilaiset kuinka tutkivat.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Check engine light alkoi vilkkumaan kesken matkaa. Pysähdyin, soitin tiepalveluun. Hinattiin korjaamolle. Korjaamolla diagnosoitiin ja todettiin että mil palaa, moottori käy kolmella (yksi puola luovutti). Tekninen vika.
Soitin AutoConceptille hakemaan korvausta (ensimmäinen kerta kun hyödynsin autoturvaa). Vähän jännitti koska luin paljon huonoja palautteita tästä firmasta.
Puhelimen toisessa päässä vastasi asiallinen kundi, kerroin tilanteestani, hän kuunteli ja ohjeisti miten pitäisi toimia.
Välitin korjaamon lähettämän korjausehdotuksen sekä yhteystiedot AutoConceptille. Noin tunnin sisällä he saivat sovittua asiat.
Korjaus olisi maksanut 420€, mutta tuon puhelun jälkeen omavastuuksi jäi 100€. Mielestäni tuo oli ihan reilu hinta ja olin tyytyväinen.
Tosi hyvä asiakaspalvelu! Kokonaisuudessaan sujuva ja positiivinen kokemus! Itselle jäi hyvä fiilis ja luotto, että voin ensi kerralla soittaa ja saada avun.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Asiat ovat selvinneet aina puhelimessa. Asiakaspalvelu on ollut oikein laadukasta, kysymyksiin on löytynyt vastauksia ja asiat ovat hoituneet.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Helmi Kulta -turva autossa. 2 kertaa ilmennyt (pienehkö) sähkövika. Molemmilla kerroilla auto merkkihuoltoon ja huolto hoiti asian vakuutusyhtiön kanssa kivuttomasti (tosin ainakin toisella kerralla vakuutusyhtiö oli huollolle tuntematon toimija ja piti toimitella papereita, ennen kuin selvisi mihin pitää ottaa yhteys)

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Korvauspäätös tuli nopeasti ja vika saatiin korjattua turvan kustantamana

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Kaikki meni niinkuin pitikin. Olen tyytyväinen lopputulokseen.Autoturva vakuutus hoiti laskun ja itselleni jäi omavastuu osuus.

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Kerron miten ette ole pärjännyt. Otin kattavan kultaturvan ostaessani auton, jonka sopimuksessa kerrottiin että takuu korvaa kaikki sähköiset ja mekaaniset viat. Kun menin jälkeenpäin huoltoon korjauttaa jousen, radion ja kameran suostuitte korjaukseen ainoastaan JOUSEN. 100 euron oma vastuun lisäksi ja muut maksoin itse. Siinä oli se teidän kattava takuu. Kamera ei toimi vieläkään mutta tuli kuitenkin maksettua. Isot aplodit teille!!!

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Vakuutus ei korvaa mitään, joten aivan turha enkä jatka vakuutusta

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi

Antwoord van AutoConcept Insurance Suomi
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.