Be and Care Reviews 

34
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a ISDIN CEUTICS K-OX EYES on Sep 3rd on Amazon, package should be delivered by Sep 28th and the tracking last update is from Sep 3rd. I didn’t receive any updates, and I’m not even able to ca... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered over 2 weeks without delivery tracking update, seeing the reviews here that it usually takes up to 6 weeks for delivery, I hope that won't be my case as it overly exceeds the time they sti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Foi a minha primeira experiência com a Be and Care e só tenho a dizer bem: serviço rápido e com atenção ao cliente. Efetuei uma compra de valor relativamente baixo e ainda assim recebi umas pequenas a... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

im not sure what to rate just yet but i just placed an order yesterday im not seeing too good reviews but im hoping and praying you guys come through with my order. i would hate to have to take this t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmeticawinkel

Geschreven door het bedrijf

Be and Care is an online store that sells 100% original health, beauty and wellness products at the best prices. We ship our orders with the utmost care so that you receive your favorite products in the comfort of your home. We ship to worldwide. We are always at your disposal!


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

34 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(34)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rapidez e ótima atenção ao cliente

Foi a minha primeira experiência com a Be and Care e só tenho a dizer bem: serviço rápido e com atenção ao cliente. Efetuei uma compra de valor relativamente baixo e ainda assim recebi umas pequenas amostras. Muito satisfeita! Recomendo.

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this operation

Avoid this operation . They dispatch orders missing items with full knowledge and take no responsibility. I refer to your reply . I have written directly to your info email with no response. I have never encountered such a worse experience in my 50+ years using online shopping. It is simple order placed , order paid in full , order not dispatched in full . No communication regarding the missing item. I was expected to accept the order even though it was not fulfilled. A contractural obligation is exactly that . Be and Care did not comply. I paid and did not receive as paid . The offer of $2.70 compensation to accept the short order is an insult , in fact ridiculous.
I note your response . You did not complete the order . You now state you are not responsible for not fulfilling the order so who is ? You accepted full payment prior to dispatch . You did not dispatch in full you did not communicate the order was incomplete. I reached out and offered $2.70 to accept the order . Further under Amazon regulations the items sent cannot be returned as they are of a personal nature .
Once again to not accept responsibility just reinforces my statements about Be and Care .

13 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hello,
We would like to thank you for your message.
We verified in our system that the entire step by step was sent through the platform, as we mentioned previously, unfortunately there was an error on our part and we are fully aware of this, so as sent by message on the platform, we ask that you please return the item that We will issue a full refund for your order.
We apologize for what happened
Best regards,
Luisa Albuquerque

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They never sent the parcel, lied about tracking number

I made an order, which has been confirmed and in few days they added a tracking number. The link didn´t work so I went on website of the courier and tracking number was not found. Basically it was non existing number. I contacted customer servis and they just replayed: "for some reason your order is returning to us, so that you don't have to wait any longer, we will refund your order, if you want to make the purchase again it will be a pleasure to assist you." I asked if they can sent the goods I ordered instead refund (because my bank has different currency = CZK and I will loose money. No chance.
Generally normal online shop would solve the problem with delivery and send it. But obviously there was no any problem, they didn´t have the products I ordered. Only possitive thing is that they comunicated

1 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hello,
we apologize for what happened, unfortunately the item was still returning to us and we did not know when it would arrive at our facilities, with that we made a full refund of your purchase, the total amount of your purchase was refunded as we informed you in the exchanged messages.
Best regards,
Be and Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service

No customer service, all they care about is money. I didn't hear from the company when my order didn't turn up. They only cared when after 3 wks I asked for a refund. After I received the refund they then harassed me nearly every day to tell me to refuse delivery from royal mail. Only problem royal mail said the order was still in Portugal. Horrible people who don't care AVOID!

4 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hi,
we appreciate your message.
Could you please provide us with your order number as it is not showing up for us at the moment.
Best regards,
Be and Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pending arrival

Even though I haven't received the order yet due to an error in the mailing address, Be and Care has reached out and offered to resend the products. Will review again once products arrive.

6 januari 2023
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hello, how are you?
A few days ago an email was sent to you, with an update on your order, it was sent but for some reason the post office was unable to deliver your order and it is returning to us.
Please reply to our email as soon as possible.
Best regards,
Be and Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Profissionalismo e Simpatia

A rapidez no processamento da encomenda.
Tudo estava impecavelmente bem embalado e foram colocadas amostras para experimentar.
Gostei muito da experiência. A repetir!

14 december 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Olá Alina,
muito obrigada pela sua compra na nossa loja.
Esperamos que você goste do produto.
Atenciosamente,
Be and Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication between sender and…

Communication between sender and receiver was great . Always kept me well informed via email as to date of arrival .Arrived on date promised!

29 december 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hi Elizabeth,
We are happy that you have received your order, thank you very much for your purchase.
We hope you like the products
Best regards,
Be and Care

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Order took long to arrive and package…

Order took long to arrive and package was completely ruined.

23 december 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hello how are you?
We would like to thank you for your purchase in our store.
We verified in our system that your purchase was made on December 6, 2022, the deadline for delivery was 7 to 28 business days, with the deadline for delivery being January 13, We verified that your purchase was delivered on the 23rd December taking 11 business days to deliver, being completed well before the stipulated deadline.
We apologize that the package arrived in bad condition, we have sent you an email for more details.
Best regards,
be and care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Realice una compra el 25 de Noviembre y…

Realice una compra el 25 de Noviembre y no llega he escrito por whastsapp y no contestan no volvere a adquirir un producto con elkos

25 november 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hola Esmeralda.
Le pedimos disculpas por la demora en responder a su mensaje, pero nuestro servicio funciona de lunes a viernes, los sábados, domingos y feriados está cerrado, como el mensaje se envió el sábado, solo pudimos responder el lunes, razón por la demora.

Su pedido ha sido enviado y pronto será entregado, nuestro tiempo de entrega es de 7 a 28 días hábiles, su pedido fue realizado el 25 de noviembre, aún se encuentra dentro del plazo máximo de entrega que es hasta el 4 de enero.

Cualquier duda que tengas, estamos a tu disposición.
Saludos,
Be and Care

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

handling / shipping time is kind of too long

i shopped at be and care few times. its handling and shipping time took much longer than its competitors. for my experiences, be and care usually takes about 2 to 6 weeks to deliver my orders. if there is any out of stock item, you never know unless you ask them. customer service is ok. it takes 2 or more days to get their answer. they stil have a lot of rooms to improve their business. i'll go with its competitors first cause shipping speed is important to me.

23 november 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hello Ping, how are you?
We would like to apologize for the delay in the delivery of your order, we really had a stock problem with a product and we apologize for that.
We have verified that your order has already been delivered, we hope you like the products.
Once again we apologize for the delay.
Best regards,
be and care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The products were not packed well

The products were not packed well, one or two of the items I bought opened up and the contents spilled out onto the other products making a mess and I lost over half a bottle of one of the items. Very frustrating!

11 december 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hello everything is fine?
We apologize that your package arrived this way, we always pack the products in the best possible way so that they can reach you.
As discussed, we refund the unit that arrived broken.
Any questions, we are available.
Best regards,
Be and Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m satisfied

21 november 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hi Jessie,
We would like to thank you for trusting our store, thank you very much.
We hope you like the product =)
A great day

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order took over 2 months and multiple customer service complaints

I ordered the product and it took over 2 months to arrive with me having to reach out to customer service multiple times.
I order an item and paid. One month later I hadn't received anything, just the order confirmation so I contacted customer service. They said they missed my proof of payment but now that I confirmed it they would send me what I ordered.
One month later I reached out again that I hadn't received anything not even a shipping email.
Then they clearly lied and told me that my order was shipped but the label was destroyed with water damage while in transit and the postal service could no longer trace it. But they would send a new one. Within a couple hours of the second complaint and asking for my money back I got my first email with a tracking number.

15 september 2022
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Hi Ashley, how are you?
We apologize for what happened with the delivery of your order, unfortunately the payment system did not confirm the payment and with that there was all this delay with the delivery in addition to the problem with the shipment, we checked in our system that the package was delivered, we hope you like the products and any questions you may have, we are at your disposal.
Have a nice day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chegou tudo certo com o pedido.

25 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Be and Care

Antwoord van Be and Care

Olá Thiago, Muito obrigado por comprar conosco e por sua avaliação, esperamos que goste do produto.
Um ótimo dia

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer