Blackmillcollectables Reviews 

183
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An extremely friendly and knowledgeable place. A smaller store but this means a much more personal approach, they have a mix of new English and Japanese, singles, bulk and graded. They have stock for... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Regular eBay live viewer/buyer for Pokastore. The cards they have are excellent and you always see ones you didn’t know existed. On the stream you get to see condition and the pricing is always fair a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have visited the shop and purchased via the eBay live streaming, I have had a great experience every time. The shop is a beautiful location and has good stock of Pokemon products and the staff were... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall, the experience was fine, but the identity check on purchase (because I wanted the delivery to my work place) was odd. Also, might I suggest you use Shop's additional anti-fraud features to do... Toon meer


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

183 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(183)

24 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pokemon Mini Tins + cards

Brought Pokemon Tins for my son and some Pokemon Cards and the quality + service and was Great! I will be reordering from them for sure.
Also they sent my parcel the next day!

17 oktober 2022
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Was happy with £100 mystery box but was…

Was happy with £100 mystery box but was also got $200 mystery box and was hoping for a booster box ) Couldn’t reply below . I enjoyed opening and would get another box only for the customs charge was more annoying than anything really but if in uk would definitely recommend .

29 juli 2022
Logo Blackmillcollectables

Antwoord van Blackmillcollectables

Hello, sorry to hear you were a little disappointed with the £200 mystery box. We do sometimes include booster boxes in this bundle however when your order came in we only had chilling reign, fusion strike and evolving skies booster boxes in stock and we are a little hesitant at giving fusion strike and chilling reign out as they are quite controversial sets and evolving skies would of taken up £140 worth of your bundle only leaving us a small amount of room for get some other cool products in so at this time we were only doing booster boxes in the £300 mystery boxes. This is why we do say nothing is guaranteed and depends on stock as we always try to send out when we think is the best value we can offer. If you really want to a booster box on the £200 option then please leave it in the notes and we will always accommodate we’re possible. I hope that all makes sense.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mystery box

I ordered a mystery box from them priced at £99.99. I collect Pokémon cards and I absolutely love the mystery and luck behind the packs. When my box arrived I was so excited, I waited for my friends to watch me open it on discord and I was so so happy with all the stuff I got. My box consisted of packs, a graded card and some premium boxes. There was also some little extras like a promo card and an old Pokémon card. It was so fun to open the packs and I got absolutely insane luck with all my packs. I pulled a total of 15 cards from 17 packs. Obviously that is the luck of the pack and it’s not guaranteed but it only makes me want to buy more ahaha. Anyways. I will definitely buy from here again, the communication from the seller was amazing and I definitely got my moneys worth. Thank you pokastore!!

2 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible, horrible people to talk to

Overpriced bundles, and they'll argue to the ends of the earth otherwise, then they'll challenge you to find it cheaper, which was very easy then they just started rambling with more bs, then the amount of condescension. Just horrible. I would never deal with them again

28 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Blackmillcollectables

Antwoord van Blackmillcollectables

Argued that we “overpriced our products” by pricing our booster packs at RRP of £3.99 and he could get the 3 packs 51p cheaper. To be honest we tried explaining multiple times but they kept arguing. Sorry you didn’t like the product but thankfully everyone else is happy with our service and you can’t please everyone!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really enjoy my mystery box

Really enjoy my mystery box. Best I've got and I've bought a few at that price range. Loved the process of being told the order to open. Promo Tins, vintage cards, graded cards, packs. Loved the variety. Even with lowest value of cards was worth over £10 more than my purchase price. Great will definitely buy again.

20 april 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

I got a Great mystery box and it was a fast delivery, highly recommend

7 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pokastore

I have dealt with pokastore numerous occasions. Buying singles and box sets. Cards I have brought have come to me in amazing condition. They are very very friendly as spoken to them on numerous occasions mainly on instagram. Always happy to help and so down to earth. And will be using pokastore more often. Thank you !

22 januari 2022

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer