Britway Airport Transfer Ltd Reviews 

152
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service First time using Britway Airport Transfers, and we couldn’t have been happier. Our driver, Harry, met us at Gatwick with a name sign with our name and drove us comfortably to... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

For many years, we were very satisfied customers and even recommended the company to friends. This has changed drastically. In June, a 86-year old relative of mine was picked up at Gatwick Airpor... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My sister and I were traveling to London for a few days before heading to Dover to board our cruise. Originally, we planned to use the cruise line’s transfer service from Heathrow to Dover, wh... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We booked a last minute hire car with Britway Airport Transfer from Lingfield to Heathrow through their website. It was very easy online with email confirmation and updates. Our driver was wonderful a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Taxibedrijf
  2. ook in
  3. Limousineservice
  4. Minibus taxiservice
  5. Vervoer
  6. Vliegveld shuttledienst

Geschreven door het bedrijf

Britway Airport Transfer Ltd specialises in transporting individuals and groups to and from the airport with years of experience. We provide bespoke door to door service, guaranteeing you a stress free travel. We provide door to door service, so let us take the stress of worrying for your luggage and getting you to the airport or anywhere in the UK on time. On arriving back in the UK, one of our vehicles will be ready waiting for you before you even clear customs. We will take your Flight Details and monitor the flight’s arrival time so you would not need to pay any extra due to flight delays. Our team of drivers are trained to provide our clients with the best service and a variety of needs as customer satisfaction is our highest priority. We have a dedicated customer service team tailor-made to meet your need. They will be aware of your flight schedule and have your contact number in hand, so you have the surety that we will always stay in contact with you, every step of the way. Whether you are a small or large group we will always take into account the number of passengers and luggage to provide the appropriate sized vehicle. Book with us and let us take the stress out of your travels.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

152 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(152)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a lovely experience from booking…

Had a lovely experience from booking the driver on call to having Mustafa get us from the airport. The drive was smooth and comfortable and we napped along the long drive home. He deserves the best. Strongly recommend this company, specifically the driver.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mustafa was wonderful

Mustafa was wonderful. Very helpful in navigating our trip for the first time in London. Got to our destination swiftly and safely.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DRIVER FALLING ASLEEP!!!!!

FEARED FOR OUR LIVES!!!!!! DANGER!!!!!! DRIVER WAS FALLING ASLEEP!!!!!!! If you value your life, do not use this company. Not sure what their protocol is for hiring drivers and ensuring they are getting enough rest!!! Driver was literally falling asleep in front of me and denying it like a child doing something wrong. Blood red eyes closing, head falling forward and swerving over the line between lanes! Worst experience ever!!!! Should have paid the extra money and went with a more reputable company, never again!!!! Shame on you for taking the side of the driver and not giving us a full refund, Even sent the company an email during the journey and get this, they actually called the driver while we were in midst journey and the driver denied everything. This made us extremely uncomfortable and put us in a really bad spot. Now the driver is pissed and doesn't care!!! The company attempted to call me and i denied the call, sent them an email statin g that i will not talk about the driver in front of the driver as that will put us in a more compromising predicament. They ended up giving us only a partial refund and told us to have a nice day, they were extremely apologetic but to me the experience warranted a full refund in my opinion. We have since reported the company/driver to the London Transportation Authorities!!!!!!

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DANGER!!!!BEWARE!!!!!!

BEWARE!!!!!!! DO NOT USE THIS COMPANY IF YOU VALUE YOUR LIFE!!!!!! WE FEARED FOR OUR LIVES!!!!!!Had to call the company night before to confirm transfer & request the drivers info. Company several hrs later sent the info.Journey began at the Crown Plaza London Heathrow Airport to the City Cruise Terminal in South Hampton. Driver was very upset when initially meeting, had to enter the hotel area twice for some reason & they made him pay twice. He left us in the car and went in and complained to the hotel with us waiting. He returned to the car extremely upset & complaining that he didn't want to do this job anymore because he didn't make enough money. This was the way we started our 10 day cruise vacation with my 81yr old mom. Had to stop the driver's negativity by telling him that we would give him the money for the entrance fee & that we want to start our journey with positive energy. He then began to calm down, this just cost me £15 extra to begin the journey. He seemed to be ok from there, we arrived on time and safe. We gave the driver an extra tip.The nightmare of the return journey from the City Cruise Terminal to London Hilton Paddington Hotel.2 days prior to the return pick up day, i had to call the compay for confirmation of pickup location and time due to no answer to our email. A lady who didn't speak or understand English very well answered the phone. I gave her our reservation number to confirm and she acknowledged, i had requested confirmation of transfer and drivers information via email and she confirmed it would be sent.The next day we had still not received any email. This was a bit dis-concerning so i called again due to it being our transfer day. Thank GOD i began this 5 hrs prior to our transfer time. Same lady answered the phone and i gave her our reservation number that she couldn't find to confirm and she stated “there is no booking under that reservation”. She stated that she would investigate and call me back and send email ASAP! I explained that i would wait patiently for the info & she hung up. I waited 30 minutes and called back, Now i am getting upset!!!! A gentleman answered, he found our reservation and said he would send email to confirm. I still ended up calling back 3 times to get a simple email. Finally we received the email but no driver info, called back to request again. Complete nightmare!!!! We are now sitting on the dock waiting for a driver that we have no information for. Called transfer company again & again but they were waiting on the drivers/photo of his car due to him being a new hire. Finally got w/2 hrs to spare. He had also included the WhatsApp # of driver which i sent a message right away. I asked the driver if he could pick us up early due to us having our 81 yrs old mother with us outside in the cold because there was nowhere inside we were aloud to sit and wait. Now the transfer company said they found a local driver from the area we were in to pick us up. Driver stated it will still be another 2 hrs for him to arrive but assured he was already on the way! ????? WOW!!!! Nothing we could do. We thought it would be a long shot but had to ask.Finally 2 hrs later driver arrived & we left. Mom wanted to sit in the front so she could see the sights, my wife & i sat in the back seat gladly to be together.Driver was falling asleep 30 minutes into the drive, we feared for our life & i asked driver several times if he was ok, if not to let us out, said he was fine. Sent email to company about this and they called him, he said he was fine. I could see the drivers eyes in the rear view mirror closing and his head nodding forward. I had to keep poking him and kept sending emails to company, nothing! We all know what someone falling asleep at the wheel looks like. Weaving from lane to lane i kept poking him to keep him awake till we arrived at hotel. Company would only refund 50% of the second leg and denied everything. We have a case open with Transportation Authority in London against the company/driver, hopefully something will be done. 18 Emails.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend Britway

Communication between us and the driver was great. Mustafa contacted us shortly after we exited the airplane and kept in contact as we went thru immigration, arranging our pickup location. He was very friendly and a very good driver on our 2 hr drive to the coast. His car was clean and very comfortable. I can highly recommend Britway and Mustafa.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

I had a great experience with Brit Way Airport Transfer. The service was reliable and professional from start to finish. The driver arrived on time, was courteous, and the vehicle was clean and comfortable, which made the journey stress-free.

Communication was also very smooth, everything was clearly confirmed in advance, and there were no last-minute issues. It’s clear they value punctuality and customer service.

I would definitely recommend them to anyone looking for a dependable airport transfer and will likely use their service again in the future.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This Company's Driver Did a Great Job!

This company did a great job! My flight arrival time changed numerous times the company was great about keeping in touch with me and assuring me that the driver would be at the airport on time which he was. The driver was friendly, courteous, helpful and got me to my destination quickly and safely. Very dependable!

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent airport transfer service

Harry was waiting for me even though my flight arrived early. He was very helpful with my luggage and offered to stop for coffee after a long and tiring flight. It was a pleasure meeting and riding with him.

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful experience

Once booked I was kept informed of driver and eta. He was early in a great Van and the 5 of us arrived At Stanstead 30 minutes ahead of our expected time. Wonderful experience and gave us a great start to our holiday.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly

Very friendly, helpful and kind. Mustafa helped me with my bags from the terminal and walked to the car ! Chatty and made me feel comfortable and at ease. Would highly recommend to anyone who wants a smooth transition and pick up to your next location.

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I called Britway Airport Transfer at…

I called Britway Airport Transfer at short notice for a lift to the airport.

Mustafa drove me from Colchester to Heathrow. Mustafa was on time and helped me with my bags. Really friendly guy and good conversation.

Even helped me with making sure I had the right terminal — I didn’t! Thank you for checking with me Mustafa.

Can’t recommend the company enough, especially Mustafa himself.

10 stars out of 5!

19 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Airport run to Heathrow

Airport run to Heathrow. Mustafa was excellent. Professional and friendly, he got me there in good time despite heavy traffic. Will definitely use again.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Britway Airport Transfer Ltd

Antwoord van Britway Airport Transfer Ltd

Dear Dale,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that Mustafa provided a great service. We'll be sure to pass along your appreciation to him.

We look forward to serving you again soon!

Kind regards,
Britway Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mustafa was very easy and helpful.


Mustafa was very easy and helpful.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Britway Airport Transfer Ltd

Antwoord van Britway Airport Transfer Ltd

Dear Emilia,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that Mustafa provided a great service. We'll be sure to pass along your appreciation to him.

We look forward to serving you again soon!

Kind regards,
Britway Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mustafa is a great driver who showed up…

Mustafa is a great driver who showed up perfectly on time and got me to the airport perfectly

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Britway Airport Transfer Ltd

Antwoord van Britway Airport Transfer Ltd

Dear Robert,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that Mustafa provided a punctual and smooth ride to the airport. We'll be sure to pass along your appreciation to him.

We look forward to serving you again soon!

Kind regards,
Britway Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NEVER AGAIN

BOTTOM LINE: BRITWAY HAS NOT
REFUNDED MY CANCELLED TRIP OR THE OVERCHARGED AMOUNT FOR THE FIRST LEG OF TRANSPORT!

Booked roundtrip executive estate service from Manchester to Liverpool. We were celebrating my husband’s 50th birthday.

1. We weren’t met at the meet and greet area with a sign (as promised). Instead we were asked to walk to the express pick-up area outside (parking garage adjacent to arrivals). We called back to ask where the driver was located and told to pick a spot.

2. Called company re: driver pickup issues and requested a refund. Ultimately informed there was an issue with the vehicle I booked. Driver arrived in sweats 4 min late. A dirty Toyota arrived with a huge Uber sign. Driver was not aware of a “car issue” or my booking arrangements. He advised he accepted my trip from a queue. I assume the company input my travel details into Uber.

3. I requested a refund and to cancel my return trip. Discovered I was overcharged after reviewing invoices and my credit card. BRITWAY STOPPED RESPONDING after providing proof of error so I reported the theft to my bank (along with documentation).

16 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Britway Airport Transfer Ltd

Antwoord van Britway Airport Transfer Ltd

Dear Joy,

We sincerely apologise for the experience you had with us and for the disappointment caused during such an important occasion. This situation was entirely our fault, and we take full responsibility. Due to an unavoidable issue, we were unable to provide the executive estate vehicle you booked, and had to arrange a standard vehicle instead. However, we never want to leave our passengers stranded, so we ensured transport was provided.

We have already processed a refund for the difference in the executive upgrade you paid for, and under your request, we also cancelled your return journey and refunded the full amount. Please allow a few working days for the funds to reflect in your account, depending on your bank.

We truly value your trust, and as a gesture of goodwill, we would be happy to provide an executive vehicle at the normal price on your next booking with us, or alternatively extend a generous discount. While issues can occasionally happen, our team always does its best for our clients, which is reflected in the many positive reviews we receive.

We are very sorry again for the inconvenience and hope we have the opportunity to serve you better in the future.

Warm regards,
Britway Airport Transfer Ltd

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stressfull experience and scam

I booked a trip for my parents as they don’t speak English very well and I thought it would make things easier. Pick up was scheduled for 5:30, but at 5 the driver started calling me and putting me under unnecessary stress. The whole point of booking a premium service was to be stress free but it didn’t work out that way.
After finally picking them up, the driver asked my parents to pay him £10 for parking, even though the actual parking cost was only £7.50 and later finding out from the customer service that the driver isn’t allowed to collect cash without informing the office first. However, my parents not being familiar with how the service works and not wanting to upset him, paid what he asked for.
My parents came out just 10 minutes after the booked pick up time due to unforeseen long waiting time at the customs, which is still within the 30 minute free waiting period so there should have been no extra charges at all.
This felt very unprofessional and dishonest. The experience was stressful, overpriced, and completely undermined the reason I booked this service in the first place. We’ll definitely use a different company in the future.

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Britway Airport Transfer Ltd

Antwoord van Britway Airport Transfer Ltd

Dear Customer,

We’re very sorry to hear about the stressful experience your parents had. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we take such matters very seriously.

Could you please share the booking details, such as the reference ID, so we can investigate this thoroughly? If any extra amount was charged incorrectly, we will refund it immediately and take the necessary action with the driver involved.

As a company, we never charge passengers any additional fees unless absolutely necessary, and we are committed to ensuring all our clients feel safe and confident using our services.

We look forward to your reply so we can resolve this matter promptly.

Best regards,
Britway Airport Transfer Ltd

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer