Canamigrate Reviews 

421
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I spoke with two lovely ladies who were both professional, friendly, and reassuring throughout the call. They explained the entire process clearly and in detail, making sure I understood everything. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hi thank you for Canamigrate immigaration services.First of all I realy appriciate the staff members who are assisting in a peaceful and kindful way, Secondly I got soon soon response wher i got ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Frist I pray because my doing by God. Second everytime I work by interesting because of this everything going by successfully. I'm truck Driver my experience more than 13 years without any accide... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Good morning, I am very dissatisfied with the service you provide. I finished my evaluation over a month ago, the response time has long since passed, and no one has contacted me. I have already sen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

421 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(421)

160 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Muy bueno la verdad esperemos en Dios q…

Muy bueno la verdad esperemos en Dios q todo salga bien

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

¡Muchas gracias por compartir su experiencia! Nos alegra saber que está satisfecho con el servicio recibido y que se siente positivo respecto al proceso.

Entendemos la importancia de este camino y esperamos que cada etapa continúe avanzando de la mejor manera posible. Nuestro equipo está aquí para brindarle orientación y apoyo durante el proceso.

Agradecemos sinceramente su confianza y le deseamos mucho éxito en los próximos pasos de su viaje hacia Canadá.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are not doing well cause I…

They are not doing well cause I requested for refunding cause of some problems so the amount i paid to them is RM 5375 i paid total while my application was still in process not submitted yet for visa but i have family issue so I request for refund now they just want to refund me only RM 400 so im wonder that what type of files they were making for my visa application that it taked RM 5375 they said its our fees what type of fees is this they are just making people fool stay away .

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Thank you for bringing your concerns to our attention. We understand that your family circumstances have affected your plans and that you are seeking clarification regarding the fees paid and the refund offered. We take concerns about refunds and service costs seriously and would appreciate the opportunity to review your case.

Unfortunately, we are unable to locate your account using the information provided in this review. Please share your application number, user ID, or registered email address so that we can identify your records and arrange contact with our team to discuss your concerns.

Once we have the necessary details, we can follow up with you regarding your application status, the fees charged, and your refund request. We appreciate your cooperation and hope to have the opportunity to address this matter with you directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Iam delayed to refunding I start the…

Iam delayed to refunding I start the process with Canamigret and suddenly one of my family is injured at the same time and iwant to quait the process because of my family problem then iam asking to refund still iam delayed

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

We’re sorry to hear about the circumstances you’ve experienced and understand that a family emergency can require your attention and may affect your plans. We appreciate you bringing your concerns regarding the refund to our attention.

We have since arranged contact with you so that your request can be reviewed directly and the matter addressed as soon as possible.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to follow up. We hope the matter can be clarified and addressed through the arranged contact.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Me atendieron de manera particular y…

Me atendieron de manera particular y eficiente,clara y entendible y espero que se realice mi proceso .

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro servicio. Sin duda apreciamos sus comentarios.

Como siempre, no dude en hacernos saber si necesita más ayuda de su lado durante este tiempo, ya que estaremos encantados de organizarlo a su conveniencia.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exelente servicio

Exelente servicio

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro servicio. Sin duda apreciamos sus comentarios.

Como siempre, no dude en hacernos saber si necesita más ayuda de su lado durante este tiempo, ya que estaremos encantados de organizarlo a su conveniencia.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professionalism at its best

Professionalism at its best, every time we converse, it’s always a great experience….
You guys are doing a great job…..👍

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that you consistently experience professionalism and positive interactions with our team.

Providing attentive, respectful, and helpful support is important to us, so it’s rewarding to know that each conversation has been a great experience for you.

We truly appreciate your encouragement and kind words. Thank you for your continued trust, and we look forward to supporting you throughout your journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Complete information and nice service

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Thank you for your positive feedback. We’re pleased to hear that you received the information you needed and found the service pleasant.

Clear communication and helpful guidance are important to us, and we’re glad these aspects contributed to a positive experience.

We appreciate you taking the time to share your review and look forward to continuing to support you throughout your journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good experience

Very good experience, good treatment from the workers and guides throughout the interview process and filling out the documents

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Thank you for sharing your positive experience. We’re delighted to hear that you received good treatment from our team and felt well supported throughout the interview and documentation process.

It’s great to know that the guidance provided helped make these important steps easier and more comfortable for you.

We truly appreciate your trust and kind words. We look forward to continuing to support you throughout your journey.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Es un poco tardado el proceso pero es…

Es un poco tardado el proceso pero es comprensible de requiere paciencia para el proceso

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro servicio. Sin duda apreciamos sus comentarios.

Como siempre, no dude en hacernos saber si necesita más ayuda de su lado durante este tiempo, ya que estaremos encantados de organizarlo a su conveniencia.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Muy buena atención muy amables

Muy buena atención muy amables

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro servicio. Sin duda apreciamos sus comentarios.

Como siempre, no dude en hacernos saber si necesita más ayuda de su lado durante este tiempo, ya que estaremos encantados de organizarlo a su conveniencia.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Es muy buena

Es muy buena, excelente atención y toda la información queda clara, me sentí en confianza.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro servicio. Sin duda apreciamos sus comentarios.

Como siempre, no dude en hacernos saber si necesita más ayuda de su lado durante este tiempo, ya que estaremos encantados de organizarlo a su conveniencia.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Muy buena experiencia en el proceso de…

Muy buena experiencia en el proceso de gestion por parte de personal intermediario y rapidez en el proceso

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro servicio. Sin duda apreciamos sus comentarios.

Como siempre, no dude en hacernos saber si necesita más ayuda de su lado durante este tiempo, ya que estaremos encantados de organizarlo a su conveniencia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Great! I thank you guys for being so patient and helpful with your process

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Hi Peter,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that you found our team patient and helpful throughout the process.

Your kind words and trust mean a lot to us, and we look forward to continuing to support you every step of the way!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really appreciate the help with my…

I really appreciate the help with my Canadian immigration process .Everything is being explained clearly and stress free.Thank you for being so patient and helpful to me in every step So grateful for dis experience.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Thank you so much for your heartfelt feedback!

We’re delighted to hear that you’ve found the process clear, stress-free, and easy to navigate. It’s wonderful to know that our team’s patience and support have made a positive difference at every step.

We truly appreciate your trust and are grateful to be part of your Canadian immigration journey. Wishing you all the very best for the next steps!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The interviewer were very professional

The interviewer were very professional. Not intimidating at all.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Thank you for your kind feedback!

We’re delighted to hear that you found the interviewer professional and approachable.

Creating a comfortable and supportive experience is important to us, and we’re glad you felt at ease throughout your interview.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fue una excelente entrevista muy amable…

Fue una excelente entrevista muy amable pude entender todo me hicieron difrente tipo de preguntas,ellos te explican todo con bueno detalles me gustó gracias por su servicio

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Hi Watson,

Thanks for taking the time to review our service.

As your feedback seems to contradict your 1-star rating, we've since arranged a follow up to address.

Please do let us know if any further assistance is required.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTALLLLY SCAMMER

TOTALLLLY SCAMMER. AVOID THEM

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Hi Mohamed,

We’re sorry to hear that you feel this way and would appreciate the opportunity to understand what happened and look into your concerns.

Unfortunately, the review does not provide enough information for us to identify your account or investigate the matter. Could you please provide additional details, such as your application or client number, the email address registered to your account, or any other relevant information that may help us locate your profile?

Once we receive these details, our team will be happy to review the matter and arrange appropriate follow-up to address your concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very respectful,friendly and most of it…

Very respectful,friendly and most of it all they give the best help in terms of migration

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Hi Ashefon,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you found our team to be respectful, friendly, and supportive throughout your immigration journey.

At CanaMigrate, we are committed to providing professional guidance, personalized assistance, and exceptional customer service to help make the immigration process as smooth and straightforward as possible. It's incredibly rewarding to know that our team made such a positive impression on your experience.

We truly appreciate your kind words and your trust in CanaMigrate. Thank you for choosing us, and we wish you every success with your immigration journey. We're always here to support you whenever you need us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Es muy bueno es servicio

Es muy bueno es senbicio

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Canamigrate

Antwoord van Canamigrate

Hola Isaias,

Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro servicio. Sin duda apreciamos sus comentarios.

Como siempre, no dude en hacernos saber si necesita más ayuda de su lado durante este tiempo, ya que estaremos encantados de organizarlo a su conveniencia.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer