We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the kit for my car and it’s taken nearly 4 weeks to arrive however advertised as 2-7 working days. I reached out multiple times during this period to no response. Poor customer service.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought this unit around April 2025. Delivery was very prompt, but unfortunately, when I tried contacting customer support via both email and WhatsApp, I received no response. My partner found i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1st time ordering from Carsosa and was pleasantly surprised after reading other reviews. My experience couldn't have been better. Was kept upto date via WhatsApp and unit arrived before it was suppos... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ultra quick response on WhatsApp before purchase with clear advise on product that I was looking to buy. Tutorial to ‘fit’ sent without requesting it which seems very detailed and easy to fit. Excelle... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoire winkel

Geschreven door het bedrijf

Us at Carsosa truly take pride in providing a range of high quality Apple CarPlay, Android Auto and entertainment products aimed at improving your daily driving experience. Our brand was born out of a collective goal: providing a range of exciting, high quality units all on a convenient and easy to navigate platform.


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

128 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(128)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer support and not as advertised

I ordered the kit for my car and it’s taken nearly 4 weeks to arrive however advertised as 2-7 working days. I reached out multiple times during this period to no response. Poor customer service.

I have now fitted the device and lost all sound in my vehicle. It is advertised as simple fitting but it’s far from as we’ve followed step by step what to do and it’s not working properly. My brother works for BMW (the car I own) and he even struggled with this.

Do not buy as there is no customer service as advertised to support you and it’s not as simple as it’s made out to be. Now having to pay for someone to come out and fix my car.

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought this unit around April 2025

Bought this unit around April 2025. Delivery was very prompt, but unfortunately, when I tried contacting customer support via both email and WhatsApp, I received no response.

My partner found it fairly easy to fit, although there isn’t much room for all the wiring, which makes getting everything back in quite tight and fiddly.

The actual operating unit isn’t particularly user-friendly either. It cuts in and out sporadically, which makes it unreliable and frustrating to use.

Overall, I wouldn’t recommend it and, based on my experience, I wouldn’t waste your money on it.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

I ordered a head unit for my vw on the 5th of September and am still yet to receive it I have heard nothing from them and I’ve tried contacting them to no response everytime regarding its a 300 pound piece of kit this is not on and only today i received the wireless car play adapter however that is no use without the actual head unit, I don’t recommend this company especially with their poor customer service communication.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on 23

Ordered on 23. Of August, not even shipped after 8 days, and the time of delivery is 2-7 days. No response on the support like wtf

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My daughter bought an apple car play…

My daughter bought an apple car play from Carsosa. It didn't arrive with proper instructions and replacement kit. It had many cables therefore we weren't sure which cables were suitable for it. We contacted carsosa, the gentleman said he will send the replacement kit and told us to use the cables that fit!! It's been weeks and we have been trying to contact them but they did not respond. Then ine day I decided to call them constantly until they responded and after many many calls and messages they said that the replacement kit has been sent. It's been a couple of weeks since but kit received. I am again trying to contact them and its the same thing again.

Not sure what to do. I think if I have to return it I will have to pay for "First class signed for postage" as they demand on their website.

I request carsosa to contact me please.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Fakhr,

We’re really sorry for the experience you and your daughter have had, particularly the lack of communication after you were told the replacement kit had been sent. We completely understand how frustrating it is having to repeatedly chase us for something that should have been resolved much sooner.

We’d like to get this sorted properly for you. Please email support@carsosa.com with your daughter’s order number and mention this review so we can prioritise the case, check the status of the replacement kit and make sure you receive everything required to get the CarPlay system installed correctly.

Our sincere apologies again for the inconvenience and the amount of time you’ve spent trying to get this resolved.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Research thoroughly before buying

UPDATE!!! After contacting them again via their WhatsApp messaging they agreed to the return and refund with details of the process. I have now had my full refund after returning the unit. Took about a week for the money to arrive but it has now. Hopefully means anyone having issues with their purchase will eventually get a refund.

Lip service reply to my review, then what a massive surprise my email taking them up on their offer of support cannot be delivered. Why am I not surprised, like I said AVOID!!!! Very poor communication when item was not shipped in the 3-5 days promised timeframe. Eventually arrived after 20 working days after I chased several times for updates.
My delivery was missing several parts that were detailed on the website as being included such as the manual, GPS antenna, radio aerial adapter.
We also now have a flashing mileage odometer on the dash despite the advert saying this is plug and play. Looks like we now need access to diagnostic software to clear this.
Have requested support from Carsosa a couple of times since install and am now being ignored. Not a great experience and I assume if I were to request a return and refund it would be very difficult to get my money back. Avoid!!!

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Craig,

We’re really sorry for the experience you’ve had, both with the delivery delay and the issues following installation. Waiting 20 working days and then finding that expected parts were missing is understandably frustrating, and we apologise for the lack of communication throughout.

We’d also like to look into the flashing mileage issue and confirm exactly what is required for your vehicle. Please email support@carsosa.com with your order number and mention this review so we can prioritise your case, check the missing parts and provide the correct technical support.

If you would prefer to return the unit, we can also assist you with the return process. We certainly don’t want you to feel that you’re stuck with a product you’re unhappy with.

Our sincere apologies again for the inconvenience and poor communication.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Genuinely ridiculous

Genuinely ridiculous.
i tried contacting support via email and whatsapp.
They answer 1 week later say the order will ship today and it hasn’t.
It’s been 2 weeks. Pretty sure it’s a scam. Overly ridiculous.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Julia,

We’re really sorry for the delay with your order and the lack of communication you experienced while waiting. We completely understand how frustrating this must have been, particularly after being told your order was due to be dispatched.

We can confirm that your order has now been successfully delivered. We sincerely apologise for the longer than expected delivery time and for not keeping you properly updated throughout the process.

We hope you’re happy with your new product and really appreciate your patience while we got everything sorted.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty stereo / no responce!!. DONT BUY!!

I bought a stereo for vw polo but unfortunately it is faulty and switches on by itself and drains the battery and it dosent turn on/off with iginition and bluetooth dosent work. This is coming from a professional who couldnt get it to work. Ive tried contacting through email and whatsapp but no one has got back to me. 100% DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Charlie,

We’re really sorry to hear about the issues you’ve experienced with your VW Polo stereo and, particularly, that you haven’t received the support you needed after contacting us.

From what you’ve described, it sounds like there may be an issue with the unit or its connection to the vehicle. We certainly don’t expect you to be left with a product that isn’t functioning correctly.

Please email support@carsosa.com with your order number and mention this review. We’ll prioritise your case and arrange the appropriate troubleshooting, replacement or return to get this resolved for you as quickly as possible.

Our sincere apologies again for the poor communication and inconvenience caused.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered on 6th june after a chase up it…

Ordered on 6th june after a chase up it arrived on the 15th units fits works really well

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi,

Thanks so much for your feedback! We’re sorry the delivery took a little longer than expected, but really glad to hear your unit arrived safely, fits perfectly and is working well.

We hope you enjoy the new setup and really appreciate your patience and support.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vw golf CarPlay

Order a car unit off them shipping time was about 8 days but all good and got the radio put it in myself very easy and working well so far

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy fit CarPlay system

Tried 2 other CarPlay units from different suppliers which were both returned because of complexity of wiring, setup and quality.
Saw YouTube video of a Carcosa CarPlay retrofitted to a VW Polo like mine and decided to purchase one. It arrived before the expected delivery time,well packaged and pristine.
Fitted in my car in 20 minutes without any instructions ( idiotproof connecting harness) All up and running within 40 minutes. If you have an Apple iPhone, you will already be familiar with the Apps available.
The more I use it the easier it is to navigate round. Glad I went for this product.

24 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1st time ordering from Carsosa and was…

1st time ordering from Carsosa and was pleasantly surprised after reading other reviews. My experience couldn't have been better. Was kept upto date via WhatsApp and unit arrived before it was supposed to. Easy to fit and looks and works like factory. Thank you

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quality product

Quality product. Even better than the factory fitted. The touch screen is super responsive and I love that it maintains the vehicle data. Just the perfect product

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delayed Delivery/Lack of Communication

I brought the screen for my corsa on the 14th of March and they said they would ship it and I would have it in the next week but didn’t give me a tracking number or anything. I had to chase up this order and contact them via email, whatsapp and instagram and didn’t get a response. When I finally did get one via email, they said they’d ship it out. I waited and still didn’t receive anything. I did eventually receive the order on the 31st March and I was able to install it myself with the help of videos on tiktok and youtube. The gadget itself is really good and I am happy I eventually got it.

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re really sorry for the delay with your order and, more importantly, the lack of communication and tracking updates while you were waiting. We completely understand how frustrating it must have been having to contact us several times just to receive an update.

We’re glad to hear your screen eventually arrived safely and that you were able to get everything installed successfully. It’s great to know you’re happy with the product itself and enjoying your new setup.

We really appreciate your patience throughout the process and will take your feedback regarding communication on board.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service.

I bought a screen for my vw polo a couple weeks ago, when fitting it in it didn’t recognise when i turned my car on and off. I messaged them via whatsapp and they said they can send a replacement to me. I accepted and also asked if they could send someone to fit it in for me, since then i have had no reply from them. I have messaged them on whatsapp constantly, I have emailed them and i have messaged them on instagram. This is poor from a business who sells their products at such a high price.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Tyana,

We’re really sorry for the lack of communication following your initial conversation with us. We completely understand your frustration, especially after being told that a replacement could be arranged and then not receiving the follow up you expected.

We’re a small team and unfortunately we have fallen behind with some of our customer support enquiries. However, you should not have had to contact us repeatedly across multiple platforms to receive an update.

Please email support@carsosa.com with your order number and mention this review. We’ll make sure your case is prioritised and get the replacement arranged for you as soon as possible.

Our sincere apologies again for the inconvenience.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still not arrived

Still not arrived

13 maart 2026
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Gabriella,

We’re really sorry for the delay with Order #4348. According to the latest delivery information, your order should have reached you by now.

If you still haven’t received it, please contact us at support@carsosa.com and we’ll look into the delivery immediately and make sure this is resolved for you.

Our apologies again for the delay and inconvenience caused.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

#3917

#3917
I bought apple car play for my 2017 bmw 1 series and it worked at start with only a few minor faults but a week later it just made all my main menu zoomed in so now I can’t use the main bmw menu like checking my oil or checking my tyre pressure as I can’t see, I have tried to contact via WhatsApp but they just ignore all my messages

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsosa

Antwoord van Carsosa

Hi Jo,

We’re really sorry for the issues you experienced with your CarPlay system and for the lack of communication when you reached out for support. We completely understand how frustrating this must have been, particularly when the issue affected access to your original BMW menu and vehicle information.

We can confirm that a full refund has now been issued for Order #3917. Please allow a few working days for the funds to appear back on your original payment method, depending on your bank.

Our sincere apologies again for the inconvenience and thank you for your patience while this was resolved.

Many thanks,
Rich @ Carsosa

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer