Føj!!
Føj!!! Købte en spagetti carbonara, som jeg tog med hjem. Smagsløs og det der skulle være bacon er disideret kun store fedt klumper. Det er det klammeste jeg har siddet og tygget i, inden jeg opdagede hvad det var. Og de har 100 undskyldninger om at det er lige som det skal være. Skal aldrig købe noget derfra nogensinde😡







