Classic Reviews 34

TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Det er altid en rar oplevelse at komme ind hos Classic Jewellery. De er søde og hurtige/ gode til at rådgive en og finde det man skal have. Nu har jeg både købt et fuldt smykkesæt og et par øreringe d... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Endnu et besøg hos Classic, som vi har benyttet fast siden butikken for mange år siden var mindre og lå i Bruuns Galleri. Et sted, hvor personalet gør, at man altid føler sig velkommen uanset... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg er kommet i butikken igennem mange år, også da de lå inde i Bruuns Galleri og er altid blevet behandlet godt af dem alle sammen. Min mor og mormor har også handlet der og er lige så tilfredse... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Virkelig kompetent og sødt personale, som virkelig sætter mine ønsker i fokus. Vi kom frem til et virkeligt pænt smykke i fælleskab, som min kæreste kan glæde sig til Det kan varmt anbefales at bes... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel
  2. Horlogerie

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Classic er en veletableret guldsmed med base i Aarhus. Med baggrund i international handel, produktion og distribution af smykker og ure, har den erfarne ledelse en god forståelse for branchen. Med en fysisk butik på Banegårdspladsen i Aarhus, samt en e-butik kan Classic nå ud til alle kundetyper landet over.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

34 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super god oplevelse

Har handlet hos Classic Jewellery flere gange og har altid haft en god oplevelse. Butikken har et flot udvalg af smykker i god kvalitet og til fornuftige priser.

Personalet er altid smilende, hjælpsomme og imødekommende. De tager sig tid til at hjælpe med at finde det helt rigtige. Man føler sig virkelig velkommen.

Jeg kan helt klart anbefale stedet til alle, der leder efter flotte smykker og rigtig god service i Aarhus.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PERFEKT

Det er altid en rar oplevelse at komme ind hos Classic Jewellery. De er søde og hurtige/ gode til at rådgive en og finde det man skal have. Nu har jeg både købt et fuldt smykkesæt og et par øreringe der indefra og de har holdt mega godt, da det er en god kvalitet. Jeg anbefaler varmt at gå ind i den her butik eller House Of Diamonds, søsterbutikken som er ejet af den samme. Det handler virkelig om at støtte om de små guldsmede, sådan de kan holde i nogle år endnu 🤗 😘😄

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Den bedste smykkebutik i byen

Den bedste smykkebutik i byen. Meget velkomme mennesker, altid gode service og er altid villige at give yderligere rabat af prisen. Vil varm anbefaler Classic Jewellery.

12 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ingen returret i butikken

Vær opmærksom på, at man under ingen omstændigheder kan fortryde sit køb. Heller ikke hvis man har en bon. I det øjeblik du forlader butikken, er du bondefanget. Det overraskede mig meget, at der stadigvæk findes butikker, der ikke yder den service.

30 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hej Daniel Det er korrekt at du ikke kan få penge retur, til gengæld kan du bytte til andre varer eller et tilgodebevis.
Dette er helt almindeligt i rigtig mange butikker, især i specialbutikker.
Det er angivet på et skilt i butikken og det er skrevet på bonén.
Det er beklageligt at du opfatter det som bondefangeri da det jo intet har med det at gøre.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Endnu et besøg hos Classic

Endnu et besøg hos Classic, som vi har benyttet fast siden butikken for mange år siden var mindre og lå i Bruuns Galleri.
Et sted, hvor personalet gør, at man altid føler sig velkommen uanset hvor stor eller lille handel man gør.
Mange gange har vi set små piger blive behandlet som små prinsesser, ligesom vores egen datter blev, da hun besøgte butikken for første gang.
Altid den samme venlige og kompetente behandling.
Udvalget er stort, og der er altid noget, som man får lyst til.
Vi har fået vurderet, købt, solgt og fået lavet smykker efter egne ønsker.
Allermest holder vi dog stadig mest af de smykker guldsmeden selv designede og lavede, da vi først lærte butikken at kende.
En guldsmed, som jeg varmt kan anbefale.
Kurt Højgaard

5 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Virkelig kompetent og sødt personale

Virkelig kompetent og sødt personale, som virkelig sætter mine ønsker i fokus. Vi kom frem til et virkeligt pænt smykke i fælleskab, som min kæreste kan glæde sig til

Det kan varmt anbefales at besøge Classic

24 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hej Benjamin
Mange tak for dine pæne ord.Vi er glade for at du har handlet hos os, og vi håber din kæreste bliver glad for gaven.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Uprofesionelt forretning find et andet sted at handle

Sendte min ring ind da den skulle laves et nr større og fik af vide at det vil tage 14 dage også selvom det er sommer og folk skal have ferie, rykkede efter 4 uger og fik af hvide at det var 14 dage efter de sendte den ind, men den var sendt og de vil få den i næste forsendelse de får vare hver fredag sagde de.
Efterspurgte den igen 14 dage efter og de havde den satadigvæk ikke men vil ringe til værkstedet og spørge efter den og kontakte mig når de havde snakket med dem, de ringede samme dag (mandag) og sagde at den kom onsdag og de ville ringe når de havde den i hånden. De ringede onsdag og jeg hentede samme dag så de 14 dage blev til 49 dage.

Så find et andet sted at handle, vi handler i hvert fald ikke der mere.

Svar til classic.
Det var ikke hvad jeg fik af vide nej, og har haft en ordentligt tone har snakket pænt og roligt til jer.
Men bare rolig i slipper for at handle med mig mere næste gang handler jeg et andet sted med bedre service og som ikke beskylder kunderne for en opførelse som man ik har haft,
Og ang. de opslag jeg laver her inde er det kun når jeg har noget at advare andre om, da de gode oplevelser her inde ikke alle er troverdige da der er firmaer der selv skriver gode oplevelser om dem selv så det ser godt ud

18 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hej Christina
Da du indleverede din ring blev du netop gjort opmærksom på at det ville tage længere tid pga. af at det var midt i sommerferien.
Vi forventede at det ville tage ca. 4 uger.
Desværre tog det lidt længere tid og det beklager vi mange gange, hvilket vi naturligvis har fortalt dig.
Din ring er blevet utrolig fint lavet på vores værksted, og du er blevet behandlet høfligt og ordentligt hele vejen igennem trods det at du selv har haft svært ved at holde en ordentlig tone.
Jeg forstår derfor ikke du finder det nødvendigt at brokke dig her.
Jeg kan se at du ialt har 32 anmeldelser på Trustpilot og at du sjældent er tilfreds med noget.
Ønsker dig held og lykke og et mere positivt syn på livet.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Elendig kvalitet og kundeservice

Elendig kvalitet og kundeservice!

Jeg fik en stor sølvhalskæde i 18 års gave til omkring 4500.
Allerede første gang jeg har den på, inde i mit eget hjem. Falder en sten ud.
Den blive repeteret, men inden jeg overhovedet får den på der hjemme efter reparationen, knækker kæden og to sten falder ud. Igen bliver den repeteret, men så snart jeg tager den ud af kassen i bilen, knækker den samme sted og flere sten falder ud!
Igen ordner de den så.
Jeg har de sidste 2 gange fået at vide, at jeg kan få den byttet til en ny vare, men da jeg var så glad for den, valgte jeg at få den ordnet i stedet.
Dog faldt flere sten ud nye steder, og desværre har jeg mistet kvitteringen efter sidste gang de ordnede den, da den blev væk i flytterod.
Dette snakkede jeg med en medarbejder om, og hun forsikre mig, at vi bytter den til et tilgodebevis alligvel. Det var hende, som var der, da den blev købt og under alle raperationer. Hun husker også selv prisen på halskæden.

Jeg får så at vide, hvilke dage hun er på arbejde.
Jeg kommer så den dag, hvor hun skulle være der, men der er rykket rundt i skemaet, så hun har fri alligvel.
Jeg har halskæden med i en pose, på trods af, at den hver eneste gang jeg er kommet, har ligget i deres egen æske, men den 2 gang fik jeg den selv i en pose, da de ikke havde en kasse der var stor nok.
Dette bruger ejeren som en undskyldning til, at de ikke vil give et tilgodebevis, men i stedet vil putte nye sten på igen for 4 gang.
På trods af, at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig!

Halskæden har ALDRIG været brugt, da hver eneste gang jeg har taget den på, er den gået i stykker. Den har faktisk kun ligget i mit smykkeskrin.

En halskæde fra Glitter ville have været i meget bedre kvalitet.
Spild af en 40 minutters køretur hver vej, for at få den ordnet og 4500 kroner!

Hold jer LANGT væk!

SVAR FRA CLASSIC.

Lidt underligt, jeg beder dig ringe, men du ikke kontakter mig

Jeg er aldrig blevet tilbudt pengene tilbage, kun tilgodebevis!

Sjovt i afviser, at jeg har fået tilbudt pengene tilbage, når nu vi er både jeg, min mor og min kæreste, der har hørt En medarbejder sige det.
Min mor ringer endda til En medarbejder, som siger, at de ikke længere vil give tilgodebeviset uden kvittering, da jeg kom med den i en pose?
Min mor var endda med mig og hente halskæden, da jeg fik den tilbage i en pose!

Det at i siger, at den ikke kostede 4500, det er løgn.
Der er betalt præcis 2985 på kort og 4000 kontant. Så har jeg også billede af, hvad armbånd og ringe koster- 1595 for armbånd og 299 for ringene, og så lige mit tilgodebevis på 251. Det giver altså 4331..

Igen, virkelig en dårlig oplevelse!
Og så har jeg en 18 års gave fra min kæreste, som er total ubrugelig..

14 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Kære Maria
Din beskrivelse af forløbet er ikke korrekt.Bl.a. er vi ret sikre på at prisen er langt under de 4500,- du angiver !
Det er meget beklageligt at den omtalte kæde har mistet sten flere gange, men allerede 2. gang det skete tilbød vi dig pengene retur, da havde du nemlig bon med.Du insisterede på at få kæden repareret igen, da du var så glad for den, og vi imødekom dit ønske.

Trods det at du ikke har bon med da du kommer tredje gang tog vi den ind til reparation igen.
Vi er enige om at det er utilfredsstillende at kæden går i stykker flere gange, men vi har ikke afvist at reparere smykket, heller ikke denne gang hvor du kommer med det blot i en pose. Du har 2 gange fået udleveret en æske til smykket så du kunne opbevare kæden som det kræves af denne type smykke med mange sten.

Vi har ikke lovet dig at du kan få et tilgodebevis uden at medbringe en bon, det kan vi af mange gode grunde ikke, og det ved personalet naturligvis godt.Så din påstand om at du er blevet lovet dette kan vi klart afvise.

Vi har forsøgt at fremskaffe en kopi af din bon, men det er ikke lykkedes derfor er vi nød til at fastholde at du skal forevise en bon hvis du skal have et tilgodebevis
Vi vil meget gerne sende kæden retur til dig efter reparation således du ikke skal bruge tid og penge på at køre til Aarhus igen.

Vi har behandlet dig pænt og ydet en god service.
Smykket er fremstillet i rhodineret sterling sølv med zirkonia og tåler ikke sammenligning med Glitters smykker som du skriver.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Altid god og kompetent service

Altid god og kompetent service. Personalet er altid venlige og imødekommende.
Her finder vi altid en god gave til familie og venner i en god kvalitet.
Kan varmt anbefale at handle her.

5 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best service

i had very nice experience with the butik.
i been choosing my wedding rings and they been very polite , professional , helpful and sweet to us.
recommend this butik to everyone.
They always happy to help you with anything.

18 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pas på deres returpolitik!

Jeg var ét tryk på dankortautomaten fra at købe et stjernedyrt smykke til min kone, før en fortalelse fra en af ekspedienterne, fik mig til at spørge til deres returpolitik. Den er at de IKKE giver pengene retur, og at man skal bytte indenfor 30 dage.
Det er selvfølgelig helt lovligt, men meget usædvanligt i Danmark, og jeg ville aldrig bruge så mange penge på en gave, i en butik der ikke tager ting retur.
Jeg slap med skrækken og købte min gave et anstændigt sted.

13 december 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am more then happy about my…

I am more then happy about my experience with you,guys.I ordered in the weekent and already the same day i receive the information that my package was send.Now,in the early morning i receive my order packed as gift .I never expect to be so fast,after just 1 working day.The product is like in the picture.Thank you again and for sure this will not be my last order😊

10 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hi Irena
We are so happy to hear that you are pleased with both the product and our service.
That is what we are here for :)
We look forward" to see you" again in the webshop.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg er kommet i butikken igennem mange…

Jeg er kommet i butikken igennem mange år, også da de lå inde i Bruuns Galleri og er altid blevet behandlet godt af dem alle sammen.
Min mor og mormor har også handlet der og er lige så tilfredse - de er altid venlige og imødekommende.
Efter jeg fik min datter er hun blevet forkælet med flere halskæder og fingerringe, vi elsker at svinge forbi, når vi er nede i byen, der er altid gode tilbud at finde.
Hvis jeg kunne give 6 stjerner var dette gjort - tusind tak for den bedste service igennem mange år til mig og min familie

30 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hej Pinar
Tak for de mange pæne ord og den flotte anmeldelse.
Vi er glade for at høre du og din familie kan lide at komme i butikken, og lige som du synes det er hyggeligt at komme forbi, så nyder vi når vi har faste kunder der kigger ind også når det blot er for at sige hej :)
Vores mål er at alle kunder føler sig godt tilpas og vi bestræber os på at give en personlig service og som du siger "Et godt tilbud" til alle.
Vi glæder os til at se dig og familien igen.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fremragende oplevelse!

Fremragende oplevelse!

Jeg var inde for at få tilpasset en ring til min kone som havde tilhørt min mor. Ringen blev i den grad opgraderet og lavet til perfektion.
Smilende og professionelt håndværk/service.
Kan absolut anbefales.

18 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hej Jens
Tak for den flotte anmeldelse. Vi er glade for at du et tilfredse med vores håndværk og service.
Håber at se dig i butikken næste gang du har brug for en reparation, eller hvis du skal købe et smykke eller et ur.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Har købt mange ting i denne guldsmed

Har købt mange ting i denne guldsmed. God service og rigtig fine smykker. Har brugt dem både til bryllupssmykker, alm smykker og gaver. Har aldrig haft problemer med dem

20 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hej Amalie
Tak for den flotte anmeldelse.
Vi er glade når vores kunder er glade, og det betyder meget at få den anerkendelse som f.eks. din anmeldelse giver.
Glæder os til at se dig i butikken ugen.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dejlig butik at handle i

Dejlig butik at handle i. Stort udvalg af fine smykker. Super god betjening. Jeg har købt mange smykker i butikken og aldrig oplevet problemer. Næste gang jeg skal købe et smykke, vil jeg helt sikkert bruge denne butik igen 👍

19 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Classic

Antwoord van Classic

Hej Inger
Tak for den fine anmeldelse.
Vi er glade for at du handler hos os og kan lide både det store udvalg og den gode betjening.
Vi glæder os til dit næste besøg.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer