Det er altid en rar oplevelse at komme ind hos Classic Jewellery. De er søde og hurtige/ gode til at rådgive en og finde det man skal have. Nu har jeg både købt et fuldt smykkesæt og et par øreringe d... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Endnu et besøg hos Classic, som vi har benyttet fast siden butikken for mange år siden var mindre og lå i Bruuns Galleri. Et sted, hvor personalet gør, at man altid føler sig velkommen uanset... Toon meer
Jeg er kommet i butikken igennem mange år, også da de lå inde i Bruuns Galleri og er altid blevet behandlet godt af dem alle sammen. Min mor og mormor har også handlet der og er lige så tilfredse... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Virkelig kompetent og sødt personale, som virkelig sætter mine ønsker i fokus. Vi kom frem til et virkeligt pænt smykke i fælleskab, som min kæreste kan glæde sig til Det kan varmt anbefales at bes... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Classic er en veletableret guldsmed med base i Aarhus. Med baggrund i international handel, produktion og distribution af smykker og ure, har den erfarne ledelse en god forståelse for branchen. Med en fysisk butik på Banegårdspladsen i Aarhus, samt en e-butik kan Classic nå ud til alle kundetyper landet over.
Contactgegevens
Banegårdspladsen 10, 8000, Aarhus, Denemarken
- 86120349
- web@classicjewellery.dk
- classicjewellery.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Super god oplevelse
Har handlet hos Classic Jewellery flere gange og har altid haft en god oplevelse. Butikken har et flot udvalg af smykker i god kvalitet og til fornuftige priser.
Personalet er altid smilende, hjælpsomme og imødekommende. De tager sig tid til at hjælpe med at finde det helt rigtige. Man føler sig virkelig velkommen.
Jeg kan helt klart anbefale stedet til alle, der leder efter flotte smykker og rigtig god service i Aarhus.
PERFEKT
Det er altid en rar oplevelse at komme ind hos Classic Jewellery. De er søde og hurtige/ gode til at rådgive en og finde det man skal have. Nu har jeg både købt et fuldt smykkesæt og et par øreringe der indefra og de har holdt mega godt, da det er en god kvalitet. Jeg anbefaler varmt at gå ind i den her butik eller House Of Diamonds, søsterbutikken som er ejet af den samme. Det handler virkelig om at støtte om de små guldsmede, sådan de kan holde i nogle år endnu 🤗 😘😄
Jeg har altid fået en god service
Jeg har altid fået en god service
En fantastisk smykkebutik inde i…
En fantastisk smykkebutik inde i Aarhus. Et fint udvalg af pæne smykker i god kvalitet, og til fine priser.
Medarbejderne er søde og og imødekommende er er altid klar til at hjælpe. Kan helt klart anbefale!
Den bedste smykkebutik i byen
Den bedste smykkebutik i byen. Meget velkomme mennesker, altid gode service og er altid villige at give yderligere rabat af prisen. Vil varm anbefaler Classic Jewellery.
best service og medarbejdere noget…
best service og medarbejdere noget siden. vil sagtens anbefaler. har været kunde hos dem i mange år og vi vende altid tilbage
Ingen returret i butikken
Vær opmærksom på, at man under ingen omstændigheder kan fortryde sit køb. Heller ikke hvis man har en bon. I det øjeblik du forlader butikken, er du bondefanget. Det overraskede mig meget, at der stadigvæk findes butikker, der ikke yder den service.

Antwoord van Classic
Endnu et besøg hos Classic
Endnu et besøg hos Classic, som vi har benyttet fast siden butikken for mange år siden var mindre og lå i Bruuns Galleri.
Et sted, hvor personalet gør, at man altid føler sig velkommen uanset hvor stor eller lille handel man gør.
Mange gange har vi set små piger blive behandlet som små prinsesser, ligesom vores egen datter blev, da hun besøgte butikken for første gang.
Altid den samme venlige og kompetente behandling.
Udvalget er stort, og der er altid noget, som man får lyst til.
Vi har fået vurderet, købt, solgt og fået lavet smykker efter egne ønsker.
Allermest holder vi dog stadig mest af de smykker guldsmeden selv designede og lavede, da vi først lærte butikken at kende.
En guldsmed, som jeg varmt kan anbefale.
Kurt Højgaard
Virkelig kompetent og sødt personale
Virkelig kompetent og sødt personale, som virkelig sætter mine ønsker i fokus. Vi kom frem til et virkeligt pænt smykke i fælleskab, som min kæreste kan glæde sig til
Det kan varmt anbefales at besøge Classic

Antwoord van Classic
Uprofesionelt forretning find et andet sted at handle
Sendte min ring ind da den skulle laves et nr større og fik af vide at det vil tage 14 dage også selvom det er sommer og folk skal have ferie, rykkede efter 4 uger og fik af hvide at det var 14 dage efter de sendte den ind, men den var sendt og de vil få den i næste forsendelse de får vare hver fredag sagde de.
Efterspurgte den igen 14 dage efter og de havde den satadigvæk ikke men vil ringe til værkstedet og spørge efter den og kontakte mig når de havde snakket med dem, de ringede samme dag (mandag) og sagde at den kom onsdag og de ville ringe når de havde den i hånden. De ringede onsdag og jeg hentede samme dag så de 14 dage blev til 49 dage.
Så find et andet sted at handle, vi handler i hvert fald ikke der mere.
Svar til classic.
Det var ikke hvad jeg fik af vide nej, og har haft en ordentligt tone har snakket pænt og roligt til jer.
Men bare rolig i slipper for at handle med mig mere næste gang handler jeg et andet sted med bedre service og som ikke beskylder kunderne for en opførelse som man ik har haft,
Og ang. de opslag jeg laver her inde er det kun når jeg har noget at advare andre om, da de gode oplevelser her inde ikke alle er troverdige da der er firmaer der selv skriver gode oplevelser om dem selv så det ser godt ud

Antwoord van Classic
Elendig kvalitet og kundeservice
Elendig kvalitet og kundeservice!
Jeg fik en stor sølvhalskæde i 18 års gave til omkring 4500.
Allerede første gang jeg har den på, inde i mit eget hjem. Falder en sten ud.
Den blive repeteret, men inden jeg overhovedet får den på der hjemme efter reparationen, knækker kæden og to sten falder ud. Igen bliver den repeteret, men så snart jeg tager den ud af kassen i bilen, knækker den samme sted og flere sten falder ud!
Igen ordner de den så.
Jeg har de sidste 2 gange fået at vide, at jeg kan få den byttet til en ny vare, men da jeg var så glad for den, valgte jeg at få den ordnet i stedet.
Dog faldt flere sten ud nye steder, og desværre har jeg mistet kvitteringen efter sidste gang de ordnede den, da den blev væk i flytterod.
Dette snakkede jeg med en medarbejder om, og hun forsikre mig, at vi bytter den til et tilgodebevis alligvel. Det var hende, som var der, da den blev købt og under alle raperationer. Hun husker også selv prisen på halskæden.
Jeg får så at vide, hvilke dage hun er på arbejde.
Jeg kommer så den dag, hvor hun skulle være der, men der er rykket rundt i skemaet, så hun har fri alligvel.
Jeg har halskæden med i en pose, på trods af, at den hver eneste gang jeg er kommet, har ligget i deres egen æske, men den 2 gang fik jeg den selv i en pose, da de ikke havde en kasse der var stor nok.
Dette bruger ejeren som en undskyldning til, at de ikke vil give et tilgodebevis, men i stedet vil putte nye sten på igen for 4 gang.
På trods af, at en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig!
Halskæden har ALDRIG været brugt, da hver eneste gang jeg har taget den på, er den gået i stykker. Den har faktisk kun ligget i mit smykkeskrin.
En halskæde fra Glitter ville have været i meget bedre kvalitet.
Spild af en 40 minutters køretur hver vej, for at få den ordnet og 4500 kroner!
Hold jer LANGT væk!
SVAR FRA CLASSIC.
Lidt underligt, jeg beder dig ringe, men du ikke kontakter mig
Jeg er aldrig blevet tilbudt pengene tilbage, kun tilgodebevis!
Sjovt i afviser, at jeg har fået tilbudt pengene tilbage, når nu vi er både jeg, min mor og min kæreste, der har hørt En medarbejder sige det.
Min mor ringer endda til En medarbejder, som siger, at de ikke længere vil give tilgodebeviset uden kvittering, da jeg kom med den i en pose?
Min mor var endda med mig og hente halskæden, da jeg fik den tilbage i en pose!
Det at i siger, at den ikke kostede 4500, det er løgn.
Der er betalt præcis 2985 på kort og 4000 kontant. Så har jeg også billede af, hvad armbånd og ringe koster- 1595 for armbånd og 299 for ringene, og så lige mit tilgodebevis på 251. Det giver altså 4331..
Igen, virkelig en dårlig oplevelse!
Og så har jeg en 18 års gave fra min kæreste, som er total ubrugelig..

Antwoord van Classic
Altid god og kompetent service
Altid god og kompetent service. Personalet er altid venlige og imødekommende.
Her finder vi altid en god gave til familie og venner i en god kvalitet.
Kan varmt anbefale at handle her.
Sød personale meget hjælpsomme og de…
Sød personale meget hjælpsomme og de ved hvad de snakker om.
Har været der nogle gang for at finde smykker og så nyt batteri i mit ur, de arbejder hurtigt og til rimelige penge
The best service
i had very nice experience with the butik.
i been choosing my wedding rings and they been very polite , professional , helpful and sweet to us.
recommend this butik to everyone.
They always happy to help you with anything.
Pas på deres returpolitik!
Jeg var ét tryk på dankortautomaten fra at købe et stjernedyrt smykke til min kone, før en fortalelse fra en af ekspedienterne, fik mig til at spørge til deres returpolitik. Den er at de IKKE giver pengene retur, og at man skal bytte indenfor 30 dage.
Det er selvfølgelig helt lovligt, men meget usædvanligt i Danmark, og jeg ville aldrig bruge så mange penge på en gave, i en butik der ikke tager ting retur.
Jeg slap med skrækken og købte min gave et anstændigt sted.
I am more then happy about my…
I am more then happy about my experience with you,guys.I ordered in the weekent and already the same day i receive the information that my package was send.Now,in the early morning i receive my order packed as gift .I never expect to be so fast,after just 1 working day.The product is like in the picture.Thank you again and for sure this will not be my last order😊

Antwoord van Classic
Jeg er kommet i butikken igennem mange…
Jeg er kommet i butikken igennem mange år, også da de lå inde i Bruuns Galleri og er altid blevet behandlet godt af dem alle sammen.
Min mor og mormor har også handlet der og er lige så tilfredse - de er altid venlige og imødekommende.
Efter jeg fik min datter er hun blevet forkælet med flere halskæder og fingerringe, vi elsker at svinge forbi, når vi er nede i byen, der er altid gode tilbud at finde.
Hvis jeg kunne give 6 stjerner var dette gjort - tusind tak for den bedste service igennem mange år til mig og min familie

Antwoord van Classic
Fremragende oplevelse!
Fremragende oplevelse!
Jeg var inde for at få tilpasset en ring til min kone som havde tilhørt min mor. Ringen blev i den grad opgraderet og lavet til perfektion.
Smilende og professionelt håndværk/service.
Kan absolut anbefales.

Antwoord van Classic
Har købt mange ting i denne guldsmed
Har købt mange ting i denne guldsmed. God service og rigtig fine smykker. Har brugt dem både til bryllupssmykker, alm smykker og gaver. Har aldrig haft problemer med dem

Antwoord van Classic
Dejlig butik at handle i
Dejlig butik at handle i. Stort udvalg af fine smykker. Super god betjening. Jeg har købt mange smykker i butikken og aldrig oplevet problemer. Næste gang jeg skal købe et smykke, vil jeg helt sikkert bruge denne butik igen 👍

Antwoord van Classic
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







