We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company to buy from for any football shirt collector or enthusiast. They have an amazing selection of European and South American shirts, as well as from other world countries. I have be... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It goes along way knowing you're buying from a trusted seller, the fact of the matter is I'm always slightly hesitant being a collector. If it's to good to be true it usually is. However Cult Kits are... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hi I recently bought the 2002 Brazil jersey medium sized with no name on the back for 93 dollars and it came smelling like deodorant, armpit marks on the armpit area and dark spots on the back that wo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order a shirt that was shipped to a wrong address by Royal Mail. They returned it but most likely got lost in the process. Contacted their support team and after some time of waiting for the parcel to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. Voetbalwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Cult Kits, the destination for authentic vintage football shirts, retro soccer jerseys, original match-worn kits, and rare classic football shirts from around the world. Whether you're hunting for a classic Premier League jersey, a 90s international shirt, or a throwback from your favourite club, we stock thousands of original and 100% authentic football shirts for true collectors and casual fans alike. Explore our carefully curated drops with new shirts added daily at 6PM via The Daily Drop. From iconic World Cup kits to rare club issue shirts, Cult Kits is the trusted source for vintage football fashion and nostalgia. To put it simply, Cult Kits is 'the' vintage shop for football fans to find their favourite shirts & jerseys. Just sit back and browse the collection, whilst wallowing in some nostalgia. We are trusted sellers of authentic classic football shirts from all over the world, based in Swindon, UK.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

213 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware if you’re outside the UK

Not the best customer service for people outside of the UK. I was unsatisfied with my purchase since the product did not match the description, I tried to return it and they unfortunately gave me a very hard time, claiming I had to pay for all of the shipping cost to return it from the US to the UK (+$90). Then they were willing to reimburse a small portion of it IF I accepted store credit instead of a full refund. Very disappointing considering this is my favorite store to buy my jerseys.

14 januari 2025
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Hello Mel. Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are unsatisfied with your experience. Whist we were not able to offer you a free returns shipping label, we did offer to have the item collected via a courier service for $35. Once the item was returned a full refund or store credit would then be issued. By stating that you then wished to keep your purchase we assumed your case regarding the return was closed. We are keen to learn from this review, so please contact us at your earliest convenience to help us resolve this matter further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent shirts and excellent customer care

This company always gives 100% in customer care - no query is ever too small to deal with. They have a great selection of shirts, which are well packaged and delivered promptly.

15 januari 2025
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thanks, Pam. We massively appreciate your support and look forward to helping your shirt collection grow.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Is been over 2 months and no answer

Is been over 2 months and no answer
I order a shirt in November 19th 2024 is January 30th and still no answer about the delivery or refund.
They don't help me at all and they just tell me is a delivery issue.
How can I work with this?

19 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Hello Estefania.

Thank you for your review. We have responded to all your email enquiries regarding the matter of your returned package from customs. Sadly, when items are rejected by customs we can not control the time it takes for packages to come back to us.
As a result, we have reached out to the courier on your behalf and are still awaiting a reply.

Due to the time now passed, we have refunded your order in full. We apologise for the disappointment caused by the actions of customs and we continue to do all we can to resolve this matter. Thank you for your understanding and patience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing shirts

Amazing shirts. Amazing service. Every item I’ve purchased from Cult Kits has always been sent to me really quickly and exactly as described. I highly recommend any football shirt enthusiast to use Cult Kits.

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thanks Josh, that's really kind of you. We look forward to processing your next order with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A+++

Had a couple of questions around specific sizes, so had to reach out to email them. They responded very quickly and provided me with what I needed to purchase.

Item arrived exactly as described - would use again!

7 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thanks for the kind words, Elliot. Hopefully we see you back again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top 10 Kit!

The item was exactly as described. I was very satisfied with my purchase and will definitely use Cult Kits again.

8 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thanks, Thomas. Enjoy the shirt(s) and see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received outstanding customer service even before buying a jersey

I reached out to Cult Kits needing help with items from a different storefront and not only was David very quick in responding to my messages - which itself required some urgency - he was also exceptionally kind and helpful with the matter. And as the title said, it was even before becoming a customer!

Cult Kits is THE place I will return to as I keep searching for my Walter Zenga Internazionale jersey.

9 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thanks so much for the review, it's really appreciated. We look forward to taking care of your next order very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If 'cult' is supplying hard-to-find…

If 'cult' is supplying hard-to-find football jerseys, in this case without the horrible compulsory (in the high street) sponsor's ad on the chest then this is a cult I could get into.

8 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thanks, Johnnie. We really appreciate this, hopefully we see you back again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent as described

The quality of the products is excellent. The jerseys are in the condition as described in the shop. The items are delivered freshly washed to your home within a timeframe that is completely reasonable for an EU import from the UK (about 1-2 weeks). The customer service is also friendly and quick to assist with any issues or refunds.

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cult Kits Rocks❣️⚽️

My son has played soccer since he was young and just finished his first year playing pro with the Michigan Stars in the NISA league.

I found out about Cult Kits and their mystery boxes from my son. I have purchased one for my son and his best friend for the past several years. It is tradition to get together with them for brunch over the holidays and I give them their Mystery Boxes. They are 23 now and still get completely excited about the contents❣️

I didn’t see the mystery boxes on the web site and was worried they weren’t going to sell them. I contacted Cult Kits and received a response the same day!

More impressive, is the fact that someone from Cult Kits contacted me to let me know that the Mystery Boxes were listed on the site and ready for purchase.

Well done, Cult Kits. Thank you for allowing me to keep this tradition alive with my son and his best friend. You have no idea how much this means to a mother❣️

Happy Holidays❣️

9 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thank you for your kind words. Have a great Christmas.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome customer service

Awesome customer service: I forgot to put the promo code they were offering in my order. I sent an email and within 12 hours, it was all sorted for me. Brilliant.

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Thank you for your kind words, Andy. We hope to see you back again soon!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shipping Service

I ordered a t-shirt about 2 weeks ago, besides the fact that the trackers are pitiful and did not give the exact location of the package even 1 time.
Today it arrived and I was at home, no courier rang, when I left I found in the box a notice of non-delivery because no one was home (I was there and they didn't even buzz!!!).
This evening I check on the courier site and it is reported that the package was not delivered because it was too bulky, A T-Shirt PACKAGE INGOMBRATING ?!?!?!
SHIPPING SERVICE COMPLETELY TO BE REVIEWED.
I had already bought from them and they had a different shipping service that worked, what happened? Why did they switch to such poor service ?!!!

26 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Hello – thank you for your review.

We are very sorry to hear that you have endured a poor delivery service. Whilst we can not control a couriers method and actions during shipping, we do review the shipping services we offer at checkout. For customers who experience issues regarding the delivery of their order, we do encourage them to email us when any issue occurs so that we may assist them as best we possibly can, to rectify any issues. You can do so by emailing info@cultkits.com if you have not already done so.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Shop!

Excellent company to deal with, very efficient and obliging! Can't fault Cult Kits!

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Hello Ross. Thank you for the review and the generous Trust score! We look forward to seeing you back in the store again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love Cult Kits

I love Cult Kits. They are truly legit and authentic, and I had no issues at all with the quality of the kits that I bought. They have so many different kits and I love their daily drops. Their customer service is just super solid. They have been so responsive to my emails in solving my queries and needs. They are now my only go-to for the classics. Keep it up Cult Kits, you guys rock!!!

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Hello Jeff. Thank you for your kind words, we truly appreciate it. Looking forward to helping you with your next order(s) and thank you for all your support.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Brazil jersey looks used

Hi I recently bought the 2002 Brazil jersey medium sized with no name on the back for 93 dollars and it came smelling like deodorant, armpit marks on the armpit area and dark spots on the back that won’t come off which leads me to believe that it came used and also it had scratch marks on the back. I would like to recover the 93 dollars that I payed

5 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cult Kits

Antwoord van Cult Kits

Hello Joao. Thank you for your review and for bringing this to our attention.

So that we may resolve this matter swiftly and ensure your refund is processed accordingly, please can I ask you to email our product team at info@cultkits.com ? We hold ourselves to high standards when it comes to the quality of the products we list. Therefore if a product has not been listed correctly/or has information missing we will always rectify that matter.

Many thanks in advance.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer