Zeer slordige installateur die nogal…
Zeer slordige installateur die nogal flinke steken laat vallen.
De website van dit éénmansbedrijf uit De Knipe komt professioneel over, echter de praktijk zegt mijns inziens wat anders.
Naar mijn idee is 't iemand die snel zaken wil doen, weer snel foetsie is en snel geld wil verdienen.
Misschien ook dat er denk ik niet een echte "klik" tussen ons was en daardoor weer snel was vertrokken.
Bleek achteraf dat Arno van der Wal het vloerverwarmingssysteem had gevuld met water zodanig dat er nog veel lucht in het systeem zat, wat ikzelf maar heb ontlucht en water heb bijgevuld tot de juiste CV-druk.
Jammer genoeg bleef ik ook nog met lekkage zitten bij de vloerverdeler, wekenlang een teiltje eronder gehad, totdat het bedrijf Frieslandtegels.nl de lekkage voor mij heeft opgelost en die de temperatuurvoeler met zo'n koperen pen nog aan de zijkant van de vloerverdeler heeft gemonteerd, wat deze Arno van der Wal heeft verzaakt.
Deze Verwarmingsman heeft de temperatuurvoeler gewoon erbij laten bengelen zonder deze vast te zetten, wat natuurlijk zeer en zeer slordig is.
Heb nog wel gebeld over de lekkage, maar hij heeft zich nooit meer laten horen en achteraf ben ik daar nu ook wel blij om.
Kortom, deze Verwarmingsman uit De Knipe laat nogal wat behoorlijke steken vallen wat betreft installatiewerkzaamheden.
Het bedrijf Frieslandtegels.nl (Harun Raposki) huurt deze installateur dan in, maar volgens mij kan hij beter een andere installateur gaan zoeken, iemand die geen "steekjes" laat liggen en er echt voor gaat.
Bezint eer gij begint met "De Verwarmingsman" en ga niet af op een mooi uitziende website.
Kijk eerst maar 's goed rond, er zijn wel netter werkende installateurs te vinden.








