Diamond Mist Reviews 

406
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recieved an email informing me my items had been delivered .... they havent .... I assumed you had to sign for them, having to be over 18 ..... so either your delivery person has lied or they just... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Solved problems with my payment but tbh best thing was getting to speak to a human. Simon deserves a payrise because he was so helpful.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered two flavours of juice, one was out of stock, the other one arrived in 3 days and refund for other juice I got back next day. Excellent service, highly recommend.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing team of staff with an amazing brand. 100% recommend. Have been stocking for around 10 years now and still couldn't be happier. Flavors are great and have seen 100s of customers switch to Diamo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. E-sigarettenwinkel
  2. ook in
  3. Shisha winkel

Geschreven door het bedrijf

We are Diamond Mist! UK based manufacturers of the E-Liquid Brand Diamond Mist.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

406 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 8% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(406)

66 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very disappointed

Very disappointed. I ordered my liquids last Thursday paying for Royal Mail 48 delivery. I received my liquids yesterday (4 working days from placing my order). I queried the delivery date and asked for my delivery fee to be reimbursed but did not receive any correspondence. And to make matters worse, I don’t believe my liquids are the strength I ordered - very different to my usual order!

29 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Diamond Mist

Antwoord van Diamond Mist

**Edit**
Hi Charmaine,

After a closer inspection in to this we can assure you that you did not purchase from us. Maybe from another company but for some reason left the review on our page. If you can drop us an email to the mentioned email address and attach proof of purchase or an order number to show that it was us your purchased from we will be more than happy to come to an arrangement to get this resolved.

Kind Regards
Diaond Mist Team


**Edit**
Hi Charmaine,

We have tried to search for your order on our system and we are unable to find anything under your name. Is there a chance that you ordered from another company and got us confused with them? We have tried to reach out to you via Trustpilot to obtain more info so we can help to get this resolved but we have had no response from yourself. If you can drop us an email to the previously mentioned email address below we will be more than happy to get this looked in to for you. If you have mistaken us for another company please let us know also so we can get this updated.

Kind Regards
Diamond Mist Team

Hi Charmaine,

Sorry to hear that you was not happy with your delivery time. Although we strive to get orders shipped as quickly as possible there are the unfortunate occasions that postal delays are out of our control.

Would you please be able to provide us with your order number as we was not able to find any orders from you under your name.

In regards to the 4 working day's delivery time this is within Royal Mail's delivery time frame for Tracked 48 (2-4 working days) and this can be found under our Shipping Policy (https://www.diamondmist.co.uk/policies/shipping-policy)

Please drop us an email to info@diamondmist.com so we can look in to this further for you.

Kind Regards
Diamond Mist Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer