dimplecontacts.com Reviews 

64
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I could give zero stars. The contacts were terrible quality. Worst I've tried in 20 years. Thick and drying. Uncomfortable! I havent tried them in years but randomly they started trying to take... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible absolutely Horrible. Do not order. Save yourself money and time. Tell me why they delivered 2 different sets of contacts one of each without a prescription??! Nothing but money wasted as for... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I signed up to the 10 day trial and the contacts arrived pretty quickly. The contacts are very thick, my eyes get so dry in them, plus it's near impossible to open the individual contact pouches. No... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The free trial was great but when you start wearing them regularly you notice the quality is poor. I had to throw out minimum 2 lenses each box (about 12 lenses per 3months) because they come bro... Toon meer


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

64 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 23% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(64)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Never Arrived, Customer Service Ignored Me!!!

Order no Order #143249DC I am extremely disappointed with my experience. I placed an order that was supposed to be delivered on 20th sep, but I still haven’t received it. I have tried contacting customer service multiple times through chat and email, but no one has responded to me. I even sent messages on Instagram, but still no reply. This level of service is completely unacceptable, especially as I needed my order urgently. I feel ignored and let down as a customer. I will not be ordering again and cannot recommend this company to others.

I already emailed you at the address you provided with my order details, but once again, I haven’t received any response. I’ve also messaged on Instagram, tried the online chat, and even left messages through the Contact Us section on your website still no reply. It was my biggest mistake to trust and order from your website. At this point, I’m no longer concerned about the package please refund my money immediately. For reference, here’s my order number again: order 143249DC. If I don’t hear back, I will make sure to tell everyone not to order from this website as it’s nothing but a scam.

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

I’m so sorry to hear about your experience and that your order still hasn’t arrived. I completely understand how frustrating this must be, especially given the urgency. Please accept my sincere apologies for both the delivery delay and the lack of timely responses from our side—we clearly fell short here.

I’ve already flagged this with our team to investigate your order right away. Could you please confirm your order number and send it to hello@dimplecontacts.com so I can track this down and resolve it as quickly as possible? If it’s easier, you can also provide the email address the order was placed under.

Thank you for bringing this to our attention, and again I’m truly sorry for the poor experience you’ve had so far. I’ll make sure this is resolved for you promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammy and no response for missing…

Scam and no response for missing order

order 20049 Here. I ordered the 3 month supply on 15 Aug and they said its out for delivery on 17 Aug. However, I still haven’t received till this day. I emailed them, messaged them on FB/IG numerous times, but no response still.

Edit: Its a lie. They replied on here but I still haven’t got a response from my email nor the online chat function. WARNING Don’t buy from here 😮‍💨

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

I’m so sorry to hear about the delay with your order and that you’ve had trouble getting through to us—that’s definitely not the experience we want for our customers.

I’ve located your order (#HK20049) and can confirm it was marked as out for delivery on 17 August.Could you please email us at hey@dimplecontacts.com with the details of your concerns so we can resolve this for you as quickly as possible?

We really appreciate your patience, and we’ll make sure this is taken care of promptly.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I wanted to love these

I tried them on and they instantly popped out of my eyes. I put solution on them and my eyes did not want to keep them in. I think it would be helpful if I could fit my full perscription onto the order. Initially really uncomfortable to wear. My right eye won’t align with the middle of the contact and my left eye took a few hours to feel comfortable.

8/17/25
Edit:
I’m not sure how to reply to the replied message, but is there a way to get a refund for the amount of money I spent on the contacts? I was really excited to try this out and the ads and TikTok reviews made them seem comfortable and fitting for my eye shape. I spent nearly $200 and I don’t think I could be okay with losing out on that money especially with using them for less than 24 hours.

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

Thanks so much for sharing your experience with us. I’m really sorry to hear the lenses felt uncomfortable and weren’t sitting properly on your eyes — that definitely shouldn’t be the case.

In the meantime, I’d recommend discontinuing wear of the trial lenses since they aren’t sitting well for you. Your eye health and comfort are our top priority, and we want to make sure you’re fitted with the right lenses before moving forward.

You can also discuss your concerns with our Dimple Color Support here - https://dc-help-centre.gorgias.help/en-US/contact

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Incredibly painful to wear

Incredibly painful to wear, which i found surprising as normally i can tolerate contacts even when slight discomfort, however these were just intolerable!! Poor quality.

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

We’re really sorry to hear about your experience — this is not the comfort or quality we strive to deliver.

If you’re able to share the batch number from the blister pack with us at hello@dimplecontacts.com, we can investigate this further with our manufacturing team.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologise for the discomfort caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very uncomfortable to wear

Very uncomfortable to wear, extremely expensive!!! I bought the green contacts and they were already $62 but I had to pay extra $29 for both shipping and taxes. $91 for contacts that expires in 3 months and are extremely uncomfortable to wear is not it. Might as well continue buying from just4kira

29 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

Thanks for your feedback, and I’m really sorry to hear you had a disappointing experience with your lenses.

Comfort is incredibly important to us, so it’s disappointing to know they didn’t meet your expectations.

As for the pricing, the lens cost includes premium-quality materials and manufacturing, but we understand the additional international shipping and taxes can add up — especially depending on your location. We're always working on ways to make things more accessible for our customers, and your feedback definitely helps.

If you’re open to it, we’d love to know more about the discomfort you experienced so we can help troubleshoot or pass it along to our lab team.

Thanks again for giving Dimple a try.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered mystic olive

Ordered mystic olive, colour was amazing but they were so uncomfortable. When I tried to wear them for the second time, it burnt my eyes and I had to take them off immediately. Lenses are thick, and makes your eyes red writhing few hours.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

Thanks so much for your feedback, and I’m really sorry to hear about your experience with the Mystic Olive lenses.

That definitely doesn’t sound right—your comfort and eye health are incredibly important to us. While a brief adjustment period can be normal, any burning or prolonged discomfort is not something we’d expect or want you to experience.

For the fastest support with your colored lenses, please reach out to our Dimple Color team directly here:
👉 https://dc-help-centre.gorgias.help/en-US/contact

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

uncomfortable

The contacts are extremely hard to get out of the packet and harder to put in than my normal ones.

I have genuinely never worn such uncomfortable contacts, by 3pm they are unbearable, I've also had one just fall out.

Would not recommend.

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

Hi there! I’m really sorry to hear that your experience with our lenses hasn’t been a positive one. That’s definitely not the standard we aim for, and we appreciate you taking the time to share your honest feedback.

Comfort and ease of use are incredibly important when it comes to contact lenses, so we’d love the chance to make this right. If you haven’t already, please feel free to reach out to our support team so we can look into this further for you.

Thanks again for giving us a try, and we hope to do better by you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Quality issues

Been ordering the daily coloured lenses . the colours are great but the quality is not . Minimum 2 to 3 lenses per box of 10 lenses tear as soon as get them out of the individual packaging or as i am putting the lens into my eye . It could be dangerous if it tears inside my eyes! I have taken photos and sent to the email address provided and have received no response . This is not a positive look for the company.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

Thanks for reaching out, and I’m really sorry to hear about the issues you've experienced with the daily coloured lenses — that’s definitely not the quality we aim to provide, and I completely understand your concern, especially around safety.

I also apologise if you haven’t received a response to your previous email. Just to confirm, were you sending your concerns and photos through this contact form?
👉 https://dimplecolor.com/pages/contact

If not, feel free to use that link or and I’ll personally make sure your message is picked up and handled properly.

I’ll also pass this on to our team to review and ensure we make things right for you. Thanks again for bringing it to our attention.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Will purchase more! Great product 👌

Got my lenses within a week of ordering. Cute packaging and very clear instructions on how to use. I love the colour! My eyes are a natural light blue and the green really stands out. 100% recommend! Comfortable, (after an adjustment period - first time user).

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam scam scam

Scam scam scam. What a waste of money..the contacts dont fit as they're supposed too. I emailed them regarding a return for ones i hadn't opened after very quickly realising they were terrible and after 3 emails STILL NO RESPONSE!

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

We're really sorry to hear about your experience and that we let you down. This definitely isn’t the standard of service we aim to provide. We want to make this right and would appreciate the chance to look into what went wrong with your emails and your request for a return.

Please reach out to us at hello@dimplecontacts.com with your order number so we can help resolve this as quickly as possible.

Thanks for your feedback — we’re taking it seriously and working to improve.

– The Dimple Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These contacts are rubbish

These contacts are rubbish. Worste ever.

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo dimplecontacts.com

Antwoord van dimplecontacts.com

We're really sorry to hear that you’re unhappy with the lenses. We understand how important comfort and quality are when it comes to contacts, and it’s disappointing to know we missed the mark for you.

We’d love the chance to understand what went wrong and see if there’s anything we can do to improve your experience. Please feel free to contact us at hello@dimple contacts.com — we’re here to help.

– The Dimple Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not good in my experience

I should've checked the reviews before trying the free trial! I've been wearing contacts for 30 years and thought I'd give this brand a go. I wear high powered lenses at -12.00. Wore them yesterday from 6am and had to remove them by 6pm due to my eyes hurting so badly. They were still sore when I woke up this morning and the pain is still currently noticeable at 12pm (I am not wearing the Dimples but my usual brand Focus Daillies Aqua). The only other time I experienced such discomfort was when I purchased a pair of cheap novelty lenses for a Halloween party. I'm discarding the rest of my 10day trial pack as they are not suitable for me.

12 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sadly

Sadly, these went into the garbage 2 min, after putting them in. They are thick and flimsy, I won't be purchasing again. They are exactly like halloween cosmetic contacts which are extremely uncomfortable to the point you can barely get through the halloween night. As these are supposed to be dailies- there is NO way. Save your money

4 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheap flimsy contacts

The contacts burn my eyes as soon as I put them on. Also you will be automatically subscribed when you signed up for “free trial” contacts were thin and flimsy. Do not buy! You get what you pay for…

21 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scammers

They are scammers. Be careful!
They got my money, then package was delivered to wrong address, I proved it with a screenshot of wrong delivery from couriers service.
After that I asked them to replace the package or to refund my money, they didn’t respond since.

27 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete con

Complete con
Many lenses don’t work

They aren’t responding via email and resolving
Spent 300£ with them

Lost a loyal customer

4 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Canadian Shopper Beware! Hidden Import Fees

They are very unethical and I will never shop from them again! I purchased 3 contacts ($99) to get free shipping. At no point was I prompted that I would be responsible to pay for additional import fees. Furthermore, under the shipping link, even their shipping chart for Canada is misleading as it doesn’t list the additional import fees. They are purposely misleading the user, so when the item arrives the customer feels obliged to pay the customs fee to obtain the contacts from Canada Post. I contacted their customer service refusing to pay additional fees as I was blindsided and that I want a full refund. Their customer service gave me scripted answers not addressing my issue. If you don’t pick the item up, then it gets returned to sender. Since I refused pick up, it would be sent back to them and they have the nerve to tell me that even if the contacts are returned to them, their policy doesn’t allow refunds. Now, that’s very unethical because they get their item back but they won’t issue you refund. They stopped responding to me after that. I launched case on them via PayPal since I paid through them. Thank God for PayPal because they issued me a refund. Disgraceful!

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't shop with them

Don't shop with them, bought a pair on the 3rd of December, 2024 that has never arrived so far, today is the 20th of Jan. Paid the custom fee already and they lost my parcel, now they want me to pay again, even though I never recieved the first one, but to pay again for my contatcs, when I already paid €32 + €18 custom fee and now another €19 euros again...sent several emails and they don't even reply anymore....nothing. Very bad managed company. So disappointed

19 januari 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer