Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice di... Toon meer
Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is. Resultaat: kledingstuk teruggekr... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen. Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Do... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Waardeloos!!!
Waardeloos!!!
Mijn dekbed is al drie maanden kwijt en altijd zelf het initiatief nemen. Er wordt aan gewerkt mevrouw jaja. Werkelijk???
Helemaal klaar mee. Servicepunt voelt zich niet verantwoordelijk.
TRAP er niet in want werkelijk WAARDELOOS !!! 😡
4 kostuum(jasjes) kwijt - geen actie vanuit dobbi
Na het kwijtraken van 4(vier) kostuums geeft dobbi niet thuis. Beloften worden niet nagekomen en problemen worden niet opgelost. Al het initiatief ligt bij mij, de klant. Vanuit dobbi hoef ik geen medewerking of überhaupt een belletje te verwachten. Men verschuilt zich achter lange procedures en onderzoeken. Proactieve houding en informatieverschaffing ontbreekt volledig in deze.
afspraken worden niet nagekomen
Wij hebben de gordijnen van de begane grond, de kamers van onze kinderen en een rode traploper 3-5-2022 naar Dobbi gestuurd om te laten stomen.
Begin juni zou alles klaar zijn, dus toen zijn we de spullen gaan ophalen, bleek de rode loper en de gordijnen van 2 van de 3 kinderkamers kwijt te zijn. Eind 2022 hebben we de rode loper gelukkig alsnog ontvangen. Echter de gordijnen van 2 van de kinderkamers zijn nog steeds niet terecht. In alle redelijkheid veelvuldig contact gezocht en navraag gedaan om tot een oplossing te komen, maar dit leidt tot niets. Dobbi houdt zich in geen enkel opzicht aan de afspraken. Uiteindelijk met de Teamleider van de klantenservice contact gehad, deze zou terugbellen, maar zelfs dat wordt niet gedaan. Ik zou ze absoluut niet aanbevelen en wil mensen zelfs waarschuwen.
GA HIER ALSJEBLIEFT NOOIT HEEN!!!
Zelden zo slechte (klanten)service meegemaakt! Mijn vintage Burberry's jas laten stomen door Dobi, maar de jas kwam terug met een grote (vet?) vlek. Gelukkig had ik van te voren foto's gemaakt en had ik bewijs dat dat de vlek er van te voren niet in zat. De jas is uiteindelijk 3 keer (!!!) behandeld door Dobi: na de tweede keer zat dezelfde vlek er nog steeds in, ze wilde hem toen perse een derde keer behandelen. Toen is mijn jas bijna 3 weken kwijt geraakt (!!) en kwam hij terug met kapotte sluitingen en zonder knopen... Hun klantenservice wuift het weg onder het mom dat " accessoires het eigen risico van de klant zijn". Ik kan mijn jas van een paar honderd euro weggooien en heb geen passende oplossing aangeboden gekregen.
Beter zelf wassen
In eerste instantie kwam de waszak al te laat aan. Eenmaal gevuld, scheurde het hengsel er ook nog eens van af.
Toen de was dan eindelijk onderweg was, kreeg ik meteen een aanmaning. Klantenservice gebeld en ja, ik hoefde pas te betalen als de was terug was... Die bleek uiteindelijk niet eens schoon. 60 Euro weggegooid. Eerste en laatste keer Dobbi.
Ongekend SLECHT - Geen zaken mee doen!!
Ongekend SLECHT. Nu 5x dobbi gebruikt en 4x waren onze kleren kwijt. Fotos met "Is dit jullie was?" waar de was als oud vuil op de grond ligt.
Onbegrijpelijk dat partijen als PostNL en Henkel hier aandeelhouder in zijn, en het zon ontzettende bende is daar!
Een waarschuwing voor alle potentiele klanten!
Ik heb op 3 november 2022 bij de Jumbo in Arnhem 2 regenjassen ingeleverd voor de stomerij. Die jassen heb ik nooit meer terug gezien! Ik heb meer dan 40 keer hierover contact gehad met zowel de Jumbo als met Dobbi. Van medewerkers van Dobbi kregen zowel de Jumbo als ik na ruim 2 maanden tot 2 maal toe bericht dat de jassen waren terug gevonden "ergens in Nederland" en nog diezelfde week zouden worden afgeleverd in Arnhem. Wat natuurlijk niet gebeurde. Zowel de Jumbo als ikzelf heb talloze keren gebeld met Dobbi, maar terugbellen of afspraken nakomen: ho maar! Zelfs met de eigenaar van Dobbi heb ik hierover contact gehad; alsof zo iemand niets beters te doen heeft!
Uiteindelijk heb ik een kwart van de waarde van beide regenjassen teruggekregen evenals de reeds betaalde stomerijkosten. Daar koop ik nog niet 1 regenjas voor terug!
Met hun gebrek aan klantvriendelijkheid (niet alleen t.a.v. mij; dit speelde bij meerdere klanten van de Jumbo) is Dobbi de Jumbo als servicepunt kwijt in Arnhem en plaats ik om die reden deze zeer negatieve referentie!
Nooit meer Dobbi
Vroeger had ik goede ervaringen met Dobbi. Maar sinds de overname (2022) wordt kleding niet meer op tijd geleverd. Dit wordt niet altijd gecommuniceerd of pas de dag nadat het geleverd zou worden. In eerste instantie vond ik dit nog niet zo erg. Maar in december kreeg ik mijn kleding een week te laat terug in zeer slechte staat. Op 2 beige pantalons zat een zwarte stift streep van ongeveer 5 cm (geen idee hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen). Op blauwe overhemden en pantalons zaten witte strijkstrepen. Daarnaast leek niets gestreken terwijl ik daar wel voor had betaald. Het was dan ook mijn laatste keer bij Dobbi. Op mijn mails reageren ze niet en telefonisch wordt niets opgelost met de mededeling dat ze terug zullen bellen, wat vervolgens niet gebeurt.
Slechte zaak
Ik heb een dure parajumper jas weggebracht. Op de dag dat ik de jas terug zou krijgen krijg ik een bericht dat ik eerst akkoord moet geven de jas door hun te laten wassen door de kleur en het materiaal van de jas. Op zich netjes dat ze dit vragen maar erg laat als je die dag de jas al terug verwacht. Ik zei dat ze de jas wel terug mogen sturen en vroeg wanneer ik de jas kan ophalen. Ik krijg geen gehoor meer en telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Wat een slechte zaak! Ik hoop maar dat ik mijn jas terug krijg maar als ik de andere reviews lees ben ik er bang voor.
Dure Visslaapzak al 3 weken wachten!
Op 11-02-2023 een Visslaapzak weggebracht naar de Jumbo we hebben een nieuwe partner DOBBI oke prima hij moet gestoomd en gewassen worden.
nou al 3 weken verder en nog geen slaapzak te bekennen (geen goedkope slaapzak helaas) hoop voor ze dat hij snel terecht is! volgende keer eerst maar een de reviews doornemen had ik hem ZEKER niet aan hun overgedragen.
Waardeloos bedrijf!!! Reviews zeggen genoeg.
slecht
"Wij halen je kleding (...) en binnen 72 uur schoon bij je terug." Yeah right. Het duurde meer dan een week. Daarnaast vind ik de prijs van 45 euro voor het stomen van een dekbed voor een twijfelaar belachelijk!
Dekbed al 3 maanden
Dekbed al 3 maanden! kwijt. Schandalige standaard reacties vanuit de 'klantenservice' van Dobbi. Telkens moest ik vragen wat de status was. Geen antwoorden op mijn vragen of voorstellen. Tot op heden nog steeds niet opgelost.
Kleding niet geleverd op afgesproken…
Kleding niet geleverd op afgesproken tijd, zonder communicatie. Was eerste keer dat ik gebruik maakte ervan, verwachtte betalingsgegevens via de sms (waar ik ook bevestiging had gekregen), maar was in de mail in spamfolder gekomen (ook slechts enkele uren voor geplande levering verstuurd). Vervolgens zonder contact gewoon de kleding niet naar mij geretourneerd. Erg ontevreden over deze service.
kleding komt in slechtere staat retour
Leren broek naar deze stomerij gebracht. Kwam terug met beschadiging aan de riemlus en er zat een zichtbare lichte vlek in de broek. Kortom: je broek komt viezer en in slechtere staat terug. Daarnaast is de geur van de broek niet te harden. Het ruikt alsof ik de muren huis een lik verf heb gegeven. Zeer slechte service. Ik heb ook geen enkel seintje gehad dat de broek klaar lag om opgehaald te worden. De bon noemde 12 januari als afhaaldatum. Is uiteindelijk 4 februari geworden. Maak nooit gebruik van de diensten van dobbi. Wat een vreselijk bedrijf. Een gewaarschuwd mens...
Dure jas kwijt
Dure parajumpers jas kwijt bij hun, wil je een vergoeding krijg je maar een klein bedrag terug terwijl het hun schuld is!! Slechte zaak en nooit naar hun toe gaan, hiervan heb ik nu ook geleerd. Schandalig hoe ze met klanten en hun spullen omgaan. Ben hem al kwijt sinds 12 november 2022.
Wat een vreselijk bedrijf is dit
Wat een vreselijk bedrijf is dit. Dure jas, bonnetje kwijt in de stomerij. Blijft dus gewoon liggen daar. Uiteindelijk de jas gevonden en afgeleverd. Moet je wel zelf iedere dag voor bellen want je krijgt geen bericht. Aan de telefoon echt onbeschoft te woord gestaan. Geen compensatie voor het ongemak. Geen excuses. Niks.
Gelukkig zijn er meer stomerijen. Lekker zo doorgaan Dobbi! Wat een bedrijf zeg...
Wat een slecht bedrijf!!
Wat een slecht bedrijf!!
Een dure North-face jas gebracht met donsveren om te laten stomen. Hier meer dan 25 euro voor betaald, vervolgens krijg ik een kapotte jas terug. De donsveren zijn gaan klonteren!! Hiervoor gemaild waarop gezegd werd dat ze hem zouden over behandelen. Dit is 3 keer gebeurd, helaas zonder resultaat!
Nu ik vraag om een vergoeding of gepaste oplossing is dat helaas niet mogelijk; want misschien is het wel een fabricagefout van de jas. Kortom de oorzaak dat de jas kapot is ligt niet bij hun.
Als ik dit wil laten beoordelen kan ik een extern bedrijf (Netex) inschakelen die dit zullen beoordelen; kosten hiervan ook nog eens 40 euro waar ik zelf voor op kan draaien!!
Ronduit belachelijk!!!!
Kleding vermist, slechte klantenservice
Kleding vermist, klantenservice geeft enorm af op Jumbo en ik krijg na 15 weken nog steeds geen update. Inmiddels ook een klachtenprocedure gestart waarin ik ook geen update krijg. Enorm slechte service, ga hier niet mee in zee!
Waardeloos triest om te huilen 😭
Ik bracht altijd mijn stomerij wasgoed bij de Albert Heijn ik was hier altijd zeer tevreden mee . Maar voor het 'gemak' dacht ik om eens dobbi te proberen. Nou laat dat gemak maar weg want waar je bij Albert Heijn je stomerij kleren gewoon op de afgesproken tijd op kunt halen en ze er dan ook zijn zo gaat dat bij dobbi helaas niet op 3 januari is mijn waszak opgehaald en het zou op 6 januari terug gebracht worden zo heb ik dus vrijdag middag zitten wachten op gebakken lucht en niet dat je een berichtje krijgt of iets nee helemaal niks het is nu maandag 9 januari in de avond en ik heb ze in de ochtend geprobeerd te bellen ( vrijdag heb ik ze gemaild ) maar ik kwam er niet doorheen ook niet na 10 minuten in de wacht te staan ! Smiddags heb ik ze nog een keer gebeld op dat moment zie ik een bericht in mijn mail dat de bezorging morgen zal plaatsvinden excuses voor het ongemak . Nou en wat heb ik daaraan ?? Helemaal niks ik heb €40 betaald voor het wassen van 1 jas beste mensen ik viel bijna van me bank van dat bedrag maar goed ik heb het gelijk betaald en ik zal ook nooit meer me was bij ze brengen liever wat moeite om naar de Albert Heijn te gaan want als ik dat gedaan had was ik 1 de jas niet zo ontiegelijk lang kwijt en 2 was de prijs niet €40 geworden belachelijk gewoon voor 1 jas ik heb dekens bij Albert Heijn laten wassen die zwaarder wegen dan 10 kilo per stuk en daar betaalde ik €15 voor kun je het je voorstellen.maar goed vanmiddag had ik een mevr aan de telefoon ze zou er voor zorgen dat ik vandaag werd terug gebeld en weer uren gewacht terwijl ik genoeg te doen heb en je raad het al ik ben niet terug gebeld !!! Ik ben boos maar vooral teleurgesteld want voor die €40 had ik toch wel mogen verwachten dat de jas op tijd terug gebracht zou worden of dat er als er vertragingen zijn de klanten op de hoogte worden gebracht hiervan !! Ik vindt het zeer onprofessioneel en dan heb ik nog steeds mijn was niet terug he !!!!!! Waardeloos zeer triest !!!
Dekbed nog steeds niet terug
1e keer in 2021 ons dekbed laten stomen niks aan de hand alles op uur en tijd geleverd. Dit jaar het weer gedaan wel op tijd opgehaald.....maar zit nog steeds te wachten op ons dekbed .....ben bijna verplicht om een nieuw dekbed te kopen omdat we nu in een slaapzak slapen.....duur grapje word dit.
Even hierop terug te komen 21 januari, dekbed een week later alsnog gekregen en deze mail gekregen:
De stomerij heeft dit dekbed retour gekregen omdat de verzendbon was verlopen en PostNL deze dus niet kon bezorgen.
Ik heb nu een nieuwe bezorgafspraak gemaakt voor morgen tussen 18-20.
Excuus voor het ongemak
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








