We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijk. Twee dure colberts (samen 400 euro) meegegeven. Krijg ze terug met het vlekje wat erin zat eruit maar vreselijke nieuwe vlekken erin terug. Met een briefje vlekken gaan er niet uit! Maar zo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster is zelfs teveel. Mijn jas met veel zorg opgestuurd via Dobbi. Om mijn jas vervolgens met nieuwe vlekken en KAPOT terug te krijgen. Contact opgenomen met een erg onvriendelijke klantenservice di... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bodywarmer via de Plus opgestuurd en hier laten reinigen om hem op te frissen na het seizoen (lichte buitengeurtjes). Precies waar een stomerij voor bedoeld is. Resultaat: kledingstuk teruggekr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Via de plaatselijke supermarkt had ik 3 kledingstukken ingeleverd om te laten stomen. Op de datum dat ik ze weer kon ophalen was er maar 1 kledingstuk retour. Ik heb per mail contact gezocht met Do... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

143 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fouten kunnen gebeuren, verantwoordelijkheid is genomen.

Onlangs was Dobbi mijn was kwijtgeraakt. De afhandeling van dat alles was “suboptimaal”. Ik had hier mijn ervaring gedeeld.
Inmiddels zijn er echter meerdere gesprekken gevoerd met de klantenservice. Dobbi stort het betaalde bedrag volledig terug en geeft korting op mijn volgende bestelling. Daar mag je niet over klagen. Fouten gebeuren altijd. Het personeel dat ik sprak, was zeer vriendelijke en deed een merkbaar inspanning om de situatie recht te zetten. Het is dus niet meer dan eerlijk dat ik dit hier ook deel en mijn beoordeling van 1 naar 4 sterren verhoog.

7 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Dobbi

Antwoord van Dobbi

Beste David,

Fijn om te horen dat er een passende oplossing is geboden. Nogmaals willen wij u danken voor uw begrip en uiteraard ook voor uw goede review!

Hartelijke groet,
Team Dobbi 💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nog nooit zo'n slechte service…

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt het liefste had ik zelfs die ene ster niet gegeven. Na meer als vier weken nog mijn pak niet binnen. Elke x wordt het naar een verkeerde winkel van de Jumbo gestuurd. Er wordt niet in oplossingen gezocht maar alles moet volgens het proces lopen, ook als je hierdoor je maatpak niet op tijd terug hebt voor een gelegenheid. Kortom nooit maar dan ook nooit meer is naar Dobbi sturen. wees gewaarschuwd.

25 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Dobbi

Antwoord van Dobbi

Beste Frank,

Ik heb van ons onderzoeksteam begrepen dat deze casus is opgelost. Ik ben blij dat uw pak op tijd bij u terug was. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en wij nemen uw feedback zeker mee in de toekomst.

Hartelijke groet, Team Dobbi 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede service van Dobbi bij vlekken na reiniging

Handgemaakt gloednieuw shirt, 1x gedragen vanwege vetvlekken laten stomen via de Jumbo. Kwam terug met zwarte vlekken. Is direct opnieuw gratis gereinigd maar nog steeds dezelfde vlekken. Na contact met Shannon van Dobbi shirt opnieuw teruggestuurd voor evaluatie en opnieuw poging tot reiniging, vlekken helaas nog steeds aanwezig. Binnen een week belde Shannon om een passende compensatie aan te bieden.
Prettige communicatie en probleem goed opgelost!

19 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Dobbi

Antwoord van Dobbi

Beste,

Hartelijk bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat het goed is opgelost.

Hartelijke groeten, Team Dobbi💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nog geen 1 ster waard

Nog geen 1 ster waard. 2 weken moeten wachten op een pantalon die op een verkeerde locatie was afgeleverd en dan niks geen compensatie. Volle pond betalen voor slechte service. Niet OK. Enige wat je krijgt is een excuus en dat je zelf eerder contact had moeten opnemen met hun terwijl jumbo tussenpersoon is waar we meerdere malen zijn geweest.

25 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hele slechte service

Hele slechte service. Meerdere malen mijn was niet op tijd terug en de was raakt ook nog eens kwijt. Wanneer je contact opneemt, krijg je te maken met een asociale manager. Zij hangt gewoon de telefoon op terwijl ik nog aan het praten ben.
Voor mij nooit meer Dobbi.

9 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster is nog teveel

1 ster is nog teveel. WAT EEN BAGGERZAAK!! geen wonder dat ze geen Google review willen..
Tijdens verhuizing AL ONZE WAS laten wassen.. ik dacht dan gaat alles lekker fris de kast in.. wat gebeurd er?? Ze raken alle was kwijt!!! MONGOLEN!! Na 7 weken kregen onze was incompleet terug... geen vergoeding. Alleen: sorry.

2 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Leuk concept, matige uitvoering.

Leuk concept, matige uitvoering. Bezorging dag te laat zonder notificatie, overhemden niet goed schoon en gekreukt en verstopte kosten voor een waszak die beloofd werd gratis te zijn. Broeken wel goed gereinigd en mooi geperst.

23 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Alles gaat fout, blijf weg van dit bedrijf

Ze waren te laat voor zowel mijn ophaal- als mijn bezorg moment. Ze zijn daarna vergeten om een factuur te sturen, maar hebben toch gedurfd om een officieel aanmaningsbrief bij mij thuis te laten tekenen alsof ik een crimineel ben. Toen ik contact opnam en vroeg om een bevestiging van de eerder gestuurde factuur en herinnering (wat ik niet had gezien), kreeg ik een screenshot van iets, bewust zonder datum of contact informatie, om te doen alsof er eerder iets gestuurd was! Daarna heb ik een mail gekregen dat er iets fout gegaan was en dat de mails inderdaad niet eerder gestuurd zijn. Wat een slecht geregeld en oneerlijk bedrijf.

24 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Schandalig duur onder het mom van jumbo…

Schandalig duur onder het mom van jumbo stomerij. Mantel laten stomen. Betaalde 24,50 terwijl op prijslijst jumbo 13,50 stond. Bij navraag blijkt dobby zelfstandig.Maar als ik mijn jas bij jumbo balie breng ga ik uit van de jumbo prijslijst. Ook klacht verzonden naar de jumbo winkel. Pure afzetterij dit...

20 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helaas geen goede ervaring

Helaas geen goede ervaring. In the eerste instantie leken ze het bezorgmoment te hebben gemist. Maar ook bij de 2e afspraak kwamen ze niet opdagen. Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw: ze zijn mijn wasgoed kwijt. De helpdesk komt niet verder dan: we hebben 2 weken de tijd om het te vinden, we bellen u wel. Uitermate onbevredigend en zeker niet klantvriendelijk. Ik hoop dat alles weer boven water komt. Maar Dobbi is geen aanrader. Toch maar weer zelf mijn was langsbrengen bij mijn stomerij om de hoek.

7 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mijn eerste Dobbi ervaring was top!!

Afgelopen week werd ik klant van Dobbi. Na het installeren van de app plaatste ik mijn eerste order. Ik vulde het tijdslot voor ophalen dinsdag 17.00- 19.00 uur in. De maandag ervoor, de dag na mijn order plaatsing, ontving ik de envelop met de Dobbi zak voor stomen. Hij werd dinsdag precies in het midden van mijn tijdslot afgehaald. De dag erna ontving ik een sms bericht mer de link voor de betaling en vandaag(vrijdag) ontving ik mijn zending, wederom in het midden van mijn tijdslot, keurig gestoomd thuis. Snel, perfect voor elkaar en voordelig. En.....ik hoefde de deur er niet voor uit.

22 februari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helaas slechte ervaring

Helaas slechte ervaring. Eerst was mijn kleding twee weken zoek. Daarna toen het eenmaal terecht was alles zelf nogmaals kunnen strijken wegens diepe vouwen in alle overhemden.

30 december 2018
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (143 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer