We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I Purchased donotpay subscription after watching youtube videos and after reading so many articles published by donotpay. My intention was to get virtual cards. They wrote everywhere that you wil... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Despite all of the negative reviews, I figured I'd give the service a try solely for their "burner number" feature. None of the numbers pass screening on Discord, Twitter, Facebook etc, one manage... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I joined to try the Burner Phone service they provide to join Tinder. It didn't work at all. Also I didn't choose the annual subscription choice when joining, I chose the second option which takes you... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Donotpay helped me get a full refund from Expedia for a business class ticket without having to spend a single minute on Expedia. It was almost surreal. First I thought Donotpay was to good to be true... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Elektronica en technologie

Geschreven door het bedrijf

The DoNotPay app is the home of the world's first robot lawyer. Fight corporations, beat bureaucracy and sue anyone at the press of a button.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

383 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(383)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please can i get refund and my account…

Please can i get refund and my account closed

12 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello,
Your account has been closed and refunded! A refund receipt has been sent to your email on file. Thanks for checking out DoNotPay!
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Donotpay my ass

shi.tty website says "donotpay" yet i have to fu.cking pay
dont advertise your site as "donotpay" if you have to pay

12 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

We are a subscription based service of $36 every three months that helps fights for your rights and money. Through DoNotPay, you can create demand letters, fight bank fees, get your customer service issues resolved hassle free, stop spam email, and a lot more. Our subscription fees directly contribute to our operations and services. Please email support@donotpay.com if you have further questions!
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Obviously writing fake 5 star reviews

Obviously writing fake 5 star reviews. I paid extra for people make phone calls for me, no progress at all on any tasks.

23 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hi Armando,
All of your tasks were completed to the best of our abilities. We cannot guarantee the success of your tasks since it relies on the decisions of third-party companies. Please contact support@donotpay.com if you have further questions.
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sketchy payment structure.

I recently signed up for DontPayMe earlier this month, but was not aware of the $36 USD biannual payment that they charged me through Plaid. However, I do admit that their customer service is very good. To whoever is reading this review, please close my account and issue a full refund to my account.

13 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hi Jason,
I apologize for the misunderstanding. Our subscription starts at $36 every three months and there is a disclaimer upon sign-up notifying you of the fee. I have queued a refund and canceled your account. You will also receive email confirmation. Please let us know if you need anything else.
Best,
Joyce

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not sure if they can be trusted...

I'm giving do not pay three stars because I'm not sure if I trust it. As a member you have to share a lot of your personal information with the service in order to accomplish tasks. I'm a new member and have been using the site for only a few days now and honestly I have not had any beneficial things happen by being a member. The fake phone number did not work. The fake credit card did not work.

The concept of the site is fabulous. Very aspirational because as technology becomes more and more ingrained in our daily lives, the need for the type of services will become almost a necessity. No one wants to be swallowed whole.

This being said , I'm still not sure it has innocent intentions and may need to tweak a few things before it becomes common place.

I am going to cancel my account.

8 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello,

Thank you for your feedback. We ask users to share personal information that is required to complete tasks successfully and efficiently. User information is not used for purposes other than the submitted requests and identifying accounts.

If you would like, we would be happy to look into Burner Phone and Free Trial Card for you. We can also process your cancellation. Please send an email to support@donotpay.com and we will take care of your request within 24 hours.

Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

hi colleagues from do not pay

hi colleagues from do not pay, recently I created an account and unknowningly submitted my card number and I was beijg charged. But however I do not use this app. Can you please kindly refund me back the subscription fee? Thank you

1 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hi Jane,
I'm sorry to hear about this misunderstanding. There is a disclaimer upon signing up regarding the quarterly $36 subscription that is needed in order to access our services. Please contact support@donotpay.com with the email/phone number associated with your account to receive a refund.
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hello please i need a full refund of my…

Hello please i need a full refund of my money, after I finished creating account I got debit from by you, your card do not even work on DigitalOcean.com, please refund my money thanks

23 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hi Kevin,
We've issued a refund back to your account. Please look out for an email from us!
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT SIGN UP FOR THIS THIEVING SITE

DO NOT SIGN UP FOR THIS THIEVING SITE! I was never told I would be charged $36. I was made to believe that I was linking my Apple Pay account just incase I wanted to make in app purchases at a later date. Thankfully I found this site and saw how shady this company is! I immediately went to check the activity on my Apple Pay & sure enough, I too was charged without my knowledge or consent. I’m disputing this now. SO LAME!!

14 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello Molly,
I'm sorry to hear about this misunderstanding. There is a disclaimer upon signing up regarding the quarterly $36 subscription that is needed in order to access our services. Please feel free to email support@donotpay.com for a faster refund.
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

RED FLAGS GALORE!!

Hi, Joyce!

I know that this is probably you reading this since you seem to be responding to all of these messages. I have a few questions for you:

1. Why are all of the 5 star reviews on this page written by people that have only ever written one review? Seems a little bit sketchy to me.
2. Why did my Apple Pay not tell me how much I would be charged until after my account was linked to your website?
3. Why is the advertising for your website all about "we want to help you get money back"? Where is the inclusion about having to pay up front? I guess all the money we pay not realizing that there is such a massive up-front fee is to bump yourselves up to the top of the search results.
4. After reading some reviews, I have seen that the $36 fee had gone from annually to biannually to quarterly in a very short time. Doesn't that seem a little bit suspicious to you? As an outsider that thankfully realized how suspect this is after getting $36 stolen from my pocket, this looks horribly unprofessional and after my experience, I doubt that subscribers were even properly notified about the charge changes.
5. Why is the font and emphasis on the upfront $36 not larger? I cannot emphasize enough how horrible this looks for your company. SO many of these reviews here and on BBB are all about how there were people not knowing they would be charged. I even was charged before verifying my email for my account. Horrible look for you guys.

Now I know from the sounds of it, you'll try and tell me that I will not get a refund but I will hunt my money down until I get it back. No one wants spam, I understand. I also want to keep my money to myself. One of those things is much more important than the other. If I am not contacted about getting a refund ASAP, I will be filing a dispute with my bank immediately.

29 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hi Emily,

Thank you for your feedback and I apologize for the delayed response. Our records show that we refunded you and deleted your account information immediately after it was requested. We have sent you another email confirming the details of your refund and containing all of the answers to your questions. Please feel free to respond to our email if you have questions unanswered!

Best,
Joyce

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

I wrote a review about a week ago about a problem that I was having with DoNotPay.com. Within a day or two, DoNotPay responded to the review. And within a week, they explained what the problem was with my account a gave me a year of free service for my troubles. Now, this is a company that I will continue to do business with, because that is what I call true customer service.

29 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

App doesn't work

App doesn't work. Server is always down. They won't cancel your membership if you contact support. Total scam.

28 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello Jen,
We sincerely apologize for the inconvenience. We've sent you an email regarding your account. Please provide more information so that we can locate your account and issue a refund/cancellation.
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTAL SCAM, sadly

DONOTPAY is precisely the kind of scammy business that they purport to help you deal with. No support, unauthorized charges, impossible to cancel. No idea why they have so many glowing write-ups.

18 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello Jeremy,
I'm sorry to hear that you had questions unanswered - I would be happy to help you with your account cancellation. Please send us an email at support@donotpay.com with a possible email/phone number associated to your account. We'll take care of your request within 24 hours.
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dissapointed

I am actually extremely disappointed in its ticket appealing process. Step 1. Upload Ticket. Step 2. Provide info on the ticket. Step 3. Do you want to pay or appeal. Step. 4 What was incorrect that you want to appeal.
The whole reason I got this subscription was for the system to look for any errors, if I knew what to look for I'd have done this without a subscription.

I asked for a refund, got denied that as well. I am extremely disappointed and would not recommend it for tickets. I'm sure there's some value here for some people but for me and what I wanted to get done, there is not at this time.

14 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello Maksim,

Thank you for your input - our traffic tickets product creates an appeal letter based on applicable state traffic laws. We then provide the option to mail the appeal letter to the relevant traffic ticket issuer.

We weren't able to issue a refund since you accepted our subscription fee and used our other services. I apologize for the inconvenience. You can turn off auto-renewal through your account settings. Please email support@donotpay.com if you have additional questions or concerns.

Best,
Joyce

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not polished

Not polished, messed up my claim letter, then sent it without giving me a chance to review. Customer service was attentive and I think was a real human (kudos if it wasn't), but given that dnp is supposed to do everything for you, they could have done more. I ended up editing the pdf myself.

I got a sub to file a warranty claim that I expect will end with a lawsuit. I figured for $36, it was worth a shot.

The claim was easy to file, but dnp botched the letter. A lot of capitalization and blank spaces were removed, making it very difficult to read. Additionally, it failed to attach the receipt (pdf). The most curious part to me was that it took over 12 hours to process the job. It seems like this would have been faster and better without whatever the ai did.

They wouldn't send a warranty claim letter made by ai without having me check it, would they? They did. If the letter wasn't such a disaster, I wouldn't have thought twice.

I wrote an email to the support team that included the chat transcript and the pdf of the receipt. I thought they might take care of the letter for me, but they said they couldn't merge the receipt with the letter and asked me what I wanted changed.

I decided to just fix it the old fashioned way with Adobe acrobat. I sent the fixed letter back, with the receipt merged in the same file with the letter (not sure why they couldn't do that) and hopefully this will work out.

10 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello,
Thank you for your feedback. To clarify, our chatbot can only take photo files, but we can add your PDF manually. I've sent you a copy of the edited letter for final confirmation, so please let me know if everything looks good!
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am trying to signup with donotpay and…

I am trying to signup with donotpay and it is impossible; their "big" boast of being able to cancel Intellius subscription doesn't even recognize Intellius and asks for an account number when the problem is I DID NOT APPROVE a monthly subscription I DO NOT have an account number I am aware of & the code number given to me did not work; it just "buffered"

8 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello Linnea,

I'm sorry about the trouble you had signing up - If you are having trouble signing up, you can reach out to support@donotpay.com and we will assist you within 24 hours, if not sooner! We've canceled countless services for the company you mentioned for users in the past through the product "Manage Subscriptions" and "Other Customer Service Issues", and can definitely help you as well. Please note that we do require a $36 subscription before accessing our services.

Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do your research on "DoNotPay"...

I was going to try out "DoNotPay" but after reading all of the reviews on here, I decided to find everything I could about the website before signing up. Many of the reviews mention a "$36 per year" subscription. That may have been the PREVIOUS price, but it is now $36 per 3 MONTHS, which works out to $12 per month or $144 per year. That alone was enough for me to change my mind about using the service. However, I also tried to locate the "Learning Center" which Joyce (who seems to be the only person working at DoNotPay) says can be used to find out about what services are offered by DoNotPay. I scanned the entire main page of the website and found no link to a "Learning Center." There is a very small question mark (?) at the top right corner that, when clicked, provides two other links - one labeled "Help" and the other "Logout." When clicking on the "Help" link, it opened a new email dialog in Outlook that would send an email to their support email address, but there is no link to a "Learning Center." I will not be trusting this company with my money nor any important matters. I strongly advise caution.

7 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hi Lon,

Thank you for your feedback - our learning center can be accessed through this link: https://donotpay.com/learn/ It is also accessible through our home page, https://donotpay.com/, by clicking the button on the top right called "Learn".

As of June, we changed our subscription price to account for our growing suite of products (170+) available on the platform. Please let me know if you have further comments and concerns by reaching out to support@donotpay.com

Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Everything I’ve read on here is true I…

Everything I’ve read on here is true I was charged $36 that I was never made aware about thank God I called my bank immediately and reported them as fraudulent I even emailed customer service to make sure they give me a refund but hopefully after enough people reporting them they will be shut down. If I don’t get my money back because of the scam I will not stop

2 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello Tatum,
I'm sorry to hear about this misunderstanding. There is a disclaimer upon signing up regarding the quarterly $36 subscription that is needed in order to access our services. Thank you for emailing support. We've cancelled your account and processed your refund.
Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was not made aware of the $36USD charge.

I was not made aware of the $36USD charge, especially since I had only received a PRE-AUTHORISATION CHARGE of $0.00USD, please refund me my money. I cannot afford this charges. I will be waiting for the reply to my customer service email and refund. I hope you guys can be more upfront of the cost (bigger and more clear text).

25 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello,
We have responded to your request. Please check your email for a follow-up from us!
Best,
Joyce

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

For me it was clear I was going to pay…

For me it was clear I was going to pay $36 even before being able to get enough information. I just wanted the service to get me a DMV appointment, it was my sole purpose for this purchase. After a day an a half of waiting, it said “We can’t complete this task”
Even if you had a different purpose it’s just not easy to navigate. Every time you open the app you have log in again (by getting a confirmation code EVERY TIME) very frustrating
UPDATE: They handled the situation very quickly and gave me a refund. The customer service is very good

23 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello Nat,

We were unable to get a DMV appointment for you because your state does not take appointments. Beginning July 1, 2021, customers will only be accepted on a walk-in basis. All appointments before this date have been booked.

That being said, your account has been closed and refunded since you could not receive an appointment as expected. Please see my email from support@donotpay.com.

Best,
Joyce

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not fall for the fake reviews on…

Do not fall for the fake reviews on here y’all. Be wise.

20 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo DoNotPay

Antwoord van DoNotPay

Hello,
If you have a question or concern about your DoNotPay account, please contact support@donotpay.com. We always respond within 24 hours.
Best,
Joyce

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer