Driven Of York Reviews 

123
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is now my fourth car from Driven. As with the previous purchases (Jason this time) no pushy salespeople but attentive at the right time. Part exchange, finance and collection date all sorted qui... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had such a great experience purchasing my first car, and I couldn’t recommend Max and the team highly enough! From the very first touch point Max was incredibly friendly, helpful and know... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From beginning to end had a smooth transaction…Patrick went into all detail with every procedure of the car, had a test drive myself & swapped with the wife…happy all round so we were able to drive aw... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well what can I say, Harry thank you, Driven, thank you, I'm not the easiest buyer to please but I'm smiling and happy! Phenomenal service, an absolutely immaculate vehicle and seriously attentive sa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer
  2. Automarktplaats
  3. Motorvoertuighandelaar
  4. Verkoper van tweedehands auto's

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Driven of York! We are a family-run business with over 30 years of experience in the Motor Industry, we're here to simplify your car-buying journey. At Driven of York, customer satisfaction is our number one goal. We carefully select each car in our inventory to ensure quality and reliability at competitive prices, and aim to give you the best experience in the industry. After all new car days don’t come around often, so when they do, it should be special. Conveniently located just outside York at Bilbrough Top Services on the A64 By-pass, our showroom offers up to 100 quality used cars. From practical first cars to high-performance vehicles, there's something for everyone. But here's the bottom line: at Driven of York, we believe in honesty and transparency. Our goal is to help you find the perfect car without any cheesy sales pitches. We want to maintain long lasting professional relationships taking care of all things automotive for our customers for life.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

123 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(123)

40 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

From start to finish, the buying experience at Driven was excellent. The sales team struck the perfect balance with no pressure, just helpful answers when I had questions, and the freedom to browse at my own pace.

Although I was a bit disappointed with the part-exchange value, this was due to a previous overvaluation at a different dealership, and not Driven’s fault.

The car I purchased is fantastic — it drives beautifully and has exceeded my expectations so far.

What really impressed me was that two minor issues I had noticed were already fixed before I even had the chance to mention them.

Jason was especially brilliant, always available and supportive throughout the process.

I’ve already recommended Driven to others and wouldn’t hesitate to do so again!

11 september 2025
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review! Great to hear you enjoyed your experience with our team and Jason. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York in your Jaguar, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jason is a great guy love the car…

Jason is a great guy love the car nothing too much trouble

30 augustus 2025
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Leanne! Great to hear you enjoyed your experience with Jason. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York in your Mercedes, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful service

Awful service, they were in a rush to leave as I arrived around 5 past 5 (they knew I was coming) and it closed at 5.30. Manager told my partner they’d help with the tax once it had been paid for, the guy just asked me to sign 2 forms and sent me away with the car.

Would not recommend.

19 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thank you for your review. It is a shame you felt that way. We mentioned to the finance company that we did shut at 5:30pm and normally finance companies payment runs are 10am, 12pm, 2pm, 4pm and 6pm, which would have been after our hours of shutting so the timing of payment was down to them and not us. There was a risk of the money not hitting our account before 5:30pm.

They did put the money into our account at 5:28pm but when we shut at 5:30pm it may have felt that you were rushed from your point of view, however our sales team are contracted to 5:30pm and after that it is up to them if they want to stay any longer as they have their own lives and families to get back to, some travelling as far as Rotherham.

Apologies you felt this way but our paperwork is only 2 forms to sign, so there is not a lot to sign once the money was in, our handovers last no more than 5 minutes, unless a customer wants to be shown the controls of the vehicle then it can take up to 30 minutes. We have been in the industry for well over 40 years and we know customers want to be in and out as soon as they can.

This response might read as funny or taken in anyway but we have opening hours for a reason and it is difficult when dealing with 3rd party finance companies because we are working on there terms.

Once again, apologies you felt rushed or experienced a bad service.

Many Thanks,

Driven Of York

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Salesman was not pushy

Salesman was not pushy, just professional. Good buying experience.

15 augustus 2025
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review John! Great to hear you enjoyed your experience with Max. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories in your Porsche from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a Range Rover Evoque in…

I bought a Range Rover Evoque in February 2025, unfortunately in August I encountered an issue the car needed a new DPF, I contacted driven of York as I had owned the car less than 6 months, without question they asked me to bring the car back for them to investigate and fix the issue. My car was took back 8/8/2025 and picked it back up 15/8/2025 with all issues fixed. Both Ryan & Tom kept me up to date all week with when my car would be ready to collect.

Fantastic service from purchasing the car right along to 6 months down the line.

Would definitely recommend and I would certainly use this garage again for any further purchases.

15 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Aimee! Great to hear that our aftersales team catered for you and helped you along the way, we strive to help our customers out. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No pressure sales 👍

The guys were very helpful no pressure and we're on hand to answer any questions and the process of completing the sale was easy

Definitely recommend as good collection of vehicles

3 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review! Great to hear you enjoyed your experience with our team. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Driven! First class buying experience!

Jason was very helpful and made both the viewing and buying process easy and a pleasurable.
There are many very high quality cars well presented in the showroom. Mainly Jaguars and Land/ Range Rovers. Highly recommended

3 juli 2025
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Edmund! Great to hear you enjoyed your experience with Jason. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My recent experience

I recently purchased a new car and through out the process Max was extremely helpful and professional. I was in no doubt that I was making the right decision with his help. I'd recommend the business and visiting the staff when looking for a new car.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Mick! Great to hear you enjoyed your experience with Max. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience thanks to amazing staff

From start to finish the staff were very friendly and supportive. Max especially had a lot of patience for us and was very knowledgable when helping purchase our ideal car. His professionalism and positive attitude made a potentially stressful experience enjoyable and easy. He took the time to answer any questions without adding pressure and made sure we felt confident and informed before making any decisions. Highly recommend !

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Paris! Great to hear you enjoyed your experience with Max. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a car from here and as soon…

I purchased a car from here and as soon as I left smoke poured out, went back and was advised that it was because it had been sitting in the garage on not used. Fast forward to now and the DPF filter had been duck taped up and now I have the car in limp mode and will cost thousands to repair.

4 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thank you for your review Tony.

Apologies you have experienced an issue with your vehicle. We do not envisage anything to go wrong however problems can arise and it is how its dealt with that makes a garage.

After speaking with our aftersales team we have had no contact from you directly if you required any help. If you want to contact our team aftersales@drivenofyork.co.uk, they can help you.

Driven Of York

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly staff Jason was great and very…

Friendly staff Jason was great and very helpful lovely place

4 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Isabel! Great to hear you enjoyed your experience with Jason. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly no pressure sales

Friendly no pressure sales. Efficient and helpful handover.

28 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review! Great to hear you enjoyed your experience with Driven Of York. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Do not buy a warranty from this garage. The warranty is from auto guard and they are refusing to repair my drive shaft when it clearly states it on the list of things covered.
Absolute fraudsters who are willing to take £500 and not at all willing to pay out.

26 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thank you for your email, however we feel this review should be with the warranty company and not us. Correct in that we supply a 3rd party warranty, however after the first 6 months it is not our choice on what can be covered, you have owned the car for a year.

We have looked into your claim that was submitted by the LR Specialist to the warranty company and it isn't the Driveshaft that has failed, it is the support bearings that have failed. Unfortunately bearings are not covered after 70k miles due to wear and tear and your car has now carried out 74k miles, bearing in mind you bought the car at 62k miles. This is clearly stated in your warranty booklet.

Sorry you felt this way but this is not Driven Of York's fault and we respectfully ask you to remove this review.

Many Thanks
Driven Of York

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

I received my car Sunday , Jason I dealt with he was amazing on the ball , very helpful
Also came in earlier on his day off 2 help me as a one off defo defo would recommend this garage xxx

14 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Anna! Great to hear you enjoyed your experience with Jason. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn’t have been more helpful

Couldn’t have been more helpful. Max was fantastic. He couldn’t have done more to help. Stunning car , Max made the process so easy. Thanks Max!

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Nia! Great to hear you enjoyed your experience with Max. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely experience had buying our new…

Lovely experience had buying our new car at Driven. Very helpful and friendly guy. Quick turn around

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review! Great to hear you enjoyed your experience with us at Driven Of York. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Max was very helpful

27 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Emily! Great to hear you enjoyed your experience with Max. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this dealer

I’d like to give zero stars but that’s not an option.

Eleven months ago we purchased our 2018 Landrover Discovery from DRIVEN OF YORK.

In December 2024 whilst collecting out severely disabled son from school the automatic gear box failed leaving us stranded. We made attempts to contact the dealership for support however they diminished any element of responsibility offering no support, good will or any level of empathy, leaving us with no other option but to pay for the repair ourselves costing in total £5500. Not but two days later after the gear box repair the cars turbo failed on the motorway leaving myself stranded with my disabled son. Further contact was made with the dealer to request some assistance with no avail. Leaving us with a further bill of £2500. Since this repair we have been advised by the repairing garage that the turbo failure has caused damage to the engine requiring a full engine replacement.

Now £8000 in and with £400 a month in car finance we are left with nothing more than an expensive garden ornament and no way to transport our son.

We are aware what the legal requirements are in terms of warranty however nobody expects to buy a car from what is assumed to be a reputable dealer to be left in this position.

Driven of York from our own painful experience are clearly retailing sub-standard cars. As a family we would hate for anyone else to experience something similar and stress people should avoid purchasing vehicles from this business.

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Good Morning Chloe,

We are sorry you feel this way. As with everything there is always 2 sides to a story.

We would like to point out you purchased the vehicle in January 2024, and had completed over 11k miles in the vehicle before you had experienced an issue with your car.

The first time you had a fault with the car you took it to a garage to get the car repaired on 21/1/25 where the warranty paid £1200 towards the bill. Within a week you the issue arose again, which was a faulty repair by a garage of your own choosing and you deemed this to be our fault with a significant bill left.

You then came to our dealership shouting and being threatening towards members of staff, you were asked to leave politely several times where you went out the showroom and stood out the front door and warned customers off to not purchase from ourselves, to which even a customer said "that is your problem not ours" when they came to collect a car. it got to the stage where the police was called and you then went to your car.

You came back inside shortly after trying to be amicable, where we are happy to help customers who show this to start with and not threatening and abusive behaviour, asking if there is anything we can do to help out. We offered you over 50% discounted price of the 1yr warranty with a £3k claim limit, which we would retail for £699, we sold to you for £300 to help you with claiming some of the cost of the bill from the warranty company.

7/3/25 the warranty company paid £2050 to your 2nd garage you had chose.

Recently you contacted the finance company to put forward a complaint against us, we provided our evidence however you didn't provide any evidence and the case was closed.

Again, apologies you feel this way however we have helped out more than some garages would in this instance.

Many Thanks

Driven Of York

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic experience start to finish…

Fantastic experience start to finish dealing with Jason

14 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Jamie! Great to hear you enjoyed your experience with Jason. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jason was amazing

Jason was amazing.
Went to look at a Range Rover, Jason was helpful and nothing was too much of a hassle.
Test drove the car and are very happy with everything overall.

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Driven Of York

Antwoord van Driven Of York

Thanks so much for your review Bethany! Great to hear you enjoyed your experience with Jason. Thank you again for your business and we wish you many happy miles and memories from the whole team at Driven of York, hope to see you again for the next one!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer