Enjoyhotels Reviews 756

TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 372 recensies, de meeste recensenten waren redelijk tevreden over hun algehele ervaring. Klanten waarderen over het algemeen het vriendelijke en behulpzame personeel, dat vaak als attent en betrokken wordt omschreven. De locatie van de hotels wordt vaak als uitstekend ervaren, met goede verbindingen naar stranden, centra of mooie natuurlijke omgevingen die uitnodigen tot wandelen en fietsen. Veel mensen vinden de kamers netjes, schoon en ruim, soms met extra voorzieningen zoals een balkon of een gerenoveerde badkamer. Echter, sommige klanten waren ontevreden over de maaltijden, waarbij de kwaliteit en variatie soms te wensen overlieten. Ook zijn er klachten over faciliteiten zoals het ontbreken van liften, te weinig stopcontacten, slechte geluidsisolatie en koude zwembaden. De service werd soms als onvriendelijk ervaren, met name bij de receptie, en er waren problemen met de communicatie of het gebrek aan hulp bij bagage.

Waar mensen het meest over praten

Staff

Gebruikers beschrijven positieve interacties met het personeel, dat vaak als vriendelijk, behulpzaam en... Toon meer

Location

Consumenten vinden de locatie positief en waarderen de prachtige omgeving, die vaak uitnodigt tot wandelen en... Toon meer

Service

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over service, waarbij sommigen de gastvrijheid, het lekkere eten... Toon meer

Facilities

Klantbeoordelingen over de faciliteiten zijn gemengd, waarbij sommige consumenten de kamers als ruim, netjes... Toon meer

Product

Mensen melden dubbelzinnige ervaringen met het product, waarbij sommigen de matrassen en kussens als prima... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wij waren afgelopen week voor 5 dagen in Blankenberge. Locatie uitstekend, dicht bij het strand, in het centrum. Bewaakt parkeren 5 dagen voor 50 euro op 10 minuten loopafstand. Het hotel was... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Woensdag terug gekomen van Weinhotel Veldenz dit was voor ons de tweede keer en hadden er erg veel zin in.de eerste keer scoorde dit hotel een dikke 8 deze keer een kleine 6.Wij hadden doorgegeven ee... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

afgelopen mei 18 t/m 22 verbleven in Enjoyhotel am Rhein in Kestert Duitsland een prettig hotel wij hadden de familie kamer 3 personen deze was zeer ruim en netjes . Het personeel was zeer vrien... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hotel De Heerlickheijd, Ermelo. Vriendelijk personeel, bereidwillig ook. Geen 'last' van asielzoekers! prijs/kwaliteit verhouding goed. je kunt geen michelin niveau verwachten natuurlijk. Genoeg keus... Toon meer



Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

756 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gezellig hotel met lekker eten.

We hebben we een fijn verblijf bij dit Enjoyhotel gehad. Hof van Twente was de 17 e op onze lijst.
Kleinschalig hotel, gezellig, vriendelijk personeel en prima verzorgde maaltijden.
Ook nog elke avond een lekkere warme snack.
De muziekbingo en quiz werden leuk gedaan en de demonstratie van het midwinterhoorn blazen was interessant.
Helaas was er geen livemuziekavond, dus een dansje zat er niet in.
En bij de avondwandeling was er dit keer geen begeleiding vanuit het hotel. Dat was jammer want nu ging niemand wandelen.
Wel was er een fijne busrit van 2 uur waarbij de gids heel veel heeft verteld over de omgeving.
We hadden een kleine, maar schone kamer met heerlijke bedden.
Alleen liggen er in de badkamer maar 2 kleine zakjes douchegel.
Dat is onhandig en veel te weinig.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Een geweldige aanrader.

Hotel Zur Krone. Een geweldige aanrader met mooie en goede kamers. Allen via lift bereikbaar. Ontbijt en avondeten super verzorgd. Een geweldig hotel in een prachtige omgeving met ruime parkeergelegenheid. Zowel in de winter, voorjaar, zomer en najaar een fijne locatie. Doen. Je krijgt er geen spijt van. Kees.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoyhotel De Kruishoeve

Enjoyhotel De Kruishoeve.
Dit voor mij de tweede keer in Vught. Mooie gerenoveerde kamer, lekker eten, vriendelijke bediening en mooie Kerstversiering. Wat wil je nog meer. De busreis naar 's-Hertogenbosch heb ik ivm familiebezoek niet meegedaan. Samen met de andere mensen wel de gezellige avonden doorgebracht. Ook hier ging op de dansavond het dak eraf. Graag wil ik als laatste nog een pluspunt van de formule Enjoyhotel benoemen wat mij persoonlijk aangaat. Na vele bezoeken aan Enjoyhotels is 6 jaar terug mijn vrouw overleden. Ik ben daarna gewoon bijven boeken als alleenstaande en dat is me zeer goed bevallen.

In een Enjoyhotel ben je namelijk nooit alleen en maak je altijd contact met andere gezellige mensen.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hotel Ubaron

Fijn sfeervol hotel de kamers waren schoon goede en schone bedden. Het eten was goed niet al te grote porties en ook niet veel bijzonders. Maar voor dat geld moet je er ook niet teveel van verwachten. De
avonden zijn gezellig personeel heel aardig. Tongeren zelf is een prachtige oude stad. Aan de antiekmarkt op zondag komt geen einde.
Kortom in de negatieve ervaringen over dit hotel kan ik mij niet in vinden.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hotel Haus am See Einruhr 🇩🇪

Enjoy Hotel Haus am See , Einruhr Eifel🇩🇪
Mooi hotel, goed eten, zeer schone prettige kamer, vriendelijk personeel geen moeite teveel.
Prachtige (wandel) omgeving.
Het was top!!!

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Relaxen on een rustige bosrijke omgeving

Het hotel is goed bereikbaar en de omgeving is ondanks regen op de eerste dag goed te bewandelen. Hotelpersoneel aardig en behulpzaam. Pub-quiz en karaole bingo goed en geestig begeleid door personeel. Muziekavond, hij deed zijn best.maar was niet instaat het gezellig te maken. Eten was goed verzorgd, mag iets meer variatie bij de bijgerechten, niet steeds gebakken aardappelen met een salade. Laatste avondbuffet was ondanks stroom uitval prima geregeld en door personeel goed opgevangen. Best wel gezellig eigenlijk met sfeerverlichting. Verder waren de bedden goed en de kamers netjes. Er is genoeg te doen is Drente Kamp Westerbork is een aanrader.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Heel hartelijk onthaal

Heel hartelijk onthaal, superlekker eten door de chefkok Quan! Fijne animatie met oa bingo met mooie prijzen. Voor herhaling vatbaar!

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Super flexibel personeel

Super flexibel personeel, alles netjes, het enige minpuntje is dat de porties van het avondeten wat aan de kleine kant zijn en vooral dan de porties van vlees en vis. Maar ‘‘s morgens en ‘s middags alles picobello Wemeldinge -Zeeland

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Voor ons echt nooit meer in DELUXE Heerlijckheid!

Volgens het Enjoy concept moet een
Enjoy Deluxe Hotel een stapje hoger bieden dan andere Enjoy hotels, met extra luxe zoals:
• Meer ruimte
• Luxere meubels
• Betere uitzichten
• Grotere bedden
• Luxere badkamervoorzieningen
Deze waren ver maar zeer ver te zoeken helaas bij de Heerlijckheid hotel...onze geboekte kamer met extraatjes: onze kamer werd vast erg snel klaar gemaakt, stof en spinnenwebben nog zichtbaar in de badkamer, bubbelbad deed het niet, douche in de bad, ingezakte bedden en een ingezakte bank in de zithoek. Wel 2 tv's waar het geluid langzaam uit ging en het beeld begon te knipperen na 30 min.
Pluspunt? Een "gratis" leuk uitje naar paleis 't Loo, maar ja, het wordt ook nog meerdere keren gevraagd naar jouw museum jaarkaart of vriendeloterij kaart om deze te gebruiken.
En goed entertainment? Jammer genoeg ver te zoeken...kleine ruimtes waar ze willen 100-200 mensen proppen en dan houd het op. De mensen die binnen liepen kwamen zoals wij weer snel uit.

Voor ons echt nooit meer in DELUXE Heerlijckheid!
Het eten was massa, elke avond eten in warmhoud bakken, dood gekookte groente, droge stukjes kip, vlees of vis, vast geplakte pasta's, laat aangevuld, soep werd met thermoskannen in je kop gegoten en niet eens gevraagd of je het wel wil of niet. En nagerecht was een schaaltje "mouse"
En niet te vergeten, een high tea ipv lunch op de 4de dag, voor welke je je speciaal moest opgeven omdat de chef-kok speciale gerechten moest maken. Echt een lachertje, iedereen had nog trek, en wat er klaar was gemaakt, was niet te eten. Iemand zei, "nou een high tea bij Intratuin is duizend maal beter dan dit" en groot gelijk had hij. Voor de dag van high tea neem maar beter een lunch pakket, want die kan je zelf klaar maken bij ontbijt in de ochtend.

En ja, dit wordt geadverteerd: 3 x een culinair drie-gangen keuzediner in buffetvorm en 1 x culinair vijf-gangen keuzediner in buffetvorm. Realiteit? 'T was gewoon waardeloos, niets culinairs aan!
Het was wel een grote drankenkaart als je wil bijbetalen.
Elke avond hapjes? 1e avond een blokje kaas en dat was het. Het wordt ook een taarten buffet geadverteerd; nou dit was helemaal een lachertje , er stonden wat schaaltjes klaar met een mini stukje "vlaai", de jonge dame kon het niet eens op een bordje krijgen omdat het uit elkaar viel. En je moest wel op tijd zijn want na 10 min Op is Op!
En de koffieapparaten...nog een "mooie" verhaal. Op de eerste dag waren 7 te gebruiken op diverse locaties, met elke dag werd minder en minder. Op de 4de dag waren maar 4 te gebuiken! En de koffiebak moest je zelf legen want het werdt veel te laat gedaan, na een rij van 7-8 mensen bij de apparaat. Dus ja, als je ook nog koffie en thee de gele dag wil hebben zoals geadverteerd...

Dus wees gewaarschuwd, het Enjoy concept klopt helemaal niet met wat geadverteerd wordt, waardeloos! De locatie ligt prachtig, maar wat een desillusie is het; en dit niet alleen voor ons, want je praat met je buurman of buurvrouw over en je hoort nog meerdere dingen die niet kloppen. Bij een klacht werd je lief en verbaast aangekeken en 't werdt steeds gezegd dat ze er niets aan konden doen of veranderen...

Toch complimenten aan de personeel, want ze moesten dit allemaal met een glimlach bedienen.

Gelukkig hebben we betere ervaringen met andere Enjoy hotels, de concept is leuk en antrekkelijk. Maar de eigenaar, keuken en entertainment van De Eerlijckheid deluxe Enjoyhotel in Ermelo, moeten echt "stage lopen" bij andere locaties!!! Dan kunnen ze zeker wat leren.

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Goedemorgen, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer mailen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl zodat we contact met u op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Heb kontakt gehad met het hoofd kantoor van Enjoy Hotels deze hebben een compensatie gegeven wat nergens opslaat zal ook zeker Enjoy Hotels nooit aanbevelen.

Pas terug uit Hotel lanaken Belgische Limburg.Hotel is goed bediening en kamers niks op aan te merken.maar het eten is smakeloos ronduit slecht geen smaak en te weinig voor mensen die iets meer eten.als je meer wil wordt daar niet op gereageerd.onbijt redelijk .Ik zou dit Hotel zeker niet aanbevelen.een keer nooit meer

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Beste meneer, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer mailen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl zodat we contact met u op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We hebben genoten

Afgelopen week zijn wij voor de derde keer in hotel Erzengel geweest in Bocholt.
Wederom hebben we het daar heel goed en gezellig gehad.
Goed eten, vriendelijk personeel, leuke manager, mooie kamers, goede service.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisch…

Het verblijf was in 1 woord fantastisch. Er is persoonlijke aandacht. Geen moeite is teveel. Het eten was erg goed. Personeel doet erg hun best het iedereen naar de zin te maken.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ruim op tijd 7 maanden wil ik omboeken

Ruim op tijd 7 maanden voor de boeking datum. Wil ik in het zelfde hotel, maar dan een maand later omboeken. Kosten 30 euro. Annuleren 30% van de boeking kosten. Krijg de indruk dat enjoyhotels een supper winst nastreeft. Geld beluste club dus.
Heb begrip als het kort voor de boeking is
MAAR 7 MAANDEN VOOR DE BOEKING DATUM!!!!
Zeker niet klant vriendelijk.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoyhotel Ruyghe Venne is het hotel…

Enjoyhotel Ruyghe Venne is het hotel wat we laatst bezocht hebben en waarvan we echt wel mogen zeggen dat het een fijne ervaring was. Het onthaal was supervriendelijk. De kamers vrij groot en luchtig met een mooie badkamer en goede bedden. Het eten was steeds lekker en de porties vrij groot. s'Avonds na de maaltijd was er steeds een leuke activiteit en waren er lekkere en voldoende hapjes. Nog even meegeven dat de Merlot een goed wijntje was waarvan ik genoten heb. Het personeel was steeds behulpzaam en zéér vriendelijk en aangenaam. Ook met de gerante of eigenaar was het steeds leuk communiceren. Ook de streek en omgeving waren zeker de moeite. Kortom, we waren blij hier te zijn. TOP.

19 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Verbleven in Enjoyhotel Wemeldinge…

Verbleven in Enjoyhotel Wemeldinge Zeeland. Eten is lekker, eetgedeelte heel gezellig ingericht . Mocht soms wel warmer zijn. Kamer is voldoende qua grootte, wel erg kleine doucheruimte wat enigszins wordt goedgemaakt door de heerlijke regendouche. Prijs-kwaliteit is goed.

22 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

‘Hotel brilon het eten is goed maar er…

‘Hotel brilon het eten is goed maar er waren te veel gasten . Bij het avondeten leek het wel een vreetschuur. Verder zijn er door de vele gasten veel te weinig parkeerplaatsen

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Goedemiddag, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer mailen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl zodat we contact met u op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Een geweldige vakantie bij Enjoyhotel Daun, fantastisch lekker eten en super mooie kamer

We waren in 2019 al eens in het Enjoyhotel Daun geweest, dus wisten wat we ongeveer konden verwachten. We waren hier nu van 18 t/m 22 november. Het was in één woord geweldig. De familie heeft niet stil gezeten! Er is veel vernieuwd/verbouwd. De toegangsdeur, een aantal kamers, de aankleding bij de bar, een overkapping gemaakt, zodat je ook in de zomer tijdens een regenbuitje buiten kunt blijven zitten! De lunch bij aankomst was zeer uitgebreid! De diners 's avonds waren gewoon boven verwachting. De uitgebreide saladebuffet waar je van alles kon vinden, was super. We waren 21 november 45 jaar getrouwd en hebben fantastisch genoten van de Beierse avond! Het diner was, zoals we op zo'n feestdag zouden willen krijgen. Wanneer we 's middags weer terug in het hotel kwamen stond een karaf met Glühwein te wachten en altijd iets lekkers erbij. Dat kon je zo pakken zonder extra kosten. Trouwens, de hele dag kon je koffie, cappuccino, latte, chocolademelk en thee pakken. 's Avonds stond altijd een bakje chips klaar en werden er warme hapjes rondgedeeld. De wijnproeverij was super interessant. Over onze kamer waren we zeer tevreden. Wat een luxe! We zijn zeer tevreden en komen hier absoluut nog eens terug. Heel veel dank voor deze geweldige vakantie.

22 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer