Enjoyhotels Reviews 756

TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 372 recensies, de meeste recensenten waren redelijk tevreden over hun algehele ervaring. Klanten waarderen over het algemeen het vriendelijke en behulpzame personeel, dat vaak als attent en betrokken wordt omschreven. De locatie van de hotels wordt vaak als uitstekend ervaren, met goede verbindingen naar stranden, centra of mooie natuurlijke omgevingen die uitnodigen tot wandelen en fietsen. Veel mensen vinden de kamers netjes, schoon en ruim, soms met extra voorzieningen zoals een balkon of een gerenoveerde badkamer. Echter, sommige klanten waren ontevreden over de maaltijden, waarbij de kwaliteit en variatie soms te wensen overlieten. Ook zijn er klachten over faciliteiten zoals het ontbreken van liften, te weinig stopcontacten, slechte geluidsisolatie en koude zwembaden. De service werd soms als onvriendelijk ervaren, met name bij de receptie, en er waren problemen met de communicatie of het gebrek aan hulp bij bagage.

Waar mensen het meest over praten

Staff

Gebruikers beschrijven positieve interacties met het personeel, dat vaak als vriendelijk, behulpzaam en... Toon meer

Location

Consumenten vinden de locatie positief en waarderen de prachtige omgeving, die vaak uitnodigt tot wandelen en... Toon meer

Service

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over service, waarbij sommigen de gastvrijheid, het lekkere eten... Toon meer

Facilities

Klantbeoordelingen over de faciliteiten zijn gemengd, waarbij sommige consumenten de kamers als ruim, netjes... Toon meer

Product

Mensen melden dubbelzinnige ervaringen met het product, waarbij sommigen de matrassen en kussens als prima... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wij waren afgelopen week voor 5 dagen in Blankenberge. Locatie uitstekend, dicht bij het strand, in het centrum. Bewaakt parkeren 5 dagen voor 50 euro op 10 minuten loopafstand. Het hotel was... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Woensdag terug gekomen van Weinhotel Veldenz dit was voor ons de tweede keer en hadden er erg veel zin in.de eerste keer scoorde dit hotel een dikke 8 deze keer een kleine 6.Wij hadden doorgegeven ee... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

afgelopen mei 18 t/m 22 verbleven in Enjoyhotel am Rhein in Kestert Duitsland een prettig hotel wij hadden de familie kamer 3 personen deze was zeer ruim en netjes . Het personeel was zeer vrien... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hotel De Heerlickheijd, Ermelo. Vriendelijk personeel, bereidwillig ook. Geen 'last' van asielzoekers! prijs/kwaliteit verhouding goed. je kunt geen michelin niveau verwachten natuurlijk. Genoeg keus... Toon meer



Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

756 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoy hotel Hof van Twente

We hebben het als heel erg fijn ervaren. Het personeel was heel vriendelijk en het eten was voortreffelijk. Ook de kamer waar we verbleven was niet zo heel groot maar we hadden alles wat er nodig is. De bedden sliepen ook heerlijk en zakten niet door. Al met al een goed verblijf.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoy hotel Maissin

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Maissin. Alles was in orde. Kamer netjes, werd iedere dag gekuist en indien gewenst telkens verse handdoeken. Catering en animatie waren ook voortreffelijk.
Daarom begrijpen we niet dat er zo'n negatieve reacties te lezen zijn.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ENJOYHOTEL DAUN

ENJOYHOTEL DAUN
Bij aankomst vriendelijk ontvangen met duidelijke uitleg over hoe alles geregeld is.
Mooie kamer met, ook een mooie douche.
Het eten elke dag was prima.
Avonden waren gezellig. ak hangt dit natuurlijk af hoe de gasten zijn
Leuk uitstapje met de bus naar Trier.
Leuke dagen gehad

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoy Eifelhotel Daun

Will van Oorschot
Enjoyhotel Daun:
Wij hebben een ongelofelijk gezellige tijd gehad in dit hotel.
Vanaf het eerste moment werden we warm ontvangen door het uiterst vriendelijke personeel.
Het eten was fantastisch en de bediening was top. Elke avond was er gezelligheid met muziek en activiteiten, inclusief een leuke Sinterklaasavond!
Tijdens ons verblijf hebben we genoten van een prachtige busreis naar de oudste stad van Duitsland, Trier.
Helaas werkte het weer niet altijd mee, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook een bezoek aan Bernkassel en het Benedictijnenklooster was zeer de moeite waard.
De Vulkaaneifel is absoluut een aanrader voor wandelliefhebbers.
Wij danken de Familie van de Wetering en al het personeel hartelijk voor de geweldige zorgen.
We komen graag nog eens terug!
Groetjes, Antoinet en Will

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoy Greetsiel

Beoordeling: wij waren voor de 4e keer in Greetsiel.
De ontvangst was hartelijk! Na eerst de gegevens in te vullen, werd er uitleg gegeven over de gang van zaken in verband met de tafels voor ontbijt, lunch en diner. Daarna was het tijd voor de lunch. De kamer was uitstekend. Op de begane grond was het voor mijn man, die slecht loopt, ideaal. Het eten was perfect. Iedere dag ruime keuze. Bij vragen werd er adequaat geantwoord. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
We hadden wederom een fijne vakantie.
Met vriendelijke groet,
R.Veldhuis Ermelo

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wij zijn al dikwijls in een enjoy hotel…

Wij zijn al dikwijls in een enjoy hotel geweest , zur krone in oberfell is ons altijd zeer goed bevallen , het is er steeds aangenaam verblijven ,zéér vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker eten.
Zur krone is een aanrader !!
groetjes aan Jorn,Nada,Pascal,Kristine,Laura en de kok,ook alle lof voor de onderhouds poeg !!
Vanwege familie Van de Laer uit België

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik was van 4 tot 8 december in hotel…

Ik was van 4 tot 8 december in hotel Sofia in Bad Wunnenberg. Het voelde voor mij weer als thuis komen. Ik ben hier nu een keer of 8 geweest, voor mij hoort dit hotel bij mijn favorieten. Altijd vriendelijk personeel en eigenaar. Eten en drinken is prima verzorgd, en als er iets niet goed is, hoef het maar te zeggen en het komt goed! Petje af voor Marco en zijn team. Zeker aan te bevelen! Hennie Kappert.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 dagen Enjoyhotel "Hof van Twente".

Van familie en vrienden hadden we al positieve verhalen gehoord of Enjoyhotel "Hof van Twente". Ook onze ervaring is na ons bezoek zeer positief. Bij aankomst een heerlijke keuze lunch en vervolgens naar onze lekkere schone kamer. Complimenten voor de kok die ons elke avond verraste met een uitstekend mooi opgediend 3-gangen diner waarbij vooraf een keuze gemaakt kon worden uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Uit het avondprogramma hebben wij leuke herinneringen aan de quiz avond en de muziekbingo (hierover ver geen uitleg, dit moet u zelf ervaren).

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Een fantastisch verblijf in Daun

Voor de tweede keer in Daun! Een fantastisch hotel met bijzonder lekker eten en een ontzettend vriendelijk ontvangst. De kamers in een upgrade waren zeer mooi, proper en comfortabel.
Vooral de kok verdient een pluim!
Jammer dat een extraatje bij ons drankenpakket dit jaar niet meer mocht van de organisatie. Zij werden hiervoor blijkbaar op de vingers getikt terwijl het eten in Friesland beneden alle peil was. Wordt daar ook op gereageerd?

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hallo

Hallo, Wij zijn bezoekers van o.m. Hotels: Eifelhotel in Daun,en Zur Krone in Oberfell.Van bijde ketens hebben wij de ideale revieuw.Worden bediend op onze wensen en steeds heel heel warme ontvangst van beide hotels,Super blij met het bestaan van Enjoy's hotels.doe zo verder,en voor ons zelf hopelijk kunnen we nog vele jaren doorgaan.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Eifelhotel Daun is een fantastisch hotel

Het hotel is mooi en schoon, heeft een goede parkeergelegenheid. Aan het eten, zowel ontbijt als diner, wordt veel aandacht besteed en is goed.
De eigenaressen en het personeel is niets te veel om de gasten een heel fijn vakantiegevoel te geven.
Er is geen lift, maar de trappen zijn recht en breed, dus gemakkelijk. Wij gaan in het voorjaar zeker nog een keer terug.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een aantal dagen in Enjoy Schlosshotel Sophia

Vorige week in Enjoy Schlosshotel Sophia gelogeerd.Dat was niet best!
Bij aankomst direct naar een tafeltje in de tv kamer/biljartzaal gebracht. Dat was onze eettafel tijdens ons verblijf. Op de vraag waarom niet in het restaurant was het antwoord; ‘problemen met de verwarming’. Dat was niet zo, naar later bleek. Gewoon economisch te weinig gasten om de zaal te verwarmen. Niet akkoord met de biljartruimte dus na onnodige discussie tafeltje gekregen in de bar/lounge.
Kamer een zware onvoldoende. 2 grote stoelen tot de draad versleten en te vies om op te zitten, gescheurde vloer- en wandtegels in badkamer, losse wc bril en vieze schimmelplekken bij en in de douchebak.
Huishoudelijk dienst die elke dag wel rond 9 uur de kamer opendeed om schoon te maken en elke keer maar weer moest worden weggestuurd. Geen beloofde avondwandeling met uitleg over het dorp
( kans op ijzel als excuus), geen beloofde bustocht in de omgeving ( nooit geïnformeerd waarom niet), diners van een bedenkelijk niveau in kwaliteit en opdienen. De laatste avond was er een gezamenlijk diner, Italiaans buffet zoals beloofd. Nou, iedereen kreeg op een en hetzelfde bord uitgeserveerd 2x cannelloni met saus, 1 stukje varkensvlees met saus en spaghetti met saus! Op de vraag of er ook wat kaas over de spaghetti kon worden gestrooid was het antwoord, hebben we niet. Ik raad niet aan om zo’n ‘buffet’ thuis te maken, dat wordt een ongezellige vieze smurrie/kliederboel.
Wat verbeterpunten, heel simpel; verwelkom je gasten op de eerste avond, geef uitleg, communiceer goed en zorg dat je hotel op orde is.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Beste gasten, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer en/of gegevens mailen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl? Wij zullen dan ons best doen om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoyhotel Greetsiel

Enjoyhotel Greetsiel. Vriendelijk personeel, mooie locatie, kleinschalig, nette kamers, goed eten, fijne wellness. Wij waren zeer tevreden.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ie sicht

De ligging van het hotel aan het water en in natuurgebied de Alde Feanen dat is genieten.
Het personeel is zeer betrokken en schept hierdoor een heerlijke sfeer.
Het eten was uitstekend met zelfs een Frysk thema menu. Heerlijk.
Fietsers kunnen met pontjes een fantastische route rijden te starten bij het hotel.
Voor vogelaars een veenweide gebied dat veel ruimte biedt voor weidevogels mede door het beheersplan.
Wie de echte Friese gastvrijheid wil ervaren moet zeker een keer deze TOPPER onder de enjoy hotels bezoeken.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoy hotel Greetsiel


De kamer was schoon. En badkamer ook.
Het ontbijt was goed.
Lunch hebben we geen gebruik van gemaakt.
Het diner was fantastisch .
Iedere dag wat anders.
Alles in buffetvorm.
Het personeel was zeer vriendelijk.
De bingo avond brachten ze op een leuke manier.
De film die werd vertoond was ook heel mooi.
Jammer dat de recreatie zaal wat te klein was.
De muziek avond was anders als wij gewent waren.
Dat heeft ook te maken met de kleine recreatieruimte.
Het plaatsje Greetsiel is een leuk plaatsje.
Leuke avondwandeling met veel uitleg over het dorp.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reis werd geannuleerd

Ik had een reis geboekt naar België. (Tongeren). Een paar dagen later werd ik gebeld met de mededeling dat de reis werd geannuleerd. De reden was onduidelijk, ze dacht dat het hotel niet meer meedeed. Later heb ik nogmaals contact gezocht. Nu werd als reden verteld dat er te weinig plek zou zijn om de reis door te laten gaan. Nou ik denk eerder dat hij vol zit en aangezien dat geen reden is om te mogen annuleren zeggen ze iets anders. Heel jammer dit!

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Beste mevrouw, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer en/of gegevens mailen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl? Wij zullen dan ons best doen om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ten eerste het ontvangst heel duidelijk…

Ten eerste het ontvangst heel duidelijk alles,we zijn er al 3x geweest dus dat zegt toch genoeg ,hele grote kamer goed berijdbaar met de rolstoel en de badkamer heel goed .Het eten en drinken zeer goed,geen op of aanmerking,ik zeg ga zo door.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer