Enjoyhotels Reviews 756

TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 372 recensies, de meeste recensenten waren redelijk tevreden over hun algehele ervaring. Klanten waarderen over het algemeen het vriendelijke en behulpzame personeel, dat vaak als attent en betrokken wordt omschreven. De locatie van de hotels wordt vaak als uitstekend ervaren, met goede verbindingen naar stranden, centra of mooie natuurlijke omgevingen die uitnodigen tot wandelen en fietsen. Veel mensen vinden de kamers netjes, schoon en ruim, soms met extra voorzieningen zoals een balkon of een gerenoveerde badkamer. Echter, sommige klanten waren ontevreden over de maaltijden, waarbij de kwaliteit en variatie soms te wensen overlieten. Ook zijn er klachten over faciliteiten zoals het ontbreken van liften, te weinig stopcontacten, slechte geluidsisolatie en koude zwembaden. De service werd soms als onvriendelijk ervaren, met name bij de receptie, en er waren problemen met de communicatie of het gebrek aan hulp bij bagage.

Waar mensen het meest over praten

Staff

Gebruikers beschrijven positieve interacties met het personeel, dat vaak als vriendelijk, behulpzaam en... Toon meer

Location

Consumenten vinden de locatie positief en waarderen de prachtige omgeving, die vaak uitnodigt tot wandelen en... Toon meer

Service

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over service, waarbij sommigen de gastvrijheid, het lekkere eten... Toon meer

Facilities

Klantbeoordelingen over de faciliteiten zijn gemengd, waarbij sommige consumenten de kamers als ruim, netjes... Toon meer

Product

Mensen melden dubbelzinnige ervaringen met het product, waarbij sommigen de matrassen en kussens als prima... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wij waren afgelopen week voor 5 dagen in Blankenberge. Locatie uitstekend, dicht bij het strand, in het centrum. Bewaakt parkeren 5 dagen voor 50 euro op 10 minuten loopafstand. Het hotel was... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Woensdag terug gekomen van Weinhotel Veldenz dit was voor ons de tweede keer en hadden er erg veel zin in.de eerste keer scoorde dit hotel een dikke 8 deze keer een kleine 6.Wij hadden doorgegeven ee... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

afgelopen mei 18 t/m 22 verbleven in Enjoyhotel am Rhein in Kestert Duitsland een prettig hotel wij hadden de familie kamer 3 personen deze was zeer ruim en netjes . Het personeel was zeer vrien... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hotel De Heerlickheijd, Ermelo. Vriendelijk personeel, bereidwillig ook. Geen 'last' van asielzoekers! prijs/kwaliteit verhouding goed. je kunt geen michelin niveau verwachten natuurlijk. Genoeg keus... Toon meer



Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

756 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen plezier hotel voor ons, zeer teleurstellend

Wij hebben eerst veel tijd en aandacht besteed om uit te zoeken welke hotel we wilden boeken met 3 volwassenen en klein hondje. Kwamen uiteindelijk uit bij Erzengel of Daun.
Voor het boeken naar een 1-persoons kamer werd vermeld: "Helaas zijn de éénpersoonskamers volgeboekt voor deze aankomstdatum. Mocht u toch een éénpersoonskamer willen boeken dan kunt u tegen een meerprijs een tweepersoonskamer boeken. Neemt u hiervoor telefonisch contact op met ons boekingskantoor +31 (0) 20 225 48 80."

Dus belden wij voor de meerprijs voor een tweepersoonkamer en wat een hondje kost. De medewerkster nam heel vriendelijk de telefoon op en zei dat beide hotels geen 1-persoonskamers hebben en dat bovenstaande tekst niet geldt voor beide hotels. Toen ik vriendelijk doch helemaal verbaasd zei dat die informatie dan niet bij die hotels vermeld moet worden. Toen was de medewerkster opeens niet meer zo vriendelijk en antwoorde bits dat ze me niet meer te woord wilde staan.
Voor geen plezier in het boeken van een hotel, zeer teleurstellend, en zeker geen bezoek waard.

Update: 18 februari 2026, Antwoord Enjoyhotels:
"Goedemorgen, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer mailen naar gastenservice zodat we contact met u op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels"

Wat een standaard antwoord, kennelijk ook mijn review niet gelezen. Wij kregen niet eens de kans om een boeking te maken :-(
Wij hebben daarna telefonisch contact gezocht met Topparken en zijn prima geholpen met boeken van een mooi chalet door een zeer vriendelijke medewerkster. Misschien moet Enjoy hotels haar medewerkers daar eens een voorbeeld aan nemen.

7 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Goedemorgen,

We hebben uw review gelezen, Maar omdat u geen boeking bij ons heeft gemaakt kunnen we helaas geen persoonlijk contact met u opnemen. We zouden het graag met u willen bespreken. Zou u telefonisch contact met ons willen opnemen of een mail sturen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl.

Met vriendelijke groet, Team Enjoyhotels.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Eerste keer was een teleurstelling

Voor ons blijft het bij 1 enkele keer....positief was de kamer. Daar er bij de boeking nog enkel kamers met balkon beschikbaar waren konden we niet anders dan dat te boeken....tot onze verbazing moesten wij voor het triestig balkonnetje( 1 vierkante meter lelijk beton met uitzicht op fabriek) per persoon betalen!!Het diner was goed maar elke dag met dezelfde groenten bij. Het ontbijt was ook elke dag hetzelfde,genoeg maar geen variatie...De hotelverantwoordelijk is een vriendelijke man en behulpzaam, maar weinig animo bij het overige personeel. We begrijpen helemaal dat je voor de zeer voordelige prijs geen 3 keer per dag een uitgebreid buffet moet verwachten en eigenlijk gaat het ook niet over de prijs. Het was de algemene ervaring die ons teleur stelde. We schreven een mail met onze opmerkingen naar Enjoy en werden gebeld om onze opmerkingen toe te lichten.

26 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Berghotel “hochsauerland” met…

Berghotel “hochsauerland” met vrienden.
Super locatie, vriendelijk personeel wat niets te veel was om het je naar de zin te maken. Eten was voortreffelijk. Kamers netjes en bedden goed. Een grote badkamer. De zingende ober Wille was op de laatste feestavond een genot voor het oor. Kortom, wij komen zeker terug.
Tiny Ophelders

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Van 18 januari 2026 tot 22 januari 2026…

Van 18 januari 2026 tot 22 januari 2026 wilden we in Bocholt hotel Am Erzengel verblijven. We werden er prima ontvangen, de kamer was prima en de lunch en het diner helemaal top! Op maandag kreeg mijn vrouw een ongeluk en moest een nacht in ziekenhuis verblijven. Toen ik om 20.30 uur in het hotel terugkwam stond nog een perfecte warme maaltijd voor me te wachten. Op 20 januari 2026 hebben we na ontslag uit het ziekenhuis het hotel verlaten en huiswaarts gekeerd. Chapeau voor manager Hugo van Nijnatten en zijn personeel. Dit jaar komen we zeker een keer terug!

20 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet ontvangen cadeaubon

Een cadeaubon gekocht begin december en eind januari deze nog steeds niet per post ontvangen. De bon was bedoelt als verjaardagscadeau. Nu stonden we met lege handen. Enjoy schuift eerst de schuld op postnl en daarna op een andere derde partij.
Daar heb ik als klant niets aan.

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Goedemiddag, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer mailen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl zodat we contact met u op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hond

Wij waren in Brilon met kerst.
Hebben het daar prima gehad, genoeg eten en goed verzorgd. Gezellige live muziek en activiteiten.
Het enige minpunt is de prijs per dag die gevraagd wordt als je je hond meeneemt. Voor een hond betaal je 12,50 per dag. Onze labrador was heel makkelijk en lag keurig in zijn mand op de kaer als wij gingen ete. Ik weet niet waar dit bedrag is op gebaseerd want de kamermeisjes waren binnen 5 min vertrokken en hebben geen enkele keer gestofzuigd.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Toeslag voor een hond schandalig hoog

Ik zie pagina’s vol met mooie aanbiedingen. Graag wil ik boeken. We hebben twee labradors. Die willen graag mee als we gaan wandelen in de door enjoyhotels aanbevolen omgeving. Net zoals in alle hotels wordt er geen meerprijs gegeven voor de toeslag per hond. Bij telefonische naavraag blijkt keer op keer dat de toeslag hoger is dan het verblijf in een pension. Een schandalige manier om wat extra omzet te maken. Vijf euro per nacht extra zou netjes zijn daarnaast een verplichte borg voor schade. De schoonmaak meestal dame wordt per kamer betaald dus dat kost het hotel niets extra als ze iets langer stofzuigt ( ik laat daarom altijd een forse tip achter. Ik heb zelf een hotel) Rene

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleidende site

Het gaat niet om een hotel maar om de site zelf. Enjoyhotels is misleidend in het aanbieden van eenpersoonskamers zonder meerprijs. Er zijn hotels die geen eenpersoonskamers hebben en waar je alleen een tweepersoons kamer tegen meerprijs kunt boeken. Persoonlijk vind ik dat ze dat duidelijk op de site moeten vermelden.

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Enjoyhotels

Antwoord van Enjoyhotels

Beste mevrouw, graag willen wij uw ervaring persoonlijk met u bespreken. Kunt u uw boekingsnummer en/of gegevens mailen naar gastervaringen@enjoyhotels.nl? Wij zullen dan ons best doen om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, team Enjoyhotels.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

“Oud & Nieuw Hotel Sophia Sauerland

Met z’n vieren hebben wij het “Oud & Nieuw”-arrangement geboekt bij het Enjoy Schlosshotel Sofia in het Sauerland, en wat een feest was dat!
Onze jaarwisseling in een Enjoyhotel was dit jaar fantastisch, vele malen beter dan onze ervaring van vorig jaar in Vierhouten.

Alles wat in de prospectus werd beloofd, werd volledig waargemaakt. Het ontbrak ons werkelijk aan niets. De bediening was uitermate vriendelijk, de drankjes werden netjes aan tafel geserveerd en de wachttijden waren minimaal, precies zoals je het wenst tijdens zo’n feestelijke avond.

Het oudjaarsbuffet was ronduit spectaculair: zeer uitgebreid, prachtig gepresenteerd en een waar genot voor het oog én de smaakpapillen. Het water liep ons letterlijk in de mond. Vooral de enorme variatie aan vis was een aangename verrassing, net als de vele heerlijke groentesoorten. En dan het nagerecht… daar schieten woorden eigenlijk tekort!

Kortom: Schlosshotel Sofia heeft ons een onvergetelijke jaarwisseling bezorgd, waar wij met heel veel plezier en warme herinneringen op terugkijken.

Wij willen bij deze het gehele team van Schlosshotel “Sophia” extra hartelijk bedanken voor de uitstekende zorgen en gastvrijheid.

Familie van der Teems & Familie Hoek

PS
Bij thuiskomst hoefden we met z’n vieren niet lang na te denken: het “Oud & Nieuw”-arrangement voor de volgende jaarwisseling is direct weer geboekt!

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik wil n heel positief review schrijven…

Ik wil n heel positief review schrijven over enjoy.
Ik had n cadeaubon gekregen van enjoy. Ivm overlijden partner kreeg ik dit bedrag gewoon zonder poespas gestort op mijn bankrekening. Dat is nog eens netjes. Daar kunnen veel instanties n voorbeeld aan nemen. Bedankt Toos Sterks

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bij aankomst in hotel Hof van Twente.

Bij aankomst in het hotel Hof van Twente werden we weer gastvrij ontvangen. Ons eerder verblljf in het Enjoy hotel Hof van Twente eind september 2025 was ons zo goed bevallen dat wij bij thuiskomst direct weer boekten voor december. De reden is een goede sfeer, fantastische bediening, prima keuken er werd rekening gehouden met gluten vrij eten. De kamer was schoon en netjes. Het verblijf in het hotel is voor herhaling vatbaar.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Jaarwisseling bij La Source Epen

Wij logeerden tijdens de jaarwisseling met 8 personen in La Source, Epen. Zuid Limburg.
Na verschillende zeer goede ervaringen in andere hotels was dit toch duidelijk een misser!
In het ganse hotel, restaurant, gangen, kamers hing een doordringende rioolgeur.
De gemeenschappelijke ruimtes waren koud.
Weinig tot geen plek om samen te zitten, te lezen, spelletje te spelen, pintje te drinken. De tafels in het restaurant werden lang voor de maaltijd “feestelijk” ingedekt…
Toespijs bij het ontbijt was zeer karig en uitgedroogd. (Door het weinige aanwezige personeel waarschijnlijk na het ontbijt tot de volgende ochtend in de koeling gezet, maar niet met folie afgedekt.)
Drankjes te kopen aan de bar… alleen was daar nooit personeel beschikbaar.
Ook van 17u tot 24u, wanneer er normaal gratis drankjes verkrijgbaar zijn, geen personeel achter de bar.
Opgewarmde maaltijd geserveerd op koude borden. Niet smakelijk. Nooit werd er gevraagd of er voldoende was, of iemand iets extra wilde.
Op nieuwjaarsdag was het ontbijt later: van 9u tot 11u, maar de lunch moest om 12u! De soep was lauw en het saucijzenbroodje koud.
Kortom, we kregen geen waar voor ons geld! €650/pp voor 4 overnachtingen was hier echt overdreven.
Het minimaal aanwezige anderstalige personeel deed zijn best. Misschien dat een en ander schort bij het management?

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hotel Westerwald Wirges bezocht…

Hotel Westerwald Wirges bezocht tijdens oud en nieuw.
Was voor ons eerste keer Enjoy en was zeker geslaagd! Kamer schoon en prima bed,tv met veel zenders , ontbijt en lunch diner buffet uitstekend!
Personeel zeer vriendelijk en maakt er een feestje van.
Voor herhaling vatbaar!

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

oud en nieuw arrangement 2025/2026

Wij hadden het oud en nieuw arrangement in Enjoy hotel in Wirges. Voorheen hotel Paffenhausen. Het hotel was in renovatie en alleen open voor kerst en oud op nieuw. We hadden een vriendelijke ontvangst, en konden meteen aan de lunch. Onze kamer was gerenoveerd maar nog niet helemaal af. Het koelkastje ontbrak maar dit werd meteen opgelost. Paar kleine mankementen; gordijnen zonder eindstop, de douche bak die naar de badkamer vloer lekt. Maar wel een digitale televisie met duitse, engelse, maar ook alle nederlandse zenders. Met mogelijkheid voor Netflix en everige diensten. Hele goede 5G wifi.
Ontbijt was eenvoedig maar ruim voldoende. Keuze uit diverse broodjes en stokbrood. Keuze uit vers gebakken spiegelei of geklopte eieren.
Ook de lunch was goed verzorgd.
Het avondeten was ook ruim voldoen, maar de keus is beperkt.
Wel was het eten allemaal lekker en ook warm.
Hele dag koffie en en water en vanaf 17.00 ook fris en alcoholische dranken bij de prijs inbegrepen.
Wij vonden het een prettig verblijf

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Marc J België

Zeer vriendelijk personeel en een mooie steek. Eten met keuze was zeer lekker. Positieve animatie 's Avonds. Kamers ruim, iets verouderde blik maar goed geslapen

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

kerstarrangement.

Wij waren met een kerstarrangement in wetzlar Burgerhof. Dit is zwaar tegengevallen. Er was weinig kerstsfeer en de maaltijden héél eenvoudig tot slecht. Met kerstdagen verwachten we echt iets anders dan lauw eten uit warmhoudbakken. Ook het ontbijt was zeer eenvoudig voor deze dagen.
Positief zijn de kamers en de ligging van het hotel

24 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prachtig hotel

Met bevriend stel voor het eerst naar een Enjoyhotel. Eifelhotel Daun.
Supervriendelijk personeel.
Prachtige schone kamers.
Heerlijk eten elke dag en een uitgebreid ontbijtbuffet.
Het is een heel mooi en gezellig ingericht hotel.
We hebben genoten.
Daun krijgt van ons een 10+

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Boeking

Na twee nieuwe boekingen gedaan te hebben komen wij er na twee dagen achter dat wij korting konden krijgen via de wintergids hebben direct gebeld met Kevin zou terugbellen niet gedaan zelf gebeld en ze konden niets meer doen wat een slechte service dit gaat wel ten koste van enyoj via mond op mond

22 december 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer