We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Garbage company. Months of waiting and half of my order still hasn’t shipped (it’s nearly May and the order was placed in February). I’ve inquired numerous times with the company and no help. Also,... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered music as it said ships from NZ. Then after paying I find out it's going to take 2 months and it's coming from overseas. I found it way cheaper else where and in the country so I canceled my or... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

[Disappointed] I had purchased 2 books from fishpond.com.hk on 10 Dec 2024 with payment proof, however, I am not able to find at least the tracking records and no customer service is available... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The copy of DC Adventures: Universe arrived at my door in near mint condition. I had expected it to be somewhat less, but this was in beautiful shape! The expediency in which it arrived was also great... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

585 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered same item twice no…

Ordered same item twice no correspondence no money taken . If not a scam incompetent

26 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Fishpond.com

Antwoord van Fishpond.com

Hi Corey,

Our records shows that your orders were flagged by our Fraud department. When this happens, the order automatically cancels and no payment is collected. I'm very sorry for the frustration and inconvenience this has caused.

I can also advise that we are currently reviewing the processes we have in place to prevent this from happening again.

Kind regards,
Catherine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute Scam

Tried to order the same product 5 times from their website. Tried to pay both through Paypal and Credit Card. After the orders kept disappearing, I contacted Customer Service. Supposedly, their Fraud Team kept flagging and canceling my orders for no reason. They told me they would discuss with their colleagues to stop flagging the orders so that it goes through. Total BS. They do nothing except write ‘we’re sorry’ and ‘we’re checking’ without any actual result. They just keep stringing you along until you give up. I suspect they don’t have the actual item on stock at all.

EDIT 2: After “Catherine” reached out to me by email and assured me that the issue had been resolved, I placed another order. Guess what? Same thing happened! Order got canceled and Catherine “will check what went wrong”. This is a fraudulent website; avoid it at all costs.

EDIT @Catherine:

Take your pick:
#90014903
#99025048
#92606978
#92923619
#99955213
#95131872

EDIT @Eve: after almost a dozen orders, I received the WRONG product. The ordered product shows Spanish. The received product is French. Totally useless to me. I expect to be reimbursed in full for the amount that was charged to my credit card.

15 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Fishpond.com

Antwoord van Fishpond.com

Hello Tammy,

I see what the issue was. Your orders were flagged by our Fraud department. When this happens, the order automatically cancels and no payment is collected. Our Fraud team has undergone further investigation and released you from this hold as of the 16th of Oct. I'm very sorry for the frustration and inconvenience this has caused. I will send you an email so that you can contact me directly should you have any further issues. I will be happy to assist you.

Kind regards,
Catherine

EDIT: Tammy on review I can see we have truly stuffed this one up. My sincerest apologies for the inconvenience and frustration caused here. I've contacted you directly via our Customer Care email to try and make this right (one last time). *Eve

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Cann Nguyen

I bought it this website
I didn’t use it yet
Bought the cleaning telescope extension

23 september 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TOOK THE BAIT AND GOT HOOKED!

WHEN I SAW YOUR WEBSITE I WAS COMPLETELY HOOKED BECAUSE YOU DESCRIBED THE ITEMS THAT ARE LISTED FOR SALE WITH GREAT ACCURACY AND COMPLETE DETAIL. I WAS REALLY IMPRESSED WITH YOUR WEBSITE AND HOW YOU HANDLED MY ORDER. EVEN THE TRACKING INFO AFTER CHECK OUT WAS COMPLETED WAS EASY AND THOROUGHLY DESCRIBED IN EASY AND SHORT TO THE POINT DETAIL.

6 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

USELESS WOULD BE A COMPLIMENT

USELESS WOULD BE A COMPLIMENT. DO YOURSELF A HUGE FAVOUR AND DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

MY Timeline: Order #95153022

Order 95153022 placed: 15 / 06 / 2022

Initially contacted them to cancel the order nearly a month after the order! : 06 / 07 / 22 (as this was needed for a wedding in early July)

Told 07 / 07 / 20 : "You can cancel items from your order through My Fishpond "
- This functionality **isnt** available for an order that should have been delivered weeks ago, so was instructed to wait for the order to arrive so I can return it!!!

Contacted by Fishpond telling me I can cancel the order: 12/ July / 22:
"Unfortunately your order hasn't arrived in the time we originally expected it to.
We will give the item a couple more weeks to arrive in case it is just late. If it hasn't arrived by then, we will cancel the order.
If you prefer not to wait another couple of weeks in case it does arrive you can cancel the order at any time through"
- Again, this functionality **isnt** available for an order that should have been delivered weeks ago.

The link did not work so I emailed you: 12/ July / 22:
"Please cancel and refund my order."

NO RESPONSE

BOOK ARRIVES: 30 / 08 / 22

THIS IS PATHETIC CUSTOMER EXPERIENCE.

STILL TRYING TO GET A REFUND.

-------------------------------------------------------------

IN RESPONSE TO "I don't see any emails from you other than to request to cancel which we responded to with the instructions on how to do it."

*** REFUND HASN'T COME THROUGH.
*** NOT SEEING ANY EMAILS? CONVENIENT
*** INSTRUCTIONS SENT DONT WORK FOR ORDER THAT ARE OUTSIDE OF THEIR USUAL CANCELATION TIME... AND SEEING AS WE ARE MONTHS LATER... PRETTY USELESS

30 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Fishpond.com

Antwoord van Fishpond.com

Hello Keeley,

I don't see any emails from you other than to request to cancel which we responded to with the instructions on how to do it. I apologise that our system didn't allow you to cancel.

Should we have known there was a problem, we would have cancelled it and reported the issue immediately.

You have a raised dispute with Paypal so it has not allowed me to refund you until this process is complete. Alternatively, you can remove it so that I can proceed with the refund.

Happy for you to forward your response to us so that I can investigate why we didn't receive it. I will email you directly with an email you can send it to.

Again, I'm very sorry for the inconvenience and frustration these technical issues caused you.

Kind regards,

Catherine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DISHONEST SELLER

ORDERED A BOOK FROM THEM THEN I REALIZED THE ORDER WOULD ARRIVE IN 1 MONTH, SO AFTER JUST 1 DAY I DID CANCEL THE ORDER, HOWEVER AFTER 1 WEEK THEY WRITE ME THAT THE ORDER WAS SENT AND THEY DIDNT RECEIVE MY REQUEST TO CANCEL THE ORDER, WHICH I KNOW IT WAS A LIE BECAUSE I SENT THE REQUEST THROUGH AMAZON AND I GOT THEIR RECEIPT.

5 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Fishpond.com

Antwoord van Fishpond.com

Hello Mari,

Are you able to provide your order number so that I may investigate this further? We do not have an order under your name.

Many thanks,

Catherine

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got charged twice without my knowledge and customer service did nothing

My order was cancelled and so I reordered the item only to see that a month later my original order had been reinstated and I got charged for both orders without my knowledge or input. No warning or anything?!?!

On top of that, I contact customer support to fix the issue and after giving over my two reference numbers for my orders I was just left with no responses?!?!

Just absolutely horrendous service altogether and would never suggest anyone to buy from here unless they actually can fix these issues and for some reason I’m the only person being ignored 🤷‍♂️

13 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed

I ordered a figurine from this site the figurine I received was nothing like the picture on the web site just cheap and nasty I have sent at least 5 emails with pictures requesting a return/refund they are good at acknowledging the first email then nothing. Will put this loss down as experience will never use this site again.

22 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased an item for my wife's…

I purchased an item for my wife's birthday that was in stock. It took them 3 weeks to post it and a further 4 weeks because it was posted from the US. This item was purchased from fishpond Australia. Never going to order from fishpond again. I will miss my wife's birthday by a few weeks because of this idiocy

29 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dodgy site

Dodgy site, bought sunscreen product by Replenix but the item i received came in a generic plain white tube with a sticker of the Replenix logo and branding stuck onto the tube. Looked very sketchy, obviously not the same product released by Replenix. Looked like a fake but not even a good fake, no effort to resemble the real packaging. Weird. Got refund in the end but they didn't make it easy.

14 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bait and Switch ?!

I placed can order for a set of placemats that I wanted on fishpond.com. The item was very pricey, but I was willing to pay it because I really wanted that particular item. It took over a month for them to arrive and when they did they were not the design that I ordered. I wrote them and they asked for a photo of the shipping box.
I sent it and never heard from them again. I filed a claim through PayPal . Still no response. Their practice of not even answering when someone has a problem smacks of dishonesty. I will never order from them again and certainly can never recommend them to anyone else.

25 april 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer