We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The first drive was amazing, sounds really good for a budget exhaust and blew my expectations out of the water. Now the packaging showed up a little rough but nothing was damaged. I have a 2021 FK7 EX... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love flashshark prices and how incredible sound on my vhr i put headers on my g37 and test pipe sound nice i had to get some for vqde. Welds are amazing as well professional made.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My cat back exhaust system I purchased for my 2006 WRX has a perfect deep tone without any drone in any gear, exactly what I was looking for! Very affordable and I am very pleased with the slight perf... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

some of the welds were missing but nothing too major. bolt holes were just a bit too small. thread pitch was wrong, didn't come with bolts for the header to section 2 and the angle is incorrect to lin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoirewinkel

Geschreven door het bedrijf

FLASHARK is a professional auto parts manufacturer, we sell a wide variety of products, including performance modification products, such as egr removal kits, electronic circuit breaker kits, coolant filtration systems, etc. At the same time, we also have a lot of exterior modified products, such as headlights, fog lights, interior lights, chassis lights and wheel hub lights. We have professional customer service to ensure our after-sales, so you don't have to worry about after-sales, 30-day unsatisfactory refunds and 24-hour customer service online. Looking forward to your purchase and your comments.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

437 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(437)

185 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got them all on in about 3 hours

Got them all on in about 3 hours, the ride is honestly a lot smoother than i anticipated, so far i’m very satisfied after about of week of running them. They got here 5 days after i ordered them initially, very fast.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your great feedback!

We’re thrilled to hear your installation went smoothly and that you’re enjoying a much smoother ride.

It’s wonderful to know you’ve been very satisfied after a week of use, and we appreciate your compliment on our fast delivery.

Thanks again for your support, enjoy your new upgrade!


Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

fit perfect

fit perfect

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you for your feedback!

Glad to hear it fits perfectly.

Enjoy your upgrade!


Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Headers are great. Wrong gaskets

Headers are great no fitment issue. Mounts up to the stock exhaust perfect. Only complaint is it doesnt come with the bmw gaskets for the engine side mounting.

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your honest and positive review!

We’re glad to hear the headers fit well and mount perfectly to your stock exhaust with no issues.

We appreciate your feedback about the BMW gaskets and will pass it along to our product team for future improvements.

We hope you enjoy your upgraded performance, and we look forward to serving you again soon!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Suppor

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good quality product had no issues…

Very good quality product had no issues with the install.Everything fit exactly as it should.I will definitely be shopping With flashark In the future.

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words and wonderful review!

We’re thrilled to hear the product quality exceeded your expectations and that the installation went smoothly with a perfect fit.

Your satisfaction means everything to us, and we can’t wait to serve you again on your next purchase with Flashark. Happy driving!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Parts were good, no instructions

Parts were good, fit well, however even a poor set of instructions as to what bolts or parts went would have been helpful

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you for your honest review!

We’re glad to hear the parts are of good quality and fit well on your vehicle.

We apologize for the lack of clear instructions regarding hardware installation.

Your feedback is very valuable to us, and we will work to improve our instruction materials to make the installation process smoother for all customers.

Thank you for your support!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

3” down pipe with dual up pipe

I ordered the dual up pipe and 3” down pipe kit for my 2015 GMC Sierra SRW 3500. The fit of the pipes was just like OEM. The kit did come with new bolts that had nuts with them that I could not use because they were the wrong size so I ended up having to use the original bolts. After getting everything back together the first start up sounded like success! There was no longer an exhaust leak and the 3” down pipe made the truck sound better. I would definitely buy this kit again if I had the need.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your detailed review and honest feedback!
We’re glad to hear that the dual up pipe and 3” downpipe kit fit just like OEM on your 2015 GMC Sierra 3500 SRW, and that the exhaust leak is fully resolved with improved sound and performance.

We apologize for the sizing issue with the included bolt and nut set, and we appreciate you letting us know.

We’ve forwarded this to our quality and packaging team to correct the hardware specifications for future kits.

Thank you for your understanding and for trusting our product.

We greatly value your support and are happy to hear you’d purchase from us again!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great pipe performance

Great pipe, Great air filter, car runs awesome. I didnt buy the one with a mount (my fault) but i made a mount with the mount screw that was provided. The elbow (rubber piece) was bent which made the pipe not positioned a little, I just put on an intake couple i purchased a while back. All in all, great value for the price, ships quickly I might add and runs and purrs like a beast!

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to share such detailed feedback!

We’re thrilled to hear you’re happy with the pipe and air filter, and that your vehicle is running smoothly and powerfully.

We apologize for the slight bend in the rubber elbow and appreciate your flexibility in resolving it with your own coupling. We’ll pass along your experience to our quality control team to help prevent similar issues.

We’re also glad you found it great value for the price and that shipping was fast. Thank you for your understanding and support — enjoy your improved performance!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I installed on 2024 F150 RCSB

I installed on 2024 F150 RCSB. All I had to do is cut the resonator pipe on the inlet side and expand it to fit the 3” muffler… So, I used the factor flange to the muffler. Pro tip, cut as close to the resonator as you can get and everything falls into place.

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for sharing your installation experience and this helpful pro tip!

We’re glad this muffler fits your 2024 F150 RCSB perfectly and that you got it installed smoothly with your factory flange.

We really appreciate you taking the time to help other customers with your installation advice — enjoy the great sound and performance!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The exhaust arrived on time and in good…

The exhaust arrived on time and in good condition. It looks great, sounds great. I had a couple issues as the system would not fit the truck straight out of the box, I ended having to cut down the main pipe down about six inches. After I got that done and was doing the final part of the installation, the tab that is supposed to be bolted from the back pipe to the one in the front the hole were not even close to lining up. Almost a full hole width off, I attempted everything I could think of to get them aligned but could not get them lined up. I ended up building my own hanger from one of the original exhaust systems and another clamp. The system is very sturdy now. I went into this knowing that some “adjusting” would have to be done, so no big deal really. The only reason that I didn’t give 5 stars is that there were absolutely no instructions or even any paperwork with the shipment. Not even a sticker for the window. I did sent an email to support asking if there were any instructions and they directed me to a YouTube video. But I was already done installing it by that time. I would say if you are going to purchase any exhaust system, you can’t gone wrong with Flashark exhaust systems. Really great materials, looks good and sounds better! Just know you may have to do some “adjusting” some of the parts.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for providing such a detailed review and for your candid feedback!

We are delighted to hear that the exhaust system arrived on time and in perfect condition. It is also incredibly gratifying to know that you are satisfied with the product's quality, appearance, and sound profile.

We sincerely apologize for the fitment issues you encountered during installation, as well as for the absence of installation instructions and accompanying documentation within the package. We have forwarded your feedback to our production and packaging teams to ensure future improvements regarding the alignment precision of mounting holes and the overall fitment of components. We will also ensure that detailed installation guides are included in all future shipments. Furthermore, thank you for letting us know about your request for stickers—from now on, we will make sure to include them with every shipment.

We are pleased to learn that, after making a few minor adjustments, you were able to successfully complete the installation, and that the exhaust is now securely mounted and functioning perfectly. Thank you for your understanding, and thank you for recommending Flashark—we truly value your support and strive to provide you with an even better shopping experience with every interaction.

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this company been shopping with…

I love this company been shopping with them for a hot minute now

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your loyal support!

It means the world to us having you as a long-time customer.

We’ll keep providing great parts and service to keep earning your trust.

Enjoy your builds, and looking forward to serving you for many more years!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The good the bad

Sounds wild!
Does have a slide drone sound to be expected for non resonated test pipes.
But for the price best bang for the buck!

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your honest review!

We totally get the slight slide drone sound that comes with non-resonated test pipes, and we’re thrilled you think these offer unbeatable value for the price.

Really appreciate you choosing Flashark — enjoy that aggressive sound!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Flashshark is absolutely HORRIBLE!!!!

My whole experience with Flashark was absolutely horrible. The item I ordered showed up with literally half the stuff missing and the customer service is absolutely horrible as well. They only answer back to you 1 time if that and they ask for the same information over and over then after all that they tell you to fill out a form. I will NOT RECOMMEND THEM TO ANYONE NOT EVEN MY WORST COMPONENT....

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,
We are deeply sorry to learn that you had a disappointing experience with Flashark. We offer our sincere apologies for the inconvenience caused by the missing parts in your order, as well as the communication difficulties you encountered with our customer service team. This falls far short of the service standards we strive to uphold, and we accept full responsibility for it.

Our team takes your feedback very seriously. We will immediately review your order to identify the missing parts and resolve your case promptly, without any unnecessary delays. Furthermore, we will closely monitor the situation to ensure that this matter is resolved to your complete satisfaction.

Thank you for bringing this issue to our attention. We hope to have the opportunity to make amends and regain your trust.

Best Regards
Scarlett
service@flasharkracing.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service!

I ordered upper control arms but they did not show up at the scheduled time. Reached out to Flashark and they responded the next day. They told me their control arms were on backorder and would be about two weeks out. They sincerely apologize and offered me a $20 gift card for the inconvenience. But I didn’t even ask for anything or even request anything! I accepted the offer and just waited for the upper control arms. Great customer service!

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your thoughtful review and kind understanding!

We truly apologize for the delay with your upper control arms and any inconvenience the backorder caused.

Making sure our customers are taken care of is always our top priority, and we’re glad we could communicate promptly and make things right.

We really appreciate your patience and support, and we hope you’re enjoying your control arms now.

Thanks again for choosing Flashark — we greatly value customers like you!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They sent wrong headers and told me…

They sent wrong headers and told me nothing they can do they do not return messages. I would not recommend this company to anyone

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

We are deeply sorry to learn that you received the incorrect exhaust headers.

This falls far short of the service standards we strive to provide, and we offer our sincere apologies for the trouble and inconvenience this has caused you.

Our team takes full responsibility for this error. Please send us a private message with your order details, and we will immediately arrange for a replacement of the correct item, a return, or a full refund—at no additional cost to you.

We hope to have the opportunity to make amends for this oversight and regain your trust.

Best Regards
Scarlett
service@flasharkracing.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality for the price!

Great quality for the price!! So far I've installed a full exhaust w longtube headers. LED bulbs. And coilovers. Love it

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words and support!

We’re thrilled to hear you’re loving your full exhaust, longtube headers, LED bulbs, and coilovers—great build choice!

Enjoy your upgraded ride, and feel free to reach out if you need anything else for your project. Ride safe!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Something that made my experience great was that the delivery was on time and the package was as it was on page.

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your feedback!

We’re glad to hear your delivery arrived on time and the package matched the listing exactly.

Providing a reliable and honest shopping experience is what we aim for.

Enjoy your parts, and feel free to come back anytime!

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered headers to replace the…

Ordered headers to replace the problematic manifold for ram 1500. Took me a day and a half to replace. Had to modify the dip stick to get around the header. After installation the steering column joint interferes with the header at certain positions making it difficult to turn steering wheel. The worst part has been the customer service. I’ve gone back and forth with them by email. The responses appear to be AI generated or from another country and there is no number to call. Takes a day or two for response. Latest response I received was sorry it didn’t fit, with no remedy or refund. You hav been warned

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

We are deeply sorry to learn that you encountered severe fitment issues and had a frustrating experience while installing the headers we manufactured for your Ram 1500.

We offer our sincere apologies regarding the interference between the product and the steering column—which necessitated modifications to your oil dipstick—as well as for the significant amount of time and effort you wasted during the installation process.

Furthermore, we deeply regret the slow and unhelpful customer service you received; such performance is completely unacceptable, and we take full responsibility for it.

We have assigned a dedicated customer support specialist to contact you directly; please kindly reply to our message.

Your feedback will be invaluable in helping us improve our product fitment data and enhance the quality of our customer support services in the future.

Best Regards
Scarlett
service@flasharkracing.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Headers need modifications

Headers need modifications on driver side to clear steering shaft. I had a problem and they messaged me and took care of the problem. Custom service is Great any questions just ask them. Thanks Flashark for the headers.

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your honest review and for sharing your experience!

We’re sorry to hear the driver-side headers required slight modifications to clear the steering shaft, but we’re glad we were able to assist and resolve the issue for you in a timely manner.

We truly appreciate your kind words about our customer service — it’s our priority to make sure you’re fully satisfied with your purchase.

Thanks again for choosing Flashark, and we hope you enjoy your headers.

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Fit & Great Performance

Exhaust Header for 1977 Datsun 280Z arrived on time and fits perfectly + great performance - impressive!!

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your awesome review!

We’re thrilled to hear the exhaust header for your 1977 Datsun 280Z arrived on time, fit perfectly, and delivered impressive performance.

It’s great to know you’re satisfied with both fitment and power gains.

We truly appreciate your support and hope you enjoy driving your 280Z with the upgraded setup

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Best cheaper end exhaust for '07 altima

I ordered the catback exhaust for '07 altima 3.5L sedan. Upon a super quick arrival i was shocked pleased with the quality. I was worried it might be to loud, but its just the right amount of exhaust noise to tickle my fancy. I do believe most would enjoy its sound. There was no instructions, however, it was put together in a fashion that there really didnt need to be. And it fit good for me. I was a bit perplexed why one side had a section that need to be slipped on with a clamp, provided, but the fitment was good all the same. I would suggest this product to another altima owner for sure. Side bar, without the silencers, it has a nice burble on decel. Hope those who purchase enjoy!

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flashark

Antwoord van Flashark

Dear Customer,

Thank you so much for your detailed and positive review!

We’re thrilled to hear that the catback exhaust for your 2007 Altima 3.5L sedan arrived quickly and exceeded your expectations in terms of quality.

We’re really glad the sound level is just right for you—not too loud, with a nice burble on deceleration without the silencers.

It’s great to know the exhaust fitted well and was easy to install even without instructions.

Thank you for recommending our product to other Altima owners.

We truly appreciate your support and hope you continue to enjoy the sound and performance of your new exhaust.

Best Regards
Scarlett
Flashark Customer Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer