Banner for LED Factory Mart

LED Factory Mart Reviews 

820
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After reading several bad reviews, I was wondering if I made a mistake ordering the brake lights for my ‘26 Gladiator. However, they arrived on time, was easy to install and fit correctly, and after... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery came in three separate shipments. Didn’t know what to expect and commented to company about not getting 2nd or 3rd containers. All came within days of each other and were in good shape. Ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The LED Fang Lights with DRL and Sequential Turn Singnal SP-CL1514 did not install as shown in the video. It works for the turning indicator but does not light up during ignition of the truck. My ins... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

zero communication. first order I canceled due to the same issue and going past there intended 1 to 7 days then told me the order was delivered and wasn't even my order. I want the light so I'm trying... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel

Over LED Factory Mart

Geschreven door het bedrijf

Welcome to LED Factory Mart!

LED Factory Mart is a high-tech optoelectronic company that specializes in the research, manufacture, sale, and service of LED products. Our products include a variety of automotive LED lighting assemblies and LED bulbs, such as LED headlights, LED fog lights, LED taillights, LED turn signals, LED headlight bulbs, and parts and accessories for Jeep, Ford Bronco, Tacoma, 4Runner, Harley Davidson, and more. VISIT OUR WEBSITE CONTACT US

Our promise to you

✈️ Free & Fast Delivery ✅ LED 2-Year Warranty 🔄 30 Days Easy Return

✈️ Free & Fast Delivery  ✅ LED 2-Year Warranty 🔄 30 Days Easy Return
✨We stand behind every product. Enjoy free express shipping on all orders, a comprehensive 2-year warranty on all LED lights, and a hassle-free 30-day return policy. Your satisfaction is our commitment.💡

Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

820 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(820)

269 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All I can really say is Perfect fit

All I can really say is Perfect fit

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Jesse Poblano,

Wow, thank you! "Perfect fit" is exactly what we love to hear. We're delighted you're happy, and we really appreciate you sharing your experience. Thanks for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These tailights are great

These tailights are great! Very bright even with the smoked lens and easy to install. Very happy with the purchase.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Bob Wyatt,

Wow, thank you for the amazing 5-star review! We're so happy the taillights exceeded your expectations—bright output, easy install, and a great look with the smoked lens. Thanks for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They look great

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Jesse Villari,

We sincerely appreciate your positive review. It's great to know that you're satisfied with your purchase. Thank you for choosing us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My son wanted these for his truck

My son wanted these for his truck. He’s very pleased and how easy they were to install. Looks great !!!

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Amanda Shelton,

We truly appreciate you taking the time to leave this review! It means a lot to us that your son is so happy with his new truck accessories. We know how much care goes into upgrading a truck, and we're honored you chose us.
We appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The new taillights arrived early

The new taillights arrived early, well packaged. So far no issues with new lights. If things change will update

26 augustus 2026
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Robert Rooks,

We truly appreciate your kind words and the 5 stars! We're pleased that everything arrived in perfect condition and that you're satisfied with the taillights.
We stand behind our products, so if anything ever comes up, just let us know—we've got your back.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Classic Bundle...

Found just what I was looking for and got discount that made it a good deal. Can't wait to get them installed.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Freddie Eaves,

We truly appreciate your 5-star rating and your kind feedback. It's great to know our pricing and selection met your needs. We hope the installation goes smoothly, and we look forward to serving you again in the future. Enjoy!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The turn signals don’t work

The turn signals don’t work

27 augustus 2026
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Terry Horton,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about the issue with the turn signals on your vehicle. We completely understand how frustrating this must be, and we take your concerns very seriously.

We’re glad to confirm that one of our dedicated support team members has already reached out to you via email to assist with this matter personally. Please kindly check your inbox for our message, as we’d love to get this resolved for you as quickly as possible.

We’re committed to making things right and hope you’ll give us the chance to improve your experience. And we’ll prioritize your case.

We appreciate your patience and look forward to resolving this to your satisfaction.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping and a great product

Fast shipping and a great product. Have ordered from them multiple times

26 augustus 2026
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Jared Reid,

Reviews like this make our day! Knowing that you keep coming back to us is the highest compliment we could ask for. We're thrilled that our shipping and products have been consistently great for you.
Thanks again for your trust—we won't let you down!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company to deal with

Excellent company to deal with. Products awesome

23 augustus 2026
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Edward Principe,

Wow, thank you so much for the glowing review! Providing top-notch products and great service is our priority, so hearing that you found us 'excellent' is the best compliment we could ask for.
Thanks for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After reading several bad reviews

After reading several bad reviews, I was wondering if I made a mistake ordering the brake lights for my ‘26 Gladiator. However, they arrived on time, was easy to install and fit correctly, and after 2 months still working like a charm. I didn’t have the factory LED brake lights, these just plugged into the existing wire harness and that was it. Was easy and looks much better than the chunky factory lights.

23 augustus 2026
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Bert Boutte,

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review!

It’s great to know that they arrived on time, installed easily, and fit perfectly on your '26 Gladiator. We're especially glad that the plug-and-play design worked seamlessly with your existing wiring harness—that's exactly what we aim for! And knowing that they're still performing flawlessly after two months is wonderful feedback to hear.

Thank you again for giving us a chance, and for sharing your positive experience. If you ever have any questions or need support in the future, don’t hesitate to reach out.

Safe driving and enjoy the new look!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my order?

Where is my order? Its been over 2 weeks and I haven't heard anything.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Richard Bellotti,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the lack of communication regarding your order. we completely understand your frustration, and we are here to resolve this for you right away.

Your package is currently in transit with UPS, and we’ve included the tracking details below for your convenience:
Tracking Number: 1Z0F57320352362571
Track Your Package: https://www.ups.com/track?tracknum=1Z0F57320352362571&loc=en_US&requester=QUIC/trackdetails

According to the latest update, your order is scheduled to arrive by August 28th. Please note that transit times can occasionally shift, so we’d recommend keeping an eye on the tracking link for real-time updates.

If you have any further questions or need assistance, don’t hesitate to contact our support team directly. We truly value your business and are committed to making things right.

Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price

Great price, great looking jeep jt tail lights. Easy install. Definitely would recommend.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear thomas hardy,

Thanks so much for the great review! We're thrilled you love the look and found the install easy. Really appreciate the recommendation—enjoy the ride!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The LED lights for 2015 tundra

The LED lights arrived in about one week. Packaged well. The installation video on their site was helpful, but didn’t show how to wire the harnesses. The written instructions were pretty worthless, so I had to use trial and error, which blew 2 fuses before I guessed right. Once installed, the lights looked awesome and were much brighter than my old halogen lights. Would have given 5 stars if instructions were not terrible. Also, I tried calling the technical support number, and it took me straight to a recording telling me the voice mailbox was not set up yet. FYI the harness that the instructions said should fit my 2015 tundra TRD PRO did not fit it. The other harness worked. You have to take the bulb from the outermost light and put it in the “bulb holder” of the new light. Then attach the harness coupling to the bulb holder. Then attach another harness coupling to the wire from the truck that originally held the bulb. That was confusing because the original wire also can plug directly into the new bulb holder. I hope this helps someone prevent blowing fuses.

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Bruce,

Thank you for taking the time to leave us a review — and we’re so glad to hear that you’re happy with the brightness and quality of the LED lights once installed!

We truly appreciate your honest feedback regarding the installation instructions and wiring diagrams. We completely understand your frustration — having to rely on trial and error and blowing fuses is certainly not the experience we want for any of our customers. Please accept our sincere apologies for that.

Your comments have been passed on to our product team, and we are already working on improving both the written instructions and the installation video to include clearer wiring guidance.

If you ever need any technical support in the future, please don’t hesitate to reach out to us directly — we’d be happy to walk you through it step by step.

Thanks again for your support and for helping us get better!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy installation & direct fit as…

Easy installation & direct fit as advertised.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Jay,

Thank you for your worthy feedback! We're thrilled to hear that the installation was easy and the fit was exactly as advertised. That’s exactly what we aim for.

We appreciate your support and hope you enjoy your purchase!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service sucks

Customer service sucks, you guys don’t answer your phones, you guys don’t get back to people in timely manner.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Gary Kirby,

Thank you for your feedback – we are truly sorry for the frustration you've experienced. This isn't the standard we strive for.

We've already followed up with you via email on your case, so please check your email for our response.

We're also reviewing our response processes to prevent this from happening again. We appreciate your patience and honesty.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service experience

So far customer service is ghosting me. The tech line has no answering service setup. I just need a simple question answered and they are not available at all.

** I raised the stars to 2 as they actually called me back today.
They couldn't help me hahaha but they said they will call me back with a tech. Let's see if they can better the rating.

My order LFM133323 is still unsolved, they sent me an email with the basic instructions that already come in box with the product. Unfortunately those instructions say nothing about the white wire for dimming option.
I'm going back to 1 star again. Sorry.

Ok im going back and I'm giving them 5 stars. This is why.
I feel that David my tech went out of his way to try to help me and that means alot.
Installing these lights is not easy, and the connectors really need to be upgraded with professional connectors or they will disconnect.
I was able to connect with some high quality t connects and the blinkers look and work perfect. The lights look really nice. I do want the dimming option and with my technical knowledge better not try myself, I got everything else working.
Im going to have to go to an installer to finish the wiring again that's ok.
They help me out, and that's what matters.

I know it's a weird review but I wanted to show the whole experience. It started rocky but its OK. And it looks great.
Its a good company.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear MICHAEL FENNEL,

Thank you for your honest feedback and for updating your review—we really appreciate you giving us a chance.

We apologize for the trouble you had reaching us. To be upfront: our phone team handles general inquiries and orders, but they don't provide in-depth technical support. We realize this wasn't made clear, and we're sorry for any confusion.

For technical questions, we have a dedicated specialist team. To get your case to the right expert, could you please reply with your order number? Once we have that, we'll investigate thoroughly and follow up with you directly.

You can also email us at support@ledfactorymart.com with your order details—our tech team will prioritize it.

We're committed to resolving this and hope to improve your experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t hesitate!

Very easy to install, great equipment, waterproof, like oem. Would and will buy more stuff again!

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Andy Cruz,

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We're thrilled to hear that you found our products easy to install, high-quality, and reliable—especially the waterproof feature. It means a lot to us that you'd compare our gear to OEM standards. Your trust and continued support truly inspire us to keep delivering the best.

We can’t wait to serve you again on your next purchase!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My blacked out tail lights look great…

My blacked out tail lights look great on my jeep!! Great experience

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Patty Pecoraro Gersey,
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you're happy with the tail lights and had a great experience.
Enjoy the ride!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy buying experience

Easy buying experience and very high quality product. Fair pricing with a great selection for anything you may need. Support help after buying is top notch as well. Only thing is chat takes awhile to answer if you ask it questions.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Ethan Oleson,

Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed a smooth buying experience and that our product quality and selection met your expectations. It's also great to know that our post-purchase support has been helpful to you.

We truly appreciate your honest feedback regarding our chat response time. We're actively working to improve our speed and efficiency so that future inquiries are answered even more promptly. Your input helps us get better every day.

We look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How do I track my order

How do I track my order? There is no link.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LED Factory Mart

Antwoord van LED Factory Mart

Dear Mike Rooney,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the frustration.

We’ve checked our system using the information from your review, but unfortunately, we cannot find any order linked to your name or email. This might be due to a different email being used at checkout.

To resolve this quickly, could you please email us at support@ledfactorymart.com with your order number or the email you used? Our team will prioritize your case.

We truly want to help — please reach out so we can sort this out.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer