Flyachilles Reviews 

514
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a wonderful experience I had with Flyachilles. I was apprehensive choosing them for the first time but was completely thrilled with my crystal rock pendants! I bought 3 sets each with 3 large c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We bought a smaller set which we thought would look nice in an area we were having cleared along our driveway, once it was cleared we both agreed they were too small and decided to trade out the 2 w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for modern ceiling fans. The website was easy to navigate and the selection was excellent: every fan was good looking! Took me 2 minutes to place the order

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have not received my item yet. This rating is based on the questions they’re asking. 1. The shopping experience in the website is pretty good. There are plenty of picture and details. They do no... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Woonwinkel
  2. ook in
  3. Bouwwinkel
  4. Buitenverlichtingontwerper
  5. Lampengroothandel
  6. Lampenwinkel
  7. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Flyachilles offers stylish lighting, ceiling fans, furniture, and home décor for indoor, outdoor, residential, and commercial spaces. We are committed to quality products, secure shopping, reliable delivery, and helpful customer service.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

514 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 61% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(514)

270 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Beautiful chandelier but unfortunately it didn't work out for me

The chandelier was beautiful but it was too heavy for my canister. It did take a long time to put together including the installation process. There was some miscommunication with Flyachilles and after some emails, they agreed to refund me a portion of the sales price instead of a larger store credit they offered me (this was a one time project for me). The shipping after the order was placed was much longer than expected and I needed this much sooner as I am getting my home ready for sale. If you have time, it will be fine for you. I am seeking a refund as I cannot use the chandelier.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flyachilles

Antwoord van Flyachilles

Hi Kenny,
We’re sorry to hear about your frustrating experience, and we sincerely apologize for the delay in communication and the inconvenience caused by the shipping timeline.

We understand your concern about seeing a similar-looking product elsewhere. However, products that appear similar online may differ in materials, dimensions, finish, components, quality control, and overall construction. We work to provide products that meet our own quality standards, along with proper packaging and customer support.

That said, we should have communicated more clearly and responded more promptly. We are reviewing this case internally to improve our response time and shipping updates. Please contact us with your order details, and our team will do our best to assist you with the shipment status or available resolution.

Again, we apologize for the inconvenience and appreciate your feedback.
Flyachilles Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My impression so far is great

So far, so good. Site was easy to navigate and pictures of the product were high quality. I had also received an email for 5% discount as a new customer, but did not realize it until after I placed my order. I replied to the email to ask that the 5% discount be refunded to my card for this order. The company responded within 24 hours and the refund was applied. A great example of being customer focused.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering solid product

Easy ordering. Description on the web site was accurate. Shipping updates were helpful.

The light was built like a tank! High quality. Lights up trees all across my backyard. Neighbors came over offering cocktails while the enjoyed the lights on the first night we plugged them in.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought an outdoor lamp for my patio…

I bought an outdoor lamp for my patio for $122. What came was an 8 ounce piece of plastic that would blow over with a breeze. Complete JUNK. A product that Spenser Gifts would sell. The company is a rip off!!!!!!!

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flyachilles

Antwoord van Flyachilles

Hi Arthur,

We’re very sorry that the product did not meet your expectations. We understand your frustration and sincerely apologize for the disappointment.

We stand behind our products and would like the opportunity to help. Please contact us at [hello@flyachilles.com](mailto:hello@flyachilles.com) with your order number, and our team will review this right away and assist with a return, replacement, or refund based on your situation.

Thank you for your feedback — we’ll use it to improve.
Flyachilles Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product is great

The product is great. Wonderful designs. I bought two moon lights that are solar powered, and just bought two more that will be hard wired. Love these designs, and the company.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ease when choosing my fan…

I was able to compare all the available models quickly and easy. All information needed to make a smart decision was there, and didn’t need to look hard to make my informed choice of fan. Thanks

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I loved the selections... customer service?

I loved the selections, but when I tried to contact customer service, I was on hold for 20 minutes before I was transferred to an answering machine. I left a message but have not heard back from anyone. I am hoping for an exceptionally expedited delivery and was inquiring about how or if that could be effected, but to no avail.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a scam!!

What a scam!!! You take my order , get paid. Provide a bogus tracking number the order never arrives. I try to call your “888” and the phone number is disconnected. Emails go unanswered… And in the meanwhile you send this survey? If I could have given you a ZERO rating I would have. TOTAL SCAM ARTISTS

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Flyachilles

Antwoord van Flyachilles

Hi Dan,

We’re really sorry to hear about your experience — this is definitely not the experience we aim to provide.

We want to clarify that we do not send fake tracking numbers. In some cases, tracking updates can be delayed or show limited information in the early stages of transit, especially with international shipments.

We also take communication seriously. If you were unable to reach us by phone, we sincerely apologize — our lines may occasionally be busy, but we always respond to emails as quickly as possible.

Please contact us directly at hello@flyachilles.com
with your order number, and we will investigate this immediately and make it right — whether that means reshipping or issuing a refund if necessary.

Your satisfaction matters to us, and we’re committed to resolving this properly.

Best regards,
Flyachilles Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch shopping experience…

I had a few questions about one of the ceiling fans. The sales person I chatted with online was very helpful. The one question she did not have access to was answered in an email I received the next day. Beautiful fans, reasonable prices.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful clean style with all of the…

Beautiful clean style with all of the functions we could want!
We are looking forward to having this fan in our log cabin bedroom. Straightforward and intuitive ordering and a clean, informative site.

6 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lights turned my yard into a visual masterpiece!

The purchase process was quick & simple… I thought the price was high but once I got the lights, I understood why. These lights are super bright, vibrant precise colors, absolutely stunning! The lights are heavy duty, not cheaply made. Cords are strong & thick.

4 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer