Gamboa Reviews 

237
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order confirmed 31st August. Heard nothing since despite many attempts to get information I would have not had to go to so much trouble; if only they had communicated what wa s or was not happenin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The hat was packed in a large cardboard box where it was just rattling around; it was half-folded and consequently misshapen. The delivery person did not notify me that the package had been left at a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Superschnelle Bestellabwicklung. Vom Produkt her (ich kaufte eine Jacke), finde ich es schade, dass am Reissverschluss gespart wurde - er funktioniert, braucht aber lieb zureden und für einen Dollar... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ero preoccupata, leggendo varie recensioni negative, che i prodotti ordinati non arrivassero. Invece non ho avuto nessun problema, ho solo scritto al servizio clienti dopo circa una settimana perché... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Gamboa - We are the world's leading genuine fashion brand. Our store offers authentic alpaca apparel worldwide. Shop for alpaca ponchos, sweaters, scarves, hats, socks, panama hats and more. Unique apparel that combines natural fabrics, authentic ethnic fashion and urban styles. Gamboa - Wear the adventure.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

237 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(237)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Muy mal

Muy mal, he hecho el pedido de un sombrero Panamá que me va grande, pues yo siempre he gastado la 60, y no me hacen la devolución, dicen que si me cambian la talla.... pero lo mejor de todo, me mandan un correo que dice que les tengo que mandar yo el sombrero a Estados Unidos, y lo he comprado desde España por un importe con portes incluido de 63€ y solo el envío a USA son 75€. UNA ESTAFA, pues no me dan otra alternativa de devolución, y debo pagar yo encima los costes.

11 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hola Bertomeo,

Lamentamos mucho que su experiencia con nuestra empresa no haya cumplido con sus expectativas. También estamos muy agradecidos de que se haya tomado el tiempo para evaluarnos y decirnos qué es lo que está mal con nuestros productos y servicios.

Hemos enviado un correo electrónico para encontrar la mejor solución para usted. Estamos trabajando arduamente para mejorar nuestros servicios y productos para brindar a nuestros clientes una mejor experiencia.

GamboaModa.com
Equipo de calidad y servicio al cliente

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Katastrophe

Zunächst einen Monat lang keinerlei Rückmeldung trotz sofortiger Bezahlung per Paypal und Nachfragen per Mail. Dann Käuferschutz beantragt. Nach einer Woche Nachricht von Paypal (nicht vom Verkäufer) , die Hüte seien unterwegs. Nach weiteren eineinhalb Wochen ein Paket mit zwei total verschrumpelten Exemplaren bekommen. ( zusätzliche Zollgebühren: 11.10€)
Insgesamt 188€ für Biomüll bezahlt…
Service nicht vorhanden, Lieferung und Kontakt katastrophal, Verpackung Katastrophe…
Niemals wieder!

10 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hallo Kaspar,

Wir haben Ihren Fall geprüft und sind hinsichtlich der Beschwerde, die Sie auf TRUST PILOT gepostet haben, zu folgenden Schlussfolgerungen gekommen:
1. Sie haben angegeben, dass die Lieferung der Bestellung mehr als einen Monat gedauert hat, das Paket jedoch innerhalb von 14 Tagen nach Abschluss der Zahlung bei Ihnen eingetroffen ist.
2. Sie geben an, dass Sie uns mehrmals per E-Mail kontaktiert haben, aber wir haben unser System sorgfältig überprüft und konnten keine E-Mails von Ihnen finden. Wenn Sie Kopien dieser unbeantworteten E-Mails haben, leiten Sie diese bitte an uns weiter, um eine Untersuchung einzuleiten.
3. Bezüglich der beim Kauf anfallenden Zollgebühren übernimmt unser Unternehmen keine Verantwortung für diese Gebühren. Sie sind für internationale Sendungen in Ihrem Land obligatorisch und wir haben keine Kontrolle über die Beträge, die sie den Kunden in Rechnung stellen. Dies ist auf unserer Website sehr gut dargelegt.
4. Leider wussten wir nicht, in welchem Zustand die Hüte angekommen sind, sonst hätten wir die beste Lösung für Sie gefunden. Da Sie jedoch bestätigt haben, dass Sie beide Artikel weggeworfen haben, können wir keine Hilfe anbieten.

GamboaFashion.com
Team for quality and customer service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

clown hat

I offered to send back the hat I am dissatisfied with and pay the difference to get what I want. Refused. I notified them on the tenth day that I did not like the hat and wanted to return same and upgrade it, it was a gift for Father's Day, and told me all transactions have to be completed within a ten-day period. This company has no credibility, and if you do business with them I believe you will be disappointed. Lastly, we had to wait two to four days on a response from them and got one after sending them a second request. Finally, they answer. I won't call them SHADY.

10 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hello James,

We are very sorry that your experience with our company did not meet your expectations. We are also very grateful that you have taken the time to evaluate us and tell us what is wrong with our products and services.

We clearly explained to you the measurements of the hat you received are correct and we would have been be very happy to exchange the product for a different one but you wanted to have the same size and model which you stated didn't fit you right "The color is off, the sizing is off, the way the hat is snitched is not the same and I can honestly say that the hat does not look good on me. The way the hat is made differs from the original hat I purchased from you".

Over the years the manufacturing of the products changes because each hat is handmade and the artisans cannot produce exact copies over and over, we cannot provide you with an exact copy of a hat you purchased years ago.

As you requested, a refund for the cost of this product will be processed tomorrow, when it returns to us.

We are working very hard to improve our services and products to provide our costumer with a better experience.

GamboaFashion.com
Team for quality and customer service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping

Fast shipping. Very fast answer. Superlative product

15 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Dear ANDREA,

We want to thank you for your good review.

We are working really hard to improve the quality of our products and to give our customers the best service we can.

Thank you for shopping with us and sharing your experience!

Gamboafashion.com
Quality and Customer's Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No communication - item not shipped after a week

I have ordered a Panama hat (ORDER #4403) last Tuesday. Website mentioned 3 - 5 days delivery through DHL. Looking at the FAQ delivery time to the UK appeared to be 3 - 8 days. Since then I have heard nothing from the company and clearly the hat hasn't been shipped. This is all extremely disappointing.

If I don't hear back from you in the next couple of days I will raise a dispute with PayPal. If the hat is meant to be shipped, I wouldn't be prepared to pay for shipping.

Alternatively, please cancel my order and refund me the whole amount.

20 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hello George,

We are very sorry that your experience with our company did not meet your expectations. We are also very grateful that you have taken the time to evaluate us and tell us what is wrong with our products and services.

The shipping company has confirmed your order will be delivered this Friday june 30th: https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=ST&trackNums=1Z58E21A0417827379/trackdetails

We are working very hard to improve our services and products to provide our costumer with a better experience.

GamboaFashion.com
Team for quality and customer service

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good quality product, service could be better.

Update: Good quality product, service could be better.

The hat that I ordered is very good quality.

Unfortunately, it was only posted after I sent a number of emails to the seller and published a negative review on Trustpilot.

15 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hello MICHAEL,

We are very sorry that your experience with our company did not meet your expectations. We are also very grateful that you have taken the time to evaluate us and tell us what is wrong with our products and services.

We have confirmation this order was delivered earlier today by UPS: https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=ST&trackNums=1Z58E21A0431880052/trackdetails

We are working very hard to improve our services and products to provide our costumer with a better experience.

GamboaFashion.com
Team for quality and customer service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pas sérieux.

Pas sérieux.. articles achetés non reçus.. Gamboa ne répond pas à mes mails de réclamation

26 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Bonjour Viviane,

Nous sommes vraiment désolés que votre expérience avec notre entreprise n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes également très reconnaissants que vous ayez pris le temps de nous évaluer et de nous dire ce qui ne va pas avec nos produits et services.

Un remboursement complet a été effectué pour cette commande même si notre système indique que les deux colis sont livrés.

Nous travaillons très dur pour améliorer nos services et nos produits afin d'offrir à nos clients une meilleure expérience.

GamboaFashion.com
Equipe pour la qualité et le service client

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer-Service

Nach 3 Wochen Bestelldatum (05.06.) ist der Borsalino angekommen, nachdem mehrfach auf den späten Versand hingewiesen wurde. Die Qualität ist als gut zu bezeichnen, allerdings kommen Import- und Zollgebühren von ca. 12€ hinzu. Diese kann man beim UPS-Fahrer bezahlen.

22 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hallo Arnim,

Es tut uns sehr leid, dass Ihre Erfahrung mit unserem Unternehmen nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir sind auch sehr dankbar, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten und uns mitzuteilen, was mit unseren Produkten und Dienstleistungen nicht stimmt.

Bei der Spedition gab es einige Verzögerungen bei den Sendungen, sie hat jedoch gerade bestätigt, dass das Paket heute früher zugestellt wurde. Wir wissen es wirklich zu schätzen, dass Sie Ihre Bewertung aktualisiert haben.

Wir arbeiten sehr hart daran, unsere Dienstleistungen und Produkte zu verbessern, um unseren Kunden ein besseres Erlebnis zu bieten.

GamboaFashion.com
Team für Qualität und Kundenservice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Perchè noni rimborsate le spesedoganali?

Il giorno 24/05 Vi ho scritto:In riferimento all'ORDINE #3503 ,(vi ho già scritto ieri senza ottenere risposta) mi è arrivata dalla Germania questa comunicazione :"1 von 1 Artikeln 1 x Gamboa - Alpaka Handgemachter Pullover - Erh�ltlich,Wei�,XL Damit ist Ihre Bestellung abgeschlossen."Desidererei quindi che mi comunicaste quando arriverà il secondo articolo dell'ordine: N°1 Cappello Panama Cuenca Ausin Uomo 62/naturale.Gradirei una risposta,Grazie Claudio Bianconi.
Dopo reiterate richieste finalmente oggi il cappello è arrivato : ONERI DOGANALI A MIO CARICO :€.70,00,quanto circa il costo del cappello in offerta :siete a livello di Tru.....ri.Mai più da voi.Avete risposto:Nous sommes vraiment désolés que votre expérience avec notre entreprise n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes également très reconnaissants que vous ayez pris le temps de nous évaluer et de nous dire ce qui ne va pas avec nos produits et services.

Notre société prend en charge les frais de douane, ceci est bien indiqué sur notre site Web et disponible pour le public .

Nous travaillons très dur pour améliorer nos services et nos produits afin d'offrir à nos clients une meilleure expérience.

GamboaFashion.com
Equipe pour la qualité et le service client
Bene ed allora percè non mi riborsate i €.70 che ho pagato per spese doganali ?? Dato che come assicurate :La nostra azienda sostiene le tasse doganali, questo è chiaramente indicato sul nostro sito Web e disponibile per il pubblico.

20 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

ciaoClaudio,

Siamo sinceramente dispiaciuti che la tua esperienza con la nostra azienda non abbia soddisfatto le tue aspettative. Siamo anche molto grati che tu abbia dedicato del tempo per valutarci e dirci cosa c'è che non va nei nostri prodotti e servizi.

La nostra azienda non copre le spese doganali, questo è chiaramente indicato sul nostro sito web e disponibile al pubblico, vi preghiamo di leggere attentamente le informazioni fornite prima di presentare un nuovo reclamo: https://www.gamboafashion.com/it/pages/faqs

Stiamo lavorando duramente per migliorare i nostri servizi e prodotti per offrire ai nostri clienti un'esperienza migliore.

Gamboafashion.com
Team di qualità e servizio clienti

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Todo perfecto

Todo perfecto. El sombrero Panamá llegó una semana antes de la fecha prevista, además de venir muy bien protegido en el embalaje para su transporte
Muy satisfecho con la atención postventa contestando muy rápido a los dos correos que les mandé y recibiendo toda la información solicitada.
Volveré a comprar en Gamboa.

19 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Estimado Carlos,

Queremos agradecerte tu buena reseña.

Estamos trabajando muy duro para mejorar la calidad de nuestros productos y dar a nuestros clientes el mejor servicio posible.

¡Gracias por comprar con nosotros y compartir su experiencia!

Gamboafashion.com
Equipo de Calidad y Atención al Cliente

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Comfort Zone

The ease of doing business and quality of Gamboa's merchandise is important to me.

10 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Dear Marty,

We want to thank you for your good review.

We are working really hard to improve the quality of our products and to give our customers the best service we can.

Thank you for shopping with us and sharing your experience!

Gamboafashion.com
Quality and Customer's Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

oneri doganali

forse se foste più sinceri mi avreste informato che dovevo pagare gli oneri doganali che nel mio caso sono sti di 70.19 €

19 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Ciao Gabriele,

Ci dispiace molto che la tua esperienza con la nostra azienda non abbia soddisfatto le tue aspettative. Siamo anche molto grati che tu abbia dedicato del tempo per valutarci e dirci cosa c'è che non va nei nostri prodotti e servizi.

La nostra azienda non si assume la responsabilità per le tasse doganali, questo è molto ben indicato nel nostro sito Web e tutti i nostri clienti possono accedere facilmente a queste informazioni, si prega di rivedere queste informazioni per rivalutare questa recensione negativa: https://www.gamboafashion.com/it/pages/faqs

Stiamo lavorando molto duramente per migliorare i nostri servizi e prodotti per offrire ai nostri clienti un'esperienza migliore.

GamboaFashion.com
Team per la qualità e il servizio clienti

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Prévenu de la livraison et livré en…

Prévenu de la livraison et livré en temps et en heures? Article correspondant à la commande.

8 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Chère Marco,

Nous tenons à vous remercier pour votre bonne critique.

Nous travaillons très dur pour améliorer la qualité de nos produits et offrir à nos clients le meilleur service possible.

Merci d'avoir magasiné avec nous et de partager votre expérience!

Gamboafashion.com
Equipe Qualité et Service Clients

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality

High quality. In rude weather, you do not need to wear more things. It keeps you warm.

15 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Dear Christine,

We want to thank you for your good review.

We are working really hard to improve the quality of our products and to give our customers the best service we can.

Thank you for shopping with us and sharing your experience!

Gamboafashion.com
Quality and Customer's Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two Panama Hats from last order and missing itemswas…

Two Panama Hats from last order was received in damaged condition. They were packed folded and very poorly. In addition, the shipment did not include three hat bands that were ordered. I followed up with an email about the damaged hats and missing hat bands. It’s been 3 weeks and the hat bands have not arrived as per their response.

They did not offer any explanation why the hats were folded in shipping that resulted in damaged hats.

The level of customer service is deplorable and frankly unacceptable. I would rate them less than a star but there’s no provision for that rating.

14 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hello Sherman,

We are very sorry that your experience with our company did not meet your expectations. We are also very grateful that you have taken the time to evaluate us and tell us what is wrong with our products and services.

We have confirmtation the hat band were delievred last friday by UPS: https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=ST&trackNums=1Z58E21A0406897770/trackdetails
We also sent you an email last week to solve the problem with the hats.

We are working very hard to improve our services and products to provide our costumer with a better experience.

GamboaFashion.com
Team for quality and customer service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and quality product.

What a great company, we ordered our poncho on a Wednesday night and it arrived Thursday afternoon, within 24hrs!
Beautiful poncho as described super happy with it, soft and warm perfect for festival season in the UK.

8 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Dear J Griffith,

We want to thank you for your good review.

We are working really hard to improve the quality of our products and to give our customers the best service we can.

Thank you for shopping with us and sharing your experience!

Gamboafashion.com
Quality and Customer's Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best had i have ever seen.

19 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Dear Herbert,

We want to thank you for your good review.

We are working really hard to improve the quality of our products and to give our customers the best service we can.

Thank you for shopping with us and sharing your experience!

Gamboafashion.com
Quality and Customer's Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zu empfehlen

Hi.
Wurde bearbeitet, danke

Ich habe 2 Ponchos bestellt (2826) und außerdem, dass die Größe einfach zu gross ist, habe nach der Anprobe allergisch reagiert.

Wie gesagt kauft man blind und auch so einen fall mit Allergie wurde nicht berücksichtigt. Sehr enttäuscht.

Sie lügen auch, wenn sie sagen, dass sie das individuell und für jeden Kunden einzeln machen. Die Ware kam in 3 Tagen,
Ganz normale massproduction.

In Deutschland seit 2016 hat man Recht innerhalb 14 Tagen die Ware zurückschicken, hier ist es 10. Und in JEDEM Online Shop hat man das sowie so , weil man das blind kauft, in diesem Shop gibt es gar nicht, man kann das nicht zurückschicken, gibt's sogar kein Formular dazu, den muss man anfordern. Und wenn man das anfragt, kommt Standart automatische Antwort, dass es kein Grund dafür gibt, daher nicht möglich.

Ich empfehle ein anderen Shop zu suchen.

Keine Rückmeldung. Mai 2023

17 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hallo Urban,

Es tut uns sehr leid, dass Ihre Erfahrung mit unserem Unternehmen nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir sind auch sehr dankbar, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten und uns mitzuteilen, was mit unseren Produkten und Dienstleistungen nicht stimmt.

Bitte entsorgen Sie die Produkte nach Ihren Wünschen. Eine Rückerstattung der Kosten für die Ponchos wird diese Woche auf Ihr Konto überwiesen.
Wir arbeiten sehr hart daran, unsere Dienstleistungen und Produkte zu verbessern, um unseren Kunden ein besseres Erlebnis zu bieten.

GamboaFashion.com
Team für Qualität und Kundenservice

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product was “ok”….but return policy was not

Product was ok - not quite the quality I expected. I considered defective and purchased for a trip. Needed to buy somewhere else and return or exchange. Return policy and customer service were abysmal . Wanted me to pay for shipping of the defective item or keep the defective item and get a 30% discount on a future purchase . Why would I ever buy from this company again? Buyer beware!

18 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hello John,

We are very sorry that your experience with our company did not meet your expectations. We are also very grateful that you have taken the time to evaluate us and tell us what is wrong with our products and services.

We have just sent you an email with the instructions to return this product in order to receive a full refund.

We are working very hard to improve our services and products to provide our costumer with a better experience.

GamboaFashion.com
Team for quality and customer service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slow to fulfil orders and don't read emails properly

This company lies about the shipping times on their site. I paid for Express Shipping and 4 days after ordering they've only just shipped it. The website claims they take two days to process orders, but clearly that's incorrect as mine has taken twice as long. They're also stating it should arrive in 3-5 business days despite the site stating there are two types of shipping - standard 3-8 business days or two day shipping. I would have assumed the premium I paid for Express Shipping would be the two day shipping rather than the standard I could have paid less for.

When you contact them to query issues such as this they half answer questions - repeatedly quoting me standard shipping times when making excuses for not shipping my order in a timely fashion. Replies are slow and show they only read half the email before trying to fob you off as questions are left unanswered from each email I've sent. I've been in contact with Gabriela who is named checked as being good on other reviews on this site - it seems that person got lucky.

They've refunded one of the items I ordered with absolutely no explanation as to why - despite me asking for one (an example of the unanswered questions in emails that show they're not reading them in full).

I for one will not be using them again - and this is even before the items have arrived! I would suggest you find anywhere else to place order for similar items.

EDIT POST REPLY BELOW - gave an extra star as when a company admits fault and tries to rectify a problem they deserve credit.

28 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Gamboa

Antwoord van Gamboa

Hello John,

We are very sorry that your experience with our company did not meet your expectations. We are also very grateful that you have taken the time to evaluate us and tell us what is wrong with our products and services.

The pair of socks was refunded because the product is not available in stock anymore, regarding the shipping time there was a mistake in our system that caused the delay in this shipment, we have processed a full refund for the cost of shipping.

We are working very hard to improve our services and products to provide our costumer with a better experience.

GamboaFashion.com
Team for quality and customer service

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer