Gay Pride Shop Reviews 

218
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered through their website, was advised that there a wait for the item (signed book). Received an email to say it was despatched and the out for delivery. Delivered on time. Would definitely o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Book preordered with no issues, I was kept informed about delivery. It arrived, well packaged, in perfect condition on the day specified. Highly satisfied.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Giovanni Pernice - Gio: My Story (Signed Copy) Last March, I pre-ordered the above mentioned book online, destined for Italy. On the day of publication, I immediately received confirmation of dir... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased some socks and an umbrella here several years ago. God knows when my washing machine ate said socks, but they have. The umbrella is still holding firm three years on, its col... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Boekwinkel
  4. Kleding- en stoffenfabrikant
  5. Sieradenwinkel
  6. Vlaggenwinkel
  7. Wenskaartenwinkel

Over Gay Pride Shop

Geschreven door het bedrijf

We're the UK's largest LGBTQ shop & Queer Book Shop.

We launched back in 2014 and now have over 10,000 products available online and in our Manchester City Centre store.

We share our profits with charity and by October 2022, we had raised over £35,000 for our charities.

We send an email to every customer to ask them to leave a review. We don't use Trustpilot to do this, but another company. You can read our 1000s of online reviews at Gay Pride Shop Reviews.

Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

218 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 37% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(218)

124 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really bad experience

I ordered 2 products and paid £6 for express delivery (1 - 2 days). Four days later one of the items arrived (they had refunded the second item as it was out of stock). I complained by email and asked for the cost of the express delivery to be refunded but they have not replied despite chasing twice. Really bad service and I am so annoyed.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Gay Pride Shop

Antwoord van Gay Pride Shop

Hi Kate

Royal Mail did take 1 day longer than average to delivery this order. It took them 3 working days, rather than the '1-2 average' we list on our website. We do list the following info on every page of our website "We do not offer guaranteed delivery dates and can not be held responsible if your order does take longer" as the Royal Mail average delivery times are not guaranteed.

1 item you order was damaged when the team checked the order while packing, so this couldn't be sent to you and was refunded back.

Regards
Lis

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy Customer

I’ve made many purchases from Gay Pride shop, from pin badges to signed autobiographies, and have never been disappointed with the range and quality of their products, prices, delivery, customer service, or anything at all. My most recent purchase -a trans-colours bobble hat - is no exception. So warm, with its fleecy lining, gorgeous to wear and gorgeous to look at. I chose to finish mine off with an Ally badge at the front too. I always browse the emails from Gay Pride Shop when they arrive, so no doubt I’ll be buying something again before too long. Thanks to all involved and keep the faith✊💝😘

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company and service

Excellent service I have been using this site for some time now and not g is ever a problem, the quality of the products are great and speed of delivery is very good. I would recommend using this website for all your LGBTQ+ products.

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Great store-emails sent out in regards to orders that got delayed due to shipment and release changes [the wicked care bears]. Didn't even have to ask about it and was just updated automatically on what was going on. Bears came promptly once shipped and packaged well-would defo buy from them again.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frankly shocking!

This isn't about the money it's about shocking customer service - I placed my first order for a total £19

I get the items I ordered except one is incorrect.

I email them, a short time later as recommended by PayPal the method of payment; I also open a dispute. It was shortly after this I get an email reply;

"Sorry the team made a mistake with this order. We were going to send a replacement out, but can see you have raised also raised a paypal case, so we will let the Paypal process complete instead."

Jason

So I ask;

"So are you saying you're not going to send out a replacement (As requested) because I reported the issue to paypal?

I'm sure you're aware of my consumer rights with regards to incorrect items / not as described and my rights to a replacement or refund."

I am then informed by "Ian" in answer to my question;

"That is not what we had replied with. You have requested a refund for the item through Paypal, so we will let Paypal process that and not send a replacement. If you had not raised a Paypal case and simply emailed us about the error, we could have resolved it immediately."

I tell them;

"That IS what you replied with and implied. Also as I am able to cancel a paypal dispute at any time should you honour my consumer rights of demanding a replacement meaning the dispute would be resolved. You are choosing this course of action I suspect as a vexation method and nothing more.

Paypal does not overrule my consumer rights of requesting a replacement."

I get a blunt response from "Erin";

"We will let PayPal process your £6 refund in line with your consumer rights."

So, Gayprideshop, some FYI;

PayPal - "Did something arrive that was very different than described? The first step is to dispute the transaction through PayPal."

PayPal - "A buyer can open a dispute in their Resolution Center if their order doesn't arrive or isn’t as described.

In a dispute, the buyer and seller have 20 days to exchange messages in the Resolution Center to try to solve the problem. For example, the buyer can ask for a refund, ask the seller to resend the item or arrange a return."

You point blank refused to do any of that and to honour my consumer rights of sending a replacement, insisting you would only refund me.

Consumer rights 2015 - Section 11 - Goods to be as described

Consumer rights 2015 - Section 19 (3) b -

"If the goods do not conform to the contract because of a breach of any of the terms described in sections 9, 10, 11, 13 and 14 .... .... the consumer's rights (and the provisions about them and when they are available) are—

...

(b)the right to repair or replacement"

Consumer Rights 2015 - Section 23 -

"This section applies if the consumer has the right to repair or replacement (see section 19(3) and (4)).

(2)If the consumer requires the trader to repair or replace the goods, the trader must—

(a)do so within a reasonable time and without significant inconvenience to the consumer, and

(b)bear any necessary costs incurred in doing so (including in particular the cost of any labour, materials or postage)."

I requested as my rights for a replacement, you failed to honour my consumer rights, end of story!

In short, because I opened a Paypal dispute as recommended by Paypal because of a mistake THEY made, gayprideshop decided to deny my consumer rights! - Kind of ironic a pride shop not respecting rights.

This review would have been a 4 (because mistakes made and inconvenience) should gayprideshop dealt with the problem respectfully and respecting my rights, they did not so they get a 1

Won't ever be shopping with them again, this experience has showed me well enough what they are like.

I may well report them to Trading Standards too for consumer rights issues - As of writing this they still have time to respect my rights.

EDIT: An ad-hominem and defamatory reply not addressing the issue of my consumer rights - Due to the reply I have reported gayprideshop to trading standards.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gay Pride Shop

Antwoord van Gay Pride Shop

Hello Julian Foster

We've been expecting you here! Yes, the team made a mistake in picking your order, and you emailed us.

All 3 people who replied to you said the same thing. You were the rudest person they have held to deal with in a long time. Regardless of whether it's by email or in person, there is never any excuse to be rude. In fact, our staff have strict instructions to not put up with abuse from rude people. Guess you decide not to copy and paste all the rudest in this review, eh?

Paypal will process your refund for the 1 item sent within 14 days.

We won't be replying to you anymore, regardless of how many rude emails you send, or edits you make to this review. And we're delighted you will never shop with us again.

In a world where you can be anything... be kind.

Much love
x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shop!

I bought a range of items and they were all lovely. Good quality and nice, bright colours! Customer service is also excellent. Would definitely shop here again.

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After Sales not up to much

Ordered around 8 items in one order, all arrived but discovered (at different times - because one was a gift) that 2 of them were faulty. The first was dealt with, once I'd sent proof of damage in the post, due to careless packaging, but the second report of rusty flag eyelets and staining on the flag material, went completely unanswered... after 4 attempts. I felt that I must be annoying them. For this reason, I won't be using them anymore. Shame cos the website would be something I would've been supportive of.

8 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

After a year I still don’t have my order

In all of these years that I’ve been ordering stuff online, this is the first time I encountered this kind of problem.

I have been trying to reach them for over a year and I still haven’t gotten a response.
I placed an order on their site in May 2023 and after 2 months my parcel was nowhere to be found and I checked in multiple times with my post office.
I wrote them an email, didn’t get a reply.
I filled in the form on their site, didn’t get a reply.
Sent an email again, no reply.
All this time I’ve been checking my inbox and spam folder every day, a couple times a day.
I also sent them an email from another account in case there was a problem on my end, still no reply.
Tried to contact them multiple times this year, no response.
Mind you, I still receive their promo email, so that means they have my contact(also validated by my order confirmation number)

I always try to get to the bottom of the issue and only in singular cases I write a review.
I see that they have a good rating, so I understand that it’s not often that their customers experience this type of problem, but I did and I don’t have a product and neither my money, so I hope this way I will finally get a response.
(But I also see that I’m not the only one ignored.)

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The reviews about their manner with customers are right. Disgusting.

Two years later and I can still remember how rude Jason was when I had an issue with my order. Bitchy-camp is very last century, but I don't think this shop got the memo. I would never recommend them to anyone else simply because people who are that needlessly abrasive and rude to others in any capacity don't deserve your hard earned wages.

And if you look at the way they respond to negative reviews in here, you'll see examples.. don't shop with them. Their behaviour doesn't represent the LGBTQIA+ community. And imagine pretending to be supporting pride when you talk to members of the community (and allies) like that. Shameful.

5 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Prepared to be abused by Customer service

I placed a large order for my childs first Pride on the 15th June and it didn't arrive until the 21st! On opening the parcel I found several of the most expensive items missing but invoiced as in package. I then realised that the only way to contact the shop was via email and wait times are days! I cannot explain fully the frustration I have had with this experience from the delivery time to tracking that does not indicate when the package will be delivered and then updates to say it should have been delivered 2 days earlier, to inaccurately listing that all items in order have been dispatched and are in package. This has ruined our child's first pride and I am beyond disappointed that this has happened. I have emailed and I hope that this is rectified somehow so that the experience does not remain negative. My order was a large one monetarily and I am appalled that this is what has transpired.

I am happy to revise this review if my items are sent out expediently.

It would be nice to support this organisation but not at the cost of essentially being ripped off.

To update I received an email from Jason who apologised and stated that the missing items would be shipped promptly and that I would receive an email regarding this. I then replied to thank him and inform him that I was happy to remove the whole review on Trustpilot if this could be resolved promptly- as Pride is nearly over. Jason's response was...
Hi

Oh, that's sad if you thought the first thing to do was leave a bad review, due to human error during Pride Month. Oh well...

Jason

I find this to be wholly unacceptable and I am beyond appalled at such a response. Absolutely speechless. I responded...
Hi Jason

I actually in good faith stated I would remove the whole review. Not just update it, as it hasn't gone live yet, if this was rectified. I think it was irresponsible to send an invoice with items ticked off to state that all items were sent out to me when that was not true. They had been individually ticked off. I spent alot of money and do not expect to have been sent a passive aggressive response from you either. Is this how you represent Gay Pride Shop? I am offended by your response and the fact that you have ruined my childs first Pride - 'during Pride month' !

I shall not finish with a 'oh well...' but will submit a complaint for insult on top of everything else if you would prefer?

I have had no response or an update that my missing items have been shipped.

I am astounded that 'Pride Month' has been weaponised against me for Gay Pride shops incompetence. This has gone from bad to worse. I will avoid shopping here in future and supporting this business unfortunately, as I do not expect to be abused this way when trying to support an organisation I have respect for. Respect does not work both ways it seems.

Hey Gay Pride Shop, send out my order or refund me! Additionally, do you support Jason representing your business?

ETA point proven! Thanks Jason now refund me!

21 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Gay Pride Shop

Antwoord van Gay Pride Shop

Hi

We were expecting to see you here a few hours ago. Our customer service team have politely asked you to never shop with us again.

Thanks

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered 3 items that said would arrive…

Ordered 3 items that said would arrive within 2-4 days, but it's been 7 days now and haven't received anything. Got an email that I got a refund of £10 for one of the items which said they were in stock that I had ordered so not sure what's going on.

18 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cannot return items

Cannot return items! Emailed numerous times to find out how to do this, also messaged via Instagram, all ignored. I ended up just posting the items back with a note explaining, But I have not received the refund. Very disappointing

10 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Late delivery, and only half of the order arrived.

I ordered 2 books and paid slightly extra for 1st class delivery (1-3 working days), but sadly they didn't arrive. After 4 working days I contacted customer service and they promptly replied saying part of my address was missing on the order. Why I wasn't emailed and made aware of this prior to me asking I don't know. I'm assuming that if I had never asked, my order would've never have been posted to me.
My order arrived 2 days later. Well, half of it. Apparently one of the 2 books I ordered was out of stock. Again I'm not sure why I didn't receive an email prior to delivery letting me know that the book was out of stock. It's been over 10 days and I haven't received a refund despite the fact that they knew the book was out of stock before they sent the order.
Sadly not a great experience with a bunch of errors, but on a good note customer service were swift and kind with replies via email. I just wish the communication was better in the first place. I shouldn't have to reach out to chase up information. And maybe charge when the order is confirmed to be in stock? Just so any out of stock items don't have to be refunded or can be refunded quicker.

11 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect

A great shop with a large selection of supportive items. I understand some of their proceeds go to charity so it's worth shopping here instead of getting identical items on another website for the same price.

I picked first-class delivery and they dispatched it early the next day so it arrived quickly. All perfect

22 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All Your Pride Needs

My go-to place for LGBTQ/Pride-related gear. Part of their profits goes to charity, too, so all the more reason to support this proud, independent business 🏳️‍🌈

23 september 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer