GBT-AUTOSTYLING Reviews 

737
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dealing with Jordan was extremely helpful, he advised me on the correct parts for my vehicles. Got discount for new customer which is always a plus, plus a bit extra for buying multiple. Item arri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS COMPANY,GBT Autostyling is an absolute scam of a business. I paid for an order that never arrived, and since taking my money, they have completely ghosted me. I have sent multiple em... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My parcel got lost in transit through fedex… however GBT Autostyling were amazing, so helpful, shipped me out a new one and it looks AMAZING!!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Needed new running boards for Discovery 4, founds these so much cheaper than on any other site & so slightly apprehensive of quality. Arrived very quickly & clear no reason to worry. Garage have fitt... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-onderdelen groothandelaar
  2. Auto-accessoire winkel
  3. Auto-onderdelen fabrikant
  4. Automaterialenwinkel
  5. Autowerkplaats
  6. Carrosserieonderdelen leverancier

Geschreven door het bedrijf

We offer exterior styling parts to make your car look even better. Specializing in brands like Land Rover, BMW and Mercedes. We design our parts for an easy fit and an impressive look to give your vehicle some personality.

Free Express UK Shipping

Free Next Day Delivery...

We send out all products purchased before 11am the same day. All items purchased in the UK are sent out on a next day 24 hour service with Parcelforce or TNT, the customer will receive an email notification of an hour delivery slot on the day the item is due to be delivered. The highlands and offshore will vary but usually a 2-3 day service.

Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

737 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 78% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(737)

125 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery was due today 5th August

Delivery was due today 5th August. No delivery received. Item still in England. Delivery cost £40 disappointing service

31 juli 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

Hi,

We’re sorry to see this review, particularly as we understand your steps have now been delivered safely and you were pleased to receive them.

To clarify, the £40 delivery charge is due to the order being shipped to Ireland. Deliveries to Ireland also typically take an additional day or two compared with deliveries within mainland UK.

Your order was dispatched by us promptly using FedEx. Once a parcel has been collected and entered the courier network, the onward delivery schedule is managed by FedEx, and unfortunately delays can occasionally occur that are outside of our direct control.

We completely understand the frustration of a delivery arriving later than expected, but we’re pleased that your order has now arrived safely and hope you’re happy with the steps.

Kind regards,
Matt

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought some front grilles for my BMW 1…

Bought some front grilles for my BMW 1 series and got them fitted totally free of charge. All workers are genuinely nice people and happy to help with anything. I really do recommend GBT auto styling for anyone. Front grilles are amazing quality too.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

Thanks, Louie! really appreciate that!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Was almost impossible to send back the …

Was almost impossible to send back the parcel because din't fit on the car. The quality was mid range nothing to complain quality price was good.
But I need to return, took almost 9 days to receve an label to return,.

2 juli 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

Thanks for your feedback, Adrian. I'm glad it's been sorted now!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything straight forward

Everything straight forward, easy to find, prices are competitive and quick delivery.

Ordered a black gloss grille for my G20 and straight swap over.

12 juli 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

This is wonderful to hear. Thanks, Ali!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, price and prompt dispatch

10 juli 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

This is what we plan for! Thank you, Ian.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Range Rover Sport side steps 2022…

I had look at numerous Web Sites for Range Rover Sport Side steps and finally came across GBT. Whilst the web site was very good, there was one piece of info I need. Spoke to a very helpfully lady who got the team to check the item and called me back with the info I wonted.

I wonted to know the width of the side step, there are no dimensions shown on your web site

Excellent service and arrived on time extremely pleased with the side steps

Thank you
Mr Borrelli

9 juli 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

Great to hear Gino. Thank you for your feedback. We would love to know what the info was you needed so we can make sure that accessible on our site for future customers. Many thanks.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a part from here and it…

I ordered a part from here and it didn't for my car . The refund process is not straightforward as I have to pay the postage to send it back .

7 juli 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

Hi Niroj, thank you for your feedback. We’re sorry to hear the part was not suitable for your vehicle.

Where an item is damaged, faulty, incorrectly supplied or different from what was advertised, we cover the return postage. However, when the correct item has been supplied as ordered but is unsuitable due to the vehicle, model or style selected, the return postage is the customer’s responsibility, as outlined in our returns policy.

We appreciate that returning an item can be inconvenient, and our team is available to help confirm compatibility before an order is placed. Once the item is returned and inspected, we will process the refund as promptly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Roof rails for Disco looked great

Roof rails for Disco looked great, an issue with a bolt sheering was immediately addressed. Much appreciated. Delighted with product and service.

28 juni 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

This is great to hear. Thank you for taking the time to leave us a fantastic review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Box in terrible condition looks like…

Box in terrible condition looks like it’s been sent out number of times with the amount of delivery stickers removed from it. Wrong item in box

4 juli 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

Thank you for your review. This was our mistake and we are very sorry.

The condition of the packaging was not acceptable, and the wrong item should never have been sent. We completely understand your disappointment and take full responsibility.

We are reviewing how this order was checked and dispatched to help prevent the same issue happening again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Side steps..

I bought side steps for my range rover sport
Very good price..arrived very quickly,lovely delivery man carried them in to my hallway.
Husband fitted them at weekend look fantastic and quliaty is sport on..
Highly recommend...👍

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

This sounds like a great experience. Thanks for your feedback, Beverley.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service was great

Service was great, from order to delivery was only a couple of days.

16 juni 2026
Logo GBT-AUTOSTYLING

Antwoord van GBT-AUTOSTYLING

This is great to hear. Thank you for your review, Paul.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer