Great Value Vacations Reviews 26.214

TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

For this trip only things went pretty well. The information that GVV provides has gotten worse in the past couple of years. For instance, the documentation says "With Breakfast" so naturally we went t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very helpful in finding accommodations I would never have known of! That said, we should have flown into Shannon airport instead of Dublin. It would have been nice to not have to drive 3 hours after t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The resort itself was nice. Could use extra cleaning in certain places especially the pool, DISGUSTING…looks like it is never clean. The people that work there need a customer service class, shouldn’t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our trip was a good value for what we received. For the cost, the hotels were very nice, although a little far from the tours/sights. Breakfasts were wonderful, especially in Prague. We definitely... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Touroperator

Geschreven door het bedrijf

At Great Value Vacations, our mission is to be the pre-packaged vacation solution provider from the US to the most desirable vacation destinations in the world. We offer premium, pre-built vacation packages to the top destinations in the world. Our vacations feature itineraries designed by travel experts and superior accommodations which have been hand-picked and vetted for quality. What’s more, we offer these vacations packages at Great Value prices that are at or better than if you were to purchase the components separately. Our state-of-the-art technology provides our customers with an easy to use booking system that allows you to book complicated vacations with just a few clicks.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

26K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Airport transfers were flawless

Airport transfers were flawless. Hotel were excellent.
Tours included were wonderful

29 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your positive experience with us. We’re delighted to hear that the airport transfers were flawless, the hotel was excellent, and the tours included were wonderful. We appreciate your feedback and have shared it with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

lovely low priced Hawaiian getaway.

This was an amazing trip. The Hilton’s we stayed at were amazing. The flights went okay though I would have been happier without a 5 hour lay over in LAX on return. All in all even that was ok too. Southwest has very clean and new planes and comfy. I would have liked sitting next to my husband from LAS to KOA. Nice vacation and lovely getaway for the money. Will definitely do it again.

30 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your wonderful experience with us. We're delighted to hear that you enjoyed the Hilton hotels and found the Southwest flights comfortable. We appreciate your feedback regarding the layover and seating arrangements, and have shared it with our team. We're glad you had a lovely getaway and look forward to helping you plan your next trip.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Successful reservations/flights

All reservations and flights ent as planned.

3 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your positive experience with us. We’re delighted to hear that all your reservations and flights went as planned. We appreciate your feedback and have shared it with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service is good

Customer service is good, called several time, waiting times are within 5 minutes, and agents are always helpful.
Only issue we have is one of the hotels does not have free breakfast, when called, it says it's our choice when placed the order, and actually it's not.

29 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for your kind words about our customer service and for sharing your experience. We appreciate your feedback regarding the hotel breakfast situation and have shared it with our team. Your input helps us better understand our customers' concerns.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unbeatable deal

This was my 3rd time going to HI thru GVV. Never thought I could afford Hawaiian vacation for real. I have gifted this deal to other families celebrating special occasions. I got a 4 day 3 night deal for $500 pp with flight/hotel included sounds too good to be true but if you have flexibility in your travel dates, it’s a no brainer. Just add $100 pp per day if you want to add more days. First you can use up to 3 CC if you are booking multiple people. We got an ocean view room with waived resort fee in a 4 star hotel which will run you almost $400/night if booking on your own. Round trip flight to HI on a low season is around $400 pp. I did not rent a car as everything is walkable from our hotel. All the buses, trolleys for excursions stop right across the hotel. Purchase the travel insurance if plans change then you can rebook or reschedule the trip. When you email or call to rebook, DO NOT cancel the trip. Just say you want to reschedule or rebook. Learned it the hard way the 1st time. Always booked the earliest direct flight so we were there by 3 pm local time & had time to enjoy & walk around. Just got back from the trip with plenty of memories & greater appreciation of nature

1 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your wonderful experience with Great Value Vacations. We are delighted to hear that you have enjoyed multiple trips to Hawaii with us and found great value in our vacation packages. It's heartwarming to know that you've even gifted these deals to others for special occasions. We appreciate your detailed tips and feedback, which we have shared with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The flight

The flight, hotel, train experience. Everything was well organized.

Booking process was also every seamless. The associate was very helpful.

29 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that the flight, hotel, and train arrangements were well organized and that the booking process was seamless. We appreciate your kind words about our associate and have shared your feedback with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice Trip to Scotland

The trip was exactly as outlined on your website. Both hotels were very nice and we loved the locations.

29 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that the trip met your expectations and that you enjoyed both hotels and their locations. We appreciate your feedback and have shared it with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I 🩷 GVV

I 🩷 GVV! They do all the planning for you with the package deals! I have used them for 6 trips (Ireland 2x, Paris, London, Barcelona & Greece) so far with plans for another one soon! I have recommended them to many people I know because you just can’t beat the price! Italy is next!!

6 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you have enjoyed using Great Value Vacations for your trips and appreciate your loyalty over six amazing destinations. It's fantastic to know that our package deals have made your travel planning easier and that you find great value with us. We are excited for your upcoming trip to Italy and grateful for your recommendations to others.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best tour guide!

The best tour guide!! She is so caring and explains the true beauty of Italy from
The local perspective. The only thing is the boat from Nepoltano to Sicily was long. Overall my wife and I enjoyed our honeymoon grazie Mille

6 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your wonderful experience with us. We're delighted to hear that your tour guide made your honeymoon special by sharing the true beauty of Italy from a local perspective. We appreciate your feedback about the boat trip duration and have shared it with our team. Grazie Mille for choosing Great Value Vacations!

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great hotels

4 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for your positive feedback about the great hotels. We appreciate your kind words and have shared them with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

When checking in for my flights that…

When checking in for my flights that you had booked, my name was typed wrong and I had to go to the airport the day before my trip and try to get it fixed since you guys were not open or nor responding to emergency emails. Thankfully, the airfare was able to find the original voucher and make the change, but if not, I would’ve missed my flight the next day and not been able to take the trip that I had planned for months. When I contacted you guys, you said you were not the one who entered the name except that can’t be true because my name was entered correctly on all the communications I had gotten from you previously and it was wrong on the airfare, but you were the ones who booked the airfare with the package that I purchased. I was disappointed with the customer service that I received.

24 april 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Paid for the Castle, got something else

Booked and paid for the “Tuscan Castle Experience” in July 2025 for April 2026. In February2026, Great Value informed us that we no longer had a reservation, and we were being moved to a property an hour south. All of our plans had been built around or location just outside of Florence. Great Value provided no help to get our reservation back. They blamed the property for the problem. The property blamed the ownership group. I had to independently find the property management and even then, I was only able to get two nights at the Castle, instead of the six we paid for.
The Castle itself is cool. Nice grounds. Lovely building. It’s a little odd that you have to take your own garbage out and sort it in recycling bins, and per their reception information, they only provide a days worth of soap and toilet paper. Our room had more than a days worth, but we did have to take out our garbage/recycling. The Restaurant was over priced and understaffed, but there was a wonderful local restaurant that was both excellent and inexpensive.
The lack of accountability for the problem was the worst part. Not only did we not get what we paid for, we were forced to accept what the property gave us, or another inferior, non-castle property, and if we didn’t they would have cancelled our reservation and “refunded” $500 with which we were supposed to find 6 nights accommodation for four people just before our vacation was supposed to begin.

5 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Bryce: Thank you for taking the time to share your feedback. We have shared your comments with our team for their information.

While hotel overbookings can occasionally occur, we sincerely apologize for the inconvenience this caused for your trip. To help address the situation, we provided a selection of comparable alternative accommodations, along with the option of a refund so you could arrange accommodations independently. Based on the overall package value — including roundtrip international airfare, six nights of accommodations, and a rental car for under $730 per person — we believed the refund offered was fair and appropriate.

We also understand that you contacted the original property directly to arrange a split stay. They were able to accommodate your requests by providing two bathrooms at the first property and two separate apartments at the second property at no additional charge.

We hope that, despite these challenges, you were still able to enjoy your trip overall.

Regards: Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The hotels were exceptional

The hotels were exceptional. The breakfasts were varied and delicious!

1 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the exceptional hotels and delicious, varied breakfasts. We appreciate your kind words and have shared them with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

We flew to Athens arrived at the…

We flew to Athens arrived at the airport. No one picked us up so we had to find our own way to the hotel which cost us 80 euros. The travels around were great. Then we go to Rome airport to fly home the flight was delayed for 3 hours . Which we never understood the plane was there we boarded it and waited. This meant we missed our connecting flight in Montreal. We finale flew at 8PM 4/23/26 back to Boston and got home just before midnight. Thats why you get 3 stars!!! James Wilkinson

23 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

James: Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that you were unable to connect with your arrival transfer. Our driver was present at the airport with a sign and also attempted to page you. When they were unable to locate you, they contacted the hotel and were informed that you had already made your own way there.

Regarding your flight delay, we appreciate your understanding that this was beyond our control, as such delays are typically due to operational considerations with passenger safety in mind.

We do hope that, despite these two issues, you were still able to enjoy your overall experience.

Thank you again for your feedback.

Regards: Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ireland 4 City

GVV is easy to connect with. This is the 2nd time I've used your company and the hotel selections were wonderfully enjoyed. The ease to book flight, hotels and cars and the prices you offer are awesome.

4 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you so much for your kind words and for choosing Great Value Vacations again. We’re delighted to hear that you enjoyed our hotel selections and found the booking process easy and affordable. We appreciate your feedback and have shared it with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first time booking with Great Value…

My first time booking with Great Value Vacations and I’m glad I did! It was such a great deal, everything as promised, the hotel, the flights, everything was perfect! The only feedback that I would give is to allow an option to upgrade after the fact at a reasonable price. I was skeptical with the company in the beginning so I got the cheapest package, and didn’t get the insurance, then later I wanted to upgrade but the price jumped up double so I opted not to. Overall, I will definitely book with Great Value Vacations.

4 mei 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for choosing Great Value Vacations for your first booking and for sharing your positive experience. We’re delighted to hear that everything met your expectations and that you found a great deal. We appreciate your feedback regarding upgrade options and have shared it with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is our third international trip…

This is our third international trip with Great Value Vacations, we love the locations they place us in in each city that we visit as well as the 4 stars accommodations, our reservations are always exact including our trains tickets traveling in between countries in Europe, We are very happy with Great Value Vacations and looking forward to our next trip with them.

22 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you so much for your kind words and for choosing Great Value Vacations for your international travels. We are delighted to hear that you appreciate the locations, accommodations, and seamless reservations we provide. Your continued trust means a lot to us, and we look forward to helping plan your next exciting trip.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This is the second time using GVV and…

This is the second time using GVV and have had great experiences both times on 2 different European trips! Would recommend a different hotel in Paris due to neighborhood and plumbing issues but still not horrible. Thanks!

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for choosing Great Value Vacations again and for sharing your positive experiences on your European trips. We appreciate your recommendation regarding the hotel in Paris and have shared your feedback with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We booked a trip through Great Value…

We booked a trip through Great Value Vacations and saved so much money. I was skeptical at first but they sent us every document and communicated with us very well. I look forward to booking another trip with them soon!

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your positive experience with Great Value Vacations. We are delighted to hear that you saved money and appreciated our communication and document handling. We look forward to helping you plan your next trip soon!

Best Regards,
Great Value Vacations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderdul trip!…

We had great hotels and everything went smoothlessly! We were very pleased!

25 april 2026
Logo Great Value Vacations

Antwoord van Great Value Vacations

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed great hotels and that everything went smoothly. We appreciate your feedback and have shared it with our team.

Best Regards,
Great Value Vacations

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer