We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered some studs for clothing which were great and exactly what we needed. The items are coming from China so the delivery can take a bit longer and is using Relay service. The customer service were... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Harfington are great to deal with. I ordered the wrong cover and Betty was absolutely fantastic in assisting me change the order to the correct product. She was attentive and I could not ask for more... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered some weather stripping door seal tape, and according to Shop, has been delivered on the 6th October… but not to us (in the UK) but to somewhere called Derby in Wichita! Would like a full refun... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Doing a small prototype project and needed a handful of bits and decided to try Harfington, and paid right away. FOUR WEEKS later, no stuff. Not even a tracking number. They sent me an email during... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Elektrische apparatuur winkel

Geschreven door het bedrijf

Harfington is a professional hardware tools and accessories online store, offer electronics components, industrial equipment, lights and security parts. Buy now!


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Service

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Kathleen,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Issued full refund when the part was…

Issued full refund when the part was not as described

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Sav,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We received our part earlier than expected

We received our part earlier than expected, and it fit perfectly.

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Mike,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best

The best measure of a company is how they react when things go awry. Yodel misdelivered our package, but Harfingtons were easy to contact and we sorted it out straight away.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Josie,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

helpful

where able to get me what I needed

1 april 2026
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Alicia,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a 6m roll of self adhesive…

Ordered a 6m roll of self adhesive stainless steel tape - I couldn't find a UK supplier and I ordered from Harfington. The roll arrived from China in 5 days - It is just as described - good quality - .8mm thick and has stuck on (to painted steel) really well. Hopefully it will last a long time. Very good value considering the free delivery too.

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Julian,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast Response and Refund

I initiated a return for a product that I realized wasn’t the right fit, and I received an immediate response and full refund. So helpful!

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Tess,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only reason for 1 star is there is no…

Only reason for 1 star is there is no provision for none. Terrible communication, only sent part of the order as per them and their tracking number only exists on the link they provide. Want your items fast and worry free???? This is NOT the place for you!

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi John,
I'm sorry to hear that you're not 100% satisfied with this.our customers service team already contacted you via email.plz check your inbox.sometime mail run into spam.please double-check mail from:info@harfington.com
sorry for this again.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service fast shipping and smooth…

Great service fast shipping and smooth transaction costumer service a++++

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Chakib,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestellung MRO158236 kam nie bei mir…

Bestellung MRO158236 kam nie bei mir an. Kommunikation war auch dürftig..

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Michael,
I'm sorry to hear that you're not 100% satisfied with this.I checked your transaction and it arrived on 20 Feb.beisdes,our CS team contacted you before.we have no ideas about your comment.our CS team already contacted you again,plz check your inbox and reply them.they will follow up this issue.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Harfington did refund in full for a…

Harfington did refund in full for a product that did not work for us.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi customer,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ghosted after purchase

I made a purchase on their website a couple of weeks ago, and have heard nothing back. The order hasn't changed from the state "unfilled" since I purchased it a few weeks ago. I followed up with their customer support team, no reply. It's been weeks, and they have taken my money — no answer.

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Benjamin,
I'm sorry to hear that you're not 100% satisfied with this.Our CS team told you that your products need to 7-14days restock,and currently the stocks already arrived and we packed to send out.besides,our CS team send your tracking link to your inbox.plz confirm.(sometime email is in spam)
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product as advertised

Product as advertised. Would buy from again.

1 maart 2026
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Carlos,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Harassing me to give a review

Harassing me to give a review

1 maart 2026
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Scott,
I'm sorry to hear that you're not 100% satisfied with this.our customers service team already contacted you via email.plz check your inbox.sometime mail run into spam.please double-check mail from:info@harfington.com
sorry for this again.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Connectors arrived in good condition…

Connectors arrived in good condition and time. Easy to use.

1 maart 2026
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Ralph,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well it arrived it was good quality and…

Well it arrived it was good quality and it on and fixed

1 maart 2026
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Brian,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my product

Where is my product? I have yet to receive it. Let me now if you either sent it or not. That way I can process a claim with my bank.

Have a great day!

1 maart 2026
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Luis,
I'm sorry to hear that you're not 100% satisfied with this.following your requirement,we arranged the refunded for you.plz check your account.sorry for this again.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Over the Top

Harfington went overboard on the customer service for me! I purchases barrel bolt/sex bolts for my machine. I inadvertently oreder a size slightly too large for my use. I contacted Harfinger & stated the issue - lo & behold, she knocked costs from the total & ordered the correct sizes. WILL DO BUSINEES AGAIN!!

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Scott,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Range Great Service

They had the product I wanted at a good price. The order confirmation was quick and the tracking was spot on. About to place my next order

1 december 2025
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi David,
Thanks for your support, we are so glad to hear that you are satisfied with our products and service. Any questions please don't hesitate to contact us, looking forward to your next order.
Best regards,
Harfington

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund Request Ignored After Partial Delivery

I ordered 8 legs. After 4 weeks with no update, I emailed and was told they were on backorder and would ship the following week. Another 4 weeks later, I received only 2 of the 8 legs. I asked to return them for a full refund since I now need to buy a different model elsewhere so everything matches. They offered a 25% refund if I kept the partial order. I declined and requested a return and full refund—then they stopped responding.

This delay set my project back significantly, and the lack of communication made it worse. If the items were backordered and they couldn’t fulfill the full order, they should have been upfront from the start. Very disappointing experience, and I can’t recommend this company.

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Harfington

Antwoord van Harfington

Hi Yan,
I'm sorry to hear that you're not 100% satisfied with this.following your requirement,we arranged the refunded for you.plz check your account.sorry for this again.
Best regards,
Harfington

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer